Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Maker

3DS Nintendo WiiU Mario

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
78 odpowiedzi na ten temat

#61 Godot Napisany 07 października 2015 - 17:51

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

Są w tej grze narzędzia, którymi możemy odtworzyć, na przykład plansze z NSMB? Albo klasycznych Marianów?


  • 0

#62 cybercotlet Napisany 07 października 2015 - 19:20

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

Raczej tak http://kotaku.com/lo...aker-1735055832


  • 0

#63 funditto Napisany 10 października 2015 - 23:03

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Czy jest w tej grze coś w rodzaju trybu challenge z NSMBU albo można ustawiać taki cel na planszy ?


  • 0

#64 Tawotnica Napisany 10 października 2015 - 23:21

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Nie ma. Celem zawsze jest dojście do końca poziomu. Jako takie wyzwanie stanowi tryb 100 Mario Challenge, w którm dostajesz sto żyć, żeby przejść wybrane przez Nintendo plansze użytkowników. 


  • 0

#65 funditto Napisany 11 października 2015 - 08:12

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Szkoda, bo wczoraj męczyłem challenge w NSMBU i uważam, że są genialne. Póki co są dla mnie bardziej grywalne niż to co zdążyłem ograć w 3D World (1 świat i początek 2ego).


  • 0

#66 ramzes64 Napisany 22 października 2015 - 23:58

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Dodałem sobie Wasze levele i łapcie moje.
 
1-1 Strefa Mario
7E64-0000-0092-804E
 
1-2 Strefa Mario
7531-0000-00B9-1B6D
 
1-3 Strefa Mario - ten będzie do zagrania na stoisku Nintendo na Warsaw Games Week 2015 (prawdopodobnie w Niedziele, gdzie portal liju.pl będzie się tam udzielał)
7A30-0000-00BA-7CB4

Ten post był edytowany przez ramzes64 dnia: 22 października 2015 - 23:59

  • 0

#67 ramzes64 Napisany 24 października 2015 - 20:23

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Koszalin Retro Games Show
B020-0000-00BF-77F6
 
Level będzie dostępny do zagrania na Koszalin Retro Games Show 2015 i zrobimy na nim turniej aby zdobyć jak najwięcej punktów. Kto ma Wii U może już zagrać i śrubować wyniki. Podajcie je na Miiverse wraz ze screenem - zrobie ranking graczy online i zawodników z imprezy. Wy macie większe szanse, znacie konsole, macie czas na śrubowanie wyników.
strona imprezy: www.retro-show.pl

  • 0

#68 Damian Napisany 27 października 2015 - 17:58

Damian

    Link

  • Forumowicze
  • 298 Postów:

5 listopada pojawi się update przynoszący mocno pożądane checkpointy, i nie tylko...

https://www.nintendo...es-1063172.html

 

Amerykański zwiastun aktualizacji:


  • 0

#69 ramzes64 Napisany 28 października 2015 - 00:54

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

nowy level, krotki dosyc

 

1-4 Strefa Mario
0A9A-0000-00C6-A6DC
 

  • 0

#70 lukaszSA Napisany 09 lutego 2016 - 22:52

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Zaczyna się. Ktoś zrobił kalkulator

 

rltt1y7.jpg

 

:mog:


  • 1

#71 Kaxi Napisany 18 maja 2016 - 10:36

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

 
zajefajna planszunia

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 18 maja 2016 - 11:47

  • 1

#72 cybercotlet Napisany 18 maja 2016 - 11:08

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

Rewelacja :D


  • 0

#73 funditto Napisany 27 czerwca 2016 - 15:11

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Przyszedł dzisiaj do mnie Super Mario Maker. Dopiero zacząłem, nie mam wszystkich elementów, ale stworzyłem pierwszą planszę. Gruby i Ramzes jak możecie to obadajcie i czekam na sugestie co poprawić.

Course ID : 3138-0000-0260-F32A
  • 0

#74 Tawotnica Napisany 01 września 2016 - 15:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:


Przenośna wersja Mario Makera wychodzi 02.12., ale nie będą działać wszystkie poziomy z wersji na WiiU i dzielenie się planszamy tylko lokalnie, więc piec.
  • 0

#75 cybercotlet Napisany 01 września 2016 - 16:17

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:

:please: My body is ready


  • 0

#76 Spuczan Napisany 09 listopada 2016 - 21:11

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 057 Postów:


  • 0

#77 Tawotnica Napisany 11 grudnia 2016 - 11:50

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
Gram właśnie w wersję na 3DSa i mam szokujące wiadomości: Mario Challenge to nie jest demko paru poziomów jak na WiiU tylko 100 (słownie: sto) zakręconych plansz zaprojektowanych przez Nintendo, każda z wyzwaniem łatwiejszym i trudniejszym do zaliczenia.

Już podczas przechodzenia pierwszego świata czuć, że to gra dla prosów, a nie dla casuali wychowanych na Rayman Legends :cf: Nawet delikatnie się spociłem robiąc 1-3, gdzie trzeba zabić wszystkie Piranha Plants i nic więcej . Nadepniesz przypadkiem na gumbasa i nie ma medalu! :shigsy:

Już olać ten kreator i brak online - wyzwania są pyszne, bo dizajnem odróżniają się znacznie od standardowych platformówek.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 11 grudnia 2016 - 11:51

  • 1

#78 Tawotnica Napisany 12 grudnia 2016 - 21:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

Nawet nie wiem gdzie zacząć... przedstawiam wam prawdziwego bohatera, cierpliwego przewodnika po tworzeniu plansz z udziałem wąsatego hydraulika, przyjaciela służącego dobrą radą... oto Yamamura:

 

yamamura-not-bad-at-all.png

 

:pf:

 

Cooo cooo.

(to jedyny co Yamamura mówi, wszystko co chce przekazać jest napisane w nawiasach pod jego właściwą wypowiedzią)

 

C-coo!

(Yamamura to pierwsza postać jaką widzicie po odpaleniu gry, bo już na loading screenie zajada się zieloną fasolką albo innym smakołykiem i głęboko wzdycha po spożyciu posiłku)

 

Coo, coo, cooo.

(ten gołąb jest tak randomowy, że mógłby się wyrwać z Rhythm Paradise. Nie wiem co ćpali twórcy SMM, ale pewnie bujają się z Sakamoto i jego drużyną od Tomodachi Life)

 

Razem z Undo (pies/gumka do mazania) i Mashiko (miła pani z call center) tworzą charyzmatyczną trójkę oryginanych bohaterów SMM. Nie, nie zwróciłem na nich uwagi w wersji na WiiU, bo w godzinę z hakiem ogarnąłem challenge, poskakałem po dwóch planszach ludzi z internetu, zrobiłem jedną własną i gierka poleciała w kąt. Tutaj po każdym świecie w Challenge Mode bohaterowie oprócz podpowiedzi, co za elementy do leveli zyskałem opowiadają jeszcze tonę głupot. 

 

img_mashiko_05.gif

 

To z oficjalnej strony gry, tak btw. Nintendo, oby na zawsze takie dziwne  :bowdown:

 

 

 


  • 2

#79 drAKul Napisany 07 lutego 2019 - 09:46

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Chciałem podziękować Tawotowi za polecenie giereczki. SMM for 3DS to sztos - absoultnie topowy 2d marian. W życiu bym nie wpadł że wersja na 3DS to coś więcej niż tylko edytor ala wersja na Wii U. Krótko rzecz ujmując jak ktoś chociaż odrobinę lubi platformówki 2-d to powinien spróbować, a jak ktoś jest fanem Mariana to jest to pozycja obowiązkowa. Szczerze powiedziawszy to gdyby N wydało sequela SMB, SMB 3 lub SMW (o ironio plansze z NSMB są tu ciekawsze od tych z serii!!!) z planszami na tym poziomie to bym łykał bez popity.

Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 07 lutego 2019 - 09:48

  • 0



Inne z tagami: