The Legend of Zelda Twilight Princess (cz. 2)
#151 Gość__* Napisany 29 maja 2006 - 23:30
Szczerze mowiac nigdy wczesniej nie gralem w jakakolwiek zelde (tzn. gralem raz w WW w Empiku, ale wiecie o co chodzi), ale tak jak mowilem klimat zabija. Oprocz tego bardzo spodobala mi sie animacja wody (fakt ze podobna do tej z pikmina, ale ona byla IMO jedna z najlepszych animacji wody w tej generacji.
Mysle ze w te pol roku spokojnie ulepsza ruchy postaci, bo w sumie zbyt duzo im juz nie zostalo (chyba ze wymyslili dopiero polowe questow)
#152 Napisany 30 maja 2006 - 15:25
Dla mnie czadzior.
#153 Napisany 30 maja 2006 - 15:38
wyglada to naprawde konkretnie ;]
#154 Napisany 30 maja 2006 - 15:50
No nareszcie! Juz sie o Ciebie bałemoj przemówiły mój ty grubciu
wyglada to naprawde konkretnie ;]
#155 Napisany 30 maja 2006 - 16:01
Niech przemówią shoty
Ja pierdykam, jaka lawa o_O. Do tego ten horyzont i wielkie zamczysko w oddali. Ah, Hyrule:). Czemu Ninny kaze nam tak dlugo czekac.
#156 Napisany 30 maja 2006 - 16:10
#157 Napisany 30 maja 2006 - 16:13
#158 Napisany 30 maja 2006 - 16:25
Podłoże na takim samym poziomie rozmazania, jak w FFXII.
Horyzont kopie dupę? Lol, nic z tych rzeczy. Przy takim horyzoncie to w FFXII można zobaczyć także wiele postaci i wrogów na ekranie, a tutaj widzę tylko samego Linka.
A lawę to można oceniać dopiero w ruchu.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#159 Napisany 30 maja 2006 - 16:26
#160 Gość__* Napisany 30 maja 2006 - 16:28
ta gra wygląda obłędnie
moze zamiast kupowac DC kupie sobie GC z nią??
#161 Napisany 30 maja 2006 - 16:44
Również obejrzałem wiele trailerów z Zeldy i na tych dużych przestrzeniach jest strasznie mało postaci, nędznie te duże przestrzenie "żyją".
A piszę to wszystko po to, aby potem nikt ślepo nie pisał, że nowa Zelda to najpiękniejsza gra tej generacji. Najpierw trzeba poznać inne gry rpg, aby ocenić grafikę tej pozycji.
Gruby, piszesz, że horyzont kopie dupę, a całkiem niedawno grałeś w takiego God of War i tam także były duże horyzonty, więc tym bardziej dziwnie się czyta, gdy piszesz, że "horyzont kopie dupę". Ten screen z horyzontem to zwykła padaka, rozmazane górki, 2 drzewka i to wszystko. Zero wirtuozerii.
I jeszcze coś. Animacja konia nie ma szans równać się z animacją konia z gry Shadow of the Colossus.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#162 Napisany 30 maja 2006 - 16:54
Patrz mój ostatni post.Gruby, piszesz, że horyzont kopie dupę, a całkiem niedawno grałeś w takiego God of War i tam także były duże horyzonty, więc tym bardziej dziwnie się czyta, gdy piszesz, że "horyzont kopie dupę". Ten screen z horyzontem to zwykła padaka, rozmazane górki, 2 drzewka i to wszystko. Zero wirtuozerii.
I jeszcze coś. Animacja konia nie ma szans równać się z animacją konia z gry Shadow of the Colossus.
Wszystko pomieszałeś. piszesz, że nie ma tu tłumu ludzi. Spójrz na tłumy w Shadow of Collossus. Piszesz o horyzoncie w God of War, gdzie idzie się korytarzem i nie mozna na nic spojrzeć, horyzont widać tam raz na ruski rok, bo najczęściej kamera jest z widoku izometrycznego (wiem trudne słowo). Prawda jest taka, że Zelda jest gigantyczna. GIGANTYCZNA. I wygląda bosko. Co byś nie pisał. Gram na PS2 i wiem jak wyglądaja najładniejsze z gier na ten system. Są suer. Ale IMHo żadna nawet nie zbliża się do Zeldy. Nie tylko jeśli chodzi o technikalia, ale jesli chodzi o design i wyczucie smaku, atmosferę. Może tylko MGS3 jest w stanie w ogóle nawiązać walkę Z tego co wiem Final Fantasy nie ma otwartego świata, i walk w realtimie... Zaprzeczysz? Zelda TP wciaga GoW nosem. Choć GoW to świetna gra to daj spokój... graficznie to inna liga. Wygląda ładnie ale bez przesady. Porównywanie jej z TLoZ to jak porównywać gry z różnych generacji.
Mi to osobiście wisi, bo bardziej liczy się dla mnie gameplay, ale nie można pozostac obojętnym na idiotyzmy.
Nie wiem po co tu włazisz i piszesz jakieś bzdury. Chcesz pisać o Zeldzie- pisz. Chcesz pisać o jakiś śmieciach z Plejstacji- idź do odpowiedniego działu
#163 Napisany 30 maja 2006 - 17:13
IMO nowa Zelda to taka Ocarina of Time w nowych, ładniejszych szatach, bo to że design świata jest nowy to jakoś nie wydaje mi się, patrząc na trailery.
IMO stworzenie nowego świata odmiennego w designie to sztuka, jaką udało się dokonać Square-Enix. Nowa Zelda to typowy designerski odgrzewany kotlet dla mnie i tyle.
FFXII ma otwarty świat, i to jaki świat. Designersko raczej nowa Zelda stóp nie poliże FFXII, bo jak wspomniałem design Zeldy to odgrzewany kotlet od Ocarnia of Time.
Jarając się takimi elementami, jak łowienie rybek dajecie tym samym do zrozumienia, że w żadne rpgi na PS2 nie graliście, jak traktujecie motyw z rybkami, jako coś szczególnego i wspaniałego.
To tyle co chciałem napisać o nowej Zeldzie i już sobie idę stąd.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#164 Gość__* Napisany 30 maja 2006 - 18:36
Zelda rządzi desingiem. A design FFXII jest inspirowany Star Warsami + FFTA na GBA. Jest świetny, ale nie na maxa orginalny. Jak chcesz artyzmu i designa godnego oskara to sobie zagraj w Vagrant Story tego samego teamu, ale wiedz że ta gra jest z PSX-a wiec ma pewnie za brzydką grafike dla takiego konesera jak ty. Jest tez tam fabuła ktorej raczej nie zajarzysz Zelda wygląda lepiej niż FFXII co nie znaczy że bedzie lepszą grą. Ale czekam na nią naprawde rozważając możliwosc kupna GC
#165 Napisany 30 maja 2006 - 19:01
Chodziło mi o te FF, które ukazały sie w Europie dotychczas pajacyku. Ale wierzę, że zassałeś z Japonii XII i stąd piszesz, jakie to genialne rozwiązania ma gra. Tyle ode mnie bo nie lubie gadać z pajacami. Tylko błagam, nie pisz tu juz nic o FF bo puszczę bełta.No mylisz się Gruby, bo w FFXII walki są real time i na tych całych połaciach terenu widoczni są cały czas przeciwnicy. Podejrzewam, że chyba nie widziałeś, ani jednego trailera z FFXII, bo nie napisałbyś, że tam nie ma konkretnego smaku w designie w jakości grafiki.
#166 Napisany 30 maja 2006 - 19:30
Gruby, you made my day
#167 Napisany 30 maja 2006 - 20:04
#168 Napisany 30 maja 2006 - 20:06
BTW: skoro Zelda to kotlet, to jak nazwiesz zbliżające się cztery trzynaste części Finala? ;->
#169 Napisany 30 maja 2006 - 20:38
Gruby, nie oskarżał mnie o piractwo, bo nie piracę.
Jeśli chcecie zobaczyć, prawdziwe, duże horyzonty to ściągnijcie:
http://www.gametrail...ype=wmv&pl=game
A poniższy filmik polecam szczególnie tym, którzy chcą się kłócić o to, że w FFXII nie ma dużego zagęszczenia postaci na ekranie. Zobaczcie, jak magicznie wygląda targowisko w nowym finalu. Przyrównajcie to sobie do nowej Zeldy, jeśli chodzi o ilość postaci na ekranie. Oby niektórym czapka z głowy nie spadła
http://www.gametrail...ype=wmv&pl=game
Wracając do Zeldy.
Naprawdę kiepsko wygląda to, że nie ma absolutnie żadnego dubbingu.
Zastanawiam się też nad kolejnymi też Zeldami. Nie wiem, jak kolejna Zelda, która powiedzmy powstanie za 2 lata będzie konkurowała z wielkimi i graficznie wypaśnymi rpgami na PS3. IMO może być koniec końca Zeld.
Ale, jak narazie najnowsza Zelda raczej będzie najlepszą Zeldą z wszystkich Zeld. Zbyt długo ją robili, aby gra była gorsza od Ocariny of Time.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#170 Napisany 30 maja 2006 - 20:56
Po oglądnięciu naprawdę wielu trailerów i gameplaya z FFXII, grafa nowej Zeldy nie prezentuje niczego czego bym nie widział we wspomnianej przeze mnie grze.
Obie gry sa w innej konwencji, a w TLoZ liczy sie glownie styl, Zeldowy charakter, wszystkie imponderabilia, z ktorych emanuje ten swietny, slawny klimat. Poza tym, my tu jestesmy w dziale Wii, w temacie o grze na Wii, ktora, o zgrozo, ukaze sie na GC i Wii, na ktorych nie zobaczymy FFXII. Dlatego na razie nie rozpatrujemy tego w kategorii calej generacji, a konkurencji na Kostce i Revo. A o FF pisz w dzialach, w ktorych jeszcze mozesz pisac;).
Najpierw trzeba poznać inne gry rpg, aby ocenić grafikę tej pozycji.
Rozumiem, ze znasz sie na rzeczy, sumiennie poznajesz wiekszosc rpgow tej generacji, a KOTORy, Elder Scrolls, Z:ww, Suikodeny, Xenosagi, wild armsy, nie sa Ci obce. Co oczywiscie wszyscy wiemy.
Nowa Zelda to typowy designerski odgrzewany kotlet dla mnie i tyle.
A co maja zrobic? Ubrac Linka w ciuszki hydraulika, dac mu wasy, zamiast Hyrule umiejscowic akcje na sielankowej wysepce, czy moze zrobic z niego niggera i wcisnac uzi w lape? Ludziom sie to podoba, krytykom sie podoba, branzy sie podoba - to jest charakterystyczny, immanentny element Zeldy. Basta. Nie zmienia sie czegos, co jest doskonale. Proste.
Jarając się takimi elementami, jak łowienie rybek dajecie tym samym do zrozumienia, że w żadne rpgi na PS2 nie graliście, jak traktujecie motyw z rybkami, jako coś szczególnego i wspaniałego.
Miales okazje sobie pomachac w taki sposob wedka, niczym w symulatorze prosto z salonu, w grze, ktora nie bylaby pozycja traktujaca o lowieniu ryb? Wlasnie. Bo widzisz, ja tez.
A lawę to można oceniać dopiero w ruchu.
Przypomne, iz calkiem niedawno, niektorzy oceniali gre i wystawiali jej najwyzsza ocene na podstawie jakis zdawkowych informacji z netu i z prasy. Poza tym, rownie dobrze moge powiedziec, iz nie ma co patrzec na screeny, bo i tak gre mozna oceniac dopiero w ruchu.
I ostatnia rzecz, o ktorej juz mowil Gruby - Zelda bedzie gigantyczna. Przez duze "g".
#171 Napisany 30 maja 2006 - 20:56
#172 Gość__* Napisany 30 maja 2006 - 21:39
BTW nie marzyłby sie wam składak wszelakich Zeld na Wii?? I mam nadzieje na zweihandery w nowych przygodach linka
#173 Napisany 30 maja 2006 - 21:47
Obejrzałem sobie ten:
I wygląda toto przy Zeldzie raczej chudo.
A tak w ogóle to co to za porównywanie Zeldy z rpg, czy mówienie o tym, czy będzie czy też nie będzie konkurować z jakimiś epregami. Od kiedy to Zelda jest rpg? Toż to najczystszej wody action adventure. Jeśli ktoś jest miłośnikiem rpg (znaczy tym typem miłośnika rpg, który poza rpg świata nie widzi), to raczej nie zainteresuje się on Zeldą, podobnie jeśli ktoś nie cierpi rpg (albo samego jrpg) nawet nie spojrzy na Final Fantasy.
A poza tym to faktycznie nie jest temat ani o PS3, ani o Finalach, zatem dość już tych nietrafionych porównań.
Z filmików najbardziej cieszą mnie nowe patenty - np. magnetyczne butki przyczepiające się do sufitu. 8)
#174 Napisany 31 maja 2006 - 08:07
A wracając do tematu - Gruby przepiękne screeny szczególnie dwa pierwsze. W takich momentach cieszę się, że jestem posiadaczem Gacława ;]
#175 Napisany 31 maja 2006 - 10:27
A wracając do tematu - Gruby przepiękne screeny szczególnie dwa pierwsze. W takich momentach cieszę się, że jestem posiadaczem Gacława ;]
Święte słowa. Plać mu.
#176 Napisany 31 maja 2006 - 11:12
A poniższy filmik polecam szczególnie tym, którzy chcą się kłócić o to, że w FFXII nie ma dużego zagęszczenia postaci na ekranie. Zobaczcie, jak magicznie wygląda targowisko w nowym finalu. Przyrównajcie to sobie do nowej Zeldy, jeśli chodzi o ilość postaci na ekranie. Oby niektórym czapka z głowy nie spadła
#177 Gość__* Napisany 01 czerwca 2006 - 06:29
Zastanawiam się też nad kolejnymi też Zeldami. Nie wiem, jak kolejna Zelda, która powiedzmy powstanie za 2 lata będzie konkurowała z wielkimi i graficznie wypaśnymi rpgami na PS3. IMO może być koniec końca Zeld.
Buahahaha... Zelda to już niemal marka. W tą grę ludzie grają od zarania dziejów i nawet jeśli nowe części Zeldy będą odstawać graficznie od gier na PS3 czy 360tkę to i tak będą kupowane i uwielbiane przez rzesze graczy na calutkim świecie.
Zagraj Czychu w Wind Wakera a zrozumiesz tak jak ja zrozumiałem to jakiś czas temu. W tych grach jest niesamowita magia której według mnie FF NIESTETY brakuje czego bardzo żałuję bo serie Square uwielbiam.
Swoją drogą jakiś pierwiastek magii Zeldy:WW posiadała Alundra II na PSXa.
#178 Napisany 01 czerwca 2006 - 14:56
Nie powiem, teraz Twilight realm wyglada o niebo fajniej niż w zwykłej czerni i bieli.
#179 Napisany 01 czerwca 2006 - 18:00
Może na początku będzie czarno-biały, coś jak Hyrule Castle w WW. Zastanawiam się nad fabułą. Jeśli to dzieje się w Hyrule i pomiędzy OoT i WW to coś tu nie pasuje. Z WW wynika, że w tym czasie Link nie pojawił się w Hyrule.Nie powiem, teraz Twilight realm wyglada o niebo fajniej niż w zwykłej czerni i bieli.