Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gry na PlayStation VR #wcaleniebeka

PS VR

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
325 odpowiedzi na ten temat

#301 Sotaku Napisany 27 grudzień 2018 - 08:36

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38882 Postów:
Wiem, córka ma 12 syn 11, on dostał tylko na sprobowanie, córka pograla z godzinkę. Rozczarowany to za mocne słowo, może spodziewałem większego "wow". Pozytywne za to odbieram sam sprzęt, myślałem że będzie bardziej nieporeczny. Move mam, ale nie wiem czy mam grę z którą mogę je wykorzystać.
  • 0

#302 Marbel Napisany 27 grudzień 2018 - 08:50

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Na VR Worlds London Heist no i ludziska w necie podają że Skyrim TYLKO z Movami. Wówczas odbiór jest całkiem inny i granie na padzie traci sens.
  • 0

#303 Danteusz Napisany 27 grudzień 2018 - 08:51

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29658 Postów:
Deb, masz Pro? Przeważnie gry na niej mają podbitą rozdzielczość.
  • 0

#304 Marbel Napisany 01 styczeń 2019 - 13:19

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Pograłem znowu trochę w kolejne produkcje bo mi się Move pojawiło w domu i dalej twierdzę że PlayStation VR to moje osobiste odkrycie roku 2018.
Teraz to jeszcze bardziej. Żona to mnie chyba wystawi za drzwi z tymi goglami...

No nic - pod Move pograłem najpierw w London Heist z kompilacji VR Worlds. Gierka, a raczej minigierka robi bardzo dobre wrażenie swoim wykonaniem zarówno w sferze audio jak i wideo. Jest spolonizowana i to na wysokim poziomie. Niby jakaś fabuła jest i dzięki temu możemy powoli wdrażać się co dają Movy - widzimy po prostu swoje ręce. W pierwszej części możemy coś wziąć do ręki, odpalić cygaro, ale zabawa zaczyna się gdy jakiś tam włam robimy, przeszukujemy jakieś biurko i chwytamy za broń. Wówczas nasz poziom debilizmu w oczach postronnych (pozdrawiam małżonkę) wzrasta kilkukrotnie. W grze chowamy się za osłoną a w rękach trzymamy broń i usiłujemy ubić przeciwników, w dodatku gdy skończy się amunicja sięgamy po magazynek i sprawnym ruchem ręki go zmieniamy. MIAZGA!
Wczuwa jest niesamowita - jesteśmy w samym środku walki, z każdej strony do nas strzelają. Jeśli ktoś lubił Virtua Cop albo coś podobnego będzie zachwycony bo tutaj po prostu trzymamy te guny w ręku! Później jest jeszcze etap pościgu (za nami) autostradą gdzie również odbywa się strzelanina.
Całość skończymy w pół godziny, więc pozostaje spory niedosyt. Nadciąga jakaś gra na bazie tego ala demka więc imo warto mieć na uwadze, bo sam klimat produkcji ciekawy.

Dalej zaliczyłem Dooma VFR. Skoro mam Move i tak dobrze sprawdziły się w ww. produkcji postanowiłem, mimo doświadczeń Nyjacza, pograć na pałkach a nie na Dualu.
Tutaj tutorial jest bardziej rozbudowany bo w grze musimy się poruszać i to sporo. W London Heist praktycznie rozglądamy się do 180 stopni. W Doomie w kółeczko i jeszcze trzeba spierdzielać przed potworami.
Oryginał ukończyłem na Ultraprzemoc i było to sycące doświadczenie (Eternal wpadnie na pewno), tu dałem oczko niżej obawiając się mojego skilla i trochę dygając widząc jakieś krótkie wrażenia z neta.
Strachu jednak tu nie ma. Może to przez to że podstawowa wersja już za mną, a Doom jest przecież tańcem (copyright by quaz). I tu jest trochę problem - obeznani z tematem wiedzą, że Doom to bardzo dynamiczna gra, gdzie stojąc w miejscu umierasz. W VFR sterując Movami jedną rękę używa się do teleportacji (i rzucania granatów - super sprawa, bo od siły wymachu zależy jak daleko i dokładnie rzucimy - ile razy sobie rzuciłem granat pod nogi zamiast się teleportnąć :( ), drugą trzymasz guna i siejesz śmierć.
I w ten sposób mimo utraty biegania gra się nieźle. Na razie pograłem z godzinę i do tej pory wykorzystano stare miejscówki. Jednak jak sie opanuje ten system to gra się super. Trochę szkoda że nie ma tego swobodnego chodzenia, ale mogłoby to być w takim tempie nieźle żygogenne. Może przetestuje jeszcze duala ale doświadczenie z przeniesieniem prawie 1:1 rąk jest niepowtarzalne. Nie chciałem drugi raz przechodzić SuperHota ale teraz się zastanawiam.
Aha potestowałem jeszcze Thumpera dokładnie i załapałem o co chodzi. Gra chyba też działa bez VR jednak uczucie bycia w środku jest zupełnie innym doswiadczeniem. Troche psychodelicznym, więc jak ktoś coś wciąga będzie w 7 niebie ;)

Wpis, dokonany w 100% na mobilu, dedykuję Debowi :)
  • 1

#305 Sotaku Napisany 01 styczeń 2019 - 14:13

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38882 Postów:

Nie mam pro, nie mam też ochoty męczyć się szturchając ekran :P

Jednak popróbuję jeszcze, bo nie skreślam jeszcze tego sprzętu i nie kupiłem Residenta 7 bez powodu :)


  • 0

#306 Nyjacz Napisany 01 styczeń 2019 - 15:21

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 9101 Postów:
Tak, ale tym samym nie grasz w Dooma, a w jakis celowniczek z mozliwoscia teleportacji. Nie ma strejfowania, poruszania sie i generalnie run and gun, jest tylko strzelanie. Dla mnie bez sensu. Szkoda, ze nie da sie grac jednym move i navigatorem.
  • 0

#307 Marbel Napisany 01 styczeń 2019 - 17:10

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Z navi byłoby git. Ale jest strejfowanie na przyciskach geometrycznych ale jest takie se. Widzę że Nyjacz ortodoks ;)
  • 0

#308 Nyjacz Napisany 01 styczeń 2019 - 23:05

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 9101 Postów:
Nope, po prostu normalny FPS > celowniczek z teloportacja. VR i tak robi robote.
  • 0

#309 Marbel Napisany 12 styczeń 2019 - 23:18

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:

Nope, po prostu normalny FPS > celowniczek z teloportacja. VR i tak robi robote.

Zwracam honor. Na pałach się w to nie da grać ale na padzie już sie fajnie robi jednak minus jest taki że nadal obracanie jest skokowe no i się skakać nie da tylko można dalej używać teleportu - co jest słabe. No chyba że coś namieszałem bo praktycznie w locie (po śmierci) przełączyłem z Move'ów na pada.
Dooma przeszedłem na iXie jednak nieco zmienione obłożenie pada to trochę kicha - brak skoku, specjalne kille na teleporcie i jak mamy włączony szał (tylko piąchy) to zamiast na R2 to akurat na R1 jest bicie.
Poza tym mega zakręt głowy - fajnie szybko i doomowato.
  • 0

#310 Nyjacz Napisany 13 styczeń 2019 - 00:36

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 9101 Postów:
W opcjach da sie wylaczyc to irracjonalne skokowe obracanie kamery. Jak mowilem, da sie w to grac jak w normalnego fpsa i dopiero wtedy ta gierec,ka daje naprawde rade.
  • 0

#311 Danteusz Napisany 13 styczeń 2019 - 07:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29658 Postów:
Czemu irracjonalne? Jest tam po to żeby niektórzy nie zarzygali podłogi, dobrze że to domyślna opcja
  • 1

#312 Marbel Napisany 13 styczeń 2019 - 08:57

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Grałeś? Ta gra jest dalej tak dynamiczna jak oryginał. Fajne jest to że 2 Movy=2 ręce - giwera plus granat. Jednak dynamizm tej gry imo powoduje, że jeszcze w takiej konfiguracji faktycznie by trzeba biegać po pokoju w którym się gra. A Doom to przecież taniec. Muszę jeszcze pobawić się ustawieniami pod pada... Tylko tego skoku żal :(
  • 0

#313 Danteusz Napisany 13 styczeń 2019 - 12:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29658 Postów:
Nie grałem, ale nawet gdybym zagrał to nic by nie zmieniło, bo nie mam nudności od VR
  • 0

#314 Nyjacz Napisany 14 styczeń 2019 - 09:21

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 9101 Postów:

Dante, rozumiem, ale domyślnie powinno być ustawione normalne chodzenie (zamiast teleportacji) i płynne obracanie (zamiast skokowego). Kogo zbiera na wymioty, to sobie ustawia konkretne opcje niżej. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z wagi tych ustawień. W jednej opcji gra bardziej przypomina House of the Dead, czyli celowniczek na szynach, który jako twist daje możliwość przesunięcia się postacią do przodu. W drugiej gra jest normalnym FPSem, w którym możemy hasać po arenach i mordować jak w oryginalnym DOOMie. Moim zdaniem różnica kolosalna i gra traci na teleportacji. Prawie w ogóle jej nie używałem.


  • 0

#315 Marbel Napisany 14 styczeń 2019 - 15:13

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Nyjacz jak nie używać skoro nie da się skakać? A ja to kicałem jak zajączek wielkanocny w dużym Doomie. I w VFR to raczej imo jest chodzenie niż bieganie...
  • 0

#316 Nyjacz Napisany 14 styczeń 2019 - 15:14

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 9101 Postów:

Używałem głównie przy przemieszczaniu się na platformy wyżej i w momentach wymuszonych, a tak to circle-strafe po całej mapie i rozwałka.


  • 0

#317 Marbel Napisany 30 styczeń 2019 - 18:02

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Nie mam kiedy wrażeń opisać ale SuperhotVR to jest dopiero miazga. Jak Neo w Matrixie
  • 1

#318 Marbel Napisany 02 luty 2019 - 09:30

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Zaliczyłem pierwszą kontuzję - przypierdzieliłem łokciem w kant stołu :(
Grałem w kolejną super grę na VR - Headmaster - tu o VR prawie nikt nie ma pojęcia - gra to "symulacja" główkowania, wrzucane są nam piłki i trzeba tak uderzyć by trafić w odpowiednie miejsce. Przeszedłem na razie 10 lekcji do egzaminu włącznie i jestem pozytywnie zaskoczony jak można zróżnicować tak prosty patent jak uderzanie głowa piłki. W grze używamy tylko głowy, żaden kontroler nie jest potrzebny. Fajna zabawa nawet na chwilę. Gra ma też tryb Party na posiadówę ze znajomymi - niedługo się potestuje.

Pograłem też dalej w Superhot VR i póki co to najlepsza gra zaraz po AstroBocie. Poczucie bycia w środku jest niesamowite. Oczywiście gra sie na 2 Movach i trzeba oszczędnie się ruszać, bo tu jak w pierwowzorze świat się rusza razem z nami, jednak w VR jest bardziej wymagające, bo tu gałek na padzie nie puścimy by zaplanować co dalej. Uchylanie od kul jest dosłownie 1:1 jak Neo w Matrixie - uchylamy się poooowoooooluuuuutkuuuu od jednej kuli śledząc kątem oka tor kolejnej a w międzyczasie jedną ręką celujemy (też ekstra wolno) we wroga, który, jak go już trafimy, wypuszcza broń, po która wyciągamy woooolnnoooo drugą rękę... Cel... Pal... I SUPERHOTSUPERHOTSUPERHOTSUPERHOT
Jaaaaacieeeee ale to jest dobre :banderas:

Ten post był edytowany przez Marbel dnia: 02 luty 2019 - 09:31

  • 2

#319 Sylvan Wielki Napisany 05 luty 2019 - 14:44

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7621 Postów:

To teraz zamawiaj HORI Hotas Flight Stick do AC siódmego i .... miłego lotu.  :D 
P.S. Polecam również kombo kierownica i Driveclub VR. :ninjadance:

 


  • 0

#320 Marbel Napisany 05 luty 2019 - 18:39

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:
Nie no bez przesady. Tam są tylko 3 misje VR. Jakbym nie mial co z kasą robić brałbym Aima z Farpointem. To samo z kierą. Jakbym brał to na iXa bo niestety wyścigami PS nie stoi. W DCVR na kierze bym pograł na pewno ale nie kupię tylko dla spróbowania. Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.
  • 0

#321 Daddy Napisany 05 luty 2019 - 20:47

Daddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 29409 Postów:

Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.

 

http://lmgtfy.com/?q...rownica ps xbox


  • 0

#322 Marbel Napisany 05 luty 2019 - 21:08

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8376 Postów:


Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.


http://lmgtfy.com/?q...rownica ps xbox
No i? Znajdź mi taki model który będzie działał i z X1 i z PS4. Twój link niestety nic nie wnosi :(
  • 0

#323 Daddy Napisany 05 luty 2019 - 21:17

Daddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 29409 Postów:

 

 

Gdyby jeszcze kierownice były uniwersalne PS-X.


http://lmgtfy.com/?q...rownica ps xbox
No i? Znajdź mi taki model który będzie działał i z X1 i z PS4. Twój link niestety nic nie wnosi :(

 

 

Ok, mój błąd, myślałem, że pod X1/PS4 też działają, a to tylko z X360/PS3 co najwyżej.


  • 0

#324 nole Napisany 01 marzec 2019 - 11:18

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4663 Postów:

Nadchodzący diamencik na PS VR od Szwedów z Zoink Games (Stick it to the Man, Fe):

 


  • 2

#325 Pawlik Napisany 01 marzec 2019 - 11:39

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 12690 Postów:

słodkie :)


  • 0

#326 Dixi Napisany 01 marzec 2019 - 12:38

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3401 Postów:

Przypomina Tearaway :)


  • 0



Inne z tagami: