Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda Twilight Princess (cz. 2)


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1396 odpowiedzi na ten temat

#91 Kaxi Napisany 21 maja 2006 - 19:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Na razie nie wygląda to źle ale WW na pewno był bardziej dopracowany pod tym względem.


Zagramy, ocenimy. Jak dla mnie TP już teraz zapowiada się na największą, najbardziej epicką, najróżnorodniejszą, najładniejszą i najciekawszą Zeldę. Tegoroczne E3 pokazywało tylko, jak to wygląda przy pomocy pilota, więc wrażenie sie może trochę zatarło. Zresztą nawet to co zobaczyłem teraz przekonuje mnie, że ładniejszą grą na GCN może jest tylko RE4.
  • 0

#92 Gość__* Napisany 21 maja 2006 - 21:33

Gość__*
  • Goście

Wg mnie grafika na GC się znacznie poprawiła :cojest:


W stosunku do czego, bo na E3 pokazywano jedynie wersję na Wii, która wyglądała tak samo jak na GC ??


W stosunku do poprzedniego dema.
  • 0

#93 Gość__* Napisany 21 maja 2006 - 23:33

Gość__*
  • Goście

Wg mnie grafika na GC się znacznie poprawiła :cojest:


W stosunku do czego, bo na E3 pokazywano jedynie wersję na Wii, która wyglądała tak samo jak na GC ??


W stosunku do poprzedniego dema.


Poprzednie demo było na GC, to z tegorocznego E3 na Wii, więc raczej trudno na tej podstawie stwierdzić, że grafika na GC się poprawiła. Tym bardziej, że prezentowne demo miało ten sam poziom grafiki co poprzednie. Skoro na Wii nic się nie zmieniło, to GC chyba tym bardziej. Tak czy inaczej gra i tak wygląda świetnie, niech tylko poprawią animację Linka. Ale pewnie się to nie stanie, mieli tyle czasu na zrobienie tego, więc nie sądzę, że coś się zmieni.
  • 0

#94 BeSOS Napisany 22 maja 2006 - 09:36

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja akurat bo tym co widziałem na E3 bardziej skłaniam się ku wersji na GCN - strzelanie z łuku nie bardzo wychodziło kolesiowi co grał w demko podczas konfy - widać, że pilot jest bardzo czuły i przez to N wprowadziło spory margines błedu podczas strzelania z łuku - strzała przeleciała jakieś pół metra od potworka a ten zdechł o_O. No i jakoś nie bardzo do mnie przemawia to całe 'wczuwanie się w postac Linka'. Jakoś nie jara mnie ciagnięcie pilota w swoją strone podczas łowienia ryb czy własnie symulowanie naciągania strzały podczas strzelania...imo tylko utrudnia to grę. Po co mam ciagnąć pilot w swoją strone jak moge w sekunde nacisnąć 'A' i strzelić z łuku o_O Zreszta, bez przesady, jeszcze umiem namierzyć przeciwnika normalnymi padowymi gałeczkami oO :ninja:
  • 0

#95 kafei Napisany 22 maja 2006 - 09:37

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:
Ten dungeon z dema był jakiś słaby. W ogóle nie czułem klimatu Zeldy. Druga sprawa to poziom trudności. Wygląda na to, że znowu będzie żenująco niski. Wystarczy zrobić spin atack żeby rozwalić za jednym razem 5 lizardmanów. Ten boss, który wyglądał tak groźnie na trailerach też był jakiś za łatwy (tak samo zresztą jak boss z dema z zeszłego roku). No i jeszcze coś. Animacja nadal tnie się przy każdym mocniejszym uderzeniu mieczem. Poprawcie to wreszcie!!!

strzała przeleciała jakieś pół metra od potworka a ten zdechł o_O.

Dokładnie! Już myślałem, że nikt tego nie zauważył. Na dodatek w czasie celowania coś się zaczęło kaszanić (drgający ekran) i zapadła taka niezręczna cisza :lol:
  • 0

#96 BeSOS Napisany 22 maja 2006 - 09:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

No i jeszcze coś. Animacja nadal tnie się przy każdym mocniejszym uderzeniu mieczem. Poprawcie to wreszcie!!!


to nie animka, tylko specjalny efekt - N juz o tym wspominało rok temu. Nawet w WW to było ;)

A poziom trudnosci faktycznie beznadziejny - boss pada po 4 cięciach w oko, żenada :blah:
  • 0

#97 gruby Napisany 22 maja 2006 - 09:53

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Na początku i ja nie czułem klimatu Zeldy, apatent z megnesem uznałem z za porażkowy. Ale potem obejrzałem filmiki z IGN i dungeon w kopalni (tam gdzie jest lawa) wygląda mega zeldowo.
Dwa graficzne zmiany bedą i to spore. Chociażby w tym, że Twilight Real nie będzie już czarno buiałe tylko kolorowe. Z jednej strony pomysł z szarościami był fajny i artystyczny, ale na dłuższą metę faktycznie mógłby być męczący.
Dodany obrazek

JEDYN apeluję, obejrzyj film z IGN. Tak koleś celuje z łuku bez najmniejszego problemu i bossowi wali headshoty jak znalazł :D Co do naciągania łuku, myślę, że to jest opcja. Bo naciągając łuk trodno celować pointerem... Trzeba też pamiętać, że strzelanie z łuku w Zeldzie zawsze było czasochłonne. Prejście w widok FPP i przycelowanie zawsze zajmowało sporo czasu. Przynajmnej na początku :/


Anyway, ja potwierdzam zdanie Koxa. Szykuje się najlepsza Zelda ever. Czuję to w kościach.

Co do poziomu trudności. Aonuma zapowiedział, że gra będzie dużo trudniejsza od WW.

Ten dungeon z dema był jakiś słaby. W ogóle nie czułem klimatu Zeldy. Druga sprawa to poziom trudności. Wygląda na to, że znowu będzie żenująco niski. Wystarczy zrobić spin atack żeby rozwalić za jednym razem 5 lizardmanów. Ten boss, który wyglądał tak groźnie na trailerach też był jakiś za łatwy (tak samo zresztą jak boss z dema z zeszłego roku). No i jeszcze coś. Animacja nadal tnie się przy każdym mocniejszym uderzeniu mieczem. Poprawcie to wreszcie


Przecież nawet po konferencji kolesie z Ninny mówili, że znacząco obniżyli poziom trudności w demku, żeby wszyscy redaktorzy z konsolowych pismaków umieli przejść demo. Więc o poziom trudności bym sić nie martwił A co do walki z bossem- fakt wyglądała na łatwą. Ale jak wiedziało się co robić.
  • 0

#98 BeSOS Napisany 22 maja 2006 - 10:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
fajnie, że napakowali nowych filtróe do Zeldy - to jest na plus. Faktycznie twilight realm wyglada teraz lepiej...ale mam nadzieje, ze nie wyjdzie z tego takie coś jak Dark Aether w MP:Echoes ;] Czyli ma być równie grywalne jak normalny świat w Zeldzie ;)

Gruby, ja własnie mówie o tym filmiku najnowszym z ignu -full 7min demko. Nie wiem, ja takie odniosłem wrażenie, ze coś nie bardzo szło ;]
  • 0

#99 gruby Napisany 22 maja 2006 - 10:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
To ja nic nie rozumiem... Mówisz o tym filmiku z walką z bossem??

to z tegorocznego E3 na Wii

Nie. Nowy trailer (ten co się zaczyna jak Link upada na ziemię i coś gada) jest z GCN. Wystarczy spojrzeć na znaczki kontrolek ;) I wyglada znacznie lepiej niż ostatnie trailery (sprzed roku)
  • 0

#100 BeSOS Napisany 22 maja 2006 - 10:38

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

To ja nic nie rozumiem... Mówisz o tym filmiku z walką z bossem??


na ign jest do sciagnięcia 7 minutowe demko w HD - i zawiera zarówno trochę eksploracji dungeona jak i całą walkę z bossem.
Na poczatku demka koles strzela z łuku (i mu to nie wychodzi, choć gra zalicza trafienia) - dlatego piszę, ze strzelanie jest dziwne, a na końcu demka walczy z bossem (którego zabija po 4 ciachnięciach) - dlatego napisałem, że gra jest łatwa. teraz jasniej :)?
  • 0

#101 kafei Napisany 22 maja 2006 - 12:26

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:
Wiecie co mi się marzy w nowej Zeldzie? Chociaż jeden nieobowiązkowy dungeon jako subquest. Taki prawdziwy z konkretnym bossem na końcu. A w nagrodę za jego przejście jakiś fajny przedmiot np. nowy miecz. Subquesty w WW były biedne - nie dość, że nudne (np. wyławianie skarbów) to jeszcze nie dawały żadnej satysfakcji bo zdobyte przedmioty były zupełnie nieprzydatne.
  • 0

#102 Kaxi Napisany 22 maja 2006 - 15:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Trochę przesadzasz, bo do zdobycia w subquestach była na pewno Maska, która coś tam dawała i jeszcze jeden chyba przedmiot, ale jaki to nie pamiętam.

EDIT: Potwierdzam co mówili poprzednicy: demko było specjalnie ułatwione, by każdy mógł przejść, ten dungeon z konferencji był treningowy, chyba się nie znajdzie w pełnej grze (mówię o początku samym), nie ma żadnych przycięć animacji, tylko to znak że się trafiło kolesia. Co do naciągania pada to się nie przypatrywałem, ale wydawało mi się, że koleś robi to dla picu a tak naprawdę wystarczy wycelować i wcisnąc A :/


Gruby: o fuuuck!!! Nie wiedział, że jets juz foto z nowego Twilight Realm!!!! Wygląda to zarąbiście, choc jakość jest słaba. Normalnie nieco psychodelą jedzie... :klaszcze:
  • 0

#103 kafei Napisany 22 maja 2006 - 15:56

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:
Akurat te przedmioty, które wymieniłeś (pirate charm i magic barrier jeśli dobrze pamiętam) były zupełnie nieprzydatne. No i sposób ich zdobycia też był raczej nieciekawy.
  • 0

#104 gruby Napisany 22 maja 2006 - 16:04

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

na ign jest do sciagnięcia 7 minutowe demko w HD - i zawiera zarówno trochę eksploracji dungeona jak i całą walkę z bossem.
Na poczatku demka koles strzela z łuku (i mu to nie wychodzi, choć gra zalicza trafienia) - dlatego piszę, ze strzelanie jest dziwne, a na końcu demka walczy z bossem (którego zabija po 4 ciachnięciach) - dlatego napisałem, że gra jest łatwa. teraz jasniej ?


Tak, tak wszystko jasne. Ja po prostu myślełem, że oglądaliśmy inne filmiki. Ale może masz rację. :)
  • 0

#105 Kaxi Napisany 22 maja 2006 - 16:05

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Trudno wymagac by przemdioty zdobyte w sub questach były konieczne do ukończenia gry...
  • 0

#106 gruby Napisany 22 maja 2006 - 16:07

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Ale w okasrynie był side quest z gigantem na górze, który dawał potem gigantyczny obosieczny miecz... COś takiego chętnie bym przywitał, bo znajdowanie kolejnych kawałków serduszek mnie nie kręci. Ja też mam nadzieję, że przedmiotów będzie więcej i będą fajniejsze,.
  • 0

#107 kafei Napisany 22 maja 2006 - 16:55

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:
Epona też nie była potrzebna do ukończenia Ocariny ale była bardzo miłym dodatkiem.
  • 0

#108 PomezZ Napisany 22 maja 2006 - 16:58

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Ocaryna!!!!! Jezu na śmierć zapomniałem, że ją muszę przejść zanim dostanę TP!!!! Taki mały OT: w którym momencie gry ocarynka sie rozkręca?
  • 0

#109 Ney Napisany 22 maja 2006 - 17:24

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Po wciśnieciu przycisku start:)
A poważnie to po pierwszym dungeonie (drzewo) już nie powinienieś móc się oderwać:)
  • 0

#110 gruby Napisany 22 maja 2006 - 18:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
kolejny skan... Proponuje powiększyć :) wygląda miodzio... :D
Dodany obrazek

Co do grafiki na Wii. http://games.kikizo.com/news/200605/105.asp

"While Twilight Princess on Wii is easily the most visually stunning Zelda game to date, it didn't look as solid as Super Mario Galaxy running on the kiosks right beside it. In our interview with Nintendo it was revealed that the Wii version would take advantage of the additional horsepower in the way of better graphics, but the demo we played looked as if not much work had been put into the Wii version's visuals, but mostly on its fancy new control scheme. Hopefully Nintendo will find the time necessary to upgrade the look even more before the game launches with the console later this year. A beautiful game non-the-less, and after playing it in 16x9 we never want to see the game on a square television again."


Ja tam Kikizo nie ufam za bardzo, ale może coś w tym będzie...
  • 0

#111 xell Napisany 23 maja 2006 - 16:31

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Pamiętasz jak mieli "Hands-on PS3"? W znacznej mierze się sprawdziło :ninja:
  • 0

#112 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 21:20

Gość__*
  • Goście
Nikt z was nie wspomniał o speakerze w pointerze. Podczas konferencji koleś prezentujący Zelde wspomina coś o tym przy fragmęcie gdy Link pierwszy raz strzela z łuku. Wie ktoś o co chodzi???
  • 0

#113 ACZ Napisany 25 maja 2006 - 21:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
W padzie będzie głośnik i mikrofon.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#114 Kaxi Napisany 25 maja 2006 - 22:03

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Gdy strzelasz w Zeldzie z łuku, świst strzały najpierw słyszysz w pilocie, potem dźwięk płynnie "przechodzi" do telewizora. Taki bajer, dobrze wykorzystany może stworzyć fajny klimat, powiedzmy w horrorach (ach, ten odgłos kapiącej krwi z noża).
  • 0

#115 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 22:20

Gość__*
  • Goście
:cooo: :kult: :jeee: :klaszcze:
  • 0

#116 Gość__* Napisany 25 maja 2006 - 22:22

Gość__*
  • Goście
To o to chodziło "prezenterowi" gdy mówił o wędrowaniu dzwięku z ręki do telewizora. Dzieki Kaxi.
  • 0

#117 PomezZ Napisany 25 maja 2006 - 22:27

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Patent z głośniczkiem jest autentycznie świetny i daje duże pole do popisu dla producentów. Pewnie nawet nie zdajemy sobie w tej chwili sprawy w jaki sposób może to w przyszłości pomóc w budowaniu klimatu. Zastanawia mnie natomiast jedno. Jakośc dźwięku wydobywającego się z głośniczka i w jak dużym stopniu bedzie on zżerał akumulatorki.
  • 0

#118 gruby Napisany 26 maja 2006 - 12:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
O to bym się nie bał. Wavebird do dzisiaj pozostaje jednym z lepszych padów wirelessowych jeśli chodzi o energooszczędność.
  • 0

#119 PomezZ Napisany 26 maja 2006 - 16:30

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:

O to bym się nie bał. Wavebird do dzisiaj pozostaje jednym z lepszych padów wirelessowych jeśli chodzi o energooszczędność.



Ale WB nie posiadał tylu funkcji co Wiimote. Tak przynajmniej mi się zdaje :wariat: . No i pozostaje ten nieszczęsny głośniczek. Wolę się nie napalać na przekozacką jakość tego "malucha".
  • 0

#120 BeSOS Napisany 26 maja 2006 - 16:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
jakosc głośniczka ponoć jest taka jak dzwiek na DSie o_O czyli imo źle nie jest oO
  • 0