Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kinect


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
587 odpowiedzi na ten temat

#121 Ryan Napisany 06 czerwca 2009 - 17:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Texz nawet nie zrozumiał tego, że tekst jest o Milo a nie o Natal. _^_
  • 0

#122 Nexus Napisany 06 czerwca 2009 - 17:40

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
"You can believe in Microsoft's Project Natal"
http://news.cnet.com... ... ?tag=mncol
Takie tam kolejne wrażenia z zamkniętego pokazu. Podoba mi się, że jednak takie Burnouty mogą być grywalne.
  • 0

#123 Texz Napisany 06 czerwca 2009 - 18:21

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Texz nawet nie zrozumiał tego, że tekst jest o Milo a nie o Natal. _^_

Jedno z drugim jest bardzo blisko związane. Fail i tak odnosi się do wyłapywania ruchu przez Project Nadal, więc gtfo, możesz takie banialuki pisać w swoim Zune fonie. .
  • 0

#124 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 18:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Ehm, tyle że Natala pokazywano już różnym dziennikarzom i dawano do zabawy, czytając wszelki hands-on nie natknąłem się, by ktoś się połapał, że wyświetlają mu jedynie wcześniej przygotowana animację. Nie zauważyli? :lol:
  • 0

#125 Texz Napisany 06 czerwca 2009 - 18:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
No to fail załapali tylko na konfie. Dali ciała skoro to tak świetnie działa, albo Piotruś po prostu nieźle ściemnia o tym całym pedobearowym Milo.
  • 0

#126 Blizzard Beast Napisany 06 czerwca 2009 - 18:37

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Z całą pewnością Piotruś sciemnia. I?
  • 0

#127 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 18:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Widać Natal działa, a Milo (jeszcze?) nie. Spong też failuje, bo piszą o Milo, a w tytule dają "Natal".
Że Petr ściemnia, to nie nowina. :lol:
  • 0

#128 Ryan Napisany 06 czerwca 2009 - 19:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
TEXZowi żyłka pękła. :^^:
  • 0

#129 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 20:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:

Theoretically, I got that wrong too, Tsunoda told me, though he didn't have a way to prove it to me there. [...] Tsunoda said that such detection was possible, though the sensitivity would be different at different distances. He thought my fingers idea was do-able.


na pewnych odległościach jest w stanie odczytać pojedyncze palce


niby to samo, ale jakoś tak oryginał wydaje się mniej przekonany.
to brzmi raczej jak "hmm, może i to mogłoby nawet działać, ale raczej nie w każdych okolicznościach", niż stanowcze "w pewnych okolicznościach działa".
  • 0

#130 Nexus Napisany 06 czerwca 2009 - 20:31

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Filmiki z jakimiś gwiazdeczkami testującymi Natal.
http://infobot.pl/r/1fx0
http://infobot.pl/r/1fx1
http://infobot.pl/r/1fx2
  • 0

#131 ACZ Napisany 06 czerwca 2009 - 21:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
W Burnoucie gaz jest automatyczny, boosta natalem też nie zrobisz, bo nim tylko sterujesz. Tak jak pisalem, obsluga wyscigow to zadne osiagniecie, bo to juz sie robilo na kiepskim eye toyu. A na dwóch pozostalych filmikach widac jak natal kiepsko dziala i nie wyłapuje tego co trzeba. Ludzie machają rekami i nogami, a pilek i tak nie odbijają.
  • 0

#132 Ney Napisany 06 czerwca 2009 - 21:09

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Kto Ci Czychu powiedział, że w Burnoucie gaz jest automatyczny?
Hands-n IGN:
How easy was it? To accelerate, I simply moved my right leg forward; to brake, I moved it backwards, and to pop it into a neutral position, I just stood straight up (or as straight as my spine would allow me to stand after 12+ hours of E3 spelunking). Driving was just a matter of pretending that I had a steering wheel in my hands, and every subtle movement I made was picked up by the camera allowing me to drive pretty well (and pretty straight) for the few minutes I got to try it out.
Mam nadzieję, że zaznaczony kawałek tekstu zrozumiesz :)
  • 0

#133 Zois Napisany 06 czerwca 2009 - 21:47

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 805 Postów:



bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem

Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.



e jedno nie ma z drugim nic wspolnego

ruch glowy, a ruch mysza po biurku to dwie rozne sprawy. moge sobie myszka jezdzic po calym blacie - moze mi ona nawet znalezc sie na krawedzi - ale jesli glowa bede machal na strony tak ze nie bede widzial co sie dzieje na ekranie to juz bedzie problem.
  • 0

#134 raf Napisany 06 czerwca 2009 - 22:28

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:



bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem

Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.



e jedno nie ma z drugim nic wspolnego

ruch glowy, a ruch mysza po biurku to dwie rozne sprawy. moge sobie myszka jezdzic po calym blacie - moze mi ona nawet znalezc sie na krawedzi - ale jesli glowa bede machal na strony tak ze nie bede widzial co sie dzieje na ekranie to juz bedzie problem.

Problem polega na tym, że nie załapałeś, więc przeprowadzimy ćwiczenie. Patrz się prosto przed siebie (najlepiej wybierz jakiś stały punkt krajobrazu)i wychyl lekko głowę w prawo cały czas patrząc przed siebie. Wróć do pozycji wyjściowej. Teraz w lewo ale cały czas patrz w ten sam punkt. Da się ? Wszystko polega na kalibracji. Jeśli dla obrotu kamery trzeba będzie się całemu obracać to całe przedsięwzięcie nie ma sensu. Twój poprzedni pomysł z ruchem oka jest bez sensu. Ponieważ ruszając okiem właśnie stracisz TV z pola widzenia.
  • 0

#135 Zois Napisany 06 czerwca 2009 - 22:50

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 805 Postów:
dobra zalapalem o co chodzi, ale nie widze tego w przypadku gdy mamy do czynienia z tak malym obszarem jak telewizor. bo i owszem moge utrzymywac wzrok na pewnym punkcie i machajac glowa na lewo i prawo nie tracic tego z oczu - jednak gdy cos naprawde jest np wysoko to podnosze glowe i patrze sie w gore, a nie przed siebie. dlatego tez kalibracja kalibracja, ale bardziej widze problem w tym, ze przy grze bym musial podniesc glowe, by spojrzec w gore, jednoczesnie patrzac sie w to samo miejsce co wczesniej co byloby juz niezbyt naturalne, a co za tym idzie - niepotrzebne.

zreszta, co bedzie to bedzie
  • 0

#136 Ryan Napisany 07 czerwca 2009 - 03:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ten filmik się ciekawie zaczyna. :)

  • 0

#137 Shinigami Napisany 07 czerwca 2009 - 11:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
No fajnie, fajnie, tylko akurat nie robi na mnie większego wrażenia niż pierwszy EyeToy i nawalanie ninjasów.
  • 0

#138 Ryan Napisany 07 czerwca 2009 - 12:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Kurcze, jak to jest, że MS jako jedyny nie potrafi zareklamować potencjału. :lol:
  • 0

#139 Shinigami Napisany 07 czerwca 2009 - 12:21

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Do czego teraz pijesz? Potencjał maszynka ma, spoko, tylko niech dadzą coś, co go pokazuje. Coś innego niż odbijanie piłek rękoma.
  • 0

#140 Ryan Napisany 07 czerwca 2009 - 12:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Rozumiem, że EyeToy też rozpoznawał płeć i wzrost gracza?
  • 0

#141 Shinigami Napisany 07 czerwca 2009 - 12:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Potencjał maszynka ma, spoko, tylko niech dadzą coś, co go pokazuje. Coś innego niż odbijanie piłek rękoma.

Fajnie, że rozpoznaje płeć. Teraz proszę o zapowiedź jakiejś poważnej gry to wykorzystującej.
  • 0

#142 Godot Napisany 07 czerwca 2009 - 12:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Use your imagination! Natal został przedstawiony parę dni temu, a Ty już w tej chwili chcesz zapowiedzi gry AAA? Spokojnie, wszystko w swoim czasie.
  • 0

#143 Shinigami Napisany 07 czerwca 2009 - 12:36

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
No właśnie wyobrażam sobie co bym chciał za gry, tylko nie chcę z tym szaleć, bo się mogę zawieść ;) Ale żeby nie było, że tu jakieś flejmy wywołuję, trzymam kciuki za Natalkę.
  • 0

#144 Ryan Napisany 07 czerwca 2009 - 12:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mowa jest m.in. o automatycznym logowaniu do konsoli na podstawie twarzy. Wspominano też o automatycznej pauzie jeśli przestaniesz patrzeć na ekran. Dwa rozwiązania praktyczne. Wykorzystanie w grach? Odczytywanie z twarzy, czy jesteś zły (na grę) czy radosny i dostosowywanie gameplayu. Odkręcanie kontrolerem zaworów jak w KZ2. I nie mówimy o jakichś kosmosach tylko o rzeczach bardzo podstawowych.
  • 0

#145 raf Napisany 07 czerwca 2009 - 15:09

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:

Wykorzystanie w grach? Odczytywanie z twarzy, czy jesteś zły (na grę) czy radosny i dostosowywanie gameplayu.

Tego akurat bym nie chciał i rozumiem, że byłoby opcjonalne. Wszakże wiadomo, że zwycięstwo najlepiej smakuje po wyczerpującej walce. Przy takiej opcji skrzywię się na bossa w MGS i pokonam go za drugim razem bez mrugnięcia okiem? Nie, dla gracza to nie ma zastosowania. Najlepiej to rozwiązano i tak Devil My Cry. Po kilku zgonach gra pytała się czy jest za trudno i nie trzeba było do tego kosmicznych technologii, wystarczyła PS2.
  • 0

#146 Shinigami Napisany 07 czerwca 2009 - 15:16

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Najlepiej jest w God Hand, gdzie po wybraniu easy zostajesz wyśmiany przez głównego bohatera :P

EOT
  • 0

#147 burnstein Napisany 07 czerwca 2009 - 15:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Osobiście mam tak wysokie oczekiwania co do Natalii, że jestem pewien iż im nie sprosta :^^:
  • 0

#148 Raikoh Napisany 07 czerwca 2009 - 17:36

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Spokojnie. Jest jakas innowacja która będzie udoskonalana i ma naprawdę wielkie możliwosci. Jestem pewien ,że pół swiata się w to wkręci .
  • 0

#149 Ryan Napisany 08 czerwca 2009 - 20:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowe PE na temat Natal.
http://www.penny-arc...09/20090605.jpg
  • 0

#150 Kaxi Napisany 09 czerwca 2009 - 18:32

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Plota która może się okazać wtopą stulecia :lol:

Natal nie rozpoznaje czarnoskórych :shock:

http://www.neogaf.co...ad.php?t=364666
  • 0