U Was też loadingi po zgonie potrafią trwać do 30 sekund? Wcześniej mało ginąłem, więc nie zwracałem na to uwagi, ale teraz już zaczyna mnie to porządnie wk*rwiać i nie wiem czy ta gra po prostu tak ma czy coś jest nie halo z moją konsolą.
#211 Napisany 24 listopada 2019 - 15:49
#212 Napisany 24 listopada 2019 - 15:55
#213 Napisany 24 listopada 2019 - 16:02
No to OMG I WTF na max biorąc pod uwagę jak często się ginie na hardzie Trzeba odpalić laptopa z xvideos, żeby sobie leciały fajne filmy w trakcie wczytywania danych.
#214 Napisany 24 listopada 2019 - 16:17
#215 Napisany 24 listopada 2019 - 16:33
Wziąłem najwyższy jaki był dostępny, ten z minimalnym okienkiem na parowanie. Póki co mam wrażenie, że jest ciężej niż w Sekiro i w sumie fajnie, ale przez te laodingi chyba dostanę raka.
#216 Napisany 24 listopada 2019 - 16:34
#217 Napisany 24 listopada 2019 - 16:47
To na konsolach coś jest nie halo, bo na PC to tak długo nie trwa.
Jedyne co mi nie gra w walce, to, ze przeciwnicy, głównie Ci nie ludzcy, po rozpoczęciu swojego ataku i twoim uniku potrafią i tak obrócić się w twoją stronę, fajnie to widać jak sie ich spowolni, w chuj nienaturalnie to wygląda i jest po prostu irytujące. Poza tym, gra cudo.
#218 Napisany 24 listopada 2019 - 16:57
#219 Napisany 24 listopada 2019 - 17:53
#220 Napisany 24 listopada 2019 - 19:53
#221 Napisany 24 listopada 2019 - 20:28
Poleciałem na Dathomirę i się okazało, ze to jeszcze nie pora, więc teraz Kaszyk.
#222 Napisany 24 listopada 2019 - 21:09
#223 Napisany 24 listopada 2019 - 21:44
Można go znaleźć na Bogano, wystarczy mieć przyciąganie. Troszkę później, ale nie trzeba rushować czy męczyć z się z wysokolevelowymi dyngusami.
#224 Napisany 24 listopada 2019 - 21:50
Można też na Kashyyk
#225 Napisany 24 listopada 2019 - 22:27
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 24 listopada 2019 - 22:30
#226 Napisany 24 listopada 2019 - 22:28
Piszecie o tym samym stole, który od początku gry jest na naszym statku czy o jakimś innym?
Jednak gierka nie jest aż taka trudna, po prostu zacząłem od złej planety
#227 Napisany 24 listopada 2019 - 22:50
No właśnie, na statku jest przecież stół, ale on tylko daje kosmetykę...
#228 Napisany 24 listopada 2019 - 23:13
Są taki stoły (jak widać trzy, olo) które zawierają pewne ulepszenie miecza świetlnego.
#229 Napisany 24 listopada 2019 - 23:35
#230 Napisany 25 listopada 2019 - 00:41
Hmm... no to póki co znalazłem tylko ulepszenia do droida.
#231 Napisany 25 listopada 2019 - 19:58
https://youtu.be/44KODGciIDo
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 25 listopada 2019 - 19:58
#232 Napisany 26 listopada 2019 - 06:03
Ok, wpadła w końcu wczoraj platyna. To tak:
Trzeba zebrać wszystko w grze. Choć, tak naprawdę, nie trzeba, ale trudno mi racjonalnie zrozumieć dlaczego niektóre rzeczy potrzebne do platyny nie są.
Mapa w tej grze jest zajebista i pomaga bardzo, bardzo. Fakt, że jest utrzymana w estetyce SW czyni ją cudownym hologramem, którym można obracać w 3D, by zobaczyć każdy zakamarek Do tego jest podzielona na obszary, więc widać gdzie i ile zebrało się skrzynek, sekretów i jaki jest poziom wyeksplorowania.
Skrzynki to najbardziej oczywista metryka, którą gra operuje - chodzi o wszystkie szkatułki, oprócz tych ze stimpackami.
Sekrety są już bardziej pokręcone, bo tutaj gra operuje na logice (bądź jej braku) u projektantów. Zaliczają się do nich echa, wyżej wymienione stimpacki oraz miejsca zwiększające HP/Moc.
Eksploracja to procent zwiedzenia mapy, ale przy okazji również zlicza echa oraz (prawdopodobnie?) skany wykonywane przez BD-1.
No, a po skończeniu wszystkich map na 100% i tak musiałem przelecieć się na kilka planet i wyszukać brakujące 10 dokumentów z ech oraz skanów + jedną roślinkę, które w żaden sposób nie były zaznaczone na mapie. Fajnie, co? Bez internetowego poradnika ani rusz. Na szczęście każdy z tych dokumentów miał swoją serie i numer, więc dało się to jakoś z pomocą innych odnaleźć.
Aha, po znalezieniu ośmiu dokumentów gra zaliczyła mi trofik za zebranie wszystkich nagrań, a po wyszukaniu i zasadzeniu roślinki postałem godzinę (ponieważ ona rośnie podczas nieprzerwanej rozrywki) w tle, oglądając Mandalorianina, i w końcu gra nagrodziła mnie platyną.
Z dwoma brakującymi dokumentami do 100% kompletu! Jeden zebrałem w imię zasad, a drugi dalej zbugowany.
Gdzie tu, kierwa, jest logika, to ja nie wiem.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 26 listopada 2019 - 06:05
#233 Napisany 26 listopada 2019 - 16:22
Podrzuć Shini poradniczki z których korzystałeś jak możesz.
#234 Napisany 26 listopada 2019 - 16:34
#235 Napisany 26 listopada 2019 - 23:02
Uważajcie na błędy w grze! Inkwizytorka lata TIE Incerceptorem na kilkanaście lat przed pojawieniem się prototypowego modelu a 4 lata po Zemście Sithów na Kashyyk Imperium ma Niszczyciele klasy II - niedopatrzenie i wstyd, co tam Respawn brał projekty bezpośrednio z Battlefront II czy co?
#236 Napisany 26 listopada 2019 - 23:16
Straszne, chyba przestanę w to grać!
#237 Napisany 26 listopada 2019 - 23:54
Uważajcie na błędy w grze! Inkwizytorka lata TIE Incerceptorem na kilkanaście lat przed pojawieniem się prototypowego modelu a 4 lata po Zemście Sithów na Kashyyk Imperium ma Niszczyciele klasy II - niedopatrzenie i wstyd, co tam Respawn brał projekty bezpośrednio z Battlefront II czy co?
Ruchasz?
edit: tak, wiem
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 26 listopada 2019 - 23:56
#238 Napisany 02 grudnia 2019 - 00:14
Skończyłem, choć nie wymaksowałem.(moze zrobię to na ps4 jak kiedyś kupię)
Po pierwsze bardzo mi się podobało. Po drugie grałem na poziomie Jedi Knight i wydaje mi się ze to dla mnie optymalny level gry, na wyższym mógłbym się zbytni wkurwiać, wyjaśnię dlaczego później. Zacznijmy od tego, że sama historia opowiedziane przez Respawn byłą dobra, prosta, ale mocno w klimacie SW, bardzo osobista dla głównych bohaterów, bez ogromnych epickich wydarzeń na skale galaktyczną. Same postacie są dobrze zarysowane i zagrane, nie nawalono za dużo pobocznych wątków i bohaterów, nie ma się do czego przyczepić. Podobała mi sie postać Siostry nocy, szkoda, ze tak późno weszła na scenę, bo na Dathomirę dotarłem koło 12h gry(to chyba nie spojler w końcu byłą w trailerach).Takiego Liama McIntyre poznałem po głosie i było to całkiem spoko, bo od razu wiedziałem ze skądś go kojarzę a to przecież Spartacus, którego niedawno słyszałem też w Gears 5.
Teraz gejmplej, mieczem macha się przyjemnie, a wraz z progresem Cala coraz bardziej czuć moc zarówno broni jak i umiejętności Jedi. Wrogowie są na tyle zróżnicowani, ze ich ciachanie nie nudzi się przez te 17h grania, które przejście całej kampanii mi zajęło. Wracając do wkurzającej rzeczy, wrogowie atakujący specjalnymi atakami(czerwona otoczka) maja lokowanie na tobie po rozpoczęciu ataku potrafią nawet w skoku skręcić sie w stronę twojego uniku. Bardzo było to widoczne przy spowolnieniu celu. na wyższym poziomie mocno by mogło mnie to wkurwić, szczególnie ze ani fanem Soulslików nie jestem ani skilla wyćwiczonego nie mam, a przecież w tym elemencie gra sporo od nich zapożycza.
Grafika i muzyka. To drugie jak zwykle w SW przy użyciu klasycznych utworów nie może zawieść, ale i te napisane dla gry są dobre lub bardzo dobre. Wszystkie odgłosy wydawane przez broń, machiny no miód. Graficznie jest ładnie, szkoda tylko, że nawet na PC widać, ze gra nie miała odpowiedniego budżetu, momentami mamy wyraźne spadki FPSów lub po prostu zacięcia( to też w walce nie pomagało). Sporo modeli postaci jest brzydka, głównie Wookiech(Tarfful nie bardzo jak Tarfful wygląda) i Rebeliantów. Przydałoby sie przeciągnąć premierę mozę na 2020, ale pewnie z powodu nowego filmu EA przyśpieszyło prace albo budżet się już wyczerpywał, a wiemy ze EA nie jest skłonne wydawać $ na singleplayery bez możliwości dojenia ich online.
Podsumowując, jest to najlepsza gra w uniwersum SW od EA, ba prawdopodobnie to najlepsza gra w uniwersum od czasu Republic Commando z 2005 roku, niestety mimo że Respawn chce zrobić 2 cześć, EA może nie być tak chętne, a już prawie na pewno nie na przygodę stricte singlową.
Musze też pochwalić Respawn, póki co robią bardzo dobre gry. Ciekawe jak długo, pewno do momentu aż ich EA w 100% nie wykupi.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 02 grudnia 2019 - 00:18
#239 Napisany 27 grudnia 2019 - 10:49
co to już na drugą stronę spadło, gierka nie jest taka stara?
Wczoraj skończyłem grobowiec w Zeffo i sprawia super pierwsze wrażenie. Wprawdzie nic nowego nie robi, ale to blockbuster w podobnym stylu jak rebooty Tomb Raidera czy God of Wara. Tj. bierze najlepsze sprawdzone w gatunku elementy i miesza je w płynną, satysfakcjonującą całość.
#240 Napisany 23 stycznia 2020 - 14:31
Przeszedłem wczoraj tę pierwszą planetę co się wallruna dostaje, no fajny gówniaczek średniaczek na 7 póki co, momentami grafika traficzna jest, morda tej czarnej strasznie wkurwiająca i te bugi i skaczące postaci xD ale może skończę
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|