Akurat u mnie cała zabawa żyroskopem odpada, bo na hadheldach gram głownie kiedy jeżdżę na rowerku stacjonarnym
Uncharted: Golden Abyss
#181 Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:26
#182 Napisany 05 kwietnia 2013 - 15:37
Szkoda że jest gorszy od serii z PS3. To jest gra na 8-8.5, nie na 9-10
Przeciez Uncharted na PS3 mieszczą sie w zakresie 7-8, wiec o co chodzi?
#183 Napisany 05 kwietnia 2013 - 15:38
Szkoda że jest gorszy od serii z PS3. To jest gra na 8-8.5, nie na 9-10
Przeciez Uncharted na PS3 mieszczą sie w zakresie 7-8, wiec o co chodzi?
Chyba w skali 1-8
#184 Napisany 05 kwietnia 2013 - 17:32
#185 Napisany 05 kwietnia 2013 - 21:32
dziwne, że przestałeś w nią grać...ja nie mogę, bo żona męczy montezumę
#186 Napisany 06 kwietnia 2013 - 07:03
dziwne, że przestałeś w nią grać...
Za trudna platyna.
#187 Napisany 06 kwietnia 2013 - 14:23
To można było celować żyroskopami? Ja już jakiś czas temu skończyłem grę na hardzie i się trochę męczyłem z celowaniem.
#188 Napisany 06 kwietnia 2013 - 19:04
To można było celować żyroskopami? Ja już jakiś czas temu skończyłem grę na hardzie i się trochę męczyłem z celowaniem.
dobre DMC
#189 Napisany 08 czerwca 2013 - 19:20
Ogrywam i, kurde bele, ale ta gra dobra. Naprawdę podoba mi się, że fabuła tak bardzo skupia się na pokazaniu, że Drake jednak jest archeologiem z zamiłowania i lubi co robi. Chodzi po ruinach, zna się na wszystkim i już standardowo leci na złamanie karku jak wyczuje ciekawy trop. Super sprawa Chase i Dante też ciekawa para, dobrze zastępują resztę paczki. Sama rozgrywka też wyjątkowo fajna, do tego strzelania mniej niż w innych częściach, właśnie na rzecz tej archeologii.
Z gimmicków wykorzystujących umiejętności Vity podoba mi się prawie wszystko. Najpierw wyłączyłem co się dało, ale szybko postanowiłem sprawdzić jak żyroskopy działają i jestem zadowolony. Możliwość przycelowania konsolką podczas strzelanin jest świetne i chcę tego na następnej generacji. Tak samo ustawienie wszelkich zoomów na panel dotykowy (co pewnie będzie na PS4). Biorąc w ręce aparat bawi się nim prawie jak prawdziwym Zresztą, robienie zdjęć i odkopywanie skarbów oraz robienie rysunków też fajne. Jedynie kreślenie strzałek przy walkach czy innych bambusach ssie.
#190 Napisany 08 czerwca 2013 - 19:23
#191 Napisany 08 czerwca 2013 - 19:26
A. No i podoba mi się, że Nate, wzorem Lary, chodzi z plecakiem.
#192 Napisany 12 czerwca 2013 - 11:14
Gierka zacna i długa, skończyłem, ale na razie nie ma czasu na platynkę, bo liczba gier z plusa ciągle rośnie...
#193 Napisany 18 grudnia 2013 - 15:45
Gra skończona na trudnym i druzgocącym poziomie, słabe było jedynie, że na druzgocącym wpadło złotko za skończenie gry przed ostatnią konfrontacją...bez sensu, ale poza tym gierka jest świetna.
#194 Napisany 18 grudnia 2013 - 15:47
Czyli co Deb, ciśniesz na platynę? Dużo już Ci chyba nie zostało
#195 Napisany 18 grudnia 2013 - 15:49
oczywiście, że cisnę, ale przeraża mnie 200 killi z obrotówy, strasznie trzeba powtarzać chaptery
#196 Napisany 18 grudnia 2013 - 16:03
U mnie też było to jedno z ostatnich trofeów w tej grze
Ja robiłem to w tym miejscu i poszło całkiem sprawnie:
http://youtu.be/wurKVb2chXA?t=5m4s
Zabić wrogów, restart checkpointa i tak "parę" razy
#197 Napisany 18 grudnia 2013 - 16:07
dzięki
#198 Napisany 18 grudnia 2013 - 16:08
Mnie do szału doprowadziło trofeum polegajace na zmiekczaniu przeciwnika strzałem i dokończeiu piachą [to streak 10]. Losowośc byla tak wielka, ze chyba z 2 godziny to robiłem. Leciały takie bluzgi pod adresem Bend studio, że dobrze, że w Hotelu byłem gdzie w promieniu rozchodzenia się dzwięku nikt nie rozumiał po Polsku. Żona by mnie z domu wyrzuciła.
Z killami z Gau tez miałem problem bo na jakiejś stronce wyczytałem, że można robić restart - a to nie jest prawda. Trzeba się zabic bo inaczej nie nalicza sie do puli. I tu tez przez to "niedopowiedzenie" straciłem półtorej godziny.
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 18 grudnia 2013 - 16:10
#199 Napisany 19 grudnia 2013 - 07:52
Widzę, że trofea w Uncharted i sposób ich zdobywania nie zmienia się od lat Trochę szkoda, bo twórcy powinni już skojarzyć jak uzyskiwanie trofeów wygląda wśród graczy i pozbyć się tego powtarzania checkpointów/misji. Bo to nie zabawa, a nuda.
#200 Napisany 19 grudnia 2013 - 08:49
Racja, tym bardziej, że dawanie konieczności zabicia 70 wrogów SASem który występuje w dwóch chapterach i GAU którym można z 10 zabić na grę (a trzeba 200) zmusza do powtarzania tych samych sekwencji bardzo wiele razy
#201 Napisany 19 grudnia 2013 - 10:23
Dokładnie. Wystarczy wejść na YT czy na google by zobaczyć, że pod kilka trofeów, które przewijają się przez wszystkie części, są specjalne "tricki", typu określony level i sekwencja do powtarzania. Bo w czasie normalnej gry to nie wpada.
Gorsze jak jRPG. Bo tam za farmienie jest choć exp. A tu nic nie ma
#202 Napisany 19 grudnia 2013 - 11:52
#203 Napisany 19 grudnia 2013 - 20:18
W grze nie przekłada się to na nic
#204 Napisany 19 grudnia 2013 - 20:42
może na karty się przekłada, ale powiem jak zrobię...kilka razy próbowałem zrobić pod rząd 10 jednostrzałowców pod rząd i chyba nie będzie to za łatwe, trzeba będzie przysiąść
#205 Napisany 20 grudnia 2013 - 02:16
Losowość jest ogromna...
Jest jedna miejscówka jak schodzimy z biura Guerrero. Jst akurat kilkunastu przeciwnikow, w tym 2 Shotgunowców. I niestety jeden Checkpoint po drodze.
Ci z shotgunami, śa tricky bo trzeba w nich strzelac mierzac manualnie i jak sie zachwieja szybko podbiegać. PRzeciwnicy tez sie chyba regeneruja bo jak się shotgunowiec zachwieje a ty nie zdazysz go one-hit-killnac to koniec, restarti od nowa.
W momencie jak pewny kill jednotrzałowy zepsuje się bo drake bez powodu zrobi stealth killa - poczujesz co to frustracja.
#206 Napisany 20 grudnia 2013 - 08:34
Kilka razy mi się tak już zdażyło, poza tym, jak do któregoś strzelisz, ale nie masz od razu jak do niego podbiec to potem nie wiesz, czy juz się zregenerował i musisz jeszcze raz strzelić, czy od razu możesz próbować...a jak jst kilku obok siebie to już zupełny hardcore
#207 Napisany 20 grudnia 2013 - 13:28
Nie wpadły mi dwa trophy za łupy: Arkana i sztuki srebra, z tego co widzę wpadają ze zabicie wrogów...tylko, że ja zawsze wszystkich ubijam, a tu nic nie wpadło, wie ktoś o co chodzi?
PS: niby do arkan trzeba zabić gości na drugim i trzecim poziomie...zabiłem wszytkich, ale trophy nie wpadło
#208 Napisany 20 grudnia 2013 - 13:42
Te rzeczy wpadają mocno losowo. Trzeba przez chwilę pogrindować i w końcu wyrzucą te rzeczy, trzeba tylko zwracać uwage, czy coś świecącego nie poleciało z przeciwnika. Podbiec i zebrać
a Arcana wbijałem w tym miesjcu, bo tu jest całkiem spore nagromadzenie wrogów:
http://youtu.be/xtm7Yix0_mE?t=15m14s
Wybić wszystkich i restart od tego checkpointa. W końcu muszą wpaść
#209 Napisany 20 grudnia 2013 - 13:46
czyli nie jest tak, że muszę w kółko przechodzi wszystkie wskazane levele tylko znaleźć miejsce i farmić