#301 Napisany 27 grudnia 2018 - 08:36
#302 Napisany 27 grudnia 2018 - 08:50
#303 Napisany 27 grudnia 2018 - 08:51
#304 Napisany 01 stycznia 2019 - 13:19
Teraz to jeszcze bardziej. Żona to mnie chyba wystawi za drzwi z tymi goglami...
No nic - pod Move pograłem najpierw w London Heist z kompilacji VR Worlds. Gierka, a raczej minigierka robi bardzo dobre wrażenie swoim wykonaniem zarówno w sferze audio jak i wideo. Jest spolonizowana i to na wysokim poziomie. Niby jakaś fabuła jest i dzięki temu możemy powoli wdrażać się co dają Movy - widzimy po prostu swoje ręce. W pierwszej części możemy coś wziąć do ręki, odpalić cygaro, ale zabawa zaczyna się gdy jakiś tam włam robimy, przeszukujemy jakieś biurko i chwytamy za broń. Wówczas nasz poziom debilizmu w oczach postronnych (pozdrawiam małżonkę) wzrasta kilkukrotnie. W grze chowamy się za osłoną a w rękach trzymamy broń i usiłujemy ubić przeciwników, w dodatku gdy skończy się amunicja sięgamy po magazynek i sprawnym ruchem ręki go zmieniamy. MIAZGA!
Wczuwa jest niesamowita - jesteśmy w samym środku walki, z każdej strony do nas strzelają. Jeśli ktoś lubił Virtua Cop albo coś podobnego będzie zachwycony bo tutaj po prostu trzymamy te guny w ręku! Później jest jeszcze etap pościgu (za nami) autostradą gdzie również odbywa się strzelanina.
Całość skończymy w pół godziny, więc pozostaje spory niedosyt. Nadciąga jakaś gra na bazie tego ala demka więc imo warto mieć na uwadze, bo sam klimat produkcji ciekawy.
Dalej zaliczyłem Dooma VFR. Skoro mam Move i tak dobrze sprawdziły się w ww. produkcji postanowiłem, mimo doświadczeń Nyjacza, pograć na pałkach a nie na Dualu.
Tutaj tutorial jest bardziej rozbudowany bo w grze musimy się poruszać i to sporo. W London Heist praktycznie rozglądamy się do 180 stopni. W Doomie w kółeczko i jeszcze trzeba spierdzielać przed potworami.
Oryginał ukończyłem na Ultraprzemoc i było to sycące doświadczenie (Eternal wpadnie na pewno), tu dałem oczko niżej obawiając się mojego skilla i trochę dygając widząc jakieś krótkie wrażenia z neta.
Strachu jednak tu nie ma. Może to przez to że podstawowa wersja już za mną, a Doom jest przecież tańcem (copyright by quaz). I tu jest trochę problem - obeznani z tematem wiedzą, że Doom to bardzo dynamiczna gra, gdzie stojąc w miejscu umierasz. W VFR sterując Movami jedną rękę używa się do teleportacji (i rzucania granatów - super sprawa, bo od siły wymachu zależy jak daleko i dokładnie rzucimy - ile razy sobie rzuciłem granat pod nogi zamiast się teleportnąć ), drugą trzymasz guna i siejesz śmierć.
I w ten sposób mimo utraty biegania gra się nieźle. Na razie pograłem z godzinę i do tej pory wykorzystano stare miejscówki. Jednak jak sie opanuje ten system to gra się super. Trochę szkoda że nie ma tego swobodnego chodzenia, ale mogłoby to być w takim tempie nieźle żygogenne. Może przetestuje jeszcze duala ale doświadczenie z przeniesieniem prawie 1:1 rąk jest niepowtarzalne. Nie chciałem drugi raz przechodzić SuperHota ale teraz się zastanawiam.
Aha potestowałem jeszcze Thumpera dokładnie i załapałem o co chodzi. Gra chyba też działa bez VR jednak uczucie bycia w środku jest zupełnie innym doswiadczeniem. Troche psychodelicznym, więc jak ktoś coś wciąga będzie w 7 niebie
Wpis, dokonany w 100% na mobilu, dedykuję Debowi
#305 Napisany 01 stycznia 2019 - 14:13
Nie mam pro, nie mam też ochoty męczyć się szturchając ekran
Jednak popróbuję jeszcze, bo nie skreślam jeszcze tego sprzętu i nie kupiłem Residenta 7 bez powodu
#306 Napisany 01 stycznia 2019 - 15:21
#307 Napisany 01 stycznia 2019 - 17:10
#308 Napisany 01 stycznia 2019 - 23:05
#309 Napisany 12 stycznia 2019 - 23:18
Zwracam honor. Na pałach się w to nie da grać ale na padzie już sie fajnie robi jednak minus jest taki że nadal obracanie jest skokowe no i się skakać nie da tylko można dalej używać teleportu - co jest słabe. No chyba że coś namieszałem bo praktycznie w locie (po śmierci) przełączyłem z Move'ów na pada.Nope, po prostu normalny FPS > celowniczek z teloportacja. VR i tak robi robote.
Dooma przeszedłem na iXie jednak nieco zmienione obłożenie pada to trochę kicha - brak skoku, specjalne kille na teleporcie i jak mamy włączony szał (tylko piąchy) to zamiast na R2 to akurat na R1 jest bicie.
Poza tym mega zakręt głowy - fajnie szybko i doomowato.
#310 Napisany 13 stycznia 2019 - 00:36
#311 Napisany 13 stycznia 2019 - 07:42
#312 Napisany 13 stycznia 2019 - 08:57
#313 Napisany 13 stycznia 2019 - 12:45
#314 Napisany 14 stycznia 2019 - 09:21
Dante, rozumiem, ale domyślnie powinno być ustawione normalne chodzenie (zamiast teleportacji) i płynne obracanie (zamiast skokowego). Kogo zbiera na wymioty, to sobie ustawia konkretne opcje niżej. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z wagi tych ustawień. W jednej opcji gra bardziej przypomina House of the Dead, czyli celowniczek na szynach, który jako twist daje możliwość przesunięcia się postacią do przodu. W drugiej gra jest normalnym FPSem, w którym możemy hasać po arenach i mordować jak w oryginalnym DOOMie. Moim zdaniem różnica kolosalna i gra traci na teleportacji. Prawie w ogóle jej nie używałem.
#315 Napisany 14 stycznia 2019 - 15:13
#316 Napisany 14 stycznia 2019 - 15:14
Używałem głównie przy przemieszczaniu się na platformy wyżej i w momentach wymuszonych, a tak to circle-strafe po całej mapie i rozwałka.
#317 Napisany 30 stycznia 2019 - 18:02
#318 Napisany 02 lutego 2019 - 09:30
Grałem w kolejną super grę na VR - Headmaster - tu o VR prawie nikt nie ma pojęcia - gra to "symulacja" główkowania, wrzucane są nam piłki i trzeba tak uderzyć by trafić w odpowiednie miejsce. Przeszedłem na razie 10 lekcji do egzaminu włącznie i jestem pozytywnie zaskoczony jak można zróżnicować tak prosty patent jak uderzanie głowa piłki. W grze używamy tylko głowy, żaden kontroler nie jest potrzebny. Fajna zabawa nawet na chwilę. Gra ma też tryb Party na posiadówę ze znajomymi - niedługo się potestuje.
Pograłem też dalej w Superhot VR i póki co to najlepsza gra zaraz po AstroBocie. Poczucie bycia w środku jest niesamowite. Oczywiście gra sie na 2 Movach i trzeba oszczędnie się ruszać, bo tu jak w pierwowzorze świat się rusza razem z nami, jednak w VR jest bardziej wymagające, bo tu gałek na padzie nie puścimy by zaplanować co dalej. Uchylanie od kul jest dosłownie 1:1 jak Neo w Matrixie - uchylamy się poooowoooooluuuuutkuuuu od jednej kuli śledząc kątem oka tor kolejnej a w międzyczasie jedną ręką celujemy (też ekstra wolno) we wroga, który, jak go już trafimy, wypuszcza broń, po która wyciągamy woooolnnoooo drugą rękę... Cel... Pal... I SUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOT
Jaaaaacieeeee ale to jest dobre
Ten post był edytowany przez Marbel dnia: 02 lutego 2019 - 09:31
#319 Napisany 05 lutego 2019 - 14:44
To teraz zamawiaj HORI Hotas Flight Stick do AC siódmego i .... miłego lotu.
P.S. Polecam również kombo kierownica i Driveclub VR.
#320 Napisany 05 lutego 2019 - 18:39
#321 Napisany 05 lutego 2019 - 20:47
#322 Napisany 05 lutego 2019 - 21:08
No i? Znajdź mi taki model który będzie działał i z X1 i z PS4. Twój link niestety nic nie wnosi
Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.
http://lmgtfy.com/?q...rownica ps xbox
#323 Napisany 05 lutego 2019 - 21:17
No i? Znajdź mi taki model który będzie działał i z X1 i z PS4. Twój link niestety nic nie wnosi
Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.
http://lmgtfy.com/?q...rownica ps xbox
Ok, mój błąd, myślałem, że pod X1/PS4 też działają, a to tylko z X360/PS3 co najwyżej.
#324 Napisany 01 marca 2019 - 11:18
Nadchodzący diamencik na PS VR od Szwedów z Zoink Games (Stick it to the Man, Fe):
https://youtu.be/Aso7KKOEsEA
#325 Napisany 01 marca 2019 - 11:39
słodkie
#326 Napisany 01 marca 2019 - 12:38
Przypomina Tearaway
#327 Napisany 21 maja 2019 - 16:00
Poczytałem prevki i wygląda na to, że PS VR dostanie kolejnego po Astro Bocie KILERAPA Blood & Truth (i na dokładkę namiastka mojego ukochanego The Getaway'a)
https://www.eurogame...r-system-seller
Ten post był edytowany przez nole dnia: 21 maja 2019 - 16:03
#328 Napisany 21 maja 2019 - 16:44
#329 Napisany 21 maja 2019 - 16:45
#330 Napisany 21 maja 2019 - 17:01
No coś Ty. Najlepszy element VR Worlds! Mam nadzieję że grałeś w to na Movach. Wg mnie fajny klimat i wyjątkowo dobry dubbing.London Heist mi się nie podobało, więc nie mam wielkich oczekiwań co do tego.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
Tetris EffectRozpoczęte przez nole , 06 cze 2018 Enhance Games, PS4, PS VR, Tetris |
|
|