Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: Link's Awakening

Nintendo Grezzo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
204 odpowiedzi na ten temat

#151 funditto Napisany 25 września 2019 - 20:50

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Detektor ? Chodzi Ci o szkło powiększające czy jest coś innego do zdobycia ?
  • 0

#152 Aki Napisany 25 września 2019 - 20:58

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 223 Postów:

wykrywacz muszelek: Seashell sensor


  • 0

#153 Likensmart Napisany 25 września 2019 - 21:52

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Oracle i Minish Cap niech żółto-niebiescy ogarniają, Grezzo nowe pls, bo jak tak będziemy wszystkie dwuwymiarowe Zeldy wałkować to zaraz dojdziemy do sytuacji, że czas na remake ALBW.

 

Zawsze mogą zlecić to komuś innemu niż Grezzo byle by powstał. Mają już gotowy styl z LA i szkoda go nie wykorzystać na remake Oracli.


  • 0

#154 Tawotnica Napisany 26 września 2019 - 13:43

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
20190926_143957h3ktn.jpg

PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown. :D
  • 2

#155 Schrodinger Napisany 26 września 2019 - 13:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

W podstawowej wersji są czy tylko kolekcjonerki? 


  • 0

#156 Tawotnica Napisany 26 września 2019 - 14:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
ja do podstawki dostałem, z perfectblue brałem
  • 0

#157 funditto Napisany 26 września 2019 - 14:24

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Też mam z podstawki te magnesy

Wiecie, że jest ukryte zakończenie ?
  • 0

#158 Tynio Napisany 26 września 2019 - 14:31

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

......

PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown. :D

Myślałeś że to naklejki?

Takie magnesy dawali już do innych gier na 3DS-a

 

 

W podstawowej wersji są czy tylko kolekcjonerki? 

 

Dawali do preorderów - mi się też trafiły mimo kolekcjonerki (do tej mieli nie dawać niby)

 

ja do podstawki dostałem, z perfectblue brałem

 

MM dawał PB oraz jeszcze dwie firmy - reszta nie dostała. 


  • 0

#159 fingus Napisany 26 września 2019 - 14:32

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
A ja wziąłem cyfrę i nie mam. :cry:
  • 0

#160 Tawotnica Napisany 26 września 2019 - 14:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:

......

PSA: te naklejki z Zeldy to nie naklejki! To magnesy! Mind = blown. :D

Myślałeś że to naklejki?
Takie magnesy dawali już do innych gier na 3DS-a


Pewnie myślałem, że to naklejki. ;)
Nie otwierałem nawet. Do Kirbusia na 3DSa dodawali takie fajne naklejki wypukłe.

Zauważyłem to jedynie dlatego, bo nową walizkę chciałem sobie okleić czymś i to było pierwsze co pod ręką, na bambusowej podkładce leżały.
  • 0

#161 drAKul Napisany 01 października 2019 - 09:49

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
UUUU - tego to szkoda że nie ma w wersji na Słicza:

https://zelda.fandom...Travels_of_Link
  • 0

#162 Tawotnica Napisany 04 października 2019 - 05:21

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
Dampe's Shack. Robicie? Ja robię, bo za to dają części serduszek, ale to bardziej z przymusu. Samo składanie pokoi jest ok, szczególnie z początku jak się nie ma dużo kafelków. Przechodzenie tego jednak... meh. Nie dziwię się, że recki ten element krytykowały, bo bardzo łatwo można to urozmaicić, chociażby wprowadzając więcej unikatowych pomieszczeń.
  • 0

#163 Aki Napisany 04 października 2019 - 07:49

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 223 Postów:

ja zrobiłem tylko pierwsze 3 zestawy, właśnie po to by dostać serduszka i butelkę.

 

Na początku jeszcze się bawiłem i wymyślałem fikuśne układy, niestety przechodzenie tego nie jest za ciekawe, więc dość szybko zacząłem układać jak najprostsze aby dało się je szybko i łatwo przejść.

 

Wszystkich kamiennych tabliczek też nie zebrałem (mam jakieś 9), na pewno została mi ta za pływanie na tratwie (trzeba mieć czas poniżej 30 sekund, mój obecny rekord to 31 sekund z niewielkim kawałkiem) oraz bliżej nieokreślona ilość do kupienia w sklepie (wiem, że mógłbym ukraść ale nie zamierzam), a farmienie rupii jest dość upierdliwe (nawet jak się zrobi sobie dungeon z komnatą gdzie kasa leci z nieba)


  • 0

#164 cybercotlet Napisany 04 października 2019 - 08:48

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 604 Postów:

Ja też to olewam - nie mam czasu na pierdoly. Pullblox to nie jest :sadcf:


  • 0

#165 Tawotnica Napisany 06 października 2019 - 17:49

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
Skończyłem właśnie Eagle Tower. Prze-dungeon :banderas: Najbardziej zagmatwany w LA. Specjalne spadanie poziom niżej, ogarnięcie jak przemieścić kulę, dużo opcjonalnych rzeczy, fajne walki z mini- i maxi-bosskami, a to wszystko ogarnięte dostępnymi już mechanikami, bo item zdobywany w tym labiryncie nie jest kluczowy.

Minigierki się trochę postarzały. Rapid Race przechodzić parę razy jest dość nudne, UFO catcher chyba został mocno ułatwiony, bo mi wszystko za pierwszym razem wpada, łowienie mnie też nie zrywa z nóg, chociaż w nowej oprawie wygląda śliczniutko.

Btw. czy jeszcze ktokolwiek ma problem z twarzą Linka? Po pierwszym pokazie było trochę hejtu na artstyle, ale gra w ruchu chyba zamknęła japę nawet największym hejterom. Jedyne co tu może nie pasować to throwback do instrukcji i starych ilustracji w intrze, ale może pod koniec to się jakoś będzie spinać.
  • 1

#166 lukaszSA Napisany 15 października 2019 - 07:10

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

 

:banderas: 

 

Dalej uważam, że największym problemem nie są spadki frameratu tylko 8-kierunkowe sterowanie. Wielokrotnie mi to przeszkadzało w szybszych akcjach. 


  • 0

#167 Likensmart Napisany 16 października 2019 - 17:25

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

A mi to przeszkadza, to wstyd, że nie potrafili tego zoptymalizować w tak małej i prostej graficznie grze. To nie jest niemożliwy port jak Witcher 3. Tu nic przycinać się nie powinno. Taki ALBW hulał aż miło na sporo słabszej konsoli.


  • 0

#168 lukaszSA Napisany 16 października 2019 - 17:49

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
To nie jest prosta graficznie gra
  • 0

#169 BeSOS Napisany 29 października 2019 - 09:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Kurde mam problem z tą grą. Dla mnie to jest takie indie na 7...jestem po 3 dungeonach i zakładam że gra już się rozkręciła i niewiele się dzieje. Drażni mnie trawersowanie, brak fast travel w każdej chwili, dungeony banalne, bossowie jeszcze bardziej, zagadek brak....porównując to sobie do Zeldy z 3dsa to jest niebo i ziemia pod każdym względem. Zawód :/
  • 1

#170 funditto Napisany 29 października 2019 - 10:09

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Możesz mieć fast travel w każdej chwili jakby co ;)
  • 0

#171 BeSOS Napisany 29 października 2019 - 10:17

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A jak to zdobyć?
Ogólnie często nie wiem gdzie iść i to też mnie frustruje ;)
  • 0

#172 funditto Napisany 29 października 2019 - 12:07

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Będziesz mógł to zdobyć gdy będziesz mógł pływać

Gdy ja miałem problem co robić to korzystałem z budek telefonicznych. Sowa też dobrze podpowiada
  • 0

#173 BeSOS Napisany 03 listopada 2019 - 01:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Powoli kończę.
Podtrzymuje to co pisałem, nie grałem w to na GB ale imo mocno czuc ze gra z innej epoki. Dungeony kompletnie do mnie nie trafiają,nawigacja po nich jest męcząca, mało w nich kombinowania a zagadki imo są mało przekonujące. Do tego gra jest na maksa niejasna gdzie iść dalej, co zrobić etc. Nie pamiętam kiedy tyle razy musiałem posiłkować się inernetowa pomocą...wygląda to ładnie ale nie rozumiem czemu gra tak szarpie momementami i jest to irytujące.

7/10. Lepiej bawiłem się z Cadence, do Zeldy z 3dsa nie ma to nawet startu. Nie spodziewałem się że ze wszystkich gier N wydanych na Swiczu akurat ta najmniej mi podejdzie, może mam jakiś spadek formy :sadcf:
  • 0

#174 Nyjacz Napisany 03 listopada 2019 - 09:23

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
Oceniasz od 7 do 10?
  • 0

#175 tomasz Napisany 03 listopada 2019 - 09:34

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:
Ja odpuściłem rimejk na razie i chyba też w ogóle, bo jakiś rok temu grałem na 3dsie w oryginał z GBC i było nieźle do czasu aż nie utknąłem na dobre. Brakowało mi jakiegoś narzędzia do ukończenia dungeona i popchnięcia fabuły, ale nawet nie wiedziałem jakiego i skąd go nie wziąłem.

To jeszcze gra z tej ery, gdzie nie tylko nie prowadziło się za rączkę, ale nie było twardych checkpointów, takich że skoro jesteś tu a tu, to musisz mieć zrobione to i to i mieć tamto w ekwipunku.

Mimo że wówczas ta gra była mesjaszem, to jeśli nie ma się nostalgii i gra pierwszy raz, to natknie się niechybnie na wiele przypadłości pierwszych otwartych światów w giereczkach i bez tej nostalgii trudno znaleźć motywację, by to ukończyć.

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 03 listopada 2019 - 09:35

  • 0

#176 Tawotnica Napisany 03 listopada 2019 - 09:56

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:
Światy w Link to the Past czy Oracle imo są dużo bardziej dezorientujące niż w LA. Overworld tutaj jest mały i zwięzły, więc jak się trochę pobiega po nieodwiedzonych wcześniej terenach to dość jasne się staje, gdzie i z jakim itemem należy pokombinować.

Do tego dochodzą segmenty z "pomagierami" jak Chain Chomp, które są przecież bardzo liniowe, ograniczone wyłącznie do odpowiedniego segmentu. Można to traktować jak tymczasowe itemy, które zapewniają dostęp do danego labiryntu. Dungeon z kolei rozwiązuje się dostępnym wcześniej ekwipunkiem + zdobytym w nim przedmiotem.

Patenty jak rozwalanie kulą kolumn czy skakanie po kolorowych polach (a raczej nie-skakanie, kiedy niesie się dzban) do dzisiaj robią.

Jedyne co może nowicjuszy mocno odrzucić to wymagany trade quest, bo to rzeczywiście nie jest nigdzie jasno powiedziane no i oczywiście roadblock na samym końcu, który jest prawie nie do przejścia metodą prób i błędów, bo kierunki w które trzeba się udać dobierają się losowo przy każdym rozpoczęściu nowej gry.
  • 0

#177 mic Napisany 03 listopada 2019 - 12:11

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Dobrze powiedziane. Same dungeony są dość łatwe, ale ten z kolumnami właśnie to duży skok trudności dość. Co do drogi na samym końcu to udowadnia że czytanie książek popłaca ????
  • 0

#178 BeSOS Napisany 03 listopada 2019 - 12:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Oceniasz od 7 do 10?


Nie, od 1-10.
  • 0

#179 Nyjacz Napisany 03 listopada 2019 - 13:23

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:
W takim razie mam dysonans miedzy tekstem a ocena.
  • 0

#180 BeSOS Napisany 03 listopada 2019 - 13:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Może za mało orzechów z kaczka na śniadanie?
  • 0



Inne z tagami: