Do czego to doszło, żeby rozwodzić się o technikaliach w grach od Nintendo. Nowy Marian akurat ma tyle ciekawego do zaoferowania, że te 720p czy 900p nie robi większej różnicy. Jedyną rzeczą której istnienie powinno nam wszystkim wystarczyć in plus to gwarancja tych szczęśliwyhc 60 klatek na sekundę. Na prawdę mam już dosyć tłumaczenia współczesnych deweloperów, że 30 fpsów powinno całkowicie wystarczyć. Nowy Doom na Switchu także pomimo mocno obniżonej szaty graficznej zaoferuje pełne 60 klatek na sekundę, co powinno być standardem w obecnej generacji czy to konsol stacjonarnych czy handheldów.
#121 Napisany 15 września 2017 - 15:45
#122 Napisany 15 września 2017 - 16:04
Rabbids w handheldzie mają coś 600p więc...
Skoro w doku ma być 720 i w trybie TV to czegoś tu nie kumam bo w TV procki mają lepsze taktowanie.
Czychu daj linka do tego newsa.
Nie ma żadnego newsa. Jest analiza z czerwca z E3. Od tego czasu się wiele zmieniło, co było widać na nowym trailerze
#123 Napisany 15 września 2017 - 16:07
Switch systemowo narzuca dwa tryby GPU.
Od początku piszę, że ma to związek z poborem prądu, żeby w trybie tabletu Switch dłużej chodził. Pisałem o tym w pierwszym poscie, a Ty mi ciśniesz od eksperta branżowego i booscie jakbyś się z tym nie zgadzał i jakby niby w docku siedziały dodatkowe proce.
Handheld i zadockowany Switch to jak PS4 i PS4 Pro.
No tu już bełkot i porównanie z odwłoka. Chyba nie sądzisz, że PS4 Pro ma takie same procesory jak PS4, tyle tylko że zostały odblokowane i stąd Pro ma większą moc? lol
Nie, bo nie ma tyle mocy. Rabbidsy są w sub 720p w handheldzie
Oczywiście, że ma tyle mocy, żeby cisnąć tyle ile w docku (900p), ale wtedy Switch w trybie tabletu wytrzymał by np. 2h, a nie 4h. Dlatego zrobiono ograniczenia ze względu na pobór prądu.
Czychu daj linka do tego newsa.
Sprzed dwóch miesięcy:
http://www.nintendol...r_mario_odyssey
When we played Splatoon 2 earlier in the year there was a little disgruntlement that it was running at 720p when docked, with the flipside that it was rocking along at 60fps with nary a dropped frame. That was back in March, yet during E3 Nintendo stated the game, and even in lower-resolution streams the visuals certainly looked to have a bit of extra pop.
So why is that relevant? Well, perhaps the same will happen with. Our colleagues at Digital Foundry have been assessing the E3 demo of the platformer, and pinned down a 720p native resolution when docked, with a near-perfect 60fps (there are a small number of dips in New Donk City). With the game not out until October and bearing in mind the progress with Splatoon 2, perhaps Nintendo will squeeze out more docked performance for a 900p or 1080p output in the final game; naturally it'll be 720p to match the screen when in portable mode.
https://www.gamefaqs...switch/75475146
Super Mario Odyssey: still 720p when docked.
John Linneman of Digital Foundry gave me a direct screen capture of the game, when docked, and said to me that it was running at 720p. Also, the game has a very bad anti-aliasing "solution" that makes it look even lower res in spots.
#124 Napisany 15 września 2017 - 16:17
Wiesz, że w trybie przenośnym taktowanie jest obniżone systemowo i developerzy nic z tym nie mogą zrobić, tak samo jak wtedy gdy robią grę na PS4 i mogą skorzystać z większej mocy na PS4 Pro niż na PS4? Gdyby tryb Pro włączyć na PS4, to konsola by tego nie udźwignęła - podobnie jest w Switchu*. Tyle, że w Switchu tylko GPU się zmienia.
Te newsy które wkleiłeś mówią o demie z E3.
* Mówię tu oczywiście o sytuacji faktycznej która zakłada istnienie blokady. Oczywiste jest, że Switch sam w sobie ma większą moc. Ale w trybie przenośnym jest ona ograniczona. Więc gry wyglądają inaczej w zależności od trybu
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 15 września 2017 - 16:18
#125 Napisany 15 września 2017 - 22:48
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 15 września 2017 - 22:49
#126 Napisany 17 września 2017 - 08:46
#127 Napisany 20 września 2017 - 17:49
Szykuje się Breath of The Wild Marianów
#128 Napisany 20 września 2017 - 17:56
zbieram na słicza
#129 Napisany 22 września 2017 - 11:27
Gameplayowo już nie oglądam bo zespoilowali już 7 kingdomow a chcę trochę niespodzianki jeszcze
#130 Napisany 22 września 2017 - 12:45
Też uważam, że to będzie znowu GOTG contender. To niesamowite, że Nintendo dokonało czegoś takiego (prawdopodobnie) dwukrotnie w ciągu jednego roku. O_O
#131 Napisany 22 września 2017 - 15:03
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 22 września 2017 - 15:04
#132 Napisany 23 września 2017 - 12:58
No i w tym roku nowe Xeno?!
#133 Napisany 23 września 2017 - 14:07
#134 Napisany 23 września 2017 - 14:22
A za rok Metroid
Jasne xDDDDD
#135 Napisany 23 września 2017 - 15:46
#136 Napisany 26 września 2017 - 16:27
W docku jest 900p. Tak jak wszyscy się spodziewali
#137 Napisany 26 września 2017 - 16:33
#138 Napisany 26 września 2017 - 16:41
Nie moge sie doczekać, jak mój chrześniak i jego młodszy brat zobaczą Super Mario Odyssey.
#139 Napisany 26 września 2017 - 18:33
#140 Napisany 26 września 2017 - 19:56
Wiele elementów wygląda źle. Przykład z brzegu - lawa. To nawet w mario na WiiU wyglądało lepiej.
#141 Napisany 26 września 2017 - 21:36
#142 Napisany 26 września 2017 - 21:49
#143 Napisany 26 września 2017 - 22:21
#144 Napisany 27 września 2017 - 09:36
Wiele elementów wygląda źle. Przykład z brzegu - lawa. To nawet w mario na WiiU wyglądało lepiej.
Preorder cancelled.
#145 Napisany 27 września 2017 - 12:42
900p to nowe 4K!
#146 Napisany 06 października 2017 - 11:17
Co tam się będzie działo
#147 Napisany 06 października 2017 - 11:28
#148 Napisany 06 października 2017 - 12:01
słicz w niecały rok dorobi się dwóch gier na liście gier wszechczasów
#149 Napisany 06 października 2017 - 12:03
#150 Napisany 06 października 2017 - 13:26
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|