IMO będzie to current gen 1.2-1.3.ja mam nadzieję, że nie będzie to zalediwe current gen 1.1
Wii U Pogadanki
#31 Napisany 25 kwietnia 2011 - 15:28
#32 Napisany 25 kwietnia 2011 - 15:42
Choć przyjechałeś z Afryki i dopiero uczysz się polskiego, to Twój post jest jednym z najmądrzejszych jakie widziałem ostatnio w całym Internecie.nie degustujących w popierdułkach.
Prawda jest taka, że tylko wii okazało się być konsolą nowej generacji a ps3 czy x360 tą samą generacją, ale z wymienionymi podzespołami, jak to się dzieje z PieCami. O tym, że mam rację przekonały mnie Sony i Microsoft, które w końcu postanowiły dogonić Nintendo i wypróbowały kontrolery ruchu, ale kopia zawsze blednie przy oryginale. Pamiętajcie dzieciaki, N dało nam pada, dała analogi, wibracje, kontrolery ruchu, trójwymiarowy ekran. Reszta nic nie znaczy.
#33 Napisany 25 kwietnia 2011 - 15:47
Jeżeli wypuściliby next-gena na poziomie dzisiejszych stacjonarek to równie dobrze mogliby strzelić sobie w kolano z bazooki.Po co kupować Cafe z 5 letnia technologią ,które na pewno będzie drogie w porównaniu z konkurencją skoro można nabyć któregoś z current genów i cieszyć się ilością wspaniałych tytułów jak i również zapleczem innowacji .Zastanawiam się co zaoferuje nam nowa generacja N??sprzętowo na bank będzie to current gen 1.5. w najlepszym przypadku. ja mam nadzieję, że nie będzie to zalediwe current gen 1.1
-jaka będzie struktura online ?
-jakie będzie wsparcie developerów ?
-jak będzie wyglądał nowy kontroler ?
-na czym skieruje szefostwo swój ogień , czy będą to casual'e czy hc gracze ?
-jaki będzie lineup nowej konsoli ?
#34 Napisany 25 kwietnia 2011 - 16:06
O ile w ostatnich dekadach Nintendo faktycznie sporo eksperymentowało z nowymi formami kontrolowania gier, to a)nowe procesory to jest innowacja, b)jest cała masa innych innowacyjnych rzeczy, których Nintendo nie wprowadziło i nawet bardzo niechętnie adoptują (np. wszystko związane z online), mimo że cała reszta branża na tym stoi.Choć przyjechałeś z Afryki i dopiero uczysz się polskiego, to Twój post jest jednym z najmądrzejszych jakie widziałem ostatnio w całym Internecie.
Prawda jest taka, że tylko wii okazało się być konsolą nowej generacji a ps3 czy x360 tą samą generacją, ale z wymienionymi podzespołami, jak to się dzieje z PieCami. O tym, że mam rację przekonały mnie Sony i Microsoft, które w końcu postanowiły dogonić Nintendo i wypróbowały kontrolery ruchu, ale kopia zawsze blednie przy oryginale. Pamiętajcie dzieciaki, N dało nam pada, dała analogi, wibracje, kontrolery ruchu, trójwymiarowy ekran. Reszta nic nie znaczy.
Już pomijając fakt, że PC, PS3 i 360 miały gry w 3D na długo przed 3DSem.
#35 Napisany 25 kwietnia 2011 - 16:10
3DS pokazuje, że Ninny zmieniło trochę podejście do sprawy, więc czemu w przypadku Cafe mieliby się cofać?
#36 Napisany 25 kwietnia 2011 - 17:54
To raczej prawda połowiczna - pierwsza połowa jest bezsprzecznie prawdziwa i każdy obiektywny gracz to potwierdzi, ale druga to oczywista prowokacja z mojej strony i tak naprawdę jest wiele wartych uwagi multiplatform (np. Bioshock, Portal, Assassin's Creed 2).I się mylą.
Nintendofile wiedzą, że najlepsze gry pochodzą od Nintendo i żadne multiplatformowe ochłapy ich nie interesują.
Ale powiedzmy sobie szczerze - kto teraz kupi konsolę od Nintendo, żeby grać w multiplatformy? Chyba, że zaoferują w nich jakieś nowe, niedostepne dotąd doznania (ok, przyznaję, dla takiego maniaka coopa offline jak ja, te ekraniki brzmią interesująco, jeśli to wypali i dostanie dobre wsparcie, może być fajnie). Ale tak naprawdę (jak zawsze) podstawą będą gry na wyłączność. Przecież wyskakują w środku generacji i muszą odebrać klientów nie tylko X360 czy PS3, ale również Wii. Nie zrobią tego mówiąc "patrzcie, mamy to samo co oni".
#37 Napisany 25 kwietnia 2011 - 23:16
I opatrzności za to dziekujmy. Dzięki temu mamy gry w pełnych wersjach, a nie sprzedawanych po kawałku. Chcę multi, to spraszam znajomych i gramy. Nie interesują mnie upodobania no-life,ów, którzy potrzebuja szukać kumpli przez internet.nawet bardzo niechętnie adoptują (np. wszystko związane z online),
A sprzęty, ktpre wymieniłeś nie potrafią same z siebie zaprezentować gier w 3d, gdyż potrzebują osobnego ekranu. Zresztą 3d nikogo nie obchodzi. A samo N ma tyle tytułow, że jest w stanie uciągnąc swoją konsolę tylko przy ich pomocy. Czekam na nowe 1080 i Wave Race'a.
#38 Napisany 25 kwietnia 2011 - 23:23
I opatrzności za to dziekujmy. Dzięki temu mamy gry w pełnych wersjach, a nie sprzedawanych po kawałku. Chcę multi, to spraszam znajomych i gramy. Nie interesują mnie upodobania no-life,ów, którzy potrzebuja szukać kumpli przez internet.
A sprzęty, ktpre wymieniłeś nie potrafią same z siebie zaprezentować gier w 3d, gdyż potrzebują osobnego ekranu. Zresztą 3d nikogo nie obchodzi. A samo N ma tyle tytułow, że jest w stanie uciągnąc swoją konsolę tylko przy ich pomocy. Czekam na nowe 1080 i Wave Race'a.
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie 32 osoby pykające w BFBC2 w pokoju się nie zmieszczą, a sorry, na konsolach 24... I tak bym nie pomieścił.
To zabawne, z niepełnosprawności robić zaletę. Januszek nie może chodzić No, ale przynajmniej nie wbiegnie pod samochód
#39 Napisany 26 kwietnia 2011 - 00:20
#40 Napisany 26 kwietnia 2011 - 00:37
OLOI opatrzności za to dziekujmy. Dzięki temu mamy gry w pełnych wersjach, a nie sprzedawanych po kawałku. Chcę multi, to spraszam znajomych i gramy. Nie interesują mnie upodobania no-life,ów, którzy potrzebuja szukać kumpli przez internet.
A sprzęty, ktpre wymieniłeś nie potrafią same z siebie zaprezentować gier w 3d, gdyż potrzebują osobnego ekranu. Zresztą 3d nikogo nie obchodzi. A samo N ma tyle tytułow, że jest w stanie uciągnąc swoją konsolę tylko przy ich pomocy. Czekam na nowe 1080 i Wave Race'a.
W Halo, Fifę, Rock Banda, Street Fighter, większość ścigałek i wiele innych gier można pograć w wiele osób na jednej konsoli. To, że te gry nie przypadną do gustu Twojej babci, a gry oparte na waggle być może, nie jest ich winą.
#41 Napisany 26 kwietnia 2011 - 06:48
Analiza Cafe wg Digitalfoundry...ziomki obstawiaja jednak konsole niewiele mocniejsza od X360 i tak jak bylo z Wii, cala innowacja bedzie lezec w kontrollerze, ktory bedzie mial najwiekszy wplyw na cene.
We would be surprised and delighted by a technological leap ahead of the current generation, but our gut feeling is that the true innovation surrounds the controller and how the platform holder will make use of it.
Polecam przeczytac imo calkiem sensownie to brzmi.
Imo nintendo bedzie liczyc na podobna reakcje jak przy okazji Wii i ze jednak te 80 baniek posiadaczy Wii kupi rowniez Cafe dla nowego kontrollera i latwosci obslugi konsoli, korowcy na pewno nie beda lepiej traktowani, ale beda mniej krecic nosem bo pomiedzy grami od Nintendo i wewnetrznych teamow beda wychodzily multiplatformy (ktore jesli nie beda wygladaly lepiej niz u konkurencji kazdy normalny gracz posiadajacy kilka konsol kupi na X360/ps3)
#42 Napisany 26 kwietnia 2011 - 09:11
http://gameolosophy.com/consoles/rumor-rareware-on-3ds-future-of-metroid/- Retro Studios is not working on Eternal darkness 2 or Zelda
- Rareware and Nintendo have have had discussions of working on the 3DS
- the idea of working on a revamp of StarFox Adventures was discussed, but seems to have been shelved
- Banjo-Kazooie on 3DS is not out of the question
- much like Viva Pinata on DS, Microsoft thinks that brand extensions on DS could help them sell games on 360
- multiple third parties are working on ports of 360/PS3 games for Project Cafe, with one third party in particular porting a bunch of content
- Nintendo may consider letting the Metroid series cool for awhile after support for the franchise seems to be waning
- Nintendo thinks the Earthbound series makes more sense on portables, but that doesn't confirm anything in the works
- system is once again, more powerful than 360/PS3
Newsik trochę stary ,ale warto go zamieścić
Devil’s Third na Wii 2?
http://neogo.pl/newsy/devils-third-na-wii-2/Na E3 Tomonobu Itagaki, były szef Team Ninja, zaprezentował swój nowy tytuł Devil’s Third. W chwili obecnej gra tworzona jest na konsole HD, czyli PS3 i X360. Wszystko wskazuje jednak, że opracowywana jest jeszcze jedna wersja.
Itakagi w wywiadzie dla Impress Watch wspomniał, że jego najnowsze dziecko tworzone jest w taki sposób, by dało się je przenieść na nieogłoszoną do tej pory platformę, która wspiera 3D. Na pytanie czy ma na myśli PSP2, a może coś innego, redaktor Impress Watch przeprowadzający wywiad otrzymał dość ciekawą odpowiedź. Itagaki powiedział bowiem, że choć nie powinien tego mówić, bo nie ma konkretnych informacji, to Nintendo bardzo prawdopodobnie ogłosi i wypuści wkrótce swoją nową platformę. O 3DSie już wiemy, więć zostaje nam tylko następca Wii, który to w przeciwieństwie do poprzednika będzie high-endową konsolą.
#43 Napisany 26 kwietnia 2011 - 09:30
#44 Napisany 26 kwietnia 2011 - 10:18
Sytuacja Cafe jest niezwykle interesująca. Jeżeli plotki okażą się prawdziwe i będziemy mieli do czynienia ze sprzętem 2-3 razy mocniejszym od PS3 i dwuletnim headstartem w stosunku do kunkurencji nintendo może sporo zamieszać. Wszyscy developerzy jak jeden mąż narzekają na rosnące koszty produkcji gier. Nintendo dałoby im w tej sytuacji następny rynek zbytu, bez ponoszenia dodatkowych, znacznych kosztów. Myślę, że to może stanowić o sile konsoli. Jeżeli architektura pozostanie łatwa i przyjazna dla twórców gier, w duchu poprzednich konsol N, to obstawiam na wysyp zapowiedzi. Pisałem o tym zresztą w wątku E3. Dlaczego developerzy mieliby się samo-ograniczać i nie zainkasować z Cafe kasy za Batmana, Mass Effect 3, GTA5, czy Portal2 (który na Cafe moim zdaniem zmierza jak amen w pacierzu, poszerzony o tabletową wersję). Odrzucenie leżącej na ziemi kasy to strzał w stopę.
Wątpię czy kolejna generacja znokautuje Cafe technicznie. To co nam ta generacja pokazała, to że model biznesowy bazujący na sprzedaży sprzętu ze stratą ekonomicznie przestał się sprawdzać. Jeżeli Sony i Micro będą konstruować swoje sprzęty zgodnie z tą filozofią to postęp techniczny w stosunku do Cafe może nie okazać się druzgocący. Bitwa będzie się toczyć na poziomie kontrolerów, online'u, usług dodatkowych i ewentualnie ekslusiwów 1st party (bo innych już zbyt wiele nie uświadczymy, chyba że w formie gierek z XBA, WiiWare albo PSN). Z pewnością sprzęty konkurencji przebiją możliwościami Cafe, ale ilu developerów skorzysta z tej mocy od razu? Ubi prognozuje średni budżet tytułu dla next genów na poziomie 60 milionów $. Branża gier za 60$ kąsana przez mniejsze produkcje appstorowe nie wyrobi.
Najtrudniejsze będzie przekonanie 3rd party do Cafe. Jednak w dobie śmierci exclusivów namówienie developerów do wypracowania portu są duże. Ekonomicznie każdy wygrywa w tej sytuacji. Jeżeli Nintendo rozegra to mądrze ma moim duże szanse powodzenia. Wii pozwoliło im wystrzelić się z bezpośredniego zagrożenia ze strony Sony i Microsoftu, plasując nowe zabawki Nintendo w innej perspektywie czasowej niż konkurenci. Przez to Cafe staje się łakomym kąskiem dla hardcorowców, chcących mieć najmocniejsza konsolę - przynajmniej na te półtora - 2 lata.
Ciekawe dokąd zmierza Skyward Sword... Trzymam kciuki za przerzucenie projektu na Cafe. Zelda w HD =
#45 Napisany 26 kwietnia 2011 - 10:19
#46 Napisany 26 kwietnia 2011 - 10:23
#47 Gość_Taikun_* Napisany 26 kwietnia 2011 - 10:57
Jak bierzesz? Przecież prezentacja Wii2 na E3 = 0%No cóż, ja biorę pierwszego dnia Super Mario Galaxy w HD? Wystarczy
#48 Napisany 26 kwietnia 2011 - 11:05
Szkoda, że te plotki wyciągnąłeś z odwłoka.Jeżeli plotki okażą się prawdziwe i będziemy mieli do czynienia ze sprzętem 2-3 razy mocniejszym od PS3
Piszesz jakby Cafe miało już bazę 10+mln użykowników.Odrzucenie leżącej na ziemi kasy to strzał w stopę.
To przestań. Jeśli plotki (te z sieci a nie z Twojego rękawa) są prawdziwe, to Cafe będzie na starcie zacofane względem technologii dostępnych na rynku PC i tylko odrobinę wyprzedzi PS360.Wątpię czy kolejna generacja znokautuje Cafe technicznie.
Nie, jeśli (znowu) plotki są prawdziwe i N stawia na łatwość portowania z obecnej generacji konsol. I jeśli się sprzęt dobrze sprzeda.Najtrudniejsze będzie przekonanie 3rd party do Cafe.
#49 Napisany 26 kwietnia 2011 - 11:37
#50 Napisany 26 kwietnia 2011 - 12:50
Ryan - wszyscy czytamy to samo i spekulujemy. Ty piszesz, że plotki mówią o tym, że łatwo będzie pisać porty z 360 (taplotka wzięła się z uznanego za fake slidu domniemanego devkitu Nintendo - zresztą jest on zamieszczony na pierwszej stronie tego topicu). Ja piszę o mocy z takich samych plotek. Rozumiem, że twoje jest bardziej Twojsze, ale się trochę wyluzuj. Wszystko co piszemy to póki co jedynie domysły, bazujące na plotkach. Nie jest to najbardziej pewny i rzetelny materiał. Mniej kawy więcej reggae. Taka rada od grubego wujka.
#51 Napisany 26 kwietnia 2011 - 12:58
Jednak w dobie śmierci exclusivów namówienie developerów do wypracowania portu są duże.
mam wymienic ile exow wyszlo na ps3?
p.s. gruby - rajan na wylacznosc na racje
#52 Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:10
A skany no cóż każdy widział jak bardzo nawiązywały do wersji ostatecznej
#53 Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:11
#54 Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:16
#55 Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:30
Wypluj te swoja .Wole , aby team zelda pracował nad iście next-genową przygodą elfa niż bawił się w kolejne portowanie .Nie mam nic przeciwko gdyby okazało się, ze The Legend of Zelda: Skyward Sword ukaże się także na nowej konsoli. Ba, bardzo bym tego chciał Zelda czy Super Mario w HD to mokre sny, które spełnią się szybciej niż nam się to może wydawać
Jak dwójka się sprzedała ??Ciekaw jestem czy Ubisoft oprócz Wii PortZ przygotuje na start Red Steel 3 Po dwójce w sumie nawet bym się cieszył.
#56 Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:37
Ale może Red Steel 2: Coffee Break Edition with HD graphicZ zrobią
#57 Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:40
Tylko po co się męczyć graniem w crapowate fpsy, w gry leczące z kompleksu braku umiejętności grania na instrumencie albo gry dla grubasów, którzy nie umieją biegać po boisku?W Halo, Fifę, Rock Banda, Street Fighter, większość ścigałek i wiele innych gier można pograć w wiele osób na jednej konsoli.
A street fighter prędzej czy później wróci do Nintendo. Capcom jeszcze pamięta, że najlepiej sprzedającą się grą w historii firmy był sf 2 na snesa.
#58 Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:59
Bardzo jestem też ciekaw jak będą tłumaczyć konsumentom różnicę między opcjami "Cafe + 4 kontrolery" a "4 * 3DS" - czy Cafe nie będzie postrzegane jako takie 3DS bez 3D, ale z paskudnym pudełkiem które trzeba postawić w pokoju i które nie pozwala ci grać poza domem.
#59 Napisany 26 kwietnia 2011 - 15:28
Tylko po co się męczyć graniem w crapowate fpsy, w gry leczące z kompleksu braku umiejętności grania na instrumencie albo gry dla grubasów, którzy nie umieją biegać po boisku?
A street fighter prędzej czy później wróci do Nintendo. Capcom jeszcze pamięta, że najlepiej sprzedającą się grą w historii firmy był sf 2 na snesa.
a street fighter dla kogo jest? dla ciot niepotrafiacych sie bic? to pewnie fpsy sa dla tych co nie maja jaj, zeby jechac do afganistanu