#31 Napisany 06 kwietnia 2018 - 19:23
#32 Napisany 06 kwietnia 2018 - 20:29
Levele mają mieć ponoć odrobinę inną budowę jeśli chodzi o odległości itp., ponieważ twórcy chcą dać np. więcej możliwości szybowania (wiadomo, sprawdzanie, dokąd się doleci z wysokiego punktu było mega fajne), ale mapy będą i tak odwzorowane dokładnie wedle starych projektów, jak w Crashu.
Pan Copeland niestety nie współpracuje przy soundtracku ale znów: twórcy mówią o podrasowaniu melodii z PSX (jak kilka nut, które słychać w trailerze ), a nie o robieniu muzyki totalnie od nowa. Oby tylko zachowali tę rewelacyjną perkusję i bas.
#33 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:03
#34 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:07
Spyro 2 to była moja pierwsza oryginalna gra na psxa (z pokrowcem i fioletowa memorka)
#36 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:25
#37 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:27
A ja, że nie.
#38 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:30
#39 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:34
Ja się rozklejam nad tym, jak Spyro fikuśnie kica
I nad tym, jak dobrze została zrobiona na nowo muzyka w tym levelu
I jak wiernie starają się oddać odgłosy ze starej gry
Day one
#40 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:52
Co ty, ja mam mega naciągnięty grafik grania, co do Słicza. Skoro Crash wychodzi na NS, to i zapewne Spyro również się pojawi.Taka bieda z gierkami na Switcha, że czekacie na każdy port, remake i remaster z innych sprzętów?
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 04 czerwca 2018 - 09:54
#41 Napisany 04 czerwca 2018 - 09:57
Fakt, bardzo naciągany.
#42 Napisany 05 czerwca 2018 - 12:15
Wyncyj gejmpleju!
I koncepty
#43 Napisany 05 czerwca 2018 - 12:19
LL nie wiedziałem że masz już dzieci, które grają w gierki, w sumie gratuluję!
#44 Napisany 05 czerwca 2018 - 12:26
Ciekawe czy Medevila tak samo odpicuja.
#45 Napisany 05 czerwca 2018 - 13:04
Na MediEvila też bardzo liczę. Ciekawe, że wciąż nic nie pokazali, a ze Spyro jadą co chwilę z czymś nowym, a przecież obie marki były (są) uwielbiane.
Edyta:
A propo jechania z nowościami, garść nowych informacji: http://www.gameinfor...ain-your-dragon
Ten post był edytowany przez Lady Luck dnia: 05 czerwca 2018 - 21:30
#46 Napisany 11 czerwca 2018 - 07:42
Po DMC5, gameplay ze Spyro jest jak balsam na moje serce...
#47 Napisany 11 czerwca 2018 - 07:47
Chciałbym Remake Okami w takiej oprawie graficznej.
#48 Napisany 11 czerwca 2018 - 08:20
#49 Napisany 11 czerwca 2018 - 08:27
Bardzo pozytywne.
#50 Napisany 13 czerwca 2018 - 08:59
Nienawidzę tych latających leveli, ale to wygląda tak ślicznie, że och!
I wyncyj:
Ten post był edytowany przez Lady Luck dnia: 13 czerwca 2018 - 09:02
#51 Napisany 12 lipca 2018 - 10:54
#52 Napisany 12 lipca 2018 - 12:34
#53 Napisany 17 lipca 2018 - 15:20
Nowe screeny i rzeczy:
#54 Napisany 18 lipca 2018 - 08:05
Colossus!
Muzyka z tego levelu została w zasadzie nietknięta, uff! Niestety jakiś niedowład postanowił wymienić kultowe UUUAAAIII-YYAAIII-AAAAUU na jakieś nudne oooouuu
#55 Napisany 18 lipca 2018 - 08:28
#56 Napisany 18 lipca 2018 - 14:23
Kultowe
#57 Napisany 18 lipca 2018 - 15:41
#58 Napisany 18 lipca 2018 - 15:48
nie, pamiętam, że na szaraku mi się słabo w to grało. Może odkupię od Ciebie albo kiedyś na jakiejś promocę powinne by popatrzeć na grafikę. No i poczekam na Twoją opinie, bo może Spyro trafił na moment mojego życia gdy byłem twardym skurwielem i nie lubiłem kolorowych gierek
#59 Napisany 18 lipca 2018 - 16:26
#60 Napisany 18 lipca 2018 - 17:08
Pawlik mi się mało który platformer nie podoba, byle było kolorowo i coś się zbieralo nawet w Croca napierdalalem
Paradoksalnie nie grałem w najlepsze platformery PSXa tylko w tamto gówno crasha też nie znam...