PERFECT DARK ZERO (cz. 3)
#31 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 18:31
P.S. Xbox360 parametry prawie jak currentgen, a nie nextgen.
#32 Napisany 25 listopada 2005 - 18:40
#33 Napisany 25 listopada 2005 - 19:10
P.S. Xbox360 parametry prawie jak currentgen, a nie nextgen
Mocne...
#34 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 22:06
A PS 3 to juz jest prawie Star Trek. Sory, ale jesli procek 3 rdzeniowy o taktowaniu 3,2 traktujesz jak prawie curent gen to cos tu nie gra. W dodatku, to jest temat o PDZ a nie jakies System Wars czy Xbox 360 temat ogolny.
#35 Napisany 25 listopada 2005 - 23:58
#36 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 11:52
#37 Napisany 26 listopada 2005 - 11:59
#38 Napisany 26 listopada 2005 - 12:15
Eeee, mam nadzieję że chodziło o Quake 4, bo inaczej faktycznie naginane są oceny. W tym wypadku, w obliczu właśnie owych faktów, można rzec że albo IGN zaniżył ocenę Perfect Dark Zero, albo podwyższył innym tytułom na X360. Tylko, że podwyższanie innym sensu jakoś nie ma.a schrzaniona na X360 wersja Quake 3 dostaje tylko 0.3 mniej...
#39 Napisany 26 listopada 2005 - 12:16
#40 Napisany 26 listopada 2005 - 12:43
Choc obiektywne paly, jak brak challenge'y, cheatow i denny komentator sa niepodwazalne
Blizz, challenges, podobnie jak Counter-operative bedą do sciągnięcia za darmo (jasne...;]) z Live!. Musieli sie streszczać, wiec po części to ich usprawiedliwia.....ale brak cheatów też mnie wnerwia. Komentatora nie słyszałem, ale po tym jak usłyszałem dubbing, to mogę twierdzić, że jest na podobnym poziomie
#41 Napisany 26 listopada 2005 - 13:25
Mam po prostu swiadomosc, ze moj wymarzony Changelog nie zostal do tej gry wprowadzony. I tego juz nie moge "tak ot" sobie tej grze wybaczyc. Choc swiadomosc, ze raczej nie mogla mu podolac, tez mam.
#42 Napisany 26 listopada 2005 - 14:02
Blizz, challenges, podobnie jak Counter-operative bedą do sciągnięcia za darmo z Live!.
Już są.
#43 Napisany 26 listopada 2005 - 14:37
#44 Napisany 26 listopada 2005 - 14:58
No ale, możliwe, że te dodatki będzie można sciągnąć za pomocą Silver Live!. Do tego wystarczy net, a chyba to już nie jest wielki problem.Świetnie że są ale w przypadku Xboxa 20% ludzi ma Live, przyjmując że teraz podobnie bedzie z X360 wychodzi że dla 80% posiadaczy PDZ będzie mało rozbudowane, szczególnie biorąc pod uwagę że single player w recenzjach oceniany jest znacznie gorzej niż multi.
#45 Napisany 26 listopada 2005 - 15:29
Świetnie że są ale w przypadku Xboxa 20% ludzi ma Live, przyjmując że teraz podobnie bedzie z X360 wychodzi że dla 80% posiadaczy PDZ będzie mało rozbudowane, szczególnie biorąc pod uwagę że single player w recenzjach oceniany jest znacznie gorzej niż multi.
ok, ale jest szansa ze bedzie można te dodatki ściągnąć z netu i wypalić na płytce...tzn. nie wiem czy akurat tak będzie, ale np do emulacji niektórych gier Microsoft już potwierdził taką usługę
A teraz mi nie powiesz chyba, że mało kto będzie mógł wypalić sobie te dodatki na płytce....czyż nie :> ?
#46 Napisany 26 listopada 2005 - 15:41
#47 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 18:55
Blizzard ja wiem ,ze jesteś fanem jedynki ale chyba recenzent moze wymagać troche więcej od przeciwników przecież PD:zero od perfect dark dzielą..2 systemy.troche jednak przeskok jest wiec mogli sie bardziej postarać.
zonk roku i tyle.
#48 Napisany 26 listopada 2005 - 19:03
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.
#49 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 19:21
87% - Zonk roku? O_o
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.
Hej, ja oczekiwałem na grę tak dobrą jak Halo (albo wersja dla antyfanów Halo: na oceny tak dobre jakie zdobyło Halo), więc jest rozczarowanie - zonk roku;] Tak samo Kameo.
TimeSplitters 2, Medal of Honor Allied Assault > PDZ
#50 Napisany 26 listopada 2005 - 20:21
#51 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 21:20
Jeśli część pierwsza dostaje 94% i staje się legendą, a część druga ma atakować pozycję innej legendy ze średnią 95% takie oceny jakie ma PDZ są pewnym rozczarowaniem.
Zgadzam się, to nie jest "jakaś tam" gra. to PD, liczyłem na coś mega wypaśnego. No ale jak sie grupa rozbija i część przechodzi do Free Radical Design to i na PDZ musiało się to odbić.
#52 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 21:56
sorry ale my dyskutujemy o tytule ,który miał być system sellerem czy jakoś tak a nie o popierdółce i w tym wypadku średnie oceny na poziomie 8.7 czy tam 8+ są rozczarowaniem i to cholernym.dante dobrze prawi zresztą ta gra miała pobić halo 2 oraz jest kontynuatorem legendarnego PD według wielu najlepszej gry na n64.mamy pierwszy rzeczywisty niewypał.czekamy co dalej sie stanie.87% - Zonk roku? O_o
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.
#53 Napisany 26 listopada 2005 - 22:03
#54 Napisany 26 listopada 2005 - 22:33
Dzięki Ci Gamespocie za ten akapit!!! Jakże bym sobie pluł w brodę, gdyby kupił tą grę. A dzięki temu tekstowi całkowicie skreśliłem ją z listy zakupów.
#55 Napisany 27 listopada 2005 - 12:10
A dzięki temu tekstowi całkowicie skreśliłem ją z listy zakupów.
ok, masz prawo, ale imo w tym cytacie nie ma nic takiego, co by sprawiło, że PDZ bym totalnie olał. Czepiają się scenariusza i tego, że misje nie są ze sobą jakoś spójnie połączone...
As it stands, the missions are generally excellent, but they do feel somewhat disconnected, especially since the game pushes you back out to the mission-select menu in between each one
Jasne, też bym wolał, żeby scenariusz mnie powalił, albo żeby był choć tak dobry jak w PD, ale skoro piszą, że tryb dla 1 gracza i tak jest doskonały, to mogę to przeboleć.
#56 Napisany 27 listopada 2005 - 19:55
#57 Gość__* Napisany 27 listopada 2005 - 22:37
#58 Gość__* Napisany 27 listopada 2005 - 23:25
#59 Napisany 28 listopada 2005 - 00:08
No widzisz a w Halo masz to i to hehe
Jaaaaaasne... Kolorowi Bogodziobogo i ich przygody. A Master Chief jest chyba bohaterem o bardziej zlozonej osobowosci niz Solid Snake.
A najlepsza fabula w FPP byla chyba w pierwszym PD... Tak wiec - jasne, minusem bedzie, jesli nie spelni moich oczekiwan, ale nie przeszkodzi mi to w bawieniu sie ta gra.
#60 Gość__* Napisany 28 listopada 2005 - 13:38
No widzisz a w Halo masz to i to hehe
Jaaaaaasne... Kolorowi Bogodziobogo i ich przygody. A Master Chief jest chyba bohaterem o bardziej zlozonej osobowosci niz Solid Snake.
A najlepsza fabula w FPP byla chyba w pierwszym PD... Tak wiec - jasne, minusem bedzie, jesli nie spelni moich oczekiwan, ale nie przeszkodzi mi to w bawieniu sie ta gra.
musisz zagrać w Project Breakdown