Niewazne , nie bede sie gapil w tv i przygladal sie kolesiowi w grze , grunt zeby bylo tak jak w 1 , musza byc dwa guny ( bez tego ani rusz ) i jakis mieczyk , i bedzie mozna dobrze wywijac np pociagajac z miecza , koles leci w kosmos , wtedy ja wyskakuje i z dwoch gnatow mu pociagam Miod malina wsrodku cytryna
Devil May Cry 3
Rozpoczęte przez
Gość
, 02 05 2004 11:38
902 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 09 lipca 2004 - 19:58
#32 Gość__* Napisany 10 lipca 2004 - 10:51
Wiesz...sa dwa guny a nawet fajowski mieczyk , a jak widac na trailerku , sa tez extra combosy
#33 Gość__* Napisany 17 lipca 2004 - 17:17
combosy sa zabojcze ale niektore zbyt szybkie, za malo klatek. tworcy chyba chcieli podkreslic szybkosc Dantego i stworzyc szybka akcje, ale nie wiem czy to wyjdzie im lepiej. jak na razie gra zapowiada sie konkretnie, oby w realu nie wygladalo gorzej.
#34 Gość__* Napisany 17 lipca 2004 - 19:31
Pożyjemy , zobaczymy
#35 Gość__* Napisany 19 lipca 2004 - 07:32
Najlepszy był jego strój w pierwszej części.W 'dwojce" juz nie miał ego pałera .A jezeli chodzi o prequel to moze dowiemy sie czegos ciekawego o przeszłości Dantego ?? O matce , Ojcu [Spardzie władcy swiata demonów ] a może o Virgilu [ bratu Dantego ,którego mozemy kilkakrotnie postkac w DMC 1 - gosc wychodzi z lustra ..BTW zawsze towarzyszyła mu fajna muzyka :) ] - widac go na trailerze jako Dantego w niebieskim stroju .Muszę jednak ponarzekać nieco na strój Dante'go. Może takie paradowanie bez koszulki jest na swój sposób kulskie/luzackie, ale... jakoś nie pasuje mi to do niego ...
#36 Gość__* Napisany 22 lipca 2004 - 10:52
wydaje mi sie ze cala trojka bedzie opierac sie na historii Dantego i jego brata. byc moze zostanie pokazane jak to Virgil rozpoczynal kariere po ciemnej stronie.
#37 Gość__* Napisany 22 lipca 2004 - 12:14
byłoby ciekawie zreszta cokolwiek zostanie pokazane to z grywalnoscia i klimatem pierwszej czesci skopie zady
#38 Napisany 28 września 2004 - 09:56
No coż. Nie ma co się rozpisywać poza tym, że gra była prezentowana (we wczesnej fazie rzecz jasna) na TGS'ie. Zebrała pozytywne oceny i dobre prognozy. No tak mi się przynajmniej wydaje bo nikt nie gadał, że będzie crapowato jak z drugą częścią. Wachlarz mordowania znacznie się zwiększy i będzie bardziej efekciarski. Premiera przewidziana jest na początek przyszłego roku (buuhuu...).
News macie tu -> news
A screeny tu -> fotki
Oczywiście można sobie jeszcze obejżeć ładny gameplay -> film
Prawda, że ładnie
News macie tu -> news
A screeny tu -> fotki
Oczywiście można sobie jeszcze obejżeć ładny gameplay -> film
Prawda, że ładnie
#39 Gość__* Napisany 29 września 2004 - 22:58
#40 Napisany 30 września 2004 - 16:14
Właśnie obejrzałem nowy trailer i jestem jeszcze bardizej napalony na DMC3 niż wcześniej. Coraz bardziej zaczynam sie zgadzać z Grabarzem, iż będzie to najlepsza część.
#41 Gość__* Napisany 30 września 2004 - 19:43
w koncu pokazali nieco blirzej ta "bad girl", ktora chce nakopac do dupy siwusom. tylko najwidoczniej nie za bardzo jej to wyjdzie, fajnie zwisa do gory nogami trzymana przez Dantego cos chyba sie z nim skuma, przynajmniej tak zrozumialem z tego trailera. no i ciekawe czy bedziemy mogli poszalec na tym jej sprzecie (motorze).
#42 Napisany 01 października 2004 - 02:09
Coraz bardziej zaczynam sie zgadzać z Grabarzem, iż będzie to najlepsza część.
A płynna zmiana broni bez konieczności zapauzowania gry tylko mnie w tym utwierdza. Po roztrzaskaniu demka mogę powiedzieć, że jest tak jak chciałem po lekkim rozczarowaniu się pierwszą częścią - Dante wziął korepetycje u V-Jurka i teraz fun wypływa z ekranu tiwika hektolitrami. Co tu dużo mówić - efekciarsko, bajerancko i przepięknie to wszystko wygląda. Koniec chrzanienia. Hail to Dante
#43 Napisany 11 października 2004 - 19:45
Wszystko fajnie. Oby tylko DMC3 nie zamienił się w jakąś chodzoną mordoklepkę. W części pierwszej, choć walka odgrywała główne skrzypce, to jednak było także kilka innych fajnych patentów.
Oglądając filmik ukazujący pierwszą misję(DMC3 of koz) trochę się zawiodłem... Pierwsza misja to tylko non stop walka w jednym pomieszczeniu. Trochę kiepsko... Oby niemalże cała gra tak nie wyglądała...
Oglądając filmik ukazujący pierwszą misję(DMC3 of koz) trochę się zawiodłem... Pierwsza misja to tylko non stop walka w jednym pomieszczeniu. Trochę kiepsko... Oby niemalże cała gra tak nie wyglądała...
#44 Napisany 11 października 2004 - 20:00
Tak wygląda chyba tylko pierwsza misja, w końcu Dante zostaje zaatakowany w biurze. Napewno Capcom nie zrobi z tego bezmyślnej, chodzonej siekanki po słabym DMC2.
#45 Napisany 11 października 2004 - 20:42
MA KTOŚ MOŻE HASŁO DO DEMKA DMC3 SPAKOWANEGO WINRAREM I POBRANEGO Z SUPRNOVY??????????????????????????
#46 Napisany 11 października 2004 - 21:15
Eee... ja nie mam. Skoro to umieszczają na Suprnovie, to gdzieś tam powinno też być hasło...
Widziałem już filmik z drugiej misji. Zmieniam zdanie! Zarąbiste! Świetny patent to szybki wybór broni palnej(coś czego spodziewałem się w trzeciej Onimushy, jak chodzi o magiczne bronie...). Byleby tylko nie zrezygnowali z odrębnego okienka dla inwentarza. Dobrze, że wciąż będzie się szukało ukrytych orb'ów itp.. Choć pierwsza walka na filmiku trwała IMO nieco za długo(ale może to po prostu w taki sposób grał ten, kto kręcił filmik?)...
Widziałem już filmik z drugiej misji. Zmieniam zdanie! Zarąbiste! Świetny patent to szybki wybór broni palnej(coś czego spodziewałem się w trzeciej Onimushy, jak chodzi o magiczne bronie...). Byleby tylko nie zrezygnowali z odrębnego okienka dla inwentarza. Dobrze, że wciąż będzie się szukało ukrytych orb'ów itp.. Choć pierwsza walka na filmiku trwała IMO nieco za długo(ale może to po prostu w taki sposób grał ten, kto kręcił filmik?)...
#47 Napisany 11 października 2004 - 22:45
MA KTOŚ MOŻE HASŁO DO DEMKA DMC3 SPAKOWANEGO WINRAREM I POBRANEGO Z SUPRNOVY??????????????????????????
Ekhm... a co to jest? Cappo, bo się pogniewamy
Jak Wam się podoba ta broń?
#48 Napisany 12 października 2004 - 09:22
Mielu chwalisz się
Lepiej powiedz, jak Ci się gra Kapitanem Blue w Viewtiful Joe
A wracając do tematu - tak, bardzo fajna broń - pokaż jak działa
Cappo - hasło brzmi do pirackiego dema brzmi "YOUFUCKCAPCOM", czy jakoś tak...
Lepiej powiedz, jak Ci się gra Kapitanem Blue w Viewtiful Joe
A wracając do tematu - tak, bardzo fajna broń - pokaż jak działa
Cappo - hasło brzmi do pirackiego dema brzmi "YOUFUCKCAPCOM", czy jakoś tak...
#49 Napisany 12 października 2004 - 11:50
to jest tak, że sprawdzam demka gier na piratach, a pełne wersje mam oryginalne...mam nadzieję, że mnie rozumieszEkhm... a co to jest? Cappo, bo się pogniewamy
nie pasujeCappo - hasło brzmi do pirackiego dema brzmi "YOUFUCKCAPCOM", czy jakoś tak...
#50 Napisany 15 października 2004 - 19:04
aaaaaaa...od devila trzeciego wieje mocą i miodem tylko....ano właśnie mam parę zastrzeżeń:
1) sterowanie jakoś mi nie przypasiło (nie chodzi mi o rozłożenie przycisków na padzie tylko o reakcję dantego na nasze komendy),
2) wygląd naszego diabełka...jakiś taki hmmm niedopracowany mógłbym powiedzieć. wystarczy popatrzeć na dantego (kwadratowa twarz, plastikowe włosy) i jego brata (pięknie wymodelowana głowa),
3) wszystkie trzy style powinny być dostępne naraz, bez żadnego wybierania przed misją...
to jak narazie tyle z mojej strony
1) sterowanie jakoś mi nie przypasiło (nie chodzi mi o rozłożenie przycisków na padzie tylko o reakcję dantego na nasze komendy),
2) wygląd naszego diabełka...jakiś taki hmmm niedopracowany mógłbym powiedzieć. wystarczy popatrzeć na dantego (kwadratowa twarz, plastikowe włosy) i jego brata (pięknie wymodelowana głowa),
3) wszystkie trzy style powinny być dostępne naraz, bez żadnego wybierania przed misją...
to jak narazie tyle z mojej strony
#51 Gość__* Napisany 15 października 2004 - 19:22
Nowe screeny - http://www.videogame...id=vx01&no=7996
#52 Gość__* Napisany 15 października 2004 - 19:33
Drugi level z dema...a strój...hmm..tryb DANTE MUST DIE ?
Grałem wczoraj w demo.Najpierw oglądnąłem intro (to z panienką mówiącąo legendzie dwóch synów Spardy władcy demonów wciąz walczących ze sobą).I......po prostu moja mina musiałą przypominac cos takiego i to przez dłuższy czas.Później tylko szybkie lookniecie na opcje i daje New Game. Druga cześćintra i znów przez 10 minut siedze przed konsoląi wyglądam mniej więcej tak : . Zaczynam grę . Szybko zginąłem jak na pierwszy raz.Wiec odpalam gręjeszcze raz.Wybieram sobie własciwy tryb uzywania bronni (Gunslinger 8) ) i dopiero w tej chwili gra ma dla mnie POWAAAA jakby to powiedział jakis włoch . Pierwszy level przeszedłem na luzach.Nastepny (ulice) był juz troszke gorszy (2 nowe typy przeciwników 8) ) a później tylko mega wypaśny piesek (Fido 8) ) , z którym Dante przekomarza sie podobnie jak z pająkiem z pierwszej części...... zakochałem sie w tej grze.....
#53 Napisany 15 października 2004 - 20:51
To jest dopiero wczesna wersja gry a tu takie wrażenia! Ja musze mieć DMC3! Kto porzyczy mi demko?! Nie moge się doczekać.
Są jakieś przekozackie akcje do stylów na samym początku gry? Coś tak czuje, że moimi ulubionymi będą Swordmaster i Trickster 8)
Są jakieś przekozackie akcje do stylów na samym początku gry? Coś tak czuje, że moimi ulubionymi będą Swordmaster i Trickster 8)
#54 Napisany 16 października 2004 - 08:07
Jeśli wszystko będzie git to może demko będzie na Experience 8) hehe co nie zmienia faktu, że też bym sobie w nie zagrał.
#55 Gość__* Napisany 16 października 2004 - 08:12
Akcje do stylów ? Hehehe ..... No to tak . TrickSter sprawia, że za pomocą 'O' możesz robic uniki przed ciosami (umownie ) i mozesz robic 'kul' rzeczy ze ścianami ( 8) ) . Swordmaster - możesz rzucac mieczem (najlepsze jak sie wbije w sciane i przez chwile musisz walczyc wręcz 8) ) , możesz też kręcic mieczem (taki jakiś młynek ale pionowy ) i kosic wszystkich podchodzących do Ciebie przeciwników.A także mozesz uderzac mieczem wisząc w powietrzu (tak jak zwykle z pistoletów teraz możesz i z mieczem ).A GunSlinger...no to juz zprawdziwa poezja.Wciskając 'O' Dante stojac w mijscu może pruć dosłownie we wszytskie strony jednocześnie . Przykład ? A prosze bardzo.Gdy masz dwa pistolety Dante może wyciągnąc jeden prosto przed siebie a drugim np. pruć sobie przez plecy , albo lepiej gdy zdobędziesz Shotguna to Dante przy pomocy 'O' będzie nim wywijałwe wszystkie strony niczym Nunchako (czy jak to sie pisze) ....a no i zapommniałbym wymienic ataku z powietrza.Mianowice gdy podskoczysz i klepniesz leko wyeksploatowane 'O' to Dante zacznie spadac głową w dół i zacznie strzelac obracając sie w powietrzu . TO tyle co miałem do powiedzenia ....na dziś już chyba wystarczy mi wrażen
#56 Gość__* Napisany 20 października 2004 - 17:30
Capcom poinformował przed chwilą o opóźnieniu premiery gry Devil May Cry 3. Pierwotnie miała ukazać się 15 grudnia tego roku, lecz zdecydowano się przełożyć ją dopiero na 8 marca 2005. Potwierdzono też zmianę nazwy tej produkcji na Devil May Cry 3: Dante's Awakening.
#57 Napisany 20 października 2004 - 18:53
dzisiaj mnie trochę przymurowało jak grałem w dmc3...wiedzieliście, że da się wskoczyć na powalonego przeciwnika i wykorzystać go jako deskorolkę tak samo jak w filmiku!!!! albo w nocnym klubie da się pobawić z rurą (bez skojarzeń) (chociaż o tym gdzieś już słyszałem)...albo stylem gunslinger da się wybić jednego przeciwnika w górę i pozabijać innych trzymając go cały czas w powietrzu...aż strach omyśleć co może nas czekać w pełnej wersji
no i już powoli przyzwyczajam się do sterowania naszym hirołem (lepiej jest klepać przeciwników bez autocelowania, wtedy dante jakoś żwawiej reaguje na nasze komendy...)
no i już powoli przyzwyczajam się do sterowania naszym hirołem (lepiej jest klepać przeciwników bez autocelowania, wtedy dante jakoś żwawiej reaguje na nasze komendy...)
#58 Gość__* Napisany 23 października 2004 - 17:37
nie gralam ani w 1 ani w 2, nie kupowalam bo czekam na 3 (ps2 mam krotko) - wiec byloby mi milo jak by ktos mi strescil po krotce fabule 2 i 1 czesci - moze byc na pm
#59 Gość__* Napisany 28 października 2004 - 18:21
Mam pyt. odnośni paska energii. Po zdobyciu dużej ilości niebieskich orbów mam długi pasek energi który jes podzielony na 2 (na dole i na górze) i jak mozna zamienić na 1 guby. Widziałem taki w gazecie jak ją opisywli. Proszę o podpowiedzi.
#60 Napisany 31 października 2004 - 12:21
Ech, fabuły nie streszczę, bo będzie spoiler (i zajęłoby to z 5-6 dodatkowych linijek ). Devila 1 właśnie dobijam na Dante Must Die - tu branzoleta czasu jest BARDZO pomocna, bo jak przeciwnicy wejdą w swego trigera to umarł w butach.
Devila 2 nie mam i nie grałem - zraziły mie recenzję, więc postanowiłem że nie będę tym sobie mysli brudził.
Devil 3 kupie w dniu premiery (już mam na niego, i MGS3, kasę odłożoną) bo andrenalinowo wyglada super. Ale tu zwątpienie SCENERIA TO MIASTO. A przecież czar 1 to zamek, podziemne korytarze, koloseum, szklarnia, statek - stare, porośnięte bluszczem, opuszczone. Piekne wizualnie i klimatyczne. Ale wierzę w DMC3 dlatego, że zmieniony RE4 jest podobno rewelacyjny. Z drugiej strony wpakowali RE do klimatów pierwszych rozdziałów Drakuli Stokera. Ech, tak naprawdę to nie wiem co o tej grze myśleć. W razie czego 200 zyli pójdzie na coś innego
Devila 2 nie mam i nie grałem - zraziły mie recenzję, więc postanowiłem że nie będę tym sobie mysli brudził.
Devil 3 kupie w dniu premiery (już mam na niego, i MGS3, kasę odłożoną) bo andrenalinowo wyglada super. Ale tu zwątpienie SCENERIA TO MIASTO. A przecież czar 1 to zamek, podziemne korytarze, koloseum, szklarnia, statek - stare, porośnięte bluszczem, opuszczone. Piekne wizualnie i klimatyczne. Ale wierzę w DMC3 dlatego, że zmieniony RE4 jest podobno rewelacyjny. Z drugiej strony wpakowali RE do klimatów pierwszych rozdziałów Drakuli Stokera. Ech, tak naprawdę to nie wiem co o tej grze myśleć. W razie czego 200 zyli pójdzie na coś innego