The Legend of Zelda: Link's Awakening
#151 Napisany 25 września 2019 - 20:50
#152 Napisany 25 września 2019 - 20:58
wykrywacz muszelek: Seashell sensor
#153 Napisany 25 września 2019 - 21:52
Oracle i Minish Cap niech żółto-niebiescy ogarniają, Grezzo nowe pls, bo jak tak będziemy wszystkie dwuwymiarowe Zeldy wałkować to zaraz dojdziemy do sytuacji, że czas na remake ALBW.
Zawsze mogą zlecić to komuś innemu niż Grezzo byle by powstał. Mają już gotowy styl z LA i szkoda go nie wykorzystać na remake Oracli.
#154 Napisany 26 września 2019 - 13:43
PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown.
#155 Napisany 26 września 2019 - 13:47
W podstawowej wersji są czy tylko kolekcjonerki?
#156 Napisany 26 września 2019 - 14:04
#157 Napisany 26 września 2019 - 14:24
Wiecie, że jest ukryte zakończenie ?
#158 Napisany 26 września 2019 - 14:31
......
PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown.
Myślałeś że to naklejki?
Takie magnesy dawali już do innych gier na 3DS-a
W podstawowej wersji są czy tylko kolekcjonerki?
Dawali do preorderów - mi się też trafiły mimo kolekcjonerki (do tej mieli nie dawać niby)
ja do podstawki dostałem, z perfectblue brałem
MM dawał PB oraz jeszcze dwie firmy - reszta nie dostała.
#159 Napisany 26 września 2019 - 14:32
#160 Napisany 26 września 2019 - 14:53
Myślałeś że to naklejki?......
PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown.
Takie magnesy dawali już do innych gier na 3DS-a
Pewnie myślałem, że to naklejki.
Nie otwierałem nawet. Do Kirbusia na 3DSa dodawali takie fajne naklejki wypukłe.
Zauważyłem to jedynie dlatego, bo nową walizkę chciałem sobie okleić czymś i to było pierwsze co pod ręką, na bambusowej podkładce leżały.
#161 Napisany 01 października 2019 - 09:49
#162 Napisany 04 października 2019 - 05:21
#163 Napisany 04 października 2019 - 07:49
ja zrobiłem tylko pierwsze 3 zestawy, właśnie po to by dostać serduszka i butelkę.
Na początku jeszcze się bawiłem i wymyślałem fikuśne układy, niestety przechodzenie tego nie jest za ciekawe, więc dość szybko zacząłem układać jak najprostsze aby dało się je szybko i łatwo przejść.
Wszystkich kamiennych tabliczek też nie zebrałem (mam jakieś 9), na pewno została mi ta za pływanie na tratwie (trzeba mieć czas poniżej 30 sekund, mój obecny rekord to 31 sekund z niewielkim kawałkiem) oraz bliżej nieokreślona ilość do kupienia w sklepie (wiem, że mógłbym ukraść ale nie zamierzam), a farmienie rupii jest dość upierdliwe (nawet jak się zrobi sobie dungeon z komnatą gdzie kasa leci z nieba)
#164 Napisany 04 października 2019 - 08:48
Ja też to olewam - nie mam czasu na pierdoly. Pullblox to nie jest
#165 Napisany 06 października 2019 - 17:49
Minigierki się trochę postarzały. Rapid Race przechodzić parę razy jest dość nudne, UFO catcher chyba został mocno ułatwiony, bo mi wszystko za pierwszym razem wpada, łowienie mnie też nie zrywa z nóg, chociaż w nowej oprawie wygląda śliczniutko.
Btw. czy jeszcze ktokolwiek ma problem z twarzą Linka? Po pierwszym pokazie było trochę hejtu na artstyle, ale gra w ruchu chyba zamknęła japę nawet największym hejterom. Jedyne co tu może nie pasować to throwback do instrukcji i starych ilustracji w intrze, ale może pod koniec to się jakoś będzie spinać.
#166 Napisany 15 października 2019 - 07:10
Dalej uważam, że największym problemem nie są spadki frameratu tylko 8-kierunkowe sterowanie. Wielokrotnie mi to przeszkadzało w szybszych akcjach.
#167 Napisany 16 października 2019 - 17:25
A mi to przeszkadza, to wstyd, że nie potrafili tego zoptymalizować w tak małej i prostej graficznie grze. To nie jest niemożliwy port jak Witcher 3. Tu nic przycinać się nie powinno. Taki ALBW hulał aż miło na sporo słabszej konsoli.
#168 Napisany 16 października 2019 - 17:49
#169 Napisany 29 października 2019 - 09:43
#170 Napisany 29 października 2019 - 10:09
#171 Napisany 29 października 2019 - 10:17
Ogólnie często nie wiem gdzie iść i to też mnie frustruje
#172 Napisany 29 października 2019 - 12:07
Gdy ja miałem problem co robić to korzystałem z budek telefonicznych. Sowa też dobrze podpowiada
#173 Napisany 03 listopada 2019 - 01:43
Podtrzymuje to co pisałem, nie grałem w to na GB ale imo mocno czuc ze gra z innej epoki. Dungeony kompletnie do mnie nie trafiają,nawigacja po nich jest męcząca, mało w nich kombinowania a zagadki imo są mało przekonujące. Do tego gra jest na maksa niejasna gdzie iść dalej, co zrobić etc. Nie pamiętam kiedy tyle razy musiałem posiłkować się inernetowa pomocą...wygląda to ładnie ale nie rozumiem czemu gra tak szarpie momementami i jest to irytujące.
7/10. Lepiej bawiłem się z Cadence, do Zeldy z 3dsa nie ma to nawet startu. Nie spodziewałem się że ze wszystkich gier N wydanych na Swiczu akurat ta najmniej mi podejdzie, może mam jakiś spadek formy
#174 Napisany 03 listopada 2019 - 09:23
#175 Napisany 03 listopada 2019 - 09:34
To jeszcze gra z tej ery, gdzie nie tylko nie prowadziło się za rączkę, ale nie było twardych checkpointów, takich że skoro jesteś tu a tu, to musisz mieć zrobione to i to i mieć tamto w ekwipunku.
Mimo że wówczas ta gra była mesjaszem, to jeśli nie ma się nostalgii i gra pierwszy raz, to natknie się niechybnie na wiele przypadłości pierwszych otwartych światów w giereczkach i bez tej nostalgii trudno znaleźć motywację, by to ukończyć.
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 03 listopada 2019 - 09:35
#176 Napisany 03 listopada 2019 - 09:56
Do tego dochodzą segmenty z "pomagierami" jak Chain Chomp, które są przecież bardzo liniowe, ograniczone wyłącznie do odpowiedniego segmentu. Można to traktować jak tymczasowe itemy, które zapewniają dostęp do danego labiryntu. Dungeon z kolei rozwiązuje się dostępnym wcześniej ekwipunkiem + zdobytym w nim przedmiotem.
Patenty jak rozwalanie kulą kolumn czy skakanie po kolorowych polach (a raczej nie-skakanie, kiedy niesie się dzban) do dzisiaj robią.
Jedyne co może nowicjuszy mocno odrzucić to wymagany trade quest, bo to rzeczywiście nie jest nigdzie jasno powiedziane no i oczywiście roadblock na samym końcu, który jest prawie nie do przejścia metodą prób i błędów, bo kierunki w które trzeba się udać dobierają się losowo przy każdym rozpoczęściu nowej gry.
#177 Napisany 03 listopada 2019 - 12:11
#178 Napisany 03 listopada 2019 - 12:48
Oceniasz od 7 do 10?
Nie, od 1-10.
#179 Napisany 03 listopada 2019 - 13:23
#180 Napisany 03 listopada 2019 - 13:24
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|