Pudla zajebiste i figurki, szkoda ze gra gowno warta
#31 Napisany 23 lipca 2015 - 18:33
#32 Napisany 23 lipca 2015 - 18:35
Sam jesteś gówno warty. Będę robił niedługo levele na potęgę i wszystkie wygłodniałe nintendozjeby będą w nie grać
#33 Napisany 23 lipca 2015 - 18:44
Ktos musi te gry robic skoro N sie nie chce
#34 Napisany 08 sierpnia 2015 - 23:42
http://www.nintendo-...mario_maker.htm
Michel Ancel zrobił jeden z leveli dostępnych na out of the box w Super Mario Maker. Jeśli tego typu poziomów będzie więcej, choćby cała ekipa lead designerów z różnych zespołów EAD, to warto mieć gierkę na radarze, nawet jak się nie planuje robić własnych leveli.
#35 Napisany 19 sierpnia 2015 - 07:18
Chyba pęknę
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 19 sierpnia 2015 - 07:20
#36 Napisany 11 września 2015 - 01:10
Miłe zaskoczenie w dniu premiery: Day1 patch sprawia, że nowe narzędzia do tworzenia poziomów odblokowują się nie jak zapowiadano dzień po dniu i komplet dopiero po 9 dniach tylko wraz z używaniem już dostępnych narzędzi. Zrobiłem na próbę ze 3 levele i już mi wpadły kwiatek, gwiazdka i parę innych rzeczy.
Pierwsza plansza na którą trafiłem:
Hardkorowe skakanie po kupach trupach - miotanie przekleństwami i bolące kciuki gwarantowane.
Trochę mnie zawiodło, że poziomy od samego Nintendo, tzw. sample courses zdobywa się losowo. To znaczy trzeba powtarzać 10-Mario Challenge, gdzie dostaje się 10 żyć na 8 randomowych plansz i każdy pomyślnie ukończony level dodawany jest do biblioteki próbek. Wyczytałem, że takich próbnych poziomów jest 68, co dla fanów Mariana 2D powinno już być wystarczającą zachętą, żeby sięgnąć po SMM.
#37 Napisany 11 września 2015 - 08:15
Zobaczyłem, że post Tawota, więc liczyłem na ścianę tekstu, a tu tylko kilka zdań.... Czekamy na obszerniejszą relację
#38 Napisany 11 września 2015 - 18:11
Szczerze mówiąc, to nie ma o czym pisać. SMM to przede wszystkim narzędzie, edytor poziomów. Tak, jest wygodny i prosty w obsłudze, ale czekanie na nowe elementy i robienie leveli z ograniczonymi zasobami jest nudne i zniechęcające. Zrobiłem sześć plansz dzisiaj, nie dostałem żadnych nowostek do zabawy i mi się odechciało.
10-course challenge to bardziej pojedyncze sytuacje z niekonwencjonalnym rozwiązaniem niż pełnoprawne, długie levele. Na przykład spiętrzeni różni przeciwnicy z Bowserem na szczycie i armatą strzelającą Koopami przed samą tyczką. Trzeba wykorzystać skorupę, żeby móc przeskoczyć Bowsera - 15 sekund zabawy. Jeżeli ktoś spodziewał się nowego Mario Bros. dorzuconego do Mario Makera to się zawiedzie, bo wszystkie poziomy da się skończyć w godzinę z hakiem, więc nijak ma się to nawet do wyżyłowanego dodatku jakim był New Super Luigi Bros.
Zostają levele społeczności, których zaliczyłem jak na razie garstkę, więc ciężko powiedzieć czy system oceniania i filtrowania poziomów się sprawdza.
Gdyby kogoś interesowany moje "pszepjenkne" kreacje:
D2DE-0000-0015-BA20
1E41-0000-0012-4C13
#39 Napisany 11 września 2015 - 18:31
Chyba za wcześnie na takie orzekanie, ale liczyłem, że dostanę Mario z nieskończoną ilością interesujących poziomów, od domowych geniuszy level designu... a chyba tak niestety nie będzie. Z tego co oglądam to jest sporo plansz typu "stój w miejscu i oglądaj jak się samo przechodzi" albo małe zagadki. Trzeba poczekać te pół roku, aż ludzie natworzą tego, a społeczność wyselekcjonuje fajniejsze pomysły.
#40 Napisany 11 września 2015 - 18:51
Poczekajcie aż cotlet kupi. To on stworzył 51% wszystkich poziomów w Pullblox.
#41 Napisany 11 września 2015 - 19:13
Ramzes w Mario vs DK Tipping Stars zrobił takie plansze, że ich nie przeszedłem nawet, jak mi wytłumaczył, jak to zrobić
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 11 września 2015 - 19:14
#42 Napisany 20 września 2015 - 10:56
#43 Napisany 20 września 2015 - 20:10
#44 Napisany 23 września 2015 - 14:32
#45 Napisany 23 września 2015 - 17:02
#46 Napisany 23 września 2015 - 17:14
... and we are done here.
#47 Napisany 23 września 2015 - 17:52
Ja pierdolę
#48 Napisany 23 września 2015 - 20:13
#49 Napisany 24 września 2015 - 21:43
Zerknijcie jeszcze na inne poziomy tego człowieka.
Wiedziałem, że w końcu ktoś się znajdzie i będzie wyciskał ostatnie poty z tego edytora
#50 Napisany 26 września 2015 - 20:13
Panowie, zapraszam do mojej perelki 0751 0000 0071 d96d . Edytor na wypasie!
#51 Napisany 26 września 2015 - 21:17
#52 Napisany 27 września 2015 - 10:43
Nie umiem nagrać filmiku Ale gierka jest przekozak. Nienawidzę edytorów, LBP2 znudziło mnie szybciej niż LBP1, ale Mario Maker to coś innego. Jestem zauroczony, a wczoraj wbrew rozsądkowi siekałem do drugiej w nocy. Prostota edytorka połączona z elastycznością i olbrzymimi możliwościami to mokry sen fana platformerów. Póki co również nie trafiłem na jakieś mega żenadne plansze "tforcow", chociaż na pewno to się w końcu wydarzy.
Gierkę kupiłem głównie z myślą o synu, co nie przeszkodziło mi wczoraj pod jego nieobecność siekać prawie 6 godzin. Nie posunę się do tego, żeby powiedzieć że Mario Maker jest grą która każdego rzuci na kolana, ale jest to tak wspaniały hołd na 30 lecie Mario i w ogóle Nintendo, że żaden fan nie powinien tego ominąć. Miód wylewa się z tego edytora, a dostarczenie nowych elementów do budowania to automatyczny banan na ryju.
Od dawna nic mnie tak nie wciągnęło. Jestem sam sobą zniesmaczony, bo byłem pierwszy który był gotów rzucić kamieniem w Mario Makera. Na tyle tego smędzenia, wracam do gierki, ale gorący apel - jeśli ktoś się waha czy kupić - fear no more. Mario Maker to sto razy lepsza gierka niż teoretycznie może się wydawać. Jak ktoś się wychował na gierkach od Nintendo to aż się łezka w oczach kręci. Fan service w tej grze przekracza wszelkie możliwe granice.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 10:45
#53 Napisany 27 września 2015 - 10:48
#54 Napisany 27 września 2015 - 10:50
Bo sam jestem nahajpowany. Miałem grać, ale dziewczyna przejęła mi kontroler i nie oddaje. Jakby co, mogę wrzucić później kod do jej plansz bo jest całkiem niezła.
#55 Napisany 27 września 2015 - 16:36
Wymaga jeszcze kilku poprawek, ale jestem w miarę zadowolony. Plansza tradycyjna, duzo skakania monety i sekrety:
troopa lair (6AE3-0000-0075-D202)
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 16:36
#56 Napisany 27 września 2015 - 17:26
duzym minusem tego edytora jest brak mozliwosci tworzenia poziomów do grania wieloosobowego.
#57 Napisany 27 września 2015 - 19:10
Czy ja wiem... Jakoś tego nie odczułem. Za to odczułem co innego. Jakby Mario Maker wyszedł na WiiU na premierę zamiast tego paździerzowego NSMBWU, to historia potoczyłaby się zupełnie inaczej. Maker dobitnie pokazuje siłę tej konsolki - integracja z Miiversem, padlet, touchpad, off TV. Wszystko tu gra ze sobą idealnie.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 27 września 2015 - 19:13
#58 Napisany 29 września 2015 - 09:09
(D64E-0000-007A-F467)
Jestem wkręcony w makera jak ta lala. Wczoraj dostałem dwie dostawy elementów, wiec kolejna plansza to juz bedzie orgia.
#59 Napisany 29 września 2015 - 09:29
Może by kręciły jakbyśmy mieli grę
#60 Napisany 29 września 2015 - 09:32
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|