Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
526 odpowiedzi na ten temat

#511 Tawotnica Napisany 10 maj 2018 - 16:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10797 Postów:
Tropical Freeze jest imo równiejsze niż Returns jeśli chodzi o poziom trudności, więc nie ma momentów, gdzie nagle trafia się plansza że dostajesz w dupę 20 żyć (może oprócz świątyń, ale to bonus). Pierwsze dwa światy w Returns są delikatnym wprowadzeniem w porównaniu do tego co serwuje TF już od samego początku (pisałem o tym wcześniej). Za to w Returns krzywa poziomu trudności szybciej wzrasta i pełna zgoda co do trudniejszych bossków.

Spróbuj sobie zagrać w Tropical Freeze ze sterowaniem ruchowym, wtedy będziesz miał imo bardziej adekwatne porównanie do Returns. Ja ginąłem w DKCR mnóstwo razy przez źle wykonany roll albo naparzanie w ziemię zamiast turlania. Wersja na 3DSa z kolei ma tylko 30 klatek, przez co jest mniej precyzyjna.

Chętnie bym zobaczył definitive edition Returns na Switcha w 60fps i normalnym sterowaniem, ale raczej nie zmieniłoby to mojego zdania, że lepiej wyważoną i przez to dużo lepszą grą jest dla mnie Tropical Freeze.

edit: aha, i jeszcze jedno - jak oceniasz Mirror Mode z DKCR w porównaniu do Hard Mode TF? Jak pierwszy raz grałem w TF to nie rozumiałem czemu zrezygnowali z odwracania leveli, ale w retrospekcji i po DKCR3D wolę podejście TF, gdzie mogę przechodzić na hard, trenować speedruny i jednocześnie dozbierać puzzle.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 maj 2018 - 16:08

  • 0

#512 Nyjacz Napisany 10 maj 2018 - 16:15

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7741 Postów:

Tropical Freeze jest imo równiejsze niż Returns jeśli chodzi o poziom trudności, więc nie ma momentów, gdzie nagle trafia się plansza że dostajesz w dupę 20 żyć (może oprócz świątyń, ale to bonus). Pierwsze dwa światy w Returns są delikatnym wprowadzeniem w porównaniu do tego co serwuje TF już od samego początku (pisałem o tym wcześniej). Za to w Returns krzywa poziomu trudności szybciej wzrasta i pełna zgoda co do trudniejszych bossków.

Spróbuj sobie zagrać w Tropical Freeze ze sterowaniem ruchowym, wtedy będziesz miał imo bardziej adekwatne porównanie do Returns. Ja ginąłem w DKCR mnóstwo razy przez źle wykonany roll albo naparzanie w ziemię zamiast turlania. Wersja na 3DSa z kolei ma tylko 30 klatek, przez co jest mniej precyzyjna.

Chętnie bym zobaczył definitive edition Returns na Switcha w 60fps i normalnym sterowaniem, ale raczej nie zmieniłoby to mojego zdania, że lepiej wyważoną i przez to dużo lepszą grą jest dla mnie Tropical Freeze.

edit: aha, i jeszcze jedno - jak oceniasz Mirror Mode z DKCR w porównaniu do Hard Mode TF? Jak pierwszy raz grałem w TF to nie rozumiałem czemu zrezygnowali z odwracania leveli, ale w retrospekcji i po DKCR3D wolę podejście TF, gdzie mogę przechodzić na hard, trenować speedruny i jednocześnie dozbierać puzzle.

W DKCR niestety grałem tylko do napisów końcowych (+ przejście sekretnych poziomów). Nie maksowałem, nie robiłem świątyń :( Także jak najbardziej jestem na tak, jeśli chodzi o port na Switcha. Tamten wydawał mi się też dłuższy, a i nie było pływania, a ja nie lubię wody w grach, więc chętnie bym przemaksił.

 

Faktycznie - ruchowe sterowanie utrudniało sytuację, zapomniałem o tym.


  • 0

#513 Jedyn Napisany 10 maj 2018 - 16:26

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21997 Postów:
Też mam wrażenie że wersja na Wii była sporo trudniejsza - wagony i beczki powtarzałem wiele razy.
  • 0

#514 Nyjacz Napisany 10 maj 2018 - 20:33

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7741 Postów:
100% wpadło, w sumie już 103, bo zaczalem harda. Bede staral sie zbierac KONGi.

Co do normala, to szosta swiatynie przeszedlem ze wszystkimi puzzlami za pierwszym razem, lol. Nameczylem sie ciut z ostatnimi trzema levelami - swietne, szczegolnie 7-1. Jednak 2-K to zwyciezca calej gierki.

Wszystko w tej grze jest doskonale lub prawie. Poziomy z nosorozcem, beczka, kolejka czy wodne byly swietnym urozmaiceniem mimo, ze plywanych zazwyczaj nie lubie.

Czego nie lubilem w poziomach bez checkpointow, to koniecznosc powtarzania prostych i juz nudnych momentow, by probowac opanowac moment, w ktorym ginalem.

Czekam na remaster jedynki i trojeczke, a jeszcze pewnie bede cos mowil o hardzie.
  • 0

#515 Jedyn Napisany 10 maj 2018 - 21:40

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21997 Postów:
Póki co świat wodny najsłabszy. Pływanie jest tu ok ale mimo wszystko obniża ogólna jakość gierki.
I jakoś mało leveli wagonikkwych i z beczka :foch:

Przytuliłbym remasterrk jedynki :cf:
  • 0

#516 funditto Napisany 10 maj 2018 - 21:44

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Też bym chętnie brał remaster Returns, ale TF jest naprawdę świetne i wszystko jest tam doskonale wyważone, a 6 świat to po prostu apogeum tego co kocham w platformówkach

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 10 maj 2018 - 21:45

  • 0

#517 Jedyn Napisany 10 maj 2018 - 21:46

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21997 Postów:
A ja sobie teraz aż zetknąłem na YT na filmiki z poprzedniczki i szczerze to wygląda nadal ślicznie...w sumie wystarczy to dać w 1080p60 i można prać. No ale głupie Nintendo nie chce naszych pieniędzy :reggie:
  • 0

#518 funditto Napisany 10 maj 2018 - 21:57

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Grałem kilka miesięcy temu na Wii i faktycznie Returns oraz Kirby's Epic Yarn nadal dobrze się trzymają, ale 1080p dobrze by im zrobiło. Jednak zamiast remastera wolałbym trzecią część od Retro. Tylko niech głównym bossem będzie King K.Rool

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 10 maj 2018 - 21:58

  • 0

#519 Jedyn Napisany 10 maj 2018 - 22:14

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21997 Postów:
A ja trójki już nie chce. Wystarczy mi, wiele tu już retro nowego nie wymyśli. Nie mam takiego funu jak przy jedynce grając w TP mimo że to nadal najwyższa półka. A jak już mają iść w DK to wolałbym w wydaniu 3D
  • 0

#520 funditto Napisany 10 maj 2018 - 22:32

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Ja bym to widział w taki sposób, że mogliby zrobić więcej plansz w stylu 5-2, a walki z bossami w pełnym 3D i wtedy byłby idealny mix
  • 0

#521 lukaszSA Napisany 13 maj 2018 - 20:25

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 20683 Postów:

Kurwa, prawie godzinę się męczyłem z ostatnim bossem :pf:


  • 0

#522 funditto Napisany 13 maj 2018 - 20:44

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Ja jakoś podobnie, ale jest kilka plansz, które są jeszcze trudniejsze
  • 0

#523 Nyjacz Napisany 13 maj 2018 - 21:55

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7741 Postów:
U mnie ok. polowa gry na hard. Jest spoko, ale walkiz bossami trudne.
  • 0

#524 funditto Napisany 14 maj 2018 - 11:26

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Mi wystarczy 100 %, hard mode nie atakuje
  • 0

#525 Jedyn Napisany 14 maj 2018 - 12:08

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21997 Postów:
Też olewam harda, poszła chyba też bo co kinpo obrazkach. Porobie kongi jedynie i bonusowy świat.
  • 0

#526 funditto Napisany 14 maj 2018 - 12:27

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1757 Postów:
Ja tak właśnie zrobiłem, za to zrobienie KONGów, świątyni i bonusowych plansz było fantastycznym uczuciem

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 14 maj 2018 - 12:28

  • 0

#527 Schrodinger Napisany 22 maj 2018 - 14:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 55604 Postów:

HaTlOCB.jpg


  • 0



Inne z tagami: