Skocz do zawartości

Zdjęcie

999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors

Chunsoft Aksys Games NDS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#1 Tadeg Napisany 07 września 2010 - 21:51

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:

Grę ogólnie można porównać do Hotel Dusk czy Ace Attorney, opowiada o 9 ludziach, którzy muszą uciec z tajemniczego statku w ciągu 9 godzin, otwierając 9 drzwi. I mają w sobie bomby, które mogą wybuchnąć. Tak, W SOBIE. Jak się to skończy? Na jeden z 999 możliwych sposobów. TAK, gra ma 999 możliwych zakończeń. Więcej info- CLICK.

ALE co jest ważne Aksys udostępnił dziś demo na WWWW. Każdy może je sprawdzićTU

Szczerze, zagadka z kodami do walizek jest OMGWTFLOL. Wymiękłem. Będzie podejście nr 2, jutro, ale dzisiaj nie udało mi się ukończyć dema;)

Co nie zmienia faktu, że gra będzie bardzo fajna;)


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 05 lipca 2020 - 08:49

  • 0

#2 Cudak Napisany 08 września 2010 - 12:43

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Liczba zakończeń robi wrażanie, gra też wygląda na całkiem ciekawą.
  • 0

#3 Amethyzt Napisany 08 września 2010 - 14:40

Amethyzt

    Mega Man

  • Narybek
  • 94 Postów:
Demko przeszedlem, dobre zagadki, zapowiada sie ciekawie :D
  • 0

#4 Tadeg Napisany 08 września 2010 - 18:49

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:

Demko przeszedlem, dobre zagadki, zapowiada sie ciekawie :D


hell, jak wpaść na kody do walizek? mam dwie kartki, udaje mi się odczytać tylko jakieś pojedyńcze cyfry i jestem stuck ;]
  • 0

#5 Amethyzt Napisany 09 września 2010 - 11:15

Amethyzt

    Mega Man

  • Narybek
  • 94 Postów:

hell, jak wpaść na kody do walizek? mam dwie kartki, udaje mi się odczytać tylko jakieś pojedyńcze cyfry i jestem stuck ;]


Na dwoch kartkach polowa kodu jest czerwona, polowa niebieska, do niebieskiej walizy bierzesz pol niebieskiego kodu z jednej i z drugiej kartki i laczysz go ze soba (na kartkach z kodami sa strzalki co pierwsze a co drugie) i z czerowna walizka to samo. Rozumiem, ze rozcykales obrazek ze statkiem i wiesz jak odczytac kod? Ciekaw jestem czy uda Ci sie wyjsc z kajuty, powodzenia :D (gdybys niedal rady to Ci podam kody a takze numery kart, by uzyskac z nich Digital Root wiadomo po co :D )
  • 0

#6 Tadeg Napisany 09 września 2010 - 13:42

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:

Na dwoch kartkach polowa kodu jest czerwona, polowa niebieska, do niebieskiej walizy bierzesz pol niebieskiego kodu z jednej i z drugiej kartki i laczysz go ze soba (na kartkach z kodami sa strzalki co pierwsze a co drugie) i z czerowna walizka to samo. Rozumiem, ze rozcykales obrazek ze statkiem i wiesz jak odczytac kod? Ciekaw jestem czy uda Ci sie wyjsc z kajuty, powodzenia :D (gdybys niedal rady to Ci podam kody a takze numery kart, by uzyskac z nich Digital Root wiadomo po co :D )


Spróbuję dzisiaj później:> najwyżej się utopie w tej pieprzonej kajucie:P
  • 0

#7 Kaxi Napisany 09 września 2010 - 15:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Bardzo, bardzo fajne demko. Kolejne połączenie Hotel Dusk, Laytona i innych deesowych przygodówek. Bardzo oryginalne i dość trudne, jak się wydaje, ale to dobrze. Miałem problem nie tyle co z wyliczeniem kodu, co ze znalezieniem kart - lizanie ścian mi nie sżło ;)
  • 0

#8 GrzesiekMB Napisany 09 września 2010 - 16:57

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
przeszedlem, bardzo zacne. jednak najbardziej intrygujaca jest liczba potencjalnych zakonczen:)
  • 0

#9 Uuk Napisany 09 września 2010 - 18:45

Uuk

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 487 Postów:
Demko niczego sobie, chociaż trochę razi mnie styl graficzny - połączenie mangowych bohaterów i realistycznie wyglądającego otoczenia jest, moim zdaniem, takie sobie. Nie wątpię jednak, że można się do tego przyzwyczaić. Poza tym podobnie jak Kaxi miałem trochę problemów ze znalezieniem kart, sama zagadka była stosunkowo prosta. Muzyka niestety irytująca, ale całość wydaje się mieć potencjał. Do liczby zakończeń podchodzę ze sporym dystansem, chociaż ciekawi mnie jak to rozwiążą.
  • 0

#10 GrzesiekMB Napisany 17 grudnia 2010 - 13:25

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
na ign 9\10
  • 0

#11 Kaxi Napisany 17 grudnia 2010 - 17:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
biorąc pod uwagę tytuł, nie spodziewałem się innej ;)
  • 0

#12 Tadeg Napisany 23 grudnia 2010 - 22:56

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:
Pomimo, że sam założyłem temat o tej grze to samo granie idzie jednak ciężko :P

MEGA dużo czytania. I czasem NAPRAWDĘ dziwne zagadki :P
  • 0

#13 xell Napisany 31 stycznia 2011 - 22:26

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Gram i jest świetnie. Tzn. cały koncept jest świetny, część growa banalna, jedna z łatwiejszych przygodówek, w jakie grałem. No ale przynajmniej nie wchodzi w drogę naprawdę ciekawej opowieści.
  • 0

#14 Texz Napisany 08 lutego 2011 - 17:47

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Spoiler

  • 0

#15 Tawotnica Napisany 18 lutego 2011 - 13:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Jedyne do czego mogę się przyczepić to przydługie instrukcję obsługi gry i trochę nieprzejrzysty interfejs. Nie jestem przecież głupkiem, żeby mi przy tapnięciu kodów na walizce trzeba było tłumaczyć od nowa, że każdym tapnięciem zwiększam cyfrę o wartość = 1... Przy podawaniu tłumaczeniu czym jest 'digital root' też mnie szlag trafiał, jedno zdanie by wystarczyło. Z resztą to nie jedyne przykłady robienia z gracza debila.
Spoiler

Taka przesadna opisowość bardzo spowalnia postęp jaki czynimy w grze i łatwo się moim zdaniem przez to znudzić.
Co do interfejsu to często mam problemy, żeby poruszać się w głąb pomieszczenia. Nie rozumiem też dlaczego mapka nie może być cały czas włączona i na dwóch ekranach mamy ten sam obraz albo dlaczego tylko niektóre funkcje można uruchomić jedynie przyciskami (L i R są na touch screenie, więc dlaczego X oraz Y nie mogą być?). DS zdążył mnie przyzwyczaić do dobrych przygodówek, gdzie system eksploracji pomieszczeń jest bardziej dopieszczony, ale fabułą i opisem postaci 999 nadrabia. Sam koncept tego całego 'Nonary Game' i ciągle wiszące gdzieś w powietrzu pytanie "WTF?" sprawiają, że jednak wytrwale scrolluję się przez te ściany tekstu. :D
  • 0

#16 Kaxi Napisany 18 lutego 2011 - 19:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Fakt, że gierka sporo wyjaśnia, ale to co napisałeś w spoilerze nie jest aż tak bez sensu. O ile wiem co znaczy trio czy przedrostek octo, to zanim nie zaczalem czytac o tej grze to akurat nie wiedzialem, jak to działa dla dziewiątki. Nad piątką też musiałbym się pogłowić. muzyka w podstawówce była daaaaaaawno temu.

Jeżeli chodzi o symbole planet, to też ich nie znałem.
Spoiler

  • 0

#17 Tawotnica Napisany 19 lutego 2011 - 13:56

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Zasadności tych wyjaśnień w żadnym wypadku nie chcę podważać, bo już komputerowe systemy liczbowe to inna para kaloszy niż prosta astrologia. Jedynie forma tych wyjaśnień jest jak na mój gust nieco przydługa i opisowa, przez co gracz może odnieść wrażenie, że traktuje się go jak głupka. Głupkiem w każdym bądź razie i tak nie jest gracz, a Junpei, jeśli już, więc w tej chwili rozmawiamy o niuansach.

edit:
Spoiler

  • 0

#18 drAKul Napisany 01 marca 2011 - 20:29

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Dla mnie gra na 7+ po true ending (bo po siekierz i nozu to 6). Niestety to nie bylo to czego oczekiwalem po tej grze. Liczyłem na nieliniową grę tekstową z całą masą wyborow, konsekwencji, roznych koncowek, a dostalem liniowa gre w ktorej wybory z grubsza nie maja wiekszego znaczenia a zeby gre przejsc naprawde trzeba wszystko zrobic by the book. Szkoda. A co do przydlugich tutoriali to fakt byly one irytujace ale ja np. ceniłem sobie fakt ze tylko raz sie zacialem i musialem zajrzec do FAQa a nie jak czasem bywa w tego typu grach polacz odkurzacz z trabka by otrzymac mercedesa itp itd. A jestem w stanie sobie wyobrazic kogos kto nie jest fanem Sailor Moon czy tez gorszy z matmy ktory by sie zacial a tak przynajmniej wszystko jest jasno.
  • 0

#19 burnstein Napisany 18 maja 2013 - 14:17

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

za pierwszym razem wyszedł mi ending knife, teraz zrobiłem safe, planuję tru i zastanawiam się, czy jest jeszcze sens robić pozostałe bad endingi? ujawniają cokolwiek nowego ciekawego?


  • 0

#20 Tawotnica Napisany 18 maja 2013 - 14:40

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Tak
Spoiler

  • 0

#21 burnstein Napisany 25 maja 2013 - 21:42

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

no, to jeszcze tru  mam wszystkie elementy układanki :^^: jutro sobie pyknę


  • 0

#22 burnstein Napisany 27 maja 2013 - 07:13

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

No i skończyłem :^^:

Przejście na tru było trochę dłuższe niż się spodziewałem i skończyło się na tym, że siedziałem do ok 2:30, przy czym nie zerkałem na zegarek i byłem przekonany, że jest koło pierwszej  :ftopa: Fajowa giereczka (czasem czułem się jakbym oglądał Higurashi No Naku Koro Ni), choć gdybym próbował porobić wszystkie endingi bez ściągi to pewnie rzuciłbym w p*zdu bo by mi się nie chciało przeklikiwać przez te same zagadki ileś tam razy. Nie do końca wszystko kumam, ale poprzeglądam sobie teorie czy inne wyjaśnienia na jakichś 999 wikiach. Sunny dało mi w plusie VLR, może kupie sobie vitkę :olo:


  • 0

#23 Danteusz Napisany 27 maja 2013 - 08:21

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Ja mam tylko jedną wątpliwość

Spoiler


  • 0

#24 burnstein Napisany 27 maja 2013 - 08:29

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

o, ja mam tą samą

plus trochę

Spoiler


  • 0

#25 Danteusz Napisany 27 maja 2013 - 08:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Spoiler


  • 0

#26 MaxVarEmreis Napisany 27 maja 2013 - 08:36

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Spoiler

 

Dante@ to już zasadniczo spoiler z VLR.


  • 0

#27 Danteusz Napisany 27 maja 2013 - 08:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

VLR dopiero zaczynam, więc nie spoiluj ;)

 

Spoiler


  • 0

#28 MaxVarEmreis Napisany 27 maja 2013 - 08:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

VLR dopiero zaczynam, więc nie spoiluj ;)

 

Spoiler

Spoiler

Kwestia pojmowania czasu i konsekwencji manipulacji. Teorii jest wiele przecież.


  • 0

#29 MaxVarEmreis Napisany 29 maja 2013 - 07:01

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Giereczka doczeka się edycji na iOSa :D

Wyższa rozdzielczość grafiki, zaimplementowany system FLOW. Szykuje się kraszer :D

Na zachodzie na jesień.

4.jpg1.jpg2.jpg3.jpg

Aż żałuje, że nie mam mam nic z iOSem :(

 


  • 0

#30 burnstein Napisany 29 maja 2013 - 07:11

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

ładne.

 

a ja po przejściu 999 zastanawiam się nad kupnem vity coby ograc VLR które mi w plusie sunny dało :olo:


  • 0



Inne z tagami: