Rogue Galaxy
#31 Napisany 18 lipca 2006 - 18:19
żeby nie było w pełni offtopowo, zapytam Cię, ile średnio czasu potrzeba na ukończenie RG. a, i jeszcze jedno - są w tej grze walki równie upierdliwe jak ostatnia walka z Dragovian Lordem z DQ VIII?
#32 Napisany 18 lipca 2006 - 20:46
Z japońskim i koreańskim mam styczność prawie codziennie, głównie w serialach(akurat teraz oglądam Hotman`a i A love to kill), to przez parę lat człowiek się uczy pewnych zwrotów, więc raczej powienienembył napisać, że rozumiem trochę ze słuchu Próbowałem się uczyć sam, ale ciężko mi idzie, także to "trochę" to jest tylko trochę. A lat mam: ni juu hachi.
#33 Napisany 18 lipca 2006 - 21:29
60 godzin potrzebnych na przejście podstawowego wątku to, jak dla mnie, bardzo dużo. nie jestem żadnym hardcorowym graczem, który kocha wyciskanie z gier 101%. taki DQ VIII doprowadza mnie obecnie do szału właśnie dlatego, że jest za długi. do tego jeszcze ta %@##$@#%!@ walka z Ultimate Dragonem, która zakrawa na kpinę... nie mam nic przeciwko ukrytym bossom, których pokonanie zajmuje masę czasu, ale UD jest po prostu żałosny z tymi swoimi potrójnymi atakami... nie wspomnę już o tym, że nie można z nim walczyć od razu - najpierw trzeba rozwalić 6 innych smoków, co zajmuje, w zależności od całej masy czynników, od 15 do 60 minut... ech, mam nadzieję, że w RG nie będzie tak nieuczciwych walk.Myślę, że ukończenie głównego wątku to jakieś 60 godzin max (...)
#34 Napisany 20 lipca 2006 - 15:44
60 godzin potrzebnych na przejście podstawowego wątku to, jak dla mnie, bardzo dużo. nie jestem żadnym hardcorowym graczem, który kocha wyciskanie z gier 101%. taki DQ VIII doprowadza mnie obecnie do szału właśnie dlatego, że jest za długi. do tego jeszcze ta %@##$@#%!@ walka z Ultimate Dragonem, która zakrawa na kpinę...
Właśnie ja lubie przechodzić grę na 101%, włazić wszędzie, robić najlepsze bronie, przez to gra staje się łatwiejsza, ale mnie to nie przeszkadza, bo nie lubię trudnych gier. Dlatego trudno powiedzieć mi ile zajmie normalne przejście gry
nie mam nic przeciwko ukrytym bossom, których pokonanie zajmuje masę czasu, ale UD jest po prostu żałosny z tymi swoimi potrójnymi atakami... nie wspomnę już o tym, że nie można z nim walczyć od razu - najpierw trzeba rozwalić 6 innych smoków, co zajmuje, w zależności od całej masy czynników, od 15 do 60 minut... ech, mam nadzieję, że w RG nie będzie tak nieuczciwych walk.
Nie sądzę, RG jest zbyt arcadowa, walki są szybkie, albo ginie boss albo ty Jak pisałem jedynie zabicie ostatniego bossa trwa dłużej bo ma kilka form i nie, nie jest smokiem
#35 Napisany 20 lipca 2006 - 16:35
thank god(dess), bo nie zniósłbym kolejnego smoczego big bossa w grze Level 5. XDJak pisałem jedynie zabicie ostatniego bossa trwa dłużej bo ma kilka form i nie, nie jest smokiem
BTW, tak piszesz i piszesz o RG, a przecież nie napisałeś najważniejszego - ile dałbyś tej grze w skali od 1 do 10? :>
#36 Napisany 21 lipca 2006 - 17:41
#37 Napisany 21 lipca 2006 - 17:52
niestety, tak samo postrzegam DQ VIII...
7/10? cienko, naprawdę cienko... najgorsze jest to, że nie jesteś jedyną osobą, która zarzuca RG nużące dungeony, które dosłownie zarżnęły tę grę... z drugiej strony - nawet jeśli RG mnie nie zachwyci, to i tak będę miał w co grać. w końcu mamy obecnie prawdziwy wysyp japońskich erpegów na PS2. ;P
#38 Gość__* Napisany 21 lipca 2006 - 18:03
#39 Napisany 12 sierpnia 2006 - 14:37
Premiera gry w US została przeniesiona na 1 kwartał 2007. Wątpię, żeby gra wyszła w PAL wcześniej.
http://www.us.playst...ames/SCUS-97490
#40 Napisany 12 sierpnia 2006 - 20:38
Jest jeden plus - nie wydam tyle kasy przed świętami. W tym roku to zapewnie tylko Wild Arms 4, Disgaea 2 i Suikoden V [oras SMT DDS i LC do kupienia]
#41 Gość__* Napisany 15 sierpnia 2006 - 10:09
Ktoś będzie musiał zginąćPremiera gry w US została przeniesiona na 1 kwartał 2007. Wątpię, żeby gra wyszła w PAL wcześniej.
#42 Napisany 01 lutego 2007 - 21:25
Mam nadzieje, ze pozniej bedzie lepiej
#43 Napisany 02 lutego 2007 - 00:21
#44 Napisany 02 lutego 2007 - 00:44
Pogralem troche dluzej, 2 planeta jest ciekawsza Tylko zrobilo sie teraz dosyc trudno
#45 Napisany 06 lutego 2007 - 10:39
#46 Napisany 06 lutego 2007 - 12:32
#47 Napisany 06 lutego 2007 - 14:12
Czasami tak, jednak w większości przypadków są "zdroworozsądkowi" i podają minusy i przykłady, o jakie ciężko w zwykłych reckach, a jakie bardziej pojawiają się już na forach w wypowiedzi samych graczy. Plus nie czuć żadnego "sponsoringu"Ja bym się nie sugerował recenzjami na gametrailers. Są po prostu... . Takie SotC dostało u nich za "Story" jakieś 7.0 (tak samo FFXII), a taki na przykład Resident Evil 4 dostał 9.2 . What the...
SotC, jeśli nie wejdziesz ostro w jego świat, ma fabułę która sie wydaje prosta jak budowa cepa. Plus GT do oceny fabuły dołączają także to, co dzieje się w trakcie samej gry. Dlatego to jest ocena za "story". A kolejne kolosy mimo wszystko miały podobne założenia - głos/misja, dojazd, ubicie
Zawsze jest to jednak jakiś papierek lakmusowy dotyczący tego, dość ważnego w sumie dla PS2, jRPGa.
#48 Napisany 06 lutego 2007 - 14:25
pisałlem to już gdzieś, ale się powtórzę dla mnie ta gra ma niesowity potencjał, widzę w tych szkrinach i zapowiedziach jakąś cząstkę Chrono Crossa i Cowboy Bebop, może i mam już skrzywione/nasrane w głowie ale tak mi się to widzi, dla mnie klimat gry jest sprawą priorytetową, a latanie po planetach uwielbiam od czasu R&C i Star Wars... jestem w stanie przeżyc naprawde masę niedociągnięć jeśli gra da mi moment gdy poprostu sobie przystane posłuchac muzyczki, obejrzeć z różnych ujęć lokacje i spacerowac po nich, wczuwając się w pakowanie bohatera, dość ważnego w sumie dla PS2, jRPGa
#49 Gość__* Napisany 18 lutego 2007 - 09:51
Bardzo fajna gierka pare nowych pomysłów walka w czasie rzeczywistym , miodzio .
Polecam ja kazdym fanom jRPG ;]
#50 Gość__* Napisany 03 października 2007 - 20:13
#51 Napisany 03 października 2007 - 20:19
#52 Gość__* Napisany 03 października 2007 - 20:22
Pita - jak dialog naszego hiroła z swym ojczymem w czarno-białej oprawie?
baud, a weź Ty się odpier*ol gram w to "słuzbowo". W całej swej głupocie myślałem, że będzie miły szpil, się myliłem, oj muyliłem. Już chyba wole nawet Dragon Quest 8 O_O
#53 Napisany 04 października 2007 - 09:26
RG mam od paru dni i muszę przyznać że to najlepszy RPG w jaki grałem w ciągu ostatnich miesięcy Podoba mi sie ciekawy system walki i wykonanie postaci...ale za to strasznie kuje mnie w oczy nierówność tekstur otoczenia (jeśli chodzi póki co o pierwsze miasto) w niektórych miejscach można zobaczyć na ścianach tekstury rodem z PSX'a A po tym jak spędziłem parędziesiąt godzin z FFXII wiem do czego zdolna jest jeszcze stara poczciwa ps2jka
Generalnie wkurza mnie również brak zachęty do konwersacji z ludkami-rzadko kiedy prawią oni coś ciekawego, a nie dają też żadnych fantów No i fakt że czasami pojawiają się dosłownie pod nosem głównego bohatera...
Dobra ale kończę już bo mam dopiero przegrane pierwsze parę godzin a jestem ciekawy jak gra prezentuje sie dalej
#54 Napisany 04 października 2007 - 09:55
no wiesz... teraz naprawdę zacznę pić w obskurnych łódzkich barach...baud, a weź Ty się odpier*ol
#55 Gość__* Napisany 04 października 2007 - 15:43
no wiesz... teraz naprawdę zacznę pić w obskurnych łódzkich barach...baud, a weź Ty się odpier*ol
była emotka nie gniewaj się
kuźwa Zeus ja w tej grze nie widzę nic ciekawego - dno i kilo mułu, walk9i polegajaca na napieprzaniu jak popadnire i tak wygyrwam, nudna fabuła itd. A najgorsze, że ta gra jeste przegadana -__-. Kurde za to kocham Shin Megami Tensei i gry Matsuno - tam praktycznie nie ma zbędnych dialogów, a tutaj -_-" :
Jester: czesc robocie, ladna pogoda
Robot: no ladna
Jester: po co wam jestesmy
Robot: nie moge powiedziec
Jester: acha no to ładna pogoda
Robot: owszem ładna
Jester: wiec po co jestesmy waszemu szefowi
Robot: yyy...eeee...mmmm...ooooo.... Ładna pogoda prawda? warto obadac z pokladu
Jester: tak, tak ładna juz ide
#56 Napisany 04 października 2007 - 19:31
w sumie fakt...udało mi się dzisiaj przegrać całe 2 godziny bez przerwy i jakoś nie mam już parcia na przechodzenie dalej Scenariusz zalatuje też tym co Grabarz w nowy RT określił mianem scenariusza:"OMG WTF LOL"...a główny bohater oczywiście ma syndrom maim-heroła i ratowania świata Gadki faktycznie są smętne strasznie...kuźwa Zeus ja w tej grze nie widzę nic ciekawego - dno i kilo mułu, walk9i polegajaca na napieprzaniu jak popadnire i tak wygyrwam, nudna fabuła itd. A najgorsze, że ta gra jeste przegadana -__-. Kurde za to kocham Shin Megami Tensei i gry Matsuno - tam praktycznie nie ma zbędnych dialogów, a tutaj -_-" :
Jeśli przebrnę dalej to tylko z braku laku...bo aktualnie na ps2 nie mam nic świeższego
#57 Napisany 10 października 2007 - 21:47
kuźwa Zeus ja w tej grze nie widzę nic ciekawego - dno i kilo mułu,
Jak dla mnie tak z 9/10
No i FF mógłoby się customize nauczyć.
#58 Gość__* Napisany 11 października 2007 - 21:33
kuźwa Zeus ja w tej grze nie widzę nic ciekawego - dno i kilo mułu,
Jak dla mnie tak z 9/10
kolejny dowód, że gówno wiesz o gatunku