Macie kolejny trailer tych wymiotów.
#31 Napisany 15 grudnia 2021 - 16:14
#32 Napisany 15 grudnia 2021 - 16:35
#33 Napisany 15 grudnia 2021 - 16:37
Shiny widoczne w trawie albo WYPIERDALAĆ
#34 Napisany 15 grudnia 2021 - 17:33
główny bohater ma mimikę
Mają się czym chwalić, nie żeby to był standard od jakichś 25 lat w grach
#35 Napisany 15 grudnia 2021 - 18:34
#36 Napisany 15 grudnia 2021 - 20:19
Mam nadzieję, że nikt, bo jednak trochę głupio byłoby się chwalić ficzerem graficznym dodanym dopiero teraz do gry z serii, która istnieje już od 25 lat.
#37 Napisany 15 grudnia 2021 - 20:25
#38 Napisany 15 grudnia 2021 - 20:41
Też nie ma za bardzo czym, ale fajnie że po niemal trzech dekadach gierka prezentuje się przynajmniej jak coś wydane w czasach ps2.
#39 Napisany 15 grudnia 2021 - 20:55
Logika godna miłośnika Kingdom Hearts
#40 Napisany 16 grudnia 2021 - 08:31
Widzę, że dalej nie rozumiesz, więc spieszę z wyjaśnieniem - nabijam się z tego jak zacofana (wizualnie i gameplayowo) jest ta seria w stosunku do innych erpegów na rynku i z jakim opóźnienem wprowadzane są do niej zmiany, które w innych tego typu grach są już standardem od długich dziesięcioleci. Pewnie by mnie to tak nie bawiło i nie byłbym tak uszczypliwy, gdyby nie fakt, że te odchody dalej niesamowicie się sprzedają.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 grudnia 2021 - 08:33
#41 Napisany 16 grudnia 2021 - 08:35
A ja widzę że ty po raz kolejny masz ból dupy o to, że jakaś gra ma czelność nie być zaprojektowana z myślą o tobie.
Nie ma niczego złego w tym, że jakiś RPG jest turowy. Nie ma też niczego złego w RPG akcji. Tak samo jak istnienie symulatorów chodzenia nie przeszkadza istnieć grom akcji, a visual novel nie sprawia że samochodówka dla gejów z protezami jest gorsza.
Z mojej perspektywy idealnie by było, gdyby Pokemony poszły w stronę Xenoblade Chronicles (konstrukcja świata) i zostały dalej turowe (bo nie turowe pokemony nie mają sensu). Gdyby zrobili z tego RPG podobne do najnowszych Final Fantasy to byłoby źle
#42 Napisany 16 grudnia 2021 - 08:41
Ciśnięcie beki z Kaczora Donalda: "hihi, hehe, haha, nic że nie podałem żadnych argumentów i że nigdy nie grałem w żadną część, a nawet nie wiem o czym to jest. Ależ jestem zabawy xD"
Kiedy ktoś ciśnie bekę z Pokemonów i popiera to sensowną argumentacją: "TRIGGERED POKE FANS!!".
#43 Napisany 16 grudnia 2021 - 08:43
Ale twoja argumentacja nie ma sensu
To że gra z roku 2020 nie korzysta z mechaniki którą wprowadzono w roku 2001 nie sprawia że jest gorsza. Zelda nie miała mapy nasranej znacznikami (tak jak to openworldy robią od lat) i jakoś nie czułem żeby to sprawiało że jest przez to przestarzała
#44 Napisany 16 grudnia 2021 - 16:27
Dla mnie to, że każde kolejne pokemeny nie korzystają z fajnych mechanik które miały ich poprzednie częśći, sprawia że są gorsze. Od braku cyklu doba/tydzień w ruby, przez wykastrowany względem części 3dsowych online i trade, a kończąc na takiej pierdole jak wupuszczanie poka z pokeballa w podstawce sword/shield i braku shiny w trawie z lets go. Ta seria to jeden wielki śmietnik mechanik i niekonsekwencji, a Kazuo jako totalny casual nawet nie wie jak gówniana jest ta seria pod maską
#45 Napisany 16 grudnia 2021 - 16:37
Ale twoja argumentacja nie ma sensu
To że gra z roku 2020 nie korzysta z mechaniki którą wprowadzono w roku 2001 nie sprawia że jest gorsza. Zelda nie miała mapy nasranej znacznikami (tak jak to openworldy robią od lat) i jakoś nie czułem żeby to sprawiało że jest przez to przestarzała
Tylko, że ja nic nie mam do szkieletu rozgrywki, który zbudowany jest na turowym systemie walki, w końcu w tym roku skończyłem Yakuzę 7 i bawiłem się doskonale. Nie w tym rzecz. Bardziej chodzi mi o elementy, które ten szkielet okalają. Wielka, ciekawa mapa z interesującymi ale nie nachalnymi zadaniami pobocznymi, zachęcająca eksploracja, większa dynamika rozgrywki (tak, można zrobić RPG z turowym systemem, który będzie dynamiczny i znowu wspomnę tu o nowej Yakuzie), bajery znane z nowszych erpegów (np. tryb turbo upłynniający rozgrywkę), to wszystko byłoby już nawet nie mile widziane, ale wręcz obowiązkowe po tylu latach istnienia Pokemonów. Natomiast jak patrzę po gameplayach to widzę jedynie pustotę, brzydotę, archaiczność i ślamazarność. Niby coś tam próbują nowego w Arceusie wprowadzić, ale w dalszym ciągu mocno odstaje to od dzisiejszych standardów. Jeszcze bym zrozumiał, gdyby to była gra Atlusa albo Falcomu, bo oni nie mają budżetu na ogromne gry AAA, ale Nintendo? Mam uwierzyć, że nie stać ich by sypnąć groszem na projekt o skali Breath of the Wild? Dopracowany, z ładną grafiką, solidnym gameplayem? Która jak która seria, ale Poksy, które istnieją tak długo chyba zasługują na coś lepszego niż wysrwy ruszający się i wyglądający jak coś z minionej dekady?
Btw, jestem ciekaw czy Twoja argumentacja pasowałaby do innych serii. Np. do Residenta, gdzie w 2021 roku dalej mielibyśmy prerenderowane lokacje, sztywno zawieszone ujęcia kamer i brak możliwości jednoczesnego chodzenia i strzelania. Po co się rozwijać, po co ewoluować, po co wprowadzać nowe mechaniki, skoro te mające 25 lat dalej się sprawdzają, co nie?
#46 Napisany 16 grudnia 2021 - 16:42
Disco Elysium. Bardzo dobra gra, polecam
#47 Napisany 16 grudnia 2021 - 16:45
Nie grałem, ale wydaje mi się, że porównywanie tu przygodówki potężnie opartej na dialogach do akcyjniakowego horroru, gdzie perspektywa, sterowanie i walka ma kluczowe znaczenie to nie jest najlepszy pomysł.
#48 Napisany 16 grudnia 2021 - 16:47
#49 Napisany 16 grudnia 2021 - 17:06
A ja myślę, że można zrobić jeszcze lepszą nie trzymając się sztywno starych, dawno już nieaktualnych mechanik poprzez ich modyfikację i uaktualnienie. Przykład? Tormented Souls sprzed paru miesięcy, gra bardzo mocno wzorowana na starych Residentach. Podobnie jak w klasycznych RE nie ma jednej kamery ustawionej za plecami postaci, a zamiast tego są rozsiane kamerki po lokacjach, z tą różnicą że nie wiszą sztywno, a dynamicznie podążają w różnych kierunkach, żeby jeszcze lepiej oddać atmosferę grozy i zaszczucia. Można było zamiast tego dać nieruchome rzuty kamer? Owszem, ale wtedy perspektywa nie robiłaby takiego wrażenia. Gra nie zgapiła też na dzień dzisiejszy mocno ograniczającego sterowania, w zamian za to oferując bardziej płynny gameplay. Takie tam przykłady kompetentnej modyfikacji pewnych elementów bez drastycznego ingerowania w formułę / szkielet gry.
Poza tym jedna istotna uwaga: Disco Elysium to na tę chwilę tylko jedna gra, osobny byt, więc patrzy się na niego nieco inaczej. Residenty czy Pokemony mają po 30 odsłon (jak nie więcej). Są gracze, którzy będą mieć gdzieś jakiekolwiek zmiany i ucieszą się nawet po tysięcznym razie z tego samego, są też i tacy, którzy wymagają nieco więcej i po takiej ilości sequeli, prequeli i spinoffów zwyczajnie mają prawo czuć się znudzeni, a nawet zirytowani ciągle tymi samymi mechanikami oczekując czegoś nowego, wejścia na nowy poziom. Ja akurat łapię się do tej drugiej grupy, stąd moje fochy na Poksy, mimo że kiedyś się w nie zagrywałem jak szalony
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 16 grudnia 2021 - 17:12
#50 Napisany 16 grudnia 2021 - 17:14
Dlatego cieszę się że robią Legends, bo jest to coś nowego. Koniec końców na Switchu będą dostępne 4 różne Pokemony z głównej serii (Lets Go, SS, BDSM, Legends). Dla każdego coś dobrego
Rozumiem też realia biznesowe ( ) i to że nie każda seria to Zelda czy 3D Mario gdzie wypuszczają dwie gry na 10 lat bo ich perły w koronie i każda część jest wydarzeniem samym w sobie
#51 Napisany 07 stycznia 2022 - 21:19
Matko boska, to wygląda jakby oni wzięli najgorszą rzecz z ostatnich poksów - wielkie, puste i brzydkie wild areas - i zrobili z tego chujowego patentu osobną grę
#52 Napisany 07 stycznia 2022 - 22:10
Chyba bo kurwa 3 tygodnie przed premierą wciąż nie wiadomo co to w ogóle jest
#53 Napisany 07 stycznia 2022 - 23:41
Mnie jednocześnie jara zmiana podejścia i to co widzę, ale z drugiej strony gra wygląda jak absolutne gówno. Jeszcze wszyscy dobrze wiemy, że można zrobić piękny otwarty świat na Switcha, więc już w ogóle. Olewam premierę i poczekam, bo na bank wyjdą jakieś DLC i może pod koniec roku wleci jak recki dostarczą.
#54 Napisany 13 stycznia 2022 - 17:03
No ok wreszcie coś pokazali. Są jakieś dwie "postawy" podczas walk po staremu, jest klepanie bossów poprzez nawalanie w nie własnoręcznie pokeballami, są biedaquesty i przebieranki (yey). Dalej wygląda jak gówno, do tego nie ogarniam czemu taka gówniana paleta barw.
#55 Napisany 13 stycznia 2022 - 17:15
#56 Napisany 19 stycznia 2022 - 15:36
W spoilerze nowe finalne ewolucje starterów, ależ to spierdolili. RIP Tyhphlosion.
Na tym profilu tona leaków jakby ktoś chciał zobaczyć, powiem tak, to co pokazali oficjalnie to było najlepsze co mieli, reszta nowych form/Pokémonów jest śmiechu warta. xD
Ten post był edytowany przez Cudak dnia: 19 stycznia 2022 - 15:37
#57 Napisany 19 stycznia 2022 - 17:52
A po co mają się starać? Gierka i tak zarobi miliony.
#59 Napisany 25 stycznia 2022 - 18:45
#60 Napisany 26 stycznia 2022 - 15:08
Zaczynają spływać recki:
https://opencritic.c...-legends-arceus
Zaskakująco dobre recki. Ciekawe czy będą jakieś meltdowny, wyjmuję popcorn