Kinect
#121 Napisany 06 czerwca 2009 - 17:06
#122 Napisany 06 czerwca 2009 - 17:40
http://news.cnet.com... ... ?tag=mncol
Takie tam kolejne wrażenia z zamkniętego pokazu. Podoba mi się, że jednak takie Burnouty mogą być grywalne.
#123 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:21
Jedno z drugim jest bardzo blisko związane. Fail i tak odnosi się do wyłapywania ruchu przez Project Nadal, więc gtfo, możesz takie banialuki pisać w swoim Zune fonie. .Texz nawet nie zrozumiał tego, że tekst jest o Milo a nie o Natal. _^_
#124 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:26
#125 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:29
#126 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:37
#127 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:38
Że Petr ściemnia, to nie nowina.
#128 Napisany 06 czerwca 2009 - 19:52
#129 Napisany 06 czerwca 2009 - 20:16
Theoretically, I got that wrong too, Tsunoda told me, though he didn't have a way to prove it to me there. [...] Tsunoda said that such detection was possible, though the sensitivity would be different at different distances. He thought my fingers idea was do-able.
na pewnych odległościach jest w stanie odczytać pojedyncze palce
niby to samo, ale jakoś tak oryginał wydaje się mniej przekonany.
to brzmi raczej jak "hmm, może i to mogłoby nawet działać, ale raczej nie w każdych okolicznościach", niż stanowcze "w pewnych okolicznościach działa".
#130 Napisany 06 czerwca 2009 - 20:31
http://infobot.pl/r/1fx0
http://infobot.pl/r/1fx1
http://infobot.pl/r/1fx2
#131 Napisany 06 czerwca 2009 - 21:04
#132 Napisany 06 czerwca 2009 - 21:09
Hands-n IGN:
How easy was it? To accelerate, I simply moved my right leg forward; to brake, I moved it backwards, and to pop it into a neutral position, I just stood straight up (or as straight as my spine would allow me to stand after 12+ hours of E3 spelunking). Driving was just a matter of pretending that I had a steering wheel in my hands, and every subtle movement I made was picked up by the camera allowing me to drive pretty well (and pretty straight) for the few minutes I got to try it out.
Mam nadzieję, że zaznaczony kawałek tekstu zrozumiesz
#133 Napisany 06 czerwca 2009 - 21:47
Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.
bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
e jedno nie ma z drugim nic wspolnego
ruch glowy, a ruch mysza po biurku to dwie rozne sprawy. moge sobie myszka jezdzic po calym blacie - moze mi ona nawet znalezc sie na krawedzi - ale jesli glowa bede machal na strony tak ze nie bede widzial co sie dzieje na ekranie to juz bedzie problem.
#134 Napisany 06 czerwca 2009 - 22:28
Problem polega na tym, że nie załapałeś, więc przeprowadzimy ćwiczenie. Patrz się prosto przed siebie (najlepiej wybierz jakiś stały punkt krajobrazu)i wychyl lekko głowę w prawo cały czas patrząc przed siebie. Wróć do pozycji wyjściowej. Teraz w lewo ale cały czas patrz w ten sam punkt. Da się ? Wszystko polega na kalibracji. Jeśli dla obrotu kamery trzeba będzie się całemu obracać to całe przedsięwzięcie nie ma sensu. Twój poprzedni pomysł z ruchem oka jest bez sensu. Ponieważ ruszając okiem właśnie stracisz TV z pola widzenia.Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.
bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
e jedno nie ma z drugim nic wspolnego
ruch glowy, a ruch mysza po biurku to dwie rozne sprawy. moge sobie myszka jezdzic po calym blacie - moze mi ona nawet znalezc sie na krawedzi - ale jesli glowa bede machal na strony tak ze nie bede widzial co sie dzieje na ekranie to juz bedzie problem.
#135 Napisany 06 czerwca 2009 - 22:50
zreszta, co bedzie to bedzie
#136 Napisany 07 czerwca 2009 - 03:26
#137 Napisany 07 czerwca 2009 - 11:55
#138 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:20
#139 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:21
#140 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:23
#141 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:32
Fajnie, że rozpoznaje płeć. Teraz proszę o zapowiedź jakiejś poważnej gry to wykorzystującej.Potencjał maszynka ma, spoko, tylko niech dadzą coś, co go pokazuje. Coś innego niż odbijanie piłek rękoma.
#142 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:34
#143 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:36
#144 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:53
#145 Napisany 07 czerwca 2009 - 15:09
Tego akurat bym nie chciał i rozumiem, że byłoby opcjonalne. Wszakże wiadomo, że zwycięstwo najlepiej smakuje po wyczerpującej walce. Przy takiej opcji skrzywię się na bossa w MGS i pokonam go za drugim razem bez mrugnięcia okiem? Nie, dla gracza to nie ma zastosowania. Najlepiej to rozwiązano i tak Devil My Cry. Po kilku zgonach gra pytała się czy jest za trudno i nie trzeba było do tego kosmicznych technologii, wystarczyła PS2.Wykorzystanie w grach? Odczytywanie z twarzy, czy jesteś zły (na grę) czy radosny i dostosowywanie gameplayu.
#146 Napisany 07 czerwca 2009 - 15:16
EOT
#147 Napisany 07 czerwca 2009 - 15:36
#148 Napisany 07 czerwca 2009 - 17:36
#149 Napisany 08 czerwca 2009 - 20:36
#150 Napisany 09 czerwca 2009 - 18:32
Natal nie rozpoznaje czarnoskórych
http://www.neogaf.co...ad.php?t=364666