PERFECT DARK ZERO (cz. 3)
#151 Napisany 29 stycznia 2006 - 16:01
Gram juz w PDZ i.....sam narazie nie wiem co sadzić To co mi nie pasuje to sterowanie, już chyba z godzine spedziłem na dostosowywaniu go do mojego widzimisię a nadal jest jakos tak dziwnie. Myślę, że po dłuższym treningu przywykne, ale imo mogło być lepiej:)
Druga sprawa - ta gra pod względem opcji w porównaniu z PD jest biedna Nie mówie o multi, bo tam jeszcze nie dobrze nie sprawdziłem, ale jesli o singla i opcje jego dotyczącego to aż sam się zdziwiłem...i menusy jakies takie bez polotu
Grafika - oceniam narazie to co zobaczyłem po 2 godzinach grania na zwykłym tv i też nie powala, jest plastikowo ale ładnie. teksturki roxuja tak samo jak na filmikach, tyle, że mam wrażenie, że bez nich gra nie byłaby tak atrakcyjna:) No ale mówię, mało grałem:)
Giwery wymiatają, to każdy wie
Muza wymiata jeszcze bardziej, szczególnie w levelu gdzie idziemy do jakiegos klubu nocnego, fajnie słychac ją w oddali, jak w realu
#152 Napisany 29 stycznia 2006 - 16:52
#153 Napisany 29 stycznia 2006 - 18:23
#154 Napisany 29 stycznia 2006 - 19:42
#155 Gość__* Napisany 29 stycznia 2006 - 21:38
#156 Napisany 29 stycznia 2006 - 22:00
Piknie . Ale ja nie chce zeby mi SuperDragona osłabiali, mocny jest, ale ma mały magazynek. Co najwyzej mogli by cos zrobic z granatnikiem, albo mu zoom osłabic .Misiaczki prosze o uwage
Szykuje nam sie update http://xboxpolska.ne...php?id=1288#kom
#157 Napisany 29 stycznia 2006 - 22:03
Jakiego krzyzyka? o_O
ojej chodziło mi o to, że jest statyczny (moving/fixed), ale teraz sobie przypominam, że w PD tego nie było, tylko w TS3, mniejsza xD
[Mielu]
wynocha, paszoł won
#158 Gość__* Napisany 29 stycznia 2006 - 22:39
Ale ja nie chce zeby mi SuperDragona osłabiali, mocny jest, ale ma mały magazynek. Co najwyzej mogli by cos zrobic z granatnikiem, albo mu zoom osłabic
Super Dragon to IMO broń przegięta...
Dysk i miny tez
#159 Napisany 29 stycznia 2006 - 22:54
a teraz powiedzcie mi, czy mam dresiarską mentalność, bo muza w klubie imo RoX
[Mielu]
już już, ochłoń
#160 Napisany 29 stycznia 2006 - 23:51
Ale dziś niezłego buga widziałem w multi, az szkoda gadać.
Na planszy Desert ludziki chodzą sobie po "górach" ( zreszta zauwazyłem, że np na Urbanie też), wturlikuja się po lekko pochyłych stokach . To jeszcze nic, najlepsze było jak gram meczyk w Infected, jestem kościejem i został nam tylko jeden ludz. Szukamy, szukamy, ale znaleść nie możemy. W pewnym momencie postanowiłem wejsć na jedna z gór, na skraju planszy, jakież było moje zdziwienie jak sie okazało, że obok jest druga plansza. LOL. Teraz najlepsze, gościu zbieg do tej planszy . No co jest kufa?? Bawimy sie w jakies równoległe światy?? Jeśli Rare tego nie naprawi to moze być kiepsko, poprostu jakieś głupie niedorostki zaczną to wykorzystywac nagminnie. Ehh zeby tylko nie było to co z Halo 2...
#161 Napisany 29 stycznia 2006 - 23:56
Muza na dyskotece rox, szczególnie na dobrym sprzecie z dobrym basem .
no ba, czyli nie jestem sam
A z tymi bugami, to pamietaj, że właśnie dzięki nim halo jest tak popularne
Hmm, łudze się, ale bardzo bym chciał w tym packu z nowymi levelami jakaś mapke z wersji na N64...
#162 Napisany 30 stycznia 2006 - 09:38
tak w ramach ciekawostki : jezeli gamerankings uwzglednialby ocene n+ w swoim zestawieniu, ocena BB bylaby 12 najwyzsza (wsrod 120)
#163 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 10:14
#164 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 12:05
toż to tylko glitchowanie Każdy może tak zrobić.Ale dziś niezłego buga widziałem w multi, az szkoda gadać.
Na planszy Desert ludziki chodzą sobie po "górach" ( zreszta zauwazyłem, że np na Urbanie też), wturlikuja się po lekko pochyłych stokach Surprised . To jeszcze nic, najlepsze było jak gram meczyk w Infected, jestem kościejem i został nam tylko jeden ludz. Szukamy, szukamy, ale znaleść nie możemy. W pewnym momencie postanowiłem wejsć na jedna z gór, na skraju planszy, jakież było moje zdziwienie jak sie okazało, że obok jest druga plansza. LOL. Teraz najlepsze, gościu zbieg do tej planszy Blaaah! . No co jest kufa?? Bawimy sie w jakies równoległe światy?? Jeśli Rare tego nie naprawi to moze być kiepsko, poprostu jakieś głupie niedorostki zaczną to wykorzystywac nagminnie. Ehh zeby tylko nie było to co z Halo 2...
Naprawia zapewne przy updatecie
#165 Napisany 30 stycznia 2006 - 12:31
Tak w ogołe to chyba N+ oceniło najwyzej PDZ (mowa o tych ocenach ktore widziałem na necie)
Bo PDZ recenzował BB, proste. Wystawienie oceny poniżej 9 byłoby dla niego trochę jakby ośmieszeniem w świetle tego co tutaj wypisywał, jaka to będzie wielka gra, zanim jeszcze ujrzała światło dzienne
Gdyby PDZ np. Gulash recenzował to gra dostałaby zapewne 8 z hakiem. Tak myślę, że tak byłoby, biorąc pod uwagę to co napisał w ramce w recce PDZ.
Zresztą BB i tak dawał swego czasu oceny wyższe Timesplittersom 3 (w ramce) niż dał PDZ, a że PDZ jest pierwszą grą na next-gena (i powinna zrobić totalne wrażenie) to o czymś to tylko świadczy, jaki poziom grywalnościowy prezentuje PDZ.
#166 Napisany 30 stycznia 2006 - 12:48
Przecierz normalne, że każdy lubi co innego i inaczej ocenia to samo. Dla Ciebie Killzone jest gra na 9+, a dla mnie nie. Proste. A multi w PDZ jest na 11 . Czesław Ty sie luisz czepiać byle czego, bez tego chyba nie czuł byś sie spełniony...Tak w ogołe to chyba N+ oceniło najwyzej PDZ (mowa o tych ocenach ktore widziałem na necie)
Bo PDZ recenzował BB, proste. Wystawienie oceny poniżej 9 byłoby dla niego trochę jakby ośmieszeniem w świetle tego co tutaj wypisywał, jaka to będzie wielka gra, zanim jeszcze ujrzała światło dzienne
Gdyby PDZ np. Gulash recenzował to gra dostałaby zapewne 8 z hakiem. Tak myślę, że tak byłoby, biorąc pod uwagę to co napisał w ramce w recce PDZ.
Zresztą BB i tak dawał swego czasu oceny wyższe Timesplittersom 3 (w ramce) niż dał PDZ, a że PDZ jest pierwszą grą na next-gena (i powinna zrobić totalne wrażenie) to o czymś to tylko świadczy, jaki poziom grywalnościowy prezentuje PDZ.
#167 Napisany 30 stycznia 2006 - 13:15
#168 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 13:26
#169 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 13:34
Chyba jak ci się wydaję, że jest ;fNie czepiam się tylko piszę, jak jest, proste. EOT.
#170 Napisany 30 stycznia 2006 - 14:22
Po dwóch tygodniach obcowania z PDZ ja widzę to tak :Największy atut tej gry to muzyka - jest po prostu świetna !Singiel w miarę fajny ( lubię powracać do przedostatniej misji na moście - powala mnie klimat ) i wykonanie niektórych etapów robi duże wrażenie.Natomiast celowanie jest dosyć ciężkie ( musiałem czułość zjechać na 35 aby jakieś heady z pistola wchodziły ) Multi jest dla mnie....toporne.Na podstawowych ustawieniach gry , energi jest za dużo - jak nie strzelisz w łeb to ostrzeliwujesz się z gostkiem dobre 2 minuty z pistoli . Przez to że sterowanie jak dla mnie , jest nieprzyjazne - multi wogóle mnie nie chwyta( może bym zmienił zdanie bawiąc się w sieci ale na razie grałem tylko z bootami i na jednej konsoli booty+kumpel ) Ogólnie gra , w moich oczach , jest za bardzo plastikowa -modele postaci czasami wyglądają bardzo sztucznie a przez to śmiesznie .Ogólnie gra jest świetna ale gdybym miał ją oceniać od 1 do 10 to ocena 8 jest maxem dla PDZ. Singiel ? Jak najbardziej - natomiast za multi podziękuję .
mam bardzo podobn eodczucia, tyle, że ja gram raptem od 2 dni i przyznam, że nie grałem zbyt dużo, bo pochłonął mnie dashboard xD
w tej chwili najbardziej wnerwia mnie sterowanie, ale sadze, że po treningu bedzie znacznie lepiej...nie bardzo pomaga mi zmiana czułości w opcjach i raczej nie mam zamiaru usprawiedliwiac rare, że gra jest poprostu do masterowania, bo sterowanie mogli od poczatku zrobić bardziej intuicyjne
multi nawet z botami wydaje mi się fajne, bo single faktycznie jest jakiś taki niedorobiony - filmiki od czapy, Joaśka totalnie jest bezpłciowa /a głos to LOL ;)/
Muza wymiata tylko co z tego, skoro o gameplay chodzi
Mimo to jestem dobrej myśli, boz godziny na godzinę coraz bardziej mi się PDZ podoba W tej chwili? 7.9 max
#171 Napisany 30 stycznia 2006 - 14:36
ocena BB bylaby 12 najwyzsza (wsrod 120)
I?
Wystawienie oceny poniżej 9 byłoby dla niego trochę jakby ośmieszeniem w świetle tego co tutaj wypisywał, jaka to będzie wielka gra, zanim jeszcze ujrzała światło dzienne
To teraz trzymaj sie ramy. Killzone po czasie stawiam okragle 9.0 (a jest to jedna z ocen ktora zapewne dzis zostalaby troche zmniejszona przez autora w stosunku do czasu recenzji). Wiec jesli chcesz robic jakies insynuacje, zastanow sie. Killzone - 9.0. PDZ - 9.2. Hmmm. A teraz probuj znalezc kogos, kto da ci 9.0 dla KZ - chyba szybciej znajdziesz kogos, kto potwierdzi 9.2 dla Perfecta.
Gdyby PDZ np. Gulash recenzował to gra dostałaby zapewne 8 z hakiem.
Prosta sprawa - gdyby Gulash recenzowal Gran Turismo dal by 6.5, gdyby recenzowal SDvsRAW dalby 4.0 a gdyby recenzowal Harvest Moon dalby w ogole 2.5. No i do jakiego prowadzi nas to wniosku?
Zresztą BB i tak dawał swego czasu oceny wyższe Timesplittersom 3 (w ramce)
I jest to, po kilkuset godzinach z ta gra ocena zawyzona. Ale pewne rzeczy wychodza po setkach godzin - no nic na to nie poradze. Recenzja nie powstaje po stu godzinach zabawy bo naczelny wtedy krzyczy. 8)
#172 Napisany 30 stycznia 2006 - 16:11
Ale ja nie chce zeby mi SuperDragona osłabiali, mocny jest, ale ma mały magazynek. Co najwyzej mogli by cos zrobic z granatnikiem, albo mu zoom osłabic
Super Dragon to IMO broń przegięta...
Dysk i miny tez
Oj, Maiden to czemu marudziles jak od poczatku mowilem, ze te bronie to przegiecie i je wylaczalem podczas gry w Eradication ? ;]
Bo PDZ recenzował BB, proste. Wystawienie oceny poniżej 9 byłoby dla niego trochę jakby ośmieszeniem w świetle tego co tutaj wypisywał, jaka to będzie wielka gra, zanim jeszcze ujrzała światło dzienne Twisted Evil Wink
Gdyby PDZ np. Gulash recenzował to gra dostałaby zapewne 8 z hakiem. Tak myślę, że tak byłoby, biorąc pod uwagę to co napisał w ramce w recce PDZ.
Zresztą BB i tak dawał swego czasu oceny wyższe Timesplittersom 3 (w ramce) niż dał PDZ, a że PDZ jest pierwszą grą na next-gena (i powinna zrobić totalne wrażenie) to o czymś to tylko świadczy, jaki poziom grywalnościowy prezentuje PDZ.
Rozumiem Czesiek, ze grales i to ladnych pare godzin i na takiej podstawie podwazasz rececenzje Bliza i ocene jaka wystawil grze. Jezeli nie grales to daruj sobie takie wywody...
#173 Napisany 30 stycznia 2006 - 19:38
Pytanie na sniadanie: w pdz nie ma statystyk z multi tak jak w PD, czy nie mogę zlaleźć o_O?
EDIT
Matrox, danke ;*
#174 Napisany 30 stycznia 2006 - 19:44
Trening czyni mistrza 8) Dziś już grało mi sie o niebo lepiej a i single zaczyna się rozkrecać :] Muza nadal rox Obrazek
Pytanie na sniadanie: w pdz nie ma statystyk z multi tak jak w PD, czy nie mogę zlaleźć o_O?
Chodzi Ci o to ile masz juz fragow, headow, zgranych gier itd.? jezeli tak to sa, musisz wejsc do jakiegos pokoju w multi i nacisnac na swoj badz kogos innego nick i bedziesz mial do wyboru opcje ktora pokaze ci staty.
#175 Napisany 30 stycznia 2006 - 20:40
ocena BB bylaby 12 najwyzsza (wsrod 120)
I?
I nic, napisalem to w ramach ciekawostki... a jak jest po czasie z ocena PDZ?
#176 Napisany 30 stycznia 2006 - 20:44
#177 Gość__* Napisany 31 stycznia 2006 - 12:27
Z kazda chwila gra podoba mi sie bardziej,
Ta gra z poczatku odrzuca a potem wciaga jak bagno
#178 Napisany 31 stycznia 2006 - 12:30
Mnie juz PDZ wessało, jest coraz lepiej - PDZ rox :)