Skocz do zawartości

PERFECT DARK ZERO (cz. 3)


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
684 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 25 listopad 2005 - 18:31

Gość__*
  • Goście
Tydzien temu wrocilem z Anglii. Gralem PZD demo. Moge powiedziec, ze nie dziekuje Rare.

P.S. Xbox360 parametry prawie jak currentgen, a nie nextgen.
  • 0

#32 xell Napisany 25 listopad 2005 - 18:40

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16375 Postów:
dziwne, że nie jestem zdziwiony taką gadką :lol:
  • 0

#33 mleko2099 Napisany 25 listopad 2005 - 19:10

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1352 Postów:

P.S. Xbox360 parametry prawie jak currentgen, a nie nextgen



Mocne...
  • 0

#34 Gość__* Napisany 25 listopad 2005 - 22:06

Gość__*
  • Goście
serio, serio serio
A PS 3 to juz jest prawie Star Trek. Sory, ale jesli procek 3 rdzeniowy o taktowaniu 3,2 traktujesz jak prawie curent gen to cos tu nie gra. W dodatku, to jest temat o PDZ a nie jakies System Wars czy Xbox 360 temat ogolny.
  • 0

#35 Blizzard Beast Napisany 25 listopad 2005 - 23:58

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Hehe, widze, ze jakies watpliwosci co do mojego obiektywizmu sie pojawily :twisted: I bardzo, skadinad dobrze 8) A tak powaznie... IGN dal ciala. Nie bardzo rozumiem zarzuty i juz. Co to znaczy, ze wrogowie zachowuja sie w taki sposob jak w jedynce - to wlasnie do cholery w tej grze kocham i dla mnie to plus nie minus. Takich kwiatkow w recenzji jest sporo. Choc obiektywne paly, jak brak challenge'y, cheatow i denny komentator sa niepodwazalne.
  • 0

#36 Gość__* Napisany 26 listopad 2005 - 11:52

Gość__*
  • Goście
Moze chodziło im o to ze pierwsza czesc PD ukazała sie kilka ładnych lat temu i przez te lata zachowanie wrogow sie nie zmieniło.
  • 0

#37 Ney Napisany 26 listopad 2005 - 11:59

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8172 Postów:
Nie zmienilo sie bo bylo dobre:).Po co zmieniac to co sie sprawdzalo (przeciez m.in za to gra dostala 9.9).Mieli zmieniac tylko po to zeby zmiany byly i IGN mogl je wypunktowac?Dla mnie IGN ma duzy minus z recke PDZ.Rozumiem ze ocena moze byc 8.4 (prawo autora) ale nie kiedy beznadziejne przy PDZ CoD2 dostaje 9.0 a schrzaniona na X360 wersja Quake 3 dostaje tylko 0.3 mniej...
  • 0

#38 Scorpio Napisany 26 listopad 2005 - 12:15

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:

a schrzaniona na X360 wersja Quake 3 dostaje tylko 0.3 mniej...

Eeee, mam nadzieję że chodziło o Quake 4, bo inaczej faktycznie naginane są oceny. W tym wypadku, w obliczu właśnie owych faktów, można rzec że albo IGN zaniżył ocenę Perfect Dark Zero, albo podwyższył innym tytułom na X360. Tylko, że podwyższanie innym sensu jakoś nie ma.
  • 0

#39 Ney Napisany 26 listopad 2005 - 12:16

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8172 Postów:
Shame on me...Oczywiscie chodzilo o Quake 4:)
  • 0

#40 Jedyn Napisany 26 listopad 2005 - 12:43

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

Choc obiektywne paly, jak brak challenge'y, cheatow i denny komentator sa niepodwazalne


Blizz, challenges, podobnie jak Counter-operative bedą do sciągnięcia za darmo (jasne...;]) z Live!. Musieli sie streszczać, wiec po części to ich usprawiedliwia.....ale brak cheatów też mnie wnerwia. Komentatora nie słyszałem, ale po tym jak usłyszałem dubbing, to mogę twierdzić, że jest na podobnym poziomie :lol:
  • 0

#41 Blizzard Beast Napisany 26 listopad 2005 - 13:25

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Ja wiem, jedynek, ze beda. Problem w tym, ze nie wiadomo kiedy. I jak sie tak zastanowic, to zapisanie 30 czy 50 multiplayerowych presetow na plytce plus gwiazdeczka, ze zaliczone/niezaliczone to chyba niewielka rzecz. Oni ta gre robili piec lat, a 50 zajebistych presetow w pierwszym PD ja ukladam w jeden dzien. Fakt, bez wnikliwych betatestow, ale ukladam. Bo ze couterop to wiecej roboty, i on moze sobie byc pozniej, to wiemy. Trzeba by chociaz Suicide Pill skodowac :D A challenge to naprawde gowienko. I mogli je zrobic.

Mam po prostu swiadomosc, ze moj wymarzony Changelog nie zostal do tej gry wprowadzony. I tego juz nie moge "tak ot" sobie tej grze wybaczyc. Choc swiadomosc, ze raczej nie mogla mu podolac, tez mam.
  • 0

#42 TomisH Napisany 26 listopad 2005 - 14:02

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:

Blizz, challenges, podobnie jak Counter-operative bedą do sciągnięcia za darmo z Live!.


Już są.
  • 0

#43 Danteusz Napisany 26 listopad 2005 - 14:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28276 Postów:
Świetnie że są ale w przypadku Xboxa 20% ludzi ma Live, przyjmując że teraz podobnie bedzie z X360 wychodzi że dla 80% posiadaczy PDZ będzie mało rozbudowane, szczególnie biorąc pod uwagę że single player w recenzjach oceniany jest znacznie gorzej niż multi.
  • 0

#44 MaxVarEmreis Napisany 26 listopad 2005 - 14:58

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Świetnie że są ale w przypadku Xboxa 20% ludzi ma Live, przyjmując że teraz podobnie bedzie z X360 wychodzi że dla 80% posiadaczy PDZ będzie mało rozbudowane, szczególnie biorąc pod uwagę że single player w recenzjach oceniany jest znacznie gorzej niż multi.

No ale, możliwe, że te dodatki będzie można sciągnąć za pomocą Silver Live!. Do tego wystarczy net, a chyba to już nie jest wielki problem.
  • 0

#45 Jedyn Napisany 26 listopad 2005 - 15:29

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

Świetnie że są ale w przypadku Xboxa 20% ludzi ma Live, przyjmując że teraz podobnie bedzie z X360 wychodzi że dla 80% posiadaczy PDZ będzie mało rozbudowane, szczególnie biorąc pod uwagę że single player w recenzjach oceniany jest znacznie gorzej niż multi.


ok, ale jest szansa ze bedzie można te dodatki ściągnąć z netu i wypalić na płytce...tzn. nie wiem czy akurat tak będzie, ale np do emulacji niektórych gier Microsoft już potwierdził taką usługę

A teraz mi nie powiesz chyba, że mało kto będzie mógł wypalić sobie te dodatki na płytce....czyż nie :> ?
  • 0

#46 Danteusz Napisany 26 listopad 2005 - 15:41

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28276 Postów:
Nie słyszałem o takiej możliwości. Jesli faktycznie będzie to możliwe to sporo osób wypali, ale też nie wszystkie ;]
  • 0

#47 Gość__* Napisany 26 listopad 2005 - 18:55

Gość__*
  • Goście
hahaa nie moge.wchodze na gamerankings.patrze perfect dark zero są recenzje.co dostanie?10 czy moze 9.7?nie.lol dostał marne 87%.rzeczywiście pogromca halo. :lol: a tak na to czekałem bo to miał być tytuł ,który mnie miał przekonać do kupna tej konsoli.czekam tylko na obliviona więc.no i pierwszy raz sie zgodze z czychu3.to już nie to samo rare co w czsach n64.tak samo jak square diametralnie obniżyły loty od czasów psx tak rare zrobił to samo...

Blizzard ja wiem ,ze jesteś fanem jedynki ale chyba recenzent moze wymagać troche więcej od przeciwników przecież PD:zero od perfect dark dzielą..2 systemy.troche jednak przeskok jest wiec mogli sie bardziej postarać.
zonk roku i tyle.
  • 0

#48 TomisH Napisany 26 listopad 2005 - 19:03

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
87% - Zonk roku? O_o
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.
  • 0

#49 Gość__* Napisany 26 listopad 2005 - 19:21

Gość__*
  • Goście

87% - Zonk roku? O_o
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.


Hej, ja oczekiwałem na grę tak dobrą jak Halo (albo wersja dla antyfanów Halo: na oceny tak dobre jakie zdobyło Halo), więc jest rozczarowanie - zonk roku;] Tak samo Kameo.

TimeSplitters 2, Medal of Honor Allied Assault > PDZ :|
  • 0

#50 Danteusz Napisany 26 listopad 2005 - 20:21

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28276 Postów:
Jeśli część pierwsza dostaje 94% i staje się legendą, a część druga ma atakować pozycję innej legendy ze średnią 95% takie oceny jakie ma PDZ są pewnym rozczarowaniem.
  • 0

#51 Gość__* Napisany 26 listopad 2005 - 21:20

Gość__*
  • Goście

Jeśli część pierwsza dostaje 94% i staje się legendą, a część druga ma atakować pozycję innej legendy ze średnią 95% takie oceny jakie ma PDZ są pewnym rozczarowaniem.


Zgadzam się, to nie jest "jakaś tam" gra. to PD, liczyłem na coś mega wypaśnego. No ale jak sie grupa rozbija i część przechodzi do Free Radical Design to i na PDZ musiało się to odbić.
  • 0

#52 Gość__* Napisany 26 listopad 2005 - 21:56

Gość__*
  • Goście

87% - Zonk roku? O_o
Ludziom to się w głowach poprzewracało już.

sorry ale my dyskutujemy o tytule ,który miał być system sellerem czy jakoś tak a nie o popierdółce i w tym wypadku średnie oceny na poziomie 8.7 czy tam 8+ są rozczarowaniem i to cholernym.dante dobrze prawi zresztą ta gra miała pobić halo 2 oraz jest kontynuatorem legendarnego PD według wielu najlepszej gry na n64.mamy pierwszy rzeczywisty niewypał.czekamy co dalej sie stanie.
  • 0

#53 TomisH Napisany 26 listopad 2005 - 22:03

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1290 Postów:
Dla kogo miała być killerem to miała ;]
  • 0

#54 Tidus1024 Napisany 26 listopad 2005 - 22:33

Tidus1024

    Pikachu

  • Narybek
  • 51 Postów:
Cytat z recki z Gamespota (cuty są mojej roboty) "It's fortunate that the action is as good as it is, since the story in Perfect Dark Zero--which involves a power-hungry businessman's search for some sort of powerful artifact--feels surprisingly tacked on. A combination of voice-over mission briefings and rather unimpressive cutscenes using the in-game character models try to drive the plot forward, but it's easy to get lost in the details, and it's harder to care. (...) As it stands, the missions are generally excellent, but they do feel somewhat disconnected, especially since the game pushes you back out to the mission-select menu in between each one. A very brief ending also prevents Perfect Dark Zero from having much impact from a storytelling standpoint".

Dzięki Ci Gamespocie za ten akapit!!! Jakże bym sobie pluł w brodę, gdyby kupił tą grę. A dzięki temu tekstowi całkowicie skreśliłem ją z listy zakupów.
  • 0

#55 Jedyn Napisany 27 listopad 2005 - 12:10

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

A dzięki temu tekstowi całkowicie skreśliłem ją z listy zakupów.


ok, masz prawo, ale imo w tym cytacie nie ma nic takiego, co by sprawiło, że PDZ bym totalnie olał. Czepiają się scenariusza i tego, że misje nie są ze sobą jakoś spójnie połączone...


As it stands, the missions are generally excellent, but they do feel somewhat disconnected, especially since the game pushes you back out to the mission-select menu in between each one


Jasne, też bym wolał, żeby scenariusz mnie powalił, albo żeby był choć tak dobry jak w PD, ale skoro piszą, że tryb dla 1 gracza i tak jest doskonały, to mogę to przeboleć.
  • 0

#56 Blizzard Beast Napisany 27 listopad 2005 - 19:55

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Hue hue hue. Fabule, to ja mam w MGS3. A w PDZ mam strzelac.
  • 0

#57 Gość__* Napisany 27 listopad 2005 - 22:37

Gość__*
  • Goście
No widzisz a w Halo masz to i to ;) hehe
  • 0

#58 Gość__* Napisany 27 listopad 2005 - 23:25

Gość__*
  • Goście
wynika z tego proste równanie.quake 4 nie odegra już takiej roli jak pierwsze części.pdz nie spełniło oczekiwań killzone 2 jak narazie to wielka ściema(retusz) i niewiadoma(zresztą jedynka nie odegrała żadnej roli) tak więc króla fpp konsolowych halo 2 może pokonac jedynie ...halo 3.zaiste ciekawe.
  • 0

#59 Blizzard Beast Napisany 28 listopad 2005 - 00:08

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:

No widzisz a w Halo masz to i to hehe


Jaaaaaasne... Kolorowi Bogodziobogo i ich przygody. A Master Chief jest chyba bohaterem o bardziej zlozonej osobowosci niz Solid Snake.

A najlepsza fabula w FPP byla chyba w pierwszym PD... Tak wiec - jasne, minusem bedzie, jesli nie spelni moich oczekiwan, ale nie przeszkodzi mi to w bawieniu sie ta gra.
  • 0

#60 Gość__* Napisany 28 listopad 2005 - 13:38

Gość__*
  • Goście

No widzisz a w Halo masz to i to hehe


Jaaaaaasne... Kolorowi Bogodziobogo i ich przygody. A Master Chief jest chyba bohaterem o bardziej zlozonej osobowosci niz Solid Snake.

A najlepsza fabula w FPP byla chyba w pierwszym PD... Tak wiec - jasne, minusem bedzie, jesli nie spelni moich oczekiwan, ale nie przeszkodzi mi to w bawieniu sie ta gra.


musisz zagrać w Project Breakdown
  • 0