Kinect
Rozpoczęte przez
117
, 01 06 2009 20:50
587 odpowiedzi na ten temat
#151 Napisany 09 czerwca 2009 - 18:48
LOL. Na filmikach widziałem czarnych bawiących się Natalem. Może w przypadku N'Gaia okazało się, że nie rozpoznaje ludzi z nadwagą? ;>
#152 Gość__* Napisany 09 czerwca 2009 - 20:10
Natal potrafi widzieć w ciemności, ale rzekomo nie rozpoznaje czarnych... ciekawe.
#153 Napisany 09 czerwca 2009 - 20:50
Przeczytałeś to, co przytoczył Kox? Bo odnoszę wrażenie, że nie.
#155 Napisany 09 czerwca 2009 - 21:13
Co ma zatem wspólnego brak światła do koloru skóry?
#156 Napisany 09 czerwca 2009 - 21:21
BIJCIE SIĘ
#157 Napisany 09 czerwca 2009 - 21:24
N'Gai ma gigantyczne kudły i Natal zgłupiał.
#158 Gość__* Napisany 09 czerwca 2009 - 21:29
To, że kamera na podczerwień w Natalu (podczerwień jest stosowana w noktowizji) może mieć - rzekomo - problemy z odczytem ruchów u czarnoskórych. Zdziwiło mnie to poprostu. Jeszcze coś? Czy może poprostu szukasz jakiejś sprzeczki?Co ma zatem wspólnego brak światła do koloru skóry?
#159 Napisany 09 czerwca 2009 - 21:41
Bo oświetlenie w pomieszczeniu ma się nijak do zdolności odbijania podczerwieni przez skórę.To, że kamera na podczerwień w Natalu (podczerwień jest stosowana w noktowizji) ma - rzekomo - problemy z odczytem ruchów u czarnoskórych
#160 Napisany 11 czerwca 2009 - 00:15
#161 Napisany 11 czerwca 2009 - 03:36
Micro zapewne wpompuje mnóstwo kasy w reklamowanie Natalki. Jestem ciekawy czy zrobi to wielki szum i ładnie się zacznie sprzedawać. IMO tak będzie
#162 Napisany 11 czerwca 2009 - 08:36
Niektórzy są na to ewidentnie nakręceni. Fallonowi najwyraźniej się podoba.
http://www.latenight... ... ect-natal/
http://www.latenight... ... ect-natal/
#163 Napisany 11 czerwca 2009 - 11:45
nic nie zastapi pada/kierownicy/myszki, natal to jakies badziewie ktore wszystkich sie szybko znudzi. Widze je w zupelnie innnych zastosowaniach ..i ewentualnie w jakis darmowych grach do sciagniecia wykorzystujacych 100% tego urzadzenia. Granie natalem w Paradise to jakies nieporozumienie. Kogokolwiek bawi ciagle zaliczanie pobocza i trztymaniu rak w powietrzu (ew. jakiegos przedmiotu) ? wspolczuje mu zabawa przez 5 min, potem odstawka. Ot.
#164 Napisany 11 czerwca 2009 - 13:26
Deja vu. Wii to badziewie, które się wszystkim znudzi.natal to jakies badziewie ktore wszystkich sie szybko znudzi
#165 Napisany 12 czerwca 2009 - 03:04
No własnie 2dor Ryan ładnie to ujął . Swiat się zmienia ...
#166 Napisany 12 czerwca 2009 - 06:20
ja np nadal nie umiem pogodzic sie z suck'cesem Wii - dlatego rowniez uznam ze Natal nie ma szans 8) niestety to co pisze Ryan jest bardziej logiczne..
chociaz jak widze ten tryskajacy fun z odbijania pileczek to..nie..kurde...jesli ma byc tak samo jak z Wii to ja schodze do podziemia
chociaz jak widze ten tryskajacy fun z odbijania pileczek to..nie..kurde...jesli ma byc tak samo jak z Wii to ja schodze do podziemia
#167 Napisany 21 czerwca 2009 - 15:23
Ktoś chętny? 8)
#168 Napisany 11 listopada 2009 - 13:32
#169 Napisany 13 stycznia 2010 - 11:33
Pewnie bylo poruszane w jakims innym temacie - ale...niedawno na FB byl ten linkacz do filmiku co to na HL2 pokazywano dzialania Natala.
Jak dla mnie żenua - wygladalo jak nieudolne plywanie zabka - zasadniczo sam filmik nic nie pokazal, nie bylo strzelania tylko macanie jakis przedmiotow...w kazdym razie imo syf.
Jak dla mnie żenua - wygladalo jak nieudolne plywanie zabka - zasadniczo sam filmik nic nie pokazal, nie bylo strzelania tylko macanie jakis przedmiotow...w kazdym razie imo syf.
#170 Napisany 13 stycznia 2010 - 12:17
Nie wiem właściwie skąd te wszystkie rozważania odnośnie implementowania Natala do istniejących gier - mówię chocby o marudzeniu w ostatnim epic failu. W ogóle było coś takiego zapowiadane? Ja wiem, że ktoś tam, coś tam - mówił, że się da, że można, że czemu nie, etc. Ale czy to będzie? To chyba w ogóle nie jest celem. Z tego co widzę w oficjalnych wieściach, po prostu ma się pojawić jakaś tam ilość gier specjalnie na Natala, specjalnie do wygłupów przed ekranem, ale nikt nie będzie na poważnie implementował tego w zwykłych grach. Więc nie ma co marudzić, że słaby wygląda to w Half Life, bo nikt tego do Half Life przenieść nie zamierza. Nie ma co marudzić, że wykorzystuje 15% mocy procesora, bo przecież nikt tego nie chce wrzucać do top-tytułów żyłujących moc konsoli do granic możliwości, a tylko do jakichś microsoftowych odpowiedników mario party czy wii sports, które będą zapewnie wyglądać w najlepszym wypadku jak awatary.
#171 Napisany 13 stycznia 2010 - 12:23
No właśnie, na CES były jakieś nowe prezentacje Natala? Chodzi o prezentacje, a nie filmiki na których goście puszczają marketingowy bełkot pod publikę.
#172 Napisany 13 stycznia 2010 - 14:04
@fingus: dokładnie. Poza tym jest jeszcze pewien detal dotyczący Natala, którego nie ujawniono publicznie, który pozwala użyć go nawet w topowych produkcjach do takich gimmicków jak odkręcanie zaworów w KZ2. No ale sza.
@Czychu3: no nie za zbytnio. Podano do wiadomości publicznej kilka nowych informacji i tyle. W sumie jedyną ciekawą jest to, że 70-80% wydawców pracuje z Natalem (przy czym należy sobie zdawać sprawę z tego, że "pracować z" nie znaczy "pracować nad grą na").
@Czychu3: no nie za zbytnio. Podano do wiadomości publicznej kilka nowych informacji i tyle. W sumie jedyną ciekawą jest to, że 70-80% wydawców pracuje z Natalem (przy czym należy sobie zdawać sprawę z tego, że "pracować z" nie znaczy "pracować nad grą na").
#173 Napisany 13 stycznia 2010 - 14:49
a co bylo o Dildo? Bo z tego co kojarze Dildo ma wyjsc na wiosne (marzec?) a poki co jest glucho...
#174 Napisany 24 lutego 2010 - 13:12
Jeszcze żaden fanboj nie podal tej informacji, a chyba warta jest w zmianki. Mianowicie Natal będzie technicznie okrojony, tzn. będzie z niego wywalony jakiś procesor, aby obniżyć koszty produkcji i znacznie więcej obliczeń spadnie na samą konsolę. Innymi słowy Natal nie będzie mógł być wykorzystywany w produkcjach bardzo zaawansowanych graficznie. Zapomnijcie zatem o Milo i innych rewolucyjnych ciemnotach, które MS próbował wcisnąć graczom na E3.
#175 Napisany 24 lutego 2010 - 13:16
Podaj mi może link do artykułu na ten temat, bo twoja interpretacja ma dla mnie zerową wartość miszczu.
#176 Napisany 24 lutego 2010 - 13:23
A właśnie, zapomniałem podać źródła tej informacji. Żródło to nasz Ryan, który opowiadał o tym w którymś z ostatnich Epic Faili. Na pewno chętnie poda źródło, a nie sądzę, aby Ryan sobie zmyślał.
#177 Napisany 24 lutego 2010 - 13:28
#178 Napisany 24 lutego 2010 - 13:38
OLOA właśnie, zapomniałem podać źródła tej informacji. Żródło to nasz Ryan, który opowiadał o tym w którymś z ostatnich Epic Faili. Na pewno chętnie poda źródło, a nie sądzę, aby Ryan sobie zmyślał.
Żaden Ryan, tylko ja. Ryan mnie spowdził na ziemię w kwestiach technicznych podczs tego podcastu
#179 Napisany 24 lutego 2010 - 13:44
Gamezilla ma poważne problemy ze zrozumieniem tekstu po angielsku. Natal nie był żadnym wewnętrznym układem w konsoli, to tekst z d*py redaktora Gamezilli. Natal to układ kamer, które zbierają obraz, który należy później przetworzyć. Pierwotnie ten obraz miał być przetwarzany przez dedykowany układ DSP w obudowie kamery (internal chip, for God's sake!) a przetworzony obraz miał trafiać do konsoli, gdzie soft (gra) może z danymi zrobić co chce. Zmieniono projekt wyrzucając DSP i do konsoli trafiają nieprzetworzone dane z kamery. Obróbka, zanim cokolwiek trafi do gry, dokonywana jest na jednym rdzeniu CPU a nie jak miało się to wcześniej dziać w układzie wbudowanym w kamerę. Trzeba mieć poważne problemy z mózgiem, żeby pisać takie rzeczy jak Gamezilla.
#180 Napisany 24 lutego 2010 - 13:50
Dałem 1szy przykład z d*py. Nie chce mi sie specjalnie dla czycha tłumaczyć newsów z IGN. Ale fakt gamezilla to słaby portal.