Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Maker

3DS Nintendo WiiU Mario

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
78 odpowiedzi na ten temat

#31 BeSOS Napisany 23 lipca 2015 - 18:33

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Pudla zajebiste i figurki, szkoda ze gra gowno warta :reggie:


  • 0

#32 cybercotlet Napisany 23 lipca 2015 - 18:35

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

Sam jesteś gówno warty. Będę robił niedługo levele na potęgę i wszystkie wygłodniałe nintendozjeby będą w nie grać :na:


  • 0

#33 BeSOS Napisany 23 lipca 2015 - 18:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ktos musi te gry robic skoro N sie nie chce :reggie:


  • 0

#34 Tawotnica Napisany 08 sierpnia 2015 - 23:42

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

http://www.nintendo-...mario_maker.htm

 

Michel Ancel zrobił jeden z leveli dostępnych na out of the box w Super Mario Maker. Jeśli tego typu poziomów będzie więcej, choćby cała ekipa lead designerów z różnych zespołów EAD, to warto mieć gierkę na radarze, nawet jak się nie planuje robić własnych leveli. 


  • 0

#35 lukaszSA Napisany 19 sierpnia 2015 - 07:18

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

uUPLOut.png

 

Chyba pęknę :pf:

 

vJGO8X.gif


Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 19 sierpnia 2015 - 07:20

  • 0

#36 Tawotnica Napisany 11 września 2015 - 01:10

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Miłe zaskoczenie w dniu premiery: Day1 patch sprawia, że nowe narzędzia do tworzenia poziomów odblokowują się nie jak zapowiadano dzień po dniu i komplet dopiero po 9 dniach tylko wraz z używaniem już dostępnych narzędzi. Zrobiłem na próbę ze 3 levele i już mi wpadły kwiatek, gwiazdka i parę innych rzeczy. 

 

Pierwsza plansza na którą trafiłem:

 

NQOeI6C.jpg

 

Hardkorowe skakanie po kupach trupach - miotanie przekleństwami i bolące kciuki gwarantowane. 

 

Trochę mnie zawiodło, że poziomy od samego Nintendo, tzw. sample courses zdobywa się losowo. To znaczy trzeba powtarzać 10-Mario Challenge, gdzie dostaje się 10 żyć na 8 randomowych plansz i każdy pomyślnie ukończony level dodawany jest do biblioteki próbek. Wyczytałem, że takich próbnych poziomów jest 68, co dla fanów Mariana 2D powinno już być wystarczającą zachętą, żeby sięgnąć po SMM. 


  • 2

#37 funditto Napisany 11 września 2015 - 08:15

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Zobaczyłem, że post Tawota, więc liczyłem na ścianę tekstu, a tu tylko kilka zdań.... Czekamy na obszerniejszą relację


  • 0

#38 Tawotnica Napisany 11 września 2015 - 18:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Szczerze mówiąc, to nie ma o czym pisać. SMM to przede wszystkim narzędzie, edytor poziomów. Tak, jest wygodny i prosty w obsłudze, ale czekanie na nowe elementy i robienie leveli z ograniczonymi zasobami jest nudne i zniechęcające. Zrobiłem sześć plansz dzisiaj, nie dostałem żadnych nowostek do zabawy i mi się odechciało. 

 

10-course challenge to bardziej pojedyncze sytuacje z niekonwencjonalnym rozwiązaniem niż pełnoprawne, długie levele. Na przykład spiętrzeni różni przeciwnicy z Bowserem na szczycie i armatą strzelającą Koopami przed samą tyczką. Trzeba wykorzystać skorupę, żeby móc przeskoczyć Bowsera - 15 sekund zabawy. Jeżeli ktoś spodziewał się nowego Mario Bros. dorzuconego do Mario Makera to się zawiedzie, bo wszystkie poziomy da się skończyć w godzinę z hakiem, więc nijak ma się to nawet do wyżyłowanego dodatku jakim był New Super Luigi Bros.

 

Zostają levele społeczności, których zaliczyłem jak na razie garstkę, więc ciężko powiedzieć czy system oceniania i filtrowania poziomów się sprawdza.

 

Gdyby kogoś interesowany moje "pszepjenkne" kreacje:

 

D2DE-0000-0015-BA20

 

1E41-0000-0012-4C13


  • 1

#39 jakub Napisany 11 września 2015 - 18:31

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

Chyba za wcześnie na takie orzekanie, ale liczyłem, że dostanę Mario z nieskończoną ilością interesujących poziomów, od domowych geniuszy level designu... a chyba tak niestety nie będzie. Z tego co oglądam to jest sporo plansz typu "stój w miejscu i oglądaj jak się samo przechodzi" albo małe zagadki. Trzeba poczekać te pół roku, aż ludzie natworzą tego, a społeczność wyselekcjonuje fajniejsze pomysły.


  • 0

#40 Spuczan Napisany 11 września 2015 - 18:51

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 057 Postów:

Poczekajcie aż cotlet kupi. To on stworzył 51% wszystkich poziomów w Pullblox.


  • 0

#41 Kaxi Napisany 11 września 2015 - 19:13

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Ramzes w Mario vs DK Tipping Stars zrobił takie plansze, że ich nie przeszedłem nawet, jak mi wytłumaczył, jak to zrobić ;)


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 11 września 2015 - 19:14

  • 0

#42 jakub Napisany 20 września 2015 - 10:56

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

 

:mog:  


  • 2

#43 torq314 Napisany 20 września 2015 - 20:10

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 498 Postów:
To nie jest zabawne :nie:
  • 0

#44 funditto Napisany 23 września 2015 - 14:32

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

 

:o


  • 0

#45 Godot Napisany 23 września 2015 - 17:02

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
OMFG!
  • 0

#46 Kaxi Napisany 23 września 2015 - 17:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

... and we are done here.


  • 0

#47 lukaszSA Napisany 23 września 2015 - 17:52

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Ja pierdolę :mog:


  • 0

#48 mic Napisany 23 września 2015 - 20:13

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Masochizm czysty jak dla mnie to by był taki level :)
  • 0

#49 jakub Napisany 24 września 2015 - 21:43

jakub

    Link

  • Narybek
  • 255 Postów:

Zerknijcie jeszcze na inne poziomy tego człowieka.

Wiedziałem, że w końcu ktoś się znajdzie i będzie wyciskał ostatnie poty z tego edytora ;)


  • 0

#50 gruby Napisany 26 września 2015 - 20:13

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Panowie, zapraszam do mojej perelki 0751 0000 0071 d96d . Edytor na wypasie!


  • 0

#51 torq314 Napisany 26 września 2015 - 21:17

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 498 Postów:
Wklejajcie filmiki ze swoich plansz, nie mam tej gry i nie zamierzam ale będę plusował plansze forumowiczów.
  • 0

#52 gruby Napisany 27 września 2015 - 10:43

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Nie umiem nagrać filmiku :( Ale gierka jest przekozak. Nienawidzę edytorów, LBP2 znudziło mnie szybciej niż LBP1, ale Mario Maker to coś innego. Jestem zauroczony, a wczoraj wbrew rozsądkowi siekałem do drugiej w nocy. Prostota edytorka połączona z elastycznością i olbrzymimi możliwościami to mokry sen fana platformerów. Póki co również nie trafiłem na jakieś mega żenadne plansze "tforcow", chociaż na pewno to się w końcu wydarzy.

 

Gierkę kupiłem głównie z myślą o synu, co nie przeszkodziło mi wczoraj pod jego nieobecność siekać prawie 6 godzin. Nie posunę się do tego, żeby powiedzieć że Mario Maker jest grą która każdego rzuci na kolana, ale jest to tak wspaniały hołd na 30 lecie Mario i w ogóle Nintendo, że żaden fan nie powinien tego ominąć. Miód wylewa się z tego edytora, a dostarczenie nowych elementów do budowania to automatyczny banan na ryju.

 

Od dawna nic mnie tak nie wciągnęło. Jestem sam sobą zniesmaczony, bo byłem pierwszy który był gotów rzucić kamieniem w Mario Makera. Na tyle tego smędzenia, wracam do gierki, ale gorący apel - jeśli ktoś się waha czy kupić - fear no more. Mario Maker to sto razy lepsza gierka niż teoretycznie może się wydawać. Jak ktoś się wychował na gierkach od Nintendo to aż się łezka w oczach kręci. Fan service w tej grze przekracza wszelkie możliwe granice.

 


Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 10:45

  • 2

#53 fingus Napisany 27 września 2015 - 10:48

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Nieźle hajpujesz. :D
  • 0

#54 gruby Napisany 27 września 2015 - 10:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Bo sam jestem nahajpowany. Miałem grać, ale dziewczyna przejęła mi kontroler i nie oddaje. Jakby co, mogę wrzucić później kod do jej plansz bo jest całkiem niezła. :)


  • 0

#55 gruby Napisany 27 września 2015 - 16:36

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
 

Wymaga jeszcze kilku poprawek, ale jestem w miarę zadowolony.  :) Plansza tradycyjna, duzo skakania monety i sekrety:

 

troopa lair (6AE3-0000-0075-D202)

 

 


Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 16:36

  • 0

#56 ACZ Napisany 27 września 2015 - 17:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:

duzym minusem tego edytora jest brak mozliwosci tworzenia poziomów do grania wieloosobowego.


  • 0

#57 gruby Napisany 27 września 2015 - 19:10

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Czy ja wiem... Jakoś tego nie odczułem. Za to odczułem co innego. Jakby Mario Maker wyszedł na WiiU na premierę zamiast tego paździerzowego NSMBWU, to historia potoczyłaby się zupełnie inaczej. Maker dobitnie pokazuje siłę tej konsolki - integracja z Miiversem, padlet, touchpad, off TV. Wszystko tu gra ze sobą idealnie.


Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 19:13

  • 0

#58 gruby Napisany 29 września 2015 - 09:09

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Dobra widzę ze nie kręcą was moje perełki, wiec za karę wrzucam kolejna. Skończyłem dzisiaj o 1.30 i bede wdzięczny za sugestie bo końcówka wymaga jeszcze szlifu.

(D64E-0000-007A-F467)

Jestem wkręcony w makera jak ta lala. Wczoraj dostałem dwie dostawy elementów, wiec kolejna plansza to juz bedzie orgia.
  • 0

#59 Kaxi Napisany 29 września 2015 - 09:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Może by kręciły jakbyśmy mieli grę ;)


  • 0

#60 gruby Napisany 29 września 2015 - 09:32

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Nie mieć Mario makera, to jak nie mieć serca. :)
  • 0



Inne z tagami: