#661 Napisany 18 listopada 2019 - 07:39
Kolejna sprawa swiat. Zawsze krecily mnie popierdolone i ciekaww rzeczy, wiec DS jestem w stanie wybaczyc wiecej. Tym bardziej, ze tutaj idac przynajmniej mamy jakas mechanike, a Arturem np. przez 15 minut tylko jedziemy koniem i sluchamy dialogow. Czyli tylko galka do przodu.
No i tyle mi naprawde wystarczy, by uznac DS za lepsza gre, ale to moje preferencje. Jesli komus RDR2 swiatem, dialogami, klimatem i questami imponuje na tyle, ze jest w stanie przebrnac przez sredni gejpley, to spoko.
#662 Napisany 18 listopada 2019 - 07:44
#663 Napisany 18 listopada 2019 - 08:29
#664 Napisany 18 listopada 2019 - 11:04
W sensie ty wiesz lepiej co powinnien wystawić tej grze Kazuo?
#665 Napisany 18 listopada 2019 - 11:14
#666 Napisany 18 listopada 2019 - 11:21
#667 Napisany 18 listopada 2019 - 12:03
Tego nie pisałem, ale ocena 5 na 10 to taka bardzo średnia gra, poniżej przeciętnej.
Jeżeli używana przez kogoś skala dąży do rozkładu normalnego (co powinno mieć miejsce przy efektywnej skali), to 5/10 jest oceną prawie dokładnie wyrażającą przeciętność czy "bardzo średniość" (dokladnie byloby 5.5/10, jesli skala dopuszcza ulamki)
Also, "bardzo średnia gra" i "poniżej przeciętnej" zdają się sobie przeczyć.
Ten post był edytowany przez filip dnia: 18 listopada 2019 - 12:23
#668 Napisany 18 listopada 2019 - 12:31
Do mnie to nie trafia. 5/10 może spokojnie być uważana za ocenę poniżej średniej, tym bardziej w medium, którego nie da się zmierzyć, a dodatkowo wymagania ludzi rosną z roku na rok. Tak jak w filmach na ocenę końcową może składać się wypadowa gry aktorskiej, muzyki, scenariusza, montażu itp. itd. Nawet "słabe" filmy i względnie tanie horrory mają w dzisiejszych czasach dobrą czy nawet bardzo dobrą warstwę realizatorską. Przyzwoicie dobraną muzykę, dobry montaż, zdjęcia, oświetlenie, jako takie aktorstwo i pewnie słaby scenariusz, wobec czego mimo iż film jest przeciętny w odbiorze to poszczególne kwestie techniczne stoją na niezłym poziomie, więc ocena końcowa ma prawo to odzwierciedlać.
Ten post był edytowany przez Dixi dnia: 18 listopada 2019 - 12:32
#669 Napisany 18 listopada 2019 - 12:47
Tego nie pisałem, ale ocena 5 na 10 to taka bardzo średnia gra, poniżej przeciętnej.
5/10 jest w środku skali więc o jakiej poniżej przeciętnej ty mówisz
zresztą to są jego odczucia, miał dać inną ocene to przyjęło się, że gry nie można ocenić poniżej 7/10 jak ma ładna grafike i ogólnie production value?
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 18 listopada 2019 - 12:48
#670 Napisany 18 listopada 2019 - 12:54
Przecież tajemnicą poliszynela jest to, że skala do dziesieciu to tak naprawdę skala szkolna, gdzie 5 to 1, a 10 to 6, a 1-4 praktycznie nie istnieje. Kazuo dał pałę, tyle, totalny crap którego wstyd ludziom sprzedawać.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 18 listopada 2019 - 12:55
#671 Napisany 18 listopada 2019 - 12:59
#672 Napisany 18 listopada 2019 - 14:59
#673 Napisany 18 listopada 2019 - 15:23
Najważniejszy element w grach MISTRZA to fabuła, a sam piszesz, że to dośc dobry element, coś kręcisz
#674 Napisany 18 listopada 2019 - 15:26
Kazuo ma bunt jak swego czasu Nyu
#675 Napisany 18 listopada 2019 - 15:28
Chciałeś powiedzieć LORDANajważniejszy element w grach MISTRZA to fabuła, a sam piszesz, że to dośc dobry element, coś kręcisz
#676 Napisany 18 listopada 2019 - 17:41
Najważniejszy element w grach MISTRZA to fabuła, a sam piszesz, że to dośc dobry element, coś kręcisz
Najważniejszy według kogo? Wiadomo, że fabuła w jego grach ma bardzo duże znaczenie, ale ja tam zawsze wolałem pierwszego MGSa za jego rozgrywkę i za to samo pokochałem Snake Eatera. Nie dla fabuły przechodziłem te gry po kilka razy i nie dlatego nawet dzisiaj z chęcią bym do nich wrócił.
Kazuo ma bunt jak swego czasu Nyu
Zawsze się buntuję przeciwko średnim bądź słabym grom
#677 Napisany 18 listopada 2019 - 18:49
Pytam, bo zamowilem se wszystkie mgsy <3
#678 Napisany 18 listopada 2019 - 20:16
Nie odstaje. Tam po prostu nie ma gameplayu.
#679 Napisany 18 listopada 2019 - 21:15
#680 Napisany 18 listopada 2019 - 22:32
#681 Napisany 19 listopada 2019 - 11:46
Nie zgadzam się z pojęciem "nie ma gameplayu". Każdej grze na świecie można ten zarzut postawić.
- w Mario tylko się biegnie, skacze i strzela kulkami;
- w Wiedźminie praktycznie każde zadanie sprowadza się do idź, użyj wiedźmińskich zmysłów, pomachaj mieczem;
- w World of Warcraft schematyczność doprowadza do obrzydzenia;
w zasadzie każda gra ma określony schemat rozgrywki, który się powtarza.
W tej jest to roznoszenie paczek.
Powtarzalne ? Tak.
Nudne ? Dla wielu nudne są szachy czy gra w pokera.
Dlatego nie rozumiem pojęcia : w tej grze nie ma gameplayu.
#682 Napisany 19 listopada 2019 - 12:03
Nie no, z Kazuem można się podroczyć i poprzytykać pisorkami, ale należy pamiętać, że on ma swój specyficzny aparat ideologiczno-pojęciowy, niezorozumiały dla reszty ludzkości, więc jakaś sensowniejsza dyskusja gdzie obie strony się choćby zrozumieją, nie wspominajac już o jakimkolwiek konsensusie nie wchodzi w grę. po prostu pokiwajcie głową, powiedzcie 'tak tak Kazek' i idźcie dalej. Żeby nie było, większość z was wcale nie jest lepsza
#683 Napisany 19 listopada 2019 - 12:11
Ej, a tak serio mgs2 odstaje gejplejowo bardzo od mgs1 i 3? Bo wspominam go spoczko, szczegolnie tankowiec.
Pytam, bo zamowilem se wszystkie mgsy <3
Dwójka gejmplejowo jest dokładnie pomiędzy kupą (MGS1) i bardzo dobrą grą z ciekawymi patentami (MGS3).
#684 Napisany 19 listopada 2019 - 16:13
Nie zgadzam się z pojęciem "nie ma gameplayu". Każdej grze na świecie można ten zarzut postawić.
- w Mario tylko się biegnie, skacze i strzela kulkami;
- w Wiedźminie praktycznie każde zadanie sprowadza się do idź, użyj wiedźmińskich zmysłów, pomachaj mieczem;
- w World of Warcraft schematyczność doprowadza do obrzydzenia;
w zasadzie każda gra ma określony schemat rozgrywki, który się powtarza.
W tej jest to roznoszenie paczek.
Powtarzalne ? Tak.
Nudne ? Dla wielu nudne są szachy czy gra w pokera.
Dlatego nie rozumiem pojęcia : w tej grze nie ma gameplayu.
Myślałem, że to będzie bardziej oczywiste, ale skoro nie jest to już spieszę z wyjaśnieniami. Pisząc, że "nie ma gameplayu" nie miałem na myśli że rozgrywka w MGS2 jest słaba, nudna czy powtarzalna, to był po prostu prztyczek w nos w kierunku gry za przesadną ilość cut-scenek i gadek przez codec. SoL od zawsze było gnojone za to, że więcej się je ogląda niż faktycznie w nie gra, to nawet Hiv w swojej legendarnej recenzji je za to wyśmiał i ciężko w sumie odmówić mu racji - tu naprawdę mało się gra, gdyby skipować wszystkie filmiki to zostanie ile, ze 4 godziny właściwej gry? I tylko to miałem na myśli, samo pykanie jest nawet spoko (czytaj: kiedy już gra łaskawie pozwoli ci sterować postacią), teraz może już lekko ograniczone, ale dalej przyjemne skradanie, no i cool starcia z bossami.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 19 listopada 2019 - 16:21
#685 Napisany 19 listopada 2019 - 17:37
#687 Napisany 21 listopada 2019 - 17:25
#688 Napisany 21 listopada 2019 - 18:09
dunkey po prostu nie zrozumiał geniuszu tej gry
#689 Napisany 21 listopada 2019 - 23:14
Sterling niestety też nie.