Dzisiaj słuchałem ich po raz pierwszy, jedynie Grega mordę kojarzę skądś.
#631 Napisany 26 czerwca 2020 - 12:43
#632 Napisany 26 czerwca 2020 - 12:52
#633 Napisany 26 czerwca 2020 - 12:55
Jak początek tego to jakoś 65% - 70%.
#634 Napisany 26 czerwca 2020 - 12:55
#635 Napisany 26 czerwca 2020 - 12:55
W ktorym momencie gry jestem? Procentowo na oko.
Spoiler
#636 Napisany 26 czerwca 2020 - 13:41
https://youtu.be/VjxgrariBCE
#637 Napisany 26 czerwca 2020 - 15:04
Posłuchałem w drodze do domu. 12 minut narzekania na to, że jemu i innym kanałom oraz użytkownikom na reddicie zasadzili flagi/strajki/czasowe bany na stream za omawianie wycieku fabuły. Ojej, strasznie mi przykroTylko nie Greg... przecież wiadomo że on nie zada tam nikomu niewygodnego pytania...
Tutaj na filmiku też spoilery więc uwaga.
Spoiler!!!
https://youtu.be/43C6Pjqy524
A, no i ból dupki, że Druckmann wpadł do Kinda Funny zamiast do niego, chociaż oba kanały są podobnej wielkości.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 26 czerwca 2020 - 15:05
#638 Napisany 26 czerwca 2020 - 15:14
Te płacze to akurat też widziałem. On JUŻ zna fabułę i ma poważne PYTANIA, nurtujące egzystencjalne kwestie, i chce DYSKUTOWAĆ... a tu kneblujo, usta zamykajo, tłamszo wolność słowa. No nie przyszło do głowy jednemu przygłupowi z drugim, że 99,9% zainteresowanych jeszcze wtedy tej fabuły nie znało .
Ten post był edytowany przez nole dnia: 26 czerwca 2020 - 17:18
#639 Napisany 26 czerwca 2020 - 15:50
Jestem ciekaw co tam Angry Joe w recenzji powie, czekam ????
#640 Napisany 26 czerwca 2020 - 16:41
#641 Napisany 26 czerwca 2020 - 16:54
Spoiler
Nie powiem, ten moment mnie kupil, fajnie się zwiedza miasto
To jedyny 'moment' w całej grze. Aż dziwne.
#642 Napisany 26 czerwca 2020 - 16:58
Te płacze to akurat też widziałem. On JUŻ zna fabułę i ma poważne PYTANIA, nurtujące egzystencjalne kwestie, i chce DYSKUTOWAĆ... a tu kneblujo, usta zamykajo, tłamszo wolność słowa. No nie przyszło do głowy jednemu przygłupowi z drugim, że 99,9% zainteresowanych jeszcze tej fabuły nie znała .
Sorry ale to jak Sony szafowało na prawo i lewo ostrzeżeniami DMCA za samą wzmiankę, że spojlery wyciekły i zmuszało youtube do blokowania kanałów to była porażka i kompromitacja i teraz narobili sobie całą masę wrogów na jutjubie tuż przed startem nowej generacji. Kompletny idiotyzm.
#643 Napisany 26 czerwca 2020 - 17:22
#644 Napisany 26 czerwca 2020 - 17:39
Przypuszczam, że większość z tych kanałów nie będzie podpisywać cyrografów z 50 milionami punktów o czym można, a o czym nie można mówić OLO.
#645 Napisany 26 czerwca 2020 - 17:41
#646 Napisany 26 czerwca 2020 - 17:50
Ekskluzywne materiały dostaje tylko IGN i parę innych i wiadomo jak u nich z autentycznością. Problemem dla Sony jest to, że youtube wypełniony jest kanałami prowadzonymi przez pojedyncze osoby a mające kilkaset tysięcy abonentów i które to kanały są w pierwszej kolejności lojalne wobec abonentów, a nie wobec wydawców. Np. Laymen Gaming ostatnio opowiadali, u kogo są na blackliście (EA, Bethesdy i kogoś tam jeszcze) i nic z tym nie będą robić, żeby zacząć dostawać materiały przedpremierowe.
#647 Napisany 26 czerwca 2020 - 17:54
No więc tak, oprawa av jest śliczna, lokacje które zwiedzamy świetne i dosyć różnorodne, super że dodali czołganie w trawie, czasami myślałem że gram w MGSa a bardzo lubię skradanki więc dla mnie mega plus, dobry gunplay, animacje, wszystko to jest najwyższa liga do czego ND zdążyło już przyzwyczaić, to co nie zagrało to dla mnie fabuła. I nie chodzi mi o to jakie tory przyjęła, bo pomysł nie był zły, ale egzekucja zostawia sporo do życzenia. Coś się wydarza, i niby zawsze jest na to wytłumaczenie od scenarzysty, lecz ja tego nie kupuję, nie jest to przekonywujące, w głowie rodzą się pytania i znając bohaterów jedynki i tego jak doskonale zostały nakreślone ich charaktery kłóci się to strasznie z tym co dzieje się na ekranie podczas grania w part II. Jeśli ktoś nie grał w jedynkę to mogę zrozumieć że part II może się podobać, ale mając w pamięci to co działo się wcześniej niż potrafię przełknąć takiej kupy fabularnej.Ja się chętnie dowiem dokładnie co o grze sądzisz, bo się chyba nie podzieliłeś jeszcze, poza krótkimi postami.
Ufff...
Dobrą historię jest ciężko napisać... szokującą bardzo łatwo.
#648 Napisany 26 czerwca 2020 - 20:20
#649 Napisany 26 czerwca 2020 - 21:17
Sony is doomed xDSorry ale to jak Sony szafowało na prawo i lewo ostrzeżeniami DMCA za samą wzmiankę, że spojlery wyciekły i zmuszało youtube do blokowania kanałów to była porażka i kompromitacja i teraz narobili sobie całą masę wrogów na jutjubie tuż przed startem nowej generacji. Kompletny idiotyzm.
Te płacze to akurat też widziałem. On JUŻ zna fabułę i ma poważne PYTANIA, nurtujące egzystencjalne kwestie, i chce DYSKUTOWAĆ... a tu kneblujo, usta zamykajo, tłamszo wolność słowa. No nie przyszło do głowy jednemu przygłupowi z drugim, że 99,9% zainteresowanych jeszcze tej fabuły nie znała .
W tym samym czasie part II robi 4 banki w 3 dni bijąc rekord ustanowiony przez pająka
#650 Napisany 27 czerwca 2020 - 09:16
#651 Napisany 27 czerwca 2020 - 09:20
#652 Napisany 27 czerwca 2020 - 10:36
#653 Napisany 27 czerwca 2020 - 11:54
ja w tygodniu nie miałem za bardzo czasu pograć, a że to nie jest tytuł w którym tu można uszczknąć pół godziny, tam 15 minut to odpuściłem i wczoraj dopiero sobie pyknąłem dłuższą sesję.Kończę teraz, jak dobrze liczę, szósty rozdział
Wciąż ogromne przywiązanie do detali gry sprawia mi masę radości. Wzięło mnie z zaskoczenia, że mogę odebrać broń białą przeciwnikowi w trakcie tego jak mi się kończy własna. Zazwyczaj nie dopuszczam do sytuacji, żebym musiał robić uniki L1, ale akurat zjebałem i na domiar złego skończyła mi się siekiera. A tu pyk, po udanym uniku zabrałem typce maczetę!
Na retrospekcję dalej będę psioczył, bo poza jedną z Tommym,
Pierwszy drobny zgrzyt jaki mam z grą, to jak została poprowadzona po Seattle Day 3.
#654 Napisany 27 czerwca 2020 - 12:20
Skończyłem. Szczerze mówiąc myślałem, że twórcy będą mieli jaja i
Ale nie będę udawał - choć gra ma swoje bolączki fabularne, to jest bardzo poruszająca. Nie znałem wcześniej spoilerów, nie przepadałem za jedynką zbytnio i śmiało mogę stwierdzić, że dwójka jest dla mnie lepsza w każdej warstwie.
Minusy:
- zbyt dużo zbyt długich momentów nastawionych na ślamazarne żarcie klimatu i budowanie emocji
- gameplay po jakimś czasie zaczyna nużyć i tak w 60-70% gry areny z wrogami były już dla mnie przymusem
- przydałaby się jeszcze jedna większa lokacja jak kawałek otwartego miasta w Seattle
- nie ma co się kłócić o bezsensowne decyzje bohaterów - nie mamy pojęcia jak sensownie zachowalibyśmy się pod naporem takich przeżyć i emocji i IMO jest to dobrze ukazane, ALE generalnie fabuła jest kliszą i nie ma w niej nic szczególnie odważnego czy oryginalnego, ot kontrowersjami rządzą po prostu decyzje twórców
- mam wrażenie, że od połowy gry z pacingiem robią się dziwne rzeczy, zabijanie zaczyna nudzić i specjalnie ciekawe rzeczy się nie dzieją i klimat siada od połowy do około 80% gry, gdzie się to wszystko związuje i znów się robi ciekawiej. Aczkolwiek! Ending jest straszliwie długo przeciągany, chyba nigdy nie byłem tak często nabierany na to, że to już koniec, jakby twórcy mieli 20 pomysłów na epilog i nie wiedzieli na który się zdecydować, więc wrzucili wszystkie naraz
Plusy:
- realizacja scenariusza chwyta za serce i bywa wstrząsająca
- świat przedstawiony, wiarygodny, sensowny, brutalny, ciekawy mimo klisz
- bohaterowie, Ellie, Dina, Joel, Owen, Abby, Lev
- klimat i wczuwka niesamowita podczas eksploracji, ciągłe poczucie zagrożenia, ataku, nie wspominając już o podziemiach, kanałach - tam jest srsly horror i sranko w gacie momentami
- stealth, potyczki, AI przeciwników, zróżnicowanie klas (nie duże, ale dobrze zrealizowane), wielkość i różnorodność aren, na survivalu jest wyzwanie cały czas
- bardzo sympatyczna eksploracja
- zaskakujący scenariusz i zmiany klimatów
- animacje i mimika tak bohaterów jak przeciwników, coś niesamowitego
- graficznie next-genowy feeling
- narracja mimo wad jest bardzo dobra
- mimo "cinematic experience", gierka w większej części pozostaje gierką
- bardzo krótkie loadingi, a na survivalu ginie się w każdej potyczce
- ogromna ilość ustawień, z usprawnień dla niepełnosprawnych dałem sobie większy FOV i oddalenie kamery
- bardzo sycąca długość gry, mimo wszystko rzadko trafia się gra na 30h, która nie jest rpg
Możliwe, że o którychś plusach i minusach zapomniałem, ale wszystkie serdecznie pozdrawiam.
#655 Napisany 27 czerwca 2020 - 12:45
#656 Napisany 27 czerwca 2020 - 12:56
Wymieniłem w plusach walki z bossami :> Są kozackie, adrenalinopędne, stresujące, wymagają dynamicznego craftingu podczas ucieczki czy wykorzystania tych 3 sekund za osłoną, ściany się walą, no jest super i bardzo Residentowo w sumie.
Obejrzałem teraz po skończeniu materiał quaza i w 99,5% oddaje moje wrażenia z Part II. Mam wrażenie, że ludzie, dla których to jest absolutny mesjasz, są po prostu bardzo naiwni, albo są świeżymi niedzielnymi graczami. Ale jeszcze głupsze jest udawanie, że gra jest crapem, bo ma do niego tak daleko jak Postal 3 do gry "chociaż słabiutkiej".
Największa wada produktu wychodzi prawdopodobnie z jej największej zalety, czyli ogromnego budżetu i targetu dla jak największej ilości osób (mimo "odważnych" decyzji). Niemniej w mojej opinii bliżej tej grze do mesjasza niż crapa.
8/10 bym dał, żeby oddać sprawiedliwość gierce i temu, jak dobrze się przez większość czasu przy niej bawiłem.
#657 Napisany 27 czerwca 2020 - 13:09
#658 Napisany 27 czerwca 2020 - 17:56
#659 Napisany 28 czerwca 2020 - 21:26
też skończyłem i ostatnie miejscówki mi się bardzo podobały.
Tak jak jedynka pod koniec się zamieniała dla mnie w wesołe pif-paf, tak dwójka konsekwentniej trzymała się swojego pół-otwartego designu i mimo sporej ilości przeciwników nawet jak jakiś pomysł nie wyszedł, mogłem się gdzieś schować i ponownie próbować skradanka, rozkładania pułapek i napuszczania zainfekowanych ofc
Jeśli czegoś było za dużo to Seattle, co ma sens fabularnie, ale patrząc na końcowe krajobrazy chciałoby się jeszcze więcej podróżowania.
Ponadto miałem wrażenie, że gra przesadza z ilością wprowadzonych organizacji i postaci, które chce głębiej nakreślić. Mimo że jest prawie 1/3 dłuższa niż TLoU1 ma na to za mało czasu. Ellie i jej ekipa z Jackson, Fedra, WLF, serafici, świetliki, później jeszcze jacyś psychopaci. Gdybym w to nie grał na cztery posiedzenia po 7h, to bym się dość szybko pogubił albo olał kto z kim i jakie ma backstory.
Przez to w efekcie do niektórych bohaterów w ogóle się nie przywiązałem. Przy etapie z Mannym na przykład tylko ramionami wzruszyłem (a gameplayowo zapamiętałem jako jeden z najbardziej upierdliwych momentów).
#660 Napisany 28 czerwca 2020 - 21:42
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|