#91 Napisany 16 czerwca 2017 - 01:50
#92 Napisany 05 lipca 2017 - 12:42
#93 Napisany 05 lipca 2017 - 15:14
Super Mario Odyssey Director Confirms Mario is Human Despite 'Different' Appearance
Cóż, czyli zdeformowany, obleśny karzeł z szeroką klatą.
#94 Napisany 05 lipca 2017 - 15:52
Ktoś tu ostatnio pisał, że ma szeroką klatę
#95 Napisany 06 lipca 2017 - 10:55
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 06 lipca 2017 - 10:55
#96 Napisany 26 lipca 2017 - 20:20
widzieli to? 2h gameplay'u z e3, ależ to będzie killer
#97 Napisany 27 lipca 2017 - 18:30
Oglądałem to na żywo.
#98 Napisany 27 lipca 2017 - 21:30
#99 Napisany 14 września 2017 - 15:52
#100 Napisany 14 września 2017 - 19:14
genialnie to wygląda
#101 Napisany 14 września 2017 - 20:24
Gra chodzi w 720p60fps, również w doku.
#102 Napisany 14 września 2017 - 20:44
fantastyczna wiadomość!
#103 Napisany 14 września 2017 - 21:21
Cieszę się, że jako pierwszy mogłem ją podać.
#104 Napisany 14 września 2017 - 21:22
To nowe dane, czy te z analizy dema z E3?
#105 Napisany 14 września 2017 - 21:23
To drugie.
#106 Napisany 14 września 2017 - 21:27
Czyli koniec końców skończy się na dynamicznym 900p/1080p w docku
#107 Napisany 15 września 2017 - 07:13
#108 Napisany 15 września 2017 - 07:46
Pragnę!
#109 Napisany 15 września 2017 - 07:51
Demo Splatoona było wyraźnie gorsze technicznie od finalnej wersji, więc bym się nie załamywał.
900p to raczej minimum.
#110 Napisany 15 września 2017 - 09:54
Mnie to w ogóle nie rusza, bo Mario world na WiiU wyglądało fantastycznie a chodziło w 720p
Pragnę!
To z amerykańskiego Direkta. Europejski nie ma etui. Sprzedawane jest osobno.
#111 Napisany 15 września 2017 - 09:57
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 15 września 2017 - 09:57
#112 Napisany 15 września 2017 - 10:24
#113 Napisany 15 września 2017 - 12:00
ch*jowo czyli w handheldzie będzie jeszcze mniej (jak z Rabidsami) skoro w doku nie dźwiga więcej... Liczyłem na 900p albo chociaż dynamiczne...
W handheldzie też ma być 720p.
A tak swoją drogą chyba nie każdy kuma czemu np. Zelda czy Rabbidsy na handheldzie jest 720p, a w docku 900p.
Dock przecież nie ma żadnej dodatkowej mocy, więc te gry poza dockiem również mogłyby być odpalane w 900p tylko tego nie zrobili, bo i po co skoro ekranik natywną rozdziałkę ma 720p i na tak małym ekranie 900p jest niepotrzebne? Gdyby w trybie handheld było 900p to zżerałoby szybciej baterie, dlatego jest 720p.
Jeśli w Mario od czasu E3 nic się nie zmieniło to będzie w obu trybach 720p i to oznacza tylko tyle, że nie dali rady takiej oprawy pocisnąć w 900p, bo by musieli ściąć fremrejt, a ważne widać było dla nich żeby było 60fps.
W Mario Karcie w docku jest 1080p60fps, ale to liniowe wyścigi, a nie otwarty świat.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 września 2017 - 12:02
#114 Napisany 15 września 2017 - 12:18
Po zadockowaniu GPU dostaje boosta.
Ekspercie branżowy
#115 Napisany 15 września 2017 - 13:03
Bzdura. On tylko służy do ładowania i wypluwania obrazu na tv. Jak twierdzisz inaczej to daj mi specyfikację techniczną samego docku, że ma procki dające boosta samemu Switchowi.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 września 2017 - 13:06
#116 Napisany 15 września 2017 - 13:08
W docku nic nie ma, ale przy pracy na baterii (bez docka) są niższe taktowania zegarów (w celu oszczędzania mocy).
#117 Napisany 15 września 2017 - 13:13
Kolejna kompromitacja Acza
#118 Napisany 15 września 2017 - 13:15
No, czyli jest jak mówię.
W trybie tabletu na 6 calach nie ma sensu, żeby wypluwać wyższą rozdziałkę niż 720p, bo ważne jest żeby konsola chodziła jak najdłużej na baterii. A jeśli GPU ma nadmiar mocy i jest w stanie pocisnąć 900p to niech w docku tyle wyświetla, bo Switch może sobie wtedy żreć prądu ile fabryka dała.
LukaszSA kompromisacja. ;]
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 września 2017 - 13:16
#119 Napisany 15 września 2017 - 13:18
Ty się kompromitujesz.
Switch systemowo narzuca dwa tryby GPU. Handheld i zadockowany Switch to jak PS4 i PS4 Pro.
A tak swoją drogą chyba nie każdy kuma czemu np. Zelda czy Rabbidsy na handheldzie jest 720p, a w docku 900p.
Dock przecież nie ma żadnej dodatkowej mocy, więc te gry poza dockiem również mogłyby być odpalane w 900p
Nie, bo nie ma tyle mocy. Rabbidsy są w sub 720p w handheldzie
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 15 września 2017 - 13:20
#120 Napisany 15 września 2017 - 14:59
Skoro w doku ma być 720 i w trybie TV to czegoś tu nie kumam bo w TV procki mają lepsze taktowanie.
Czychu daj linka do tego newsa.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 15 września 2017 - 15:00
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|