Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wii U Pogadanki

• Zaloguj się by odpowiedzieć
10943 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Czy jesteś zainteresowany /na nowym dzieckiem Big N (135 użytkowników głosowało)

Czy jesteś zainteresowany /na nowym dzieckiem Big N

1. Głosowanie Tak (88 głosów [65.19%])

Procent głosów: 65.19%

2. Głosowanie Nie (36 głosów [26.67%])

Procent głosów: 26.67%

3. Głosowanie Nie mam wyrobionego zdania na ten temat. (11 głosów [8.15%])

Procent głosów: 8.15%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#121 torq314 Napisany 03 maja 2011 - 22:08

torq314

Buddhabrot

• Forumowicze
  • 24 493 Postów:
idę o zakład że napęd nawet jeśli będzie BR to nie będzie można odtwarzać filmów. Nintendo lubi taką oryginalność.

#122 Pious Napisany 03 maja 2011 - 22:12

Pious

Demigod

• Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Na bank. Plus konsola będzie miała okropne menu z wielkimi przyciskami dla ślepych.

#123 BeSOS Napisany 04 maja 2011 - 06:42

BeSOS

RYJ

• Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak swoja drogą to gryzie mi sie ten 25GB dysk BD(?) (sugeruje to mocne bebechy w konsoli) z 8GB flasha w konsoli, za duzy bałagan sie w plotkach na temat tej konsoli zrobił.

#124 Pious Napisany 04 maja 2011 - 06:57

Pious

Demigod

• Forumowicze
  • 6 410 Postów:
W zasadzie na chwilę obecną jedyna plotka, która jest najbardziej prawdopodobna to te ekrany w padach i to też bez żadnych szczegółów. Dobrze, że E3 już tak niedługo.

#125 Malutki Napisany 04 maja 2011 - 09:59

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Tak sobie pomyślałem , że do tego padzika mogliby również wpakować technologie z vitality sensor'a.To również miałoby zastosowanie w grach hardcorowych np. wstrzymać oddech ,aby zanurkować bądź też umożliwić pewniejsze celowanie na bezdechu ze snajperki :P .
Project Café promotional videos have been filmed for E3

According to this tweet, Nintendo has finished filming promotional videos for Project Café that will be shown at E3. Apparently, models were chosen “based on their hands,” so I think it’s safe to assume this next system will heavily focus on the controller.

But it’s great to see that the wheels are definitely in motion and hopefully there’s plenty of direct gameplay footage that comes out of the event. Or at least a solid look at how this entire system will change how we play games. But at the very least, people with a hands fetish will be happy. So that’s good.

http://thenintendostream.com/project-cafe-promotional-videos-have-been-filmed-for-e3/
THQ excited to work on Project Cafe

"We are excited about the prospect of new hardware next year and look forward to working on that system."

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=157297

#126 ogqozo Napisany 04 maja 2011 - 23:36

ogqozo

Nightmare

• Forumowicze
  • 914 Postów:

W zasadzie na chwilę obecną jedyna plotka, która jest najbardziej prawdopodobna to te ekrany w padach i to też bez żadnych szczegółów. Dobrze, że E3 już tak niedługo.

E tam. Pamiętam, co pisano w analogicznej sytyuacji o "Revolution". Praktycznie do dnia pokazania kontrolera wszystkie plotki były... no, wyjęte z ciemnego miejsca. Wszystkie źródła potwierdzałby, że będzie HDD i parę innych rzeczy. Aczkolwiek pamiętam, że ktoś tam trafił z "żyroskopami", więc pewnie można uznać, że Nintendo jest podatne na wycieki.

#127 torq314 Napisany 05 maja 2011 - 08:15

torq314

Buddhabrot

• Forumowicze
  • 24 493 Postów:

E tam. Pamiętam, co pisano w analogicznej sytyuacji o "Revolution". Praktycznie do dnia pokazania kontrolera wszystkie plotki były... no, wyjęte z ciemnego miejsca. Wszystkie źródła potwierdzałby, że będzie HDD i parę innych rzeczy. Aczkolwiek pamiętam, że ktoś tam trafił z "żyroskopami", więc pewnie można uznać, że Nintendo jest podatne na wycieki.

trochę mnie to podbudowało, bo skoro teraz plotki mówią o braku HDD, to może .... ?

#128 BeSOS Napisany 05 maja 2011 - 08:20

BeSOS

RYJ

• Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Przeciez przy oakzji Revolution plotki o żyroskopach stanowiły 99% plotek na temat innowacyjności konsoli, nigdy nie padały natomiast informacje, że konsola będzie mocna, jedynie Nintendo zapewniało, że gry będą bardzo ładne...

#129 Malutki Napisany 05 maja 2011 - 08:40

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Grand Theft Auto to be unveiled for the Wii 2 at E3?

One of the most exciting rumors is that Rockstar may have a development kit for the Wii 2 and they may be bringing Grand Theft Auto V to the platform.

Even if you’re not a fan of the series, getting the game on a Nintendo platform would be huge, as it is sells very well, and ties in with Nintendo’s rumored wish to “recapture the hardcore market.”

But anyway, the latest nugget comes from the fellow who tweeted that the promotional videos for the Wii 2 to be shown at E3 have been filmed. He’s tweeted that:

It is my understanding that the new GTA will be unveiled at E3 in some capacity.

If this glorious rumor has any legs I doubt we’ll see a playable version, or even a trailer. I think it’ll just be a matter of Reggie starting out with defending Nintendo against the idea that Nintendo is “childish,” and then segueing into a casual announcement of Grand Theft Auto V being released as a launch window title. Or maybe Rockstar’s logo will just pop up on the list of developers working with the platform and the rumor mill will continue.

http://thenintendostream.com/grand-theft-auto-to-be-unveiled-for-the-wii-2-at-e3/

Reggie’s first words about Project Café

Reggie Fils-Aime, the President of Nintendo of America has never said anything directly about Project Café. He’s talked about “the next console” in general, but I’m pretty sure it has never gone any farther than that.

That has changed though with Reggie saying:

When we launch our new home system sometime in 2012 we think the consumer buying in will look very different than the consumer who’s going to be buying a Wii now.

So yeah, somewhat anti-climatic. It’s nothing we haven’t heard before. In that same line of thinking he also says that:

What we’ve seen in this business it that there are certain consumers who love being first - they have to have the absolute latest hardware - and there are other consumers that are perfectly happy to wait until the game library is much more robust and they have a wider range of options.

But even if these words are not glorious havens of new information, seeing Reggie talk about the console for the first time makes me feel like a proud parent whose child has finally decided to spout their first words. And those words relate to business strategy, which makes me doubly impressed.

http://thenintendostream.com/reggies-first-words-about-project-cafe/

#130 ogqozo Napisany 06 maja 2011 - 00:25

ogqozo

Nightmare

• Forumowicze
  • 914 Postów:

Przeciez przy oakzji Revolution plotki o żyroskopach stanowiły 99% plotek na temat innowacyjności konsoli, nigdy nie padały natomiast informacje, że konsola będzie mocna, jedynie Nintendo zapewniało, że gry będą bardzo ładne...

Nie zrobię teraz kompilacji wszystkich plotek, jakie krążyły wtedy po mediach, ale jestem pewien, że to było dalekie od 99%... Sporo tego było, mało które celne. Jak zwykle zresztą.

#131 Malutki Napisany 07 maja 2011 - 08:53

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Z cyklu jak może wyglądać nowa konsola od N :
Dodany obrazekDodany obrazek
http://thenintendost...ckups-from-ign/
Pierwszy projekt najbardziej mi się podoba.Klasyczne kształty w połączeniu z innowacją i technologią to jest to czego oczekuje od Nintendo :tak: .Jeszcze 31 dni ...

#132 Malutki Napisany 11 maja 2011 - 08:32

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Plotka : Pierwsze obrazki z gier na Project Cafe
Endless-Ocean
Dodany obrazek
Pikmin 3
Dodany obrazek
http://thenintendost...fe-screenshots/

#133 Aras Napisany 11 maja 2011 - 08:41

Aras

like a prayer

• Forumowicze
  • 8 071 Postów:
niesamowite :lol:

#134 MonsieurWoland Napisany 11 maja 2011 - 09:49

MonsieurWoland

Noblesse oblige.

• Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Plotka : Pierwsze obrazki z gier na Project Cafe

Ostatnio zmieniono nazwe na FEEL :^^:

#135 Texz Napisany 11 maja 2011 - 10:05

Texz

1985 AI Bot

• Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ale bym chciał, żeby nowa konsolka miała design klasycznego NESa :cf: Must buy x 100 mln. użytkowników.

#136 Malutki Napisany 11 maja 2011 - 11:47

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Wiadomo ,że te obrazki to jeden wielki bullshit ,ale temacik trzeba trochę nakręcić przed targami :cool: .Swoją drogą zastanawiam się jak Nintendo rozwiąże kwestie przycisków na padzie :hmmm: .Na Wiilocie było ich zdecydowanie za mało i szczególnie odczuwalne to było w bijatykach :/

#137 Kaxi Napisany 11 maja 2011 - 11:57

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
plotki mówią o 8 przyciskach, dwoch galkach, ekranie......... chyba wystarczy?

#138 xell Napisany 11 maja 2011 - 12:08

xell

Flawless Cowboy

• Forumowicze
  • 21 336 Postów:
A waggle będzie?

#139 Kaxi Napisany 11 maja 2011 - 12:49

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
W tym padzie z ekranem nie, ale konsola będzie kompatybilny z wii remote plus i PODOBNO wyjdzie tez nowy willot o precyzji przewyzszajacej move. tak jak teraz classic controller byl dodatkiem, tak teraz willot bedzie dodatkiem do standardu.

#140 Texz Napisany 11 maja 2011 - 15:03

Texz

1985 AI Bot

• Forumowicze
  • 29 557 Postów:
A co z M+? Co z dwoma sklejonymi taśmą GaCkami? Ja chcę SMG3!

#141 Kaxi Napisany 11 maja 2011 - 15:07

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
smg3(d) na 3ds

#142 Texz Napisany 11 maja 2011 - 15:43

Texz

1985 AI Bot

• Forumowicze
  • 29 557 Postów:
To troszkę mało prawdopodobne bo już Marian został zapowiedziany na 3DSa, i o dziwo nie jest to Galaxy.

#143 Kaxi Napisany 11 maja 2011 - 15:53

Kaxi

N+ Crew

• Forumowicze
  • 14 161 Postów:
nie ma w tytule, ale będzie to mario w 3d (środowisko gry) i na dodatek w 3D ;p więc można uznać go za takiego Galaxy, może tylko mniej będzie planetek.\ a więcej plansz

#144 Malutki Napisany 13 maja 2011 - 09:06

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Ubi to "leverage" 360/PS3 work for Café

Making Project Café versions of PlayStation 3 and Xbox 360 games won't be a stretch, according to comments from Ubisoft CEO Yves Guillemot.

Speaking at an investor call today, Guillemot revealed that his teams will be able to utilise a lot of the work done on titles for the current HD consoles when developing for Nintendo's new platform.

"The platform Nintendo is coming with is really a fantastic platform. We think it will be extremely successful," he stated.

"What we see is that we will be able to leverage a lot of the work we do for Xbox 360 and PS3 while we create games for the platform.

"So we will not have to redo completely the games that we create. We'll be able to use all the capacity the console is giving but also use all the work we do for the other platforms."

Nintendo hasn't officially released tech specs for its new console yet but speculation suggests it'll boast slightly more oomph than Microsoft and Sony's current systems. A full reveal is expected during its E3 presentation next month.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=430019
Jaki jest sens wydawania portów ,które i tak na sprzęcie konkurencji będą znacznie tańsze ? Ubisoft... już wszystko jasne :/ .

Tecmo Koei's Hoping to Have Wii 2 Launch Titles
http://www.andriasan..._koei_earnings/
Speculation - Is Fatal Frame's producer working on Project Cafe?

Here's what Fatal Frame producer Keisuke Kikuchi had to say back in March of this year...

"I can't discuss exact details yet, but we are working hard on something right now. I think we'll be able to make an announcement soon, so I hope people look forward to it."

Fast-forward to today, where Tecmo Koei has said that they'd like to have launch titles for the Wii successor. Could these two things be related to one another?

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=158119

#145 Malutki Napisany 14 maja 2011 - 08:59

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Na podstawie plotek z sieci Ign stworzył własną konsole Wii2 .Polecam zobaczyć poniższy filmik ,gdyż przedstawia on prawdopodobne możliwości techniczne nowego dziecka BigN .

#146 fingus Napisany 14 maja 2011 - 10:11

fingus

proud gaymer

• Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Co za bzdura. Powinni byli odpalić Mario lub Metroida. :twisted:
Przypuszczam że ogromna większość z tych przewidywań kompletnie się nie sprawdzi.

#147 BeSOS Napisany 14 maja 2011 - 11:42

BeSOS

RYJ

• Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak, pewnie Cafe nie dorówna nawet X360 :olo:

#148 Malutki Napisany 14 maja 2011 - 13:03

Malutki

Master Chief

• Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Bez przesady ,nie będzie aż tak źle :razz: .Wpakowanie pięcioletniej technologii w nowy sprzęt mija się z celem jeżeli mają zamiar konkurować z następcami xboxa i ps3 .Bo nie wierze w to ,że Sony czy Microsoft w następnej generacji nie pójdzie śladami innowacji.Nintendo nie jest takie głupie /chyba....

#149 BeSOS Napisany 14 maja 2011 - 13:34

BeSOS

RYJ

• Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ok, ale prawda jest taka, ze dopiero po pięciu latach Microsoftowi udało się opanować konstrukcję X360 tak by konsola sie nie przegrzewała i działała dłużej niż pół roku. Myślę, ze dlatego N nie będzie ryzkowac z mocniejszymi bebechami bo wiąże się to nie tylko z kosztami ale też z odpowiednią konstrukcją konsoli, zasilaniem, chłodzeniem etc.

#150 czarek250885 Napisany 16 maja 2011 - 18:53

czarek250885

Mega Man

• Narybek
  • 110 Postów:
Artykuł z Vg, zwykła plotka, ale kto wie:)

In case the headline didn't make it obvious enough, this is currently nothing more than a rumour. It's entirely possible that this isn't true, so take it for what it is.

The list originated from NeoGAF which has been known to post accurate leaks many a time before and is the only reason this list holds some plausibility. You can find the entire list below, so judge it at your leisure.

First Party

Launch Titles

- Extreme Sports Cafe (New IP, combines 1080 and Wave Race, as well as other sports)
- Pikmin Cafe (Interfaces with Pikmin 3DS)
- Endless Ocean Cafe
- Nintendogs Cafe Kennel (Interfaces with Nintendogs + Cats)
- Mii Explore (New IP, multiplayer adventure game)

Launch Window

- Kirby's Epic Yarn 2 (Launch Window, Multiplayer)
- Wario Ware Cafe (Launch - Launch Window?)

Future Games

- Super Mario Cafe (Late 2012/Early 2013, Paradigm Shift in the vein of Super Mario 64)
- Legend of Paper Zelda (Mid 2012, Paper Mario-version of The Legend of Zelda: A Link to the Past?)
- Fire Emblem Cafe (Late 2012)
- Retro Studios IP (Late 2012, New IP)
- Project Sora IP (New IP)
- Monolith Soft RPG (New IP)
- Shigeru Miyamoto Project (New IP)

Third Party

Launch Games

- Battlefield 3 (Extra Content)
- Street Fighter x Tekken (Timed Exclusive)
- SSX
- Super Monkey Ball Cafe
- Tony Hawk Cafe
- Ridge Racer Cafe
- Mass Effect 3 (Possibly with Mass Effect 1 and Mass Effect 2)
- InVersion
- Dragon's Dogma
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier
- Metal Gear Solid: Rising (Extra Content)
- Silent Hill: Downpour (Extra Content)
- Pro Evolution Soccer 2013 Cafe (Timed Exclusive)
- Trauma Center Cafe

Launch Window

- Modern Warfare 3
- Grand Theft Auto V (Launch, Timed Exclusive)
- Dead Space spinoff
- Final Fantasy Crystal Chronicles Cafe
- Soul Calibur V (Extra Content)

Future Games

- Sonic Cafe (Sonic Generations)
- Platinum Games IP (Bayonetta 2?)
- Phantasy Star Online 2 (Late 2012?)
- SEGA game (???)
- The Amazing Spider-Man: The Game
- Rockstar Game (New IP?)
- BioShock Infinite (Timed Exclusive?)
- Red Steel III
- Beyond Good & Evil 2
- Doom 4
- Madden 2013 (Timed Exclusive)
- Tiger Woods 13
- Fight Night Cafe
- Need For Speed Cafe
- Level-5 Game (New IP)
- Kingdom Hearts Cafe (Possibly Kingdom Hearts 3)
- Square-Enix Game (New IP)
- Square-Enix Game (???)
- Grasshopper Game (New IP or No More Heroes 3)
- Valve Game (Possibly a Collection Set + New Game?)
- Epic Games (New IP, Bulletstorm 2 or New Gears of War Trilogy exclusive to Cafe)

My personal assessment would be that this list is the biggest case of wishful thinking ever witnesssed, but to each their own. Let us know what you think in the comments below.