Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

GOTY 2017 Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3327 odpowiedzi na ten temat

#151 BeSOS Napisany 13 czerwca 2013 - 08:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No cóż, niektórzy geniusze się, najzwyczajniej w świecie, starzeją i z wiekiem nieco pierniczeją (całe szczęście, mnie to nie dotyczy). Mało to znacie takich przykładów, gdy twórca znany i uznany, który z powodzeniem majstrował prawdziwie genialne gierki w latach 80. lub 90. nagle przestaje sobie radzić gdy rozdzielczość przeskakuje do zawrotnych 640*480 i do dyspozycji ma więcej niż 256 kolorów? Wielu potknęło się na erze CD-romów, wielu uśmierciła rewolucja 3D, wielu poległo w epoce Internetu. :( Smutne, ale prawdziwe.


Mowisz o Warrenie Spencerze :hihi:?
  • 0

#152 fingus Napisany 13 czerwca 2013 - 08:29

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Spectorze? Nawet pasuje. Podobnie jak Roberta Williams, Peter Molyneux, Eric Chahi i jeszcze pewnie wielu innych.
  • 0

#153 MaxVarEmreis Napisany 13 czerwca 2013 - 08:50

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Z tej wypowiedzi wynikało, że Nintendo ogarnęło developing na platformie HD - dlaczego tak późno? Miyamoto stwierdził, że wynikało to z wyraźnego przeskoku jaki dokonał się między Wii i Wii U. To samo dotyczyło wcześniej DS-a i 3DS-a, czyli platform o mocno różniących się możliwościach - sytuacja zupełnie inna niż w przypadku gładkiej przesiadki z GameCube'a na Wii. Jednocześnie legendarny game designer zastrzegł, że tego typu problemów nie da się rozwiązać po prostu zatrudniając znacznie więcej ludzi - w celu utrzymania stałego wysokiego poziomu trzeba ich raczej wdrażać powoli, stopniowo.

ROTFL Wszyscy sobie jakoś radzą, tylko biedne Nintendo obudziło się z ręką w nocniku (żeby nie powiedzieć, że obudzili się na gnojowniku) :pociesza: Aż mi się ich szkoda zrobiło. Nie ma chyba bardziej niedostosowanej firmy, w branży, do dzisiejszych standardów.



 


  • 0

#154 Kaxi Napisany 13 czerwca 2013 - 09:19

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

No, też mnie to oburza. Zwłaszcza, że powinni być przygotowani najlepiej. Poważny developing skończył się na Wii w 2010 roku, większość studiów nawet wcześniej, mieli mnóstwo czasu by ogarniać WŁASNĄ przecież maszynę HD. No i od 2005 roku mogli uczyć się na konkurencji. Zatrudniać ludzi, itp.


  • 0

#155 Tawotnica Napisany 13 czerwca 2013 - 09:45

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

No, też mnie to oburza. Zwłaszcza, że powinni być przygotowani najlepiej. Poważny developing skończył się na Wii w 2010 roku, większość studiów nawet wcześniej, mieli mnóstwo czasu by ogarniać WŁASNĄ przecież maszynę HD. No i od 2005 roku mogli uczyć się na konkurencji. Zatrudniać ludzi, itp.

 

Rozwala mnie, że jaraliśmy się newsami o Retro werbowującym ludzi z Naughty Dog i Vigil, a oni ich zatrudnili, żeby robić platformówkę 2D  :pf:

 

 

 

 

 


  • 2

#156 ogqozo Napisany 13 czerwca 2013 - 12:14

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

No niezwykłe, w końcu platformówki 2D nie są robione przez ludzi.


  • 0

#157 BeSOS Napisany 13 czerwca 2013 - 12:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie jestem specem ale chyba trudniej jest projektowac gry 3d niz 2d :hmmm:
  • 0

#158 ACZ Napisany 13 czerwca 2013 - 21:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Aonuma dla Engadget:

That's not to say a new, radically different Zelda Wii U title isn't coming. It is. His teams are currently developing the next-gen title, but unfortunately it's not at a point where there's anything relevant to show. Progress on the title's also being held up by Nintendo's development resources, or lack thereof. Right now, Aonuma's teams are spread a bit thin across A Link Between Worlds and Wind Waker HD, with priority going to that latter title. So before Nintendo can make any serious headway on Zelda Wii U -- let alone make the title's existence public -- WindWaker HD needs to be completed. When it does eventually come to light, gamers may even be able to control a fully playable Princess Zelda (or even Sheik, Zelda's occasional other form). Or, at least, Aonuma seemed open to the idea when we asked him about it. It's a possibility and we can always hope.

 


  • 0

#159 fingus Napisany 14 czerwca 2013 - 23:37

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Nintendo rozważa władowanie DLC do świata Zeldy. Tzn. w wolnych chwilach pomiędzy rozważaniem o zrobieniu nowej gry.
http://www.vg247.com...lc-into-series/
  • 0

#160 fingus Napisany 16 czerwca 2013 - 22:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
http://www.vg247.com...ic-says-aonuma/
Aonuma przemówił. Nowa Zelda nie będzie realistyczna, ale nie będzie też w kreskówkowym stylu Wind Wakera. To ma być coś nowego. Może włóczka? :hihi:
  • 0

#161 Schrodinger Napisany 16 czerwca 2013 - 22:47

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
plastelina !
  • 0

#162 fingus Napisany 16 czerwca 2013 - 22:51

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Plastelina jest prawdopodobna - Wind Wakerem nie wyszło i chcą dopracować, albo może wyszło tak dobrze, że postanowili zachować na całkiem nową odsłonę. Dostajesz puchar szerloka. :gold:
  • 0

#163 BeSOS Napisany 17 czerwca 2013 - 07:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

to na chuja ta demonstracja sprzed 2 lat na E3 ? :clown:


  • 0

#164 fingus Napisany 17 czerwca 2013 - 07:52

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Już kiedyś robili coś takiego przy okazji premiery gacka.
  • 0

#165 lukaszSA Napisany 17 czerwca 2013 - 08:48

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Przy okazji N64 chyba też


  • 0

#166 BeSOS Napisany 17 czerwca 2013 - 12:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No i dotrzymali slowa robiac TP. Czyli na WiiU wypchna 2 Zeldy (a nawet 3 wliczajac WW) :hihi:


  • 0

#167 Malutki Napisany 15 lipca 2013 - 08:59

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Aonuma growing tired of Zelda formula, looking to change it, in the testing phase

"It’s not that anyone is telling me we have to change the formula. I want to change it. I’m kind of getting tired of it. If I’m getting tired of it, then I’m sure other people are getting tired of it. There is an essential ‘Zelda’ I feel we need to stay true to. We are still testing things, exploring our options. We haven’t landed anywhere at this point. We’re still seeing what we can do

What I want to do, not specifically with Link but with the ‘Zelda’ franchise, I’m always striving to make something no one else can, something that is so distinctly ‘Zelda’ that it can only be done in a ‘Zelda’ game. There are times when I hit walls and I can’t come up with new ideas and I think maybe I should just give up and quit, but eventually a new idea comes along and I’m proud of myself. It breeds new life into the creative process.

“I go through these phases, over and over again. I hope those high points keep on coming.” - Eiji Aonuma

http://gonintendo.co...story&id=207485


  • 0

#168 nole Napisany 15 lipca 2013 - 10:58

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

Strzelam: zmieni na popierdółkę z izometrycznym widokiem i 4 osobowym co-opem a'la nowy Mario :hihi:  :cf:


  • 0

#169 Kaz Napisany 15 lipca 2013 - 11:20

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

Strzelam: zmieni na popierdółkę z izometrycznym widokiem i 4 osobowym co-opem a'la nowy Mario :hihi:  :cf:

Bo poprzednie Mariany były epickimi przygodami TPP z mnóstwem sekwencji strzeleckich?

 

Anyway co to ma wspólnego z Zeldą? Wiesz że to nie ten Pan robi Mario?

Po za tym 4 playerową zelde z izometrycznym widokiem mieliśmy już 10 lat temu więc Twój strzał nie jest niczym nowym ;]


Ten post był edytowany przez Kaz dnia: 15 lipca 2013 - 11:21

  • 1

#170 nole Napisany 15 lipca 2013 - 11:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

Oj @Kaz nie wiem, nie wiem. :hmmm: 

Jak grałem na premierę w Super Mario 64 to wydawał mi się epicką TPP przygodą.

Super Mario Sunshine - jak wyżej, do tego właśnie elementy strzelania w postaci sikawki. :rolleyes:


  • 0

#171 torq314 Napisany 15 lipca 2013 - 12:08

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 496 Postów:
otwarty świat, już dyskutowaliśmy o tym - to by był właściwy kierunek. tysiąc i jeden questów i queścików do ogarnięcia, w dowolnej kolejności i bez presji.
  • 0

#172 Kaz Napisany 15 lipca 2013 - 13:15

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

Oj @Kaz nie wiem, nie wiem. :hmmm: 

Jak grałem na premierę w Super Mario 64 to wydawał mi się epicką TPP przygodą.

Super Mario Sunshine - jak wyżej, do tego właśnie elementy strzelania w postaci sikawki. :rolleyes:

 

Przekonałeś mnie :] Ale nie ma źle, w nowym Marianie Peachka będzie mogła przebierać się w kota i śmigać po ścianach na czterych łapkach więc mamy prawie taką samą epickość jaka była w Batman Arkham City.

 

Jeśli chodzi o multiplayer w zeldzie to kiedyś byłem mocno przeciwny ale ostatnio ogrywając Zelde z ekipą w nintendo landzie pokonanie ostatniego bossa ekipą dawało dużą satysfakcję i podjarkę całej "drużyny" ;]

Na 3DSie też ostatnio pogrywałem w Zeldowego Four Swords i całkiem ciekawie grało się w czwórkę.

 

Nie pogniewałbym się gdyby zrobili Four Swords HD na WiiU a do tego nową tradycyjną na singla.

 

Co do propozycji Torqa to mnie otwarty świat zawsze trochę przeraża, i przytłacza... wtedy jest tyle do roboty że zwyczajnie mi się odechciewa kończyć gierkę na 100. W Zeldzie ten liniowy tryb rozgrywki motywował mnie jednak do kończenia wszystkiego na 100% lub prawie 100%.


  • 0

#173 Tawotnica Napisany 27 lipca 2013 - 21:09

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Chyba już mamy cenę: 49,99$ podaje amerykański amazon, czyli o dyszkę taniej niż MSRP, który zazwyczaj dotyczy nowych gier na WiiU. Pewnie to zwykły placeholder i nadal istnieje możliwość, że tak jak Pikmina rzucą trochę taniej. 39,99€ byłoby ok.
  • 0

#174 Kaxi Napisany 12 maja 2014 - 20:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Wrzucę Wam tu coś takiego w ramach ciekawostki ;)

 

http://blognintendo....ghtmare-plotki/


  • 0

#175 Texz Napisany 12 maja 2014 - 20:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Oho, Soulsy czuję.
  • 0

#176 torq314 Napisany 12 maja 2014 - 20:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 496 Postów:
cóż, shard to mi się też tylko z Titanite Shard kojarzy
  • 0

#177 Kaxi Napisany 12 maja 2014 - 20:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Mi się kojarzy z okropnym questem z Wind Wakera.


  • 0

#178 Schrodinger Napisany 12 maja 2014 - 20:17

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
bedzie smiganie w koszmarach i wywrocony kolorowy swiat na mroczne gowno ... czyli to samo tylko nieco inaczej po raz setny
  • 0

#179 Tawotnica Napisany 12 maja 2014 - 20:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Zelda Informer :yao: Symphony of The Night 2 (bez Igarashiego) i Xenogears (do nazwy prawa ma ciągle SE) - mniej prawdopodobnej listy nie da się wymyślić.
  • 0

#180 Kaxi Napisany 12 maja 2014 - 20:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Zapomniałeś o Beyond Good and Evil 2 :D


  • 0



Inne z tagami: