Tekken Tag Tournament 2
Rozpoczęte przez
Eldarion
, 18 09 2010 12:25
Bandai Namco WiiU PS3 X360 Arcade
150 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 17 stycznia 2011 - 18:14
Plastic fantastic - Tekken skończył się na Kill'Em All
#62 Napisany 17 stycznia 2011 - 18:26
I tak 99% odbiorców interesują w tej grze bardziej panie, niż panowie
#63 Napisany 17 stycznia 2011 - 18:34
Które tez są szkaradne.
Asuka mogłaby wreszcie zmienić ten żałosny kombinezon...
Asuka mogłaby wreszcie zmienić ten żałosny kombinezon...
#64 Napisany 18 stycznia 2011 - 10:20
Tekken nigdy nie dorówna części 3 taka prawda ale Tag 2 wygląda w tej chwili lepiej i to znacznie niż T6, nie wiem jednak po cholere w każdej części począwszy od 4 zmieniają wygląd Yoshiego który był najlpepszy w T3/Tag 1... a teraz pytanie do narzekających:
Czego wy oczekujecie od nowych Tekkenów? Zbalansowania postaci? Świetnych aren? Świetnego soundtracka? Poważnych zakończeń/otoczki?
Czego wy oczekujecie od nowych Tekkenów? Zbalansowania postaci? Świetnych aren? Świetnego soundtracka? Poważnych zakończeń/otoczki?
#65 Napisany 18 stycznia 2011 - 11:05
Zależy jak na to spojrzeć. Ocenami - marne szanse. Radością płynąca z rozrywki - tu ciężko na przestrzeni lat przyrównywać te gry.
Patrząc z perspektywy czasu, taki T3 był/jest niezwykle prostacki.
Weźmy chociaż gwaranty po iWR+3 (wyskok z butem podczas biegu, ale w formie natychmiastowej, nieomal z miejsca). Tak masakrował gardę oponenta, że wchodziły (gwarantowane) mordercze kombinacje.
Na największym turnieju na rodzimej ziemi (notabene współorganizowanym przez ekipe z N+), pewien gracz rozgromił wszystkich Kumą stosując taką taktykę:
iWR+3, p+1+2, p,p+2.
Przyjęty na blok wyskok, powodował, że machnięcie łapami zadawało obrażenia i nokautowało przeciwnika, po czym obrywał kolejny raz - jak leżał, to na ziemi, a jak wstawał, to cios go wybijał.
Super system, prawda.....
Innymi grało się równie kolorowo. Przykłąd - TO i d+1, o którym swego czasu wspominałem (dla przypomnienia, superszybki (10fps) poking, który unika ciosów idących wysoko. Zatrzymujemy niemal wszystko, po czym D/F+2_WS+2. Podcinka (kontynuujemy buffalo horn), wymieniana z ogłuszeniem. Oczywiście podcięcie idzie nisko, a uderzenie podczas wstawiania to "mid".
I tak przez całą grę.
T3 to najlepsza część serii, a przy tym numero uno na PSX (oceny). Jest także jedną z najwyżej ocenianych pozycji w historii, niemniej systemu ni jak do tego, który T6 prezentuje lub/i TTT2 będzie prezentował, nie da się przyrównać.
Wiesz f5k, system walki International Karate także zachwycał, dwadzieścia lat temu.
A czego gracz oczekuje oO No cóż, to zależy jaki gracz.
Balansu nigdy nie było i nigdy nie będzie. Świetne areny to kwestia gustu. Jak dla mnie niedoścignionym wzorem w serii Tekken (i chyba nie tylko w niej), jest: Moonlit Wilderness
Muzyka, klimat, design, cała otoczka - mistrzostwo świata.
Niemniej w każdej odsłonie można znaleźć lepsze/gorsze miejscówki, tak tez zapewne w TTT2 będzie.
Ścieżka dźwiękowa - patrz "areny".
Zakończenia Oo Heh, będzie jak zawsze. Trafią się i te wyborne (vide DJ T5), zabawne, jak i te, które zapomni się po obejrzeniu.
Ja oczekuję równie świetnej gry co T6. Właściwie to z oczywistych względów, lepszej. Tylko niech on line będzie na miarę tego z (S)SF4. Inaczej do bitki pozostanie mi Scorpio, kilku znajomych z rodzimego kraju, kilku z zagranicy, a z resztą, niechciane lagi. A ja chcę mordu na większej ilości graczy.
Patrząc z perspektywy czasu, taki T3 był/jest niezwykle prostacki.
Weźmy chociaż gwaranty po iWR+3 (wyskok z butem podczas biegu, ale w formie natychmiastowej, nieomal z miejsca). Tak masakrował gardę oponenta, że wchodziły (gwarantowane) mordercze kombinacje.
Na największym turnieju na rodzimej ziemi (notabene współorganizowanym przez ekipe z N+), pewien gracz rozgromił wszystkich Kumą stosując taką taktykę:
iWR+3, p+1+2, p,p+2.
Przyjęty na blok wyskok, powodował, że machnięcie łapami zadawało obrażenia i nokautowało przeciwnika, po czym obrywał kolejny raz - jak leżał, to na ziemi, a jak wstawał, to cios go wybijał.
Super system, prawda.....
Innymi grało się równie kolorowo. Przykłąd - TO i d+1, o którym swego czasu wspominałem (dla przypomnienia, superszybki (10fps) poking, który unika ciosów idących wysoko. Zatrzymujemy niemal wszystko, po czym D/F+2_WS+2. Podcinka (kontynuujemy buffalo horn), wymieniana z ogłuszeniem. Oczywiście podcięcie idzie nisko, a uderzenie podczas wstawiania to "mid".
I tak przez całą grę.
T3 to najlepsza część serii, a przy tym numero uno na PSX (oceny). Jest także jedną z najwyżej ocenianych pozycji w historii, niemniej systemu ni jak do tego, który T6 prezentuje lub/i TTT2 będzie prezentował, nie da się przyrównać.
Wiesz f5k, system walki International Karate także zachwycał, dwadzieścia lat temu.
A czego gracz oczekuje oO No cóż, to zależy jaki gracz.
Balansu nigdy nie było i nigdy nie będzie. Świetne areny to kwestia gustu. Jak dla mnie niedoścignionym wzorem w serii Tekken (i chyba nie tylko w niej), jest: Moonlit Wilderness
Muzyka, klimat, design, cała otoczka - mistrzostwo świata.
Niemniej w każdej odsłonie można znaleźć lepsze/gorsze miejscówki, tak tez zapewne w TTT2 będzie.
Ścieżka dźwiękowa - patrz "areny".
Zakończenia Oo Heh, będzie jak zawsze. Trafią się i te wyborne (vide DJ T5), zabawne, jak i te, które zapomni się po obejrzeniu.
Ja oczekuję równie świetnej gry co T6. Właściwie to z oczywistych względów, lepszej. Tylko niech on line będzie na miarę tego z (S)SF4. Inaczej do bitki pozostanie mi Scorpio, kilku znajomych z rodzimego kraju, kilku z zagranicy, a z resztą, niechciane lagi. A ja chcę mordu na większej ilości graczy.
#66 Napisany 18 stycznia 2011 - 12:46
Tekken nigdy nie dorówna części 3 taka prawda ale Tag 2 wygląda w tej chwili lepiej i to znacznie niż T6, nie wiem jednak po cholere w każdej części począwszy od 4 zmieniają wygląd Yoshiego który był najlpepszy w T3/Tag 1
Dokładnie.
Widzę "a teraz Yoshi", myślę "ojj, będzie jazdaaa". W T3/TTT miał kozacki design
a teraz pytanie do narzekających:
Czego wy oczekujecie od nowych Tekkenów? Zbalansowania postaci? Świetnych aren? Świetnego soundtracka? Poważnych zakończeń/otoczki?
Hmm... wszystkiego?
Balans zawsze mile widziany.
Areny różne, ale nie żałośnie kiczowate (serduszka u Lili...). Fajnie spisał się na tym polu TTT, modyfikacja i unowocześnienie tego, co tam widzieliśmy (reagujący gapiowie w szkole, którzy się rozbiegają? "spontaniczne" komentarze i podśpiewy na planszy z capoeirzystami? miodzio) plus jakieś nowości w podobnym stylu i jest git
T3, TTT i T5 miały, uważam, najlepsze sountracki (i w tej kolejności bym je poustawiała, gdyby ktoś kazał mi je poukładać od tego naj).
Do zakończeń i otoczki już dawno straciłam nadzieję, że nie będę się czuła zażenowana, że je oglądam. A szkoda.
#67 Napisany 19 stycznia 2011 - 14:50
No to chyba każdy ma inne oczekiwania, Sylvan mi tu i nie tylko mi mówi o tym że system w T6 jest nalepszy bo najbardziej zbalansowny... cóż po wielu godzinach spędzonych w T6 przyznaje że sam gameplay ratuje gre bo nie ma przepakowanych postaci ale problem tekken 6 leży w tym że ost jest ledwo dobry, areny ok znajdzie sie pare dobrych ale bywają też żenujące typu Alpy, mapy są za małe i to że są wielopoziomowe tylko hamuje grafike która mogła by być lepsza i spowalnia loadingi... customizacja to jakaś niby próba progresu tylko że np Law z różowymi włosami i w różowych majtach to nędza... co do lagów to ostatnio Harada sie wypowiadał na jakimś podcaście że do tekkena ciężko stworzyć dobry network kod bo to najszybsza bijatyka itd itp nie wiem ile w tym prawdy.
Z tym że jako graczowi Tekkenowemu(posiadam każdego Tekkena oprócz części 1) który nie chodzi na turnieje tylko gra mase czasu z znajomkami który jako tako grają w tekkena chodzi o całokształt i tu dochodzimy do sprawy T4, jako całokształt daje rade ale gameplay leży a Tekken 6 odwrotnie. Jak narazie otoczka naj dla mnie to T3>T2/T4>TTT>T5>T6... ost T3/T2>T5>TTT/T4>T6...
Miło by było jakby dopracowali każdy aspect TTT2, no przynajmniej narazie sie zapowiada bdb o ile tego nie zniszczą
Z tym że jako graczowi Tekkenowemu(posiadam każdego Tekkena oprócz części 1) który nie chodzi na turnieje tylko gra mase czasu z znajomkami który jako tako grają w tekkena chodzi o całokształt i tu dochodzimy do sprawy T4, jako całokształt daje rade ale gameplay leży a Tekken 6 odwrotnie. Jak narazie otoczka naj dla mnie to T3>T2/T4>TTT>T5>T6... ost T3/T2>T5>TTT/T4>T6...
Miło by było jakby dopracowali każdy aspect TTT2, no przynajmniej narazie sie zapowiada bdb o ile tego nie zniszczą
#68 Napisany 10 lutego 2011 - 00:44
#69 Napisany 18 lutego 2011 - 09:35
#70 Napisany 18 lutego 2011 - 14:59
O_O Czy ja tam widziałam Jun?
Fajnie wygląda tagowanie na dwupoziomowych arenach (i wraca Mishima High School )
Customy dla postaci, widzę, bogate, ale oczywiście tandetne
Fajnie wygląda tagowanie na dwupoziomowych arenach (i wraca Mishima High School )
Customy dla postaci, widzę, bogate, ale oczywiście tandetne
#71 Napisany 18 lutego 2011 - 17:41
No tak, to, że oprócz multum normalnych ciuchów pojawiły się głupawe przedmioty od razu przesądza o jakości wszystkiego
Tak, to pewnie Jun. A i Ogr coś wygląda jak zrobiony z Jinpacza. Ogólnie wypasik.
Tak, to pewnie Jun. A i Ogr coś wygląda jak zrobiony z Jinpacza. Ogólnie wypasik.
#72 Napisany 27 lutego 2011 - 12:24
#73 Napisany 06 marca 2011 - 15:06
Niezłe rozwiązanie. Nie obraziłbym się, gdyby można było stworzyć Devila (poprzez przebieranki).
TO wygląda wprost kapitalnie.
TO wygląda wprost kapitalnie.
#74 Napisany 06 marca 2011 - 18:38
Zbalansowania postaci, klimatycznych aren, spójnego i konkretnego OST'a na miarę T3, powrotu Tekken Dojo (to powinien być już stały element), lepszego udźwiękowienia walk (tych sampli pamiętających czasy T2 już się słuchać nie da, nowy MK zapowiada się pod tym względem znakomicie, mogłoby Namco podlookać co nieco), tylko tyle i aż tyleCzego wy oczekujecie od nowych Tekkenów? Zbalansowania postaci? Świetnych aren? Świetnego soundtracka? Poważnych zakończeń/otoczki?
#75 Napisany 25 marca 2011 - 16:28
#76 Napisany 21 kwietnia 2011 - 12:39
#77 Napisany 15 maja 2011 - 16:50
Intro z arcade. Całkiem niezłe, szczególnie w porównaniu do tej abominacji z szóstki.
http://www.facebook....439223
Przy okazji, Harada wspominał niedawno, że tym razem stroje postaci będą się brudziły podczas walk.
http://www.facebook....439223
Przy okazji, Harada wspominał niedawno, że tym razem stroje postaci będą się brudziły podczas walk.
#78 Napisany 15 maja 2011 - 19:41
O kurde, szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że mi się do spodoba I strasznie mi się podoba powrót muzyki z intra z TTT
#79 Gość_Taikun_* Napisany 15 maja 2011 - 19:54
intro jest przekarwafachowe
#80 Napisany 15 maja 2011 - 22:20
Filmik z Tekken: Blood Vengeance zrobił na mnie znacznie większe wrażenie. Zobaczymy co pokaże całe intro z nowego TTT.
#81 Napisany 16 maja 2011 - 20:18
No nie specjalnie, odrzutowa Panda sprawiła, że straciłam wszelkie nadzieje, heheh
Od trailera bardziej podoba mi się intro (chociaż wciąż nie ma startu do tego z pierwszego TTT).
Od trailera bardziej podoba mi się intro (chociaż wciąż nie ma startu do tego z pierwszego TTT).
#82 Napisany 16 maja 2011 - 20:24
Jako OFICJALNY HEJTER TEKKENA polecam zainteresować się jakimiś innymi, wartościowymi grami.
#83 Napisany 16 maja 2011 - 21:29
+1Jako OFICJALNY HEJTER TEKKENA polecam zainteresować się jakimiś innymi, wartościowymi grami.
A co do hejtera to jesteś, ale zaraz po mnie.
#84 Napisany 24 maja 2011 - 09:01
Wyciekło sporo filmików z lokalnych testów TTT2 i powiem jedno: klimatycznie i muzycznie imo jest to poziom TK5, powrót mapek typu szkoła, mapka jina z tk3, zimowy zamek z tk5dr, moonlight wilderness z tym że teraz walczymy w ruinach które były w oddali, arena z tk4 i jeszcze pare przemawia za tym tekkenem choć do bounda i rage'a trzeba już przywyknąć ano i do customizacji. A co do hejterów to za czasów tk3 pewnie też nienawidzili tej serii choć wtedy mogło sie wydawać że poprostu nie umieją w to grać
#85 Napisany 26 maja 2011 - 17:30
http://www.youtube.c...r/Gaboyashalamb - jakiś typek wrzucił fragmenty OST'a, jak dla mnie słabo się to zapowiada
#86 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:08
Namco szykuje Tekken: Hybrid, czyli stary TTT w HD i nowa animacja (w sensie film).
#87 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:56
Najs Chociaż wstępną animację TTT mieł genialną i nic bym w niej nie zmieniała- może poza podrasowaniem grafiki.
#88 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:58
Ale mie o to chodzi:
A zwiastun Hybrydy tu:
A zwiastun Hybrydy tu:
#89 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:10
Aaaaa, że ło ten film
Nie ma już latającej Pandy?????
Nie ma już latającej Pandy?????
#90 Napisany 15 czerwca 2011 - 13:44
Tak, TTT to mocno podrasowana poprzedniczka. Bardzo mocno. Zmieniono system w znaczący sposób (uniwersalne niskie zbicia, tryb wymiany zawodników), postaci otrzymały nowy potencjał bojowy dzięki zrodzonym na potrzeby tejże odsłony atakom. Wspomnieć należy chociażby t+4 u syna Kazuyi. Jakież dawało to pole manewru. O t+1 Furiata nie wspominam nawet, gdyż to jego najlepsza akcja od lat.
Inna sprawa, że T3 grą wybitna był. Ulepszony niemalże do granic, TTT na PS2, z grafiką, która zrównała z ziemią pozostałe gry odgórnie skazany był na sukces.
Problem w tym, że TTT2 to rozwinięcie T6, który ani wybitny, ani tym bardziej piękny nie jest.
Inna sprawa, że T3 grą wybitna był. Ulepszony niemalże do granic, TTT na PS2, z grafiką, która zrównała z ziemią pozostałe gry odgórnie skazany był na sukces.
Problem w tym, że TTT2 to rozwinięcie T6, który ani wybitny, ani tym bardziej piękny nie jest.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Mystic Warriors: Wrath of the NinjasRozpoczęte przez Tawotnica , 07 sty 2024 Konami, HAMSTER, Arcade, Switch i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Sengoku 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 11 cze 2023 Noise Factory, SNK, Hamster i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Sand LandRozpoczęte przez ACZ , 09 cze 2023 Bandai Namco, PS5, PS4, XSX, XSS i 2 więcej... |
|
|