Donkey Kong Country: Tropical Freeze
#151 Napisany 09 stycznia 2014 - 15:40
#152 Napisany 09 stycznia 2014 - 15:40
#153 Napisany 14 stycznia 2014 - 18:05
Nowy DKCR to chyba jednak nie była taki leniwy i prostacki projekt dla Retro jak się nam wydaje Trochę pracy i serca weń włożyli, bo gra ma podobno oferować nagrywanie i szerowanie replayów na Miiverse!
Pozwolę podlinkować do siebie: http://blognintendo....rawie-na-wii-u/
W linkaczu jest więcej świeżego info o DKCR M.in, że plansze będą miały kilka ścieżek oraz będą trwały nawet 10 minut, co po levelach instant z Mario będzie miła odmianą!
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 14 stycznia 2014 - 18:31
#154 Napisany 14 stycznia 2014 - 19:49
I po cichu licze ze nieco obniza poziom trudnosci
#155 Napisany 14 stycznia 2014 - 21:33
W nowej porcji info coś o tym jest
#156 Napisany 15 stycznia 2014 - 20:32
Oby oby, szkielet zrobili w jedynce wiec po sequelu oczekuje dopracowania kazdego z elementow a nie tylko HD. Poki co gameplaye na to nie wskazywaly ale od czego sa niespodzianki
I po cichu licze ze nieco obniza poziom trudnosci
o tak, poziom trudności powinni zdecydowanie obniżyć, Country Returns było bardzo trudne, grałem na 3DS, to o mało konsolą o ścianę nie rzuciłem, dlatego grę sprzedałem.
#157 Napisany 15 stycznia 2014 - 20:44
#158 Napisany 15 stycznia 2014 - 20:53
Ciężko dogodzić tym graczom - to za trudne, tamto za łatwe.
Jakiś idiota (znaczy wiem jaki) w psxe napisał w recenzji że Mario 3d World jest zbyt łatwy i zastanawiałem sie czy w ogóle w to grał, a jak grał to gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
#159 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:02
gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
#160 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:08
To chyba akurat Retro proponuje najlepsze wyjście - poziom trudności taki sam, ale więcej przedmiotów którymi można sobie pomóc (to już chyba było w wersji jedynki na 3DS?)
#161 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:11
gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
Śmiechłem. Łap plusa Fingus
#162 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:20
To chyba akurat Retro proponuje najlepsze wyjście - poziom trudności taki sam, ale więcej przedmiotów którymi można sobie pomóc (to już chyba było w wersji jedynki na 3DS?)
Był też "new mode", gdzie miałeś o jedno serduszko więcej i na wzór ostatnich Marianów super guide w którym gra przechodzi się sama.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 stycznia 2014 - 21:20
#163 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:22
gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".
#164 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:37
To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".
gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
:neutral:
#165 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:49
A mojego gifa wrzucił randomizer behavioru.
To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".
gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
#166 Napisany 15 stycznia 2014 - 22:12
#167 Napisany 15 stycznia 2014 - 22:15
#168 Napisany 15 stycznia 2014 - 23:06
ale SPAM, oo
#169 Napisany 15 stycznia 2014 - 23:34
#170 Napisany 16 stycznia 2014 - 00:53
Ciężko dogodzić tym graczom - to za trudne, tamto za łatwe.
Jakiś idiota (znaczy wiem jaki) w psxe napisał w recenzji że Mario 3d World jest zbyt łatwy i zastanawiałem sie czy w ogóle w to grał, a jak grał to gdzie doszedł pisząc recenzję.
Pewnie pod prysznicem
hmm, a nie jest łatwy, a do tego wkurzającą ma kamerke ... no aż mam ciśnienie napisać recke tej gry i nie będzie to wysoka ocena. Gra jest dobra, ale mi nie podeszła.
narazie koncze swiat w ktory przylecialem pierwsza rakietą (chyba STAR) ... wiem ze jest cos dalej, ale ile nie wiem. Narazie bylo umiarkowanie. A ten STAR wlasnie nie jest trudny. Owszem stracilem w niektorych planszach po kilkanascie/może kilkadziesiat zyc... ale czy to bylo trudne, czy moze kamera zrypana.
#171 Napisany 16 stycznia 2014 - 08:10
Taki DK dużo lepiej ogarnął znajdźki, bo już w pierwszym levelu trzeba się nakombinować, żeby zebrać KONG i puzzle. Do tego małpiszon radził sobie bez power-upów i jest bardzo "czystą" platformówką, więc w Tropical Freeze zmiany mechaniczne idące za nowymi postaciami powinno się mocniej odczuć niż ekipę z 3D World, która dopiero przy bardziej hardkorowych levelach dała się zauważyć.
#172 Napisany 17 stycznia 2014 - 20:58
Witam. Przeglądam od dłuższego czasu, w końcu coś napiszę.
Wii U mam od miesiąca. Wcześniej nigdy nie miałem przyjemności grywać na Nintendo, stąd moje spojrzenie jest świeże.
Dla mnie system sellerem był Mario 3D world i nie zawiodłem się. Rozmawiając o niskim poziomie trudności gier zapominacie chyba jaki jest target Nintendo. To rodzinne granie, "każuale". W 3D world są poziomy, gdzie moja 7-letnia córka nie ogarnia i muszę sam przechodzić etapy, ale ogólnie wracać do gry się chce i dzieciak też coraz lepiej sobie radzi. Ta gra wydawała mi się trudna do momentu włączenia NSMBU. Myślałem, że nie jestem najgorszy, szybko zostałem sprowadzony na ziemię. Jak ta gierka wyprowadza spokojnego człowieka z równowagi!!!!. Z dzieckiem nie da rady grać, jestem trochę zawiedziony. Bardzo liczę na Donkey Kong, że będzie miał zrównoważony poziom, co 3D World.
#173 Napisany 17 stycznia 2014 - 21:16
#174 Napisany 17 stycznia 2014 - 21:32
#175 Napisany 18 stycznia 2014 - 01:00
Ja mam problem, aby z zona przejsc wspolnie druga plansze w Super Mario 3D World - za trudno jej Z uzaleznionym od gier 8-latkiem stuknelismy pierwszy swiat, ale to z reguly ja musialem kopac bomby w Browsera, albo pierwszy wspinac sie kotem na mury, bo jemu do glowy by nie przyszlo. Popieram Tawota - Mario jest dla graczy, Donkey dla hardkorow, Rayman dla graczy-hardkorow, a Kirby dla dziewczynek
No, ale z tym pseudo-twitchem bedzie prawdziwa kupa zabawy i Tawotnica raz na zawsze bedzie mogl udowodnic, ze gierki przechodzi sam, a nie robi tego za niego kolega z recepcji
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 18 stycznia 2014 - 01:02
#176 Napisany 18 stycznia 2014 - 10:35
Trzeba będzie odwołać preorder Donkeya (żart)
Co do Raymana to dla mnie jest wzorem kanapowego grania z dzieckiem. Dzieciak radzi sobie z nim nie gorzej ode mnie a staramy się maksować każdą planszę. Po kilku miesiącach grania nie wydaje się już taki trudny jak na początku. Może tak samo będzie z Marianem i Donkeyem?
#177 Napisany 19 stycznia 2014 - 16:04
Moje 8 i 6 lat totalnie nie ogarniają, oprocz pierwszej planszy w którą musimy w trójkę przejść za każdym razem jak włączam Mario. I jesacze piątą, przejażdzka smokiem.
Serio? Moje (4,5 i 6,5) przeszli wszystkie podstawowe plansze, zdobyli coś koło 160 gwiazdek. Nie przechodziłem im ani jednej planszy
#178 Napisany 19 stycznia 2014 - 16:45
sami? moje pada nie ogarniają.
Serio? Moje (4,5 i 6,5) przeszli wszystkie podstawowe plansze, zdobyli coś koło 160 gwiazdek. Nie przechodziłem im ani jednej planszyMoje 8 i 6 lat totalnie nie ogarniają, oprocz pierwszej planszy w którą musimy w trójkę przejść za każdym razem jak włączam Mario. I jesacze piątą, przejażdzka smokiem.
#179 Napisany 19 stycznia 2014 - 19:18
#180 Napisany 20 stycznia 2014 - 19:47
TONS of new details (some spoilers)
- Diddy can still hover with his jetpack
- Dixie's hair spin allows you to gain a little bit of altitude
- Diddy can use his jetpack underwater for a burst of speed
- Dixie uses her hair underwater as a propeller
- Cranky swings his cane underwater to take out enemies
- Rambi is the only animal buddy to appear in the game
- navigate platforms spinning on windmills in Windmill Hill
- Grassland Grove has dancing trees you have to jump around/on
- Twilight Terror has you dodging fishing nets and giant sharks while riding a rocket barrel
- on average, levels take about 4 minutes each
- Irate Eight has you being chased by a giant octopus that destroys the scenery as you progress
- he'll grab at you with his arms and even attack with ink squirts
- Sawmill Thrill takes you through a sawmill where live saws carve out a path for your minecart
- this level transitions to a log-flume level before changing back to a minecart portion where a giant saw blade chases you
- Frantic Field has you dealing with tornadoes that toss you all over the place
- eventually you'll enter a big tornado and have to travel via lad masses ripped from the ground, now floating in the air
- Funky Kong mans the Fly and Buy item shop for items, one-ups and more
- you can also use the Capsule Toy Machine to get collectible in-game figurines of enemies and characters you've come across
- you can then view these figurines as 3D models
- some levels feature alternate exists that take you to secret levels
- time attack records your best time and the character you played as for the online leaderboard
- you can also upload videos of your best runs for others to see
- hard mode included, but it will differ from hard mode in the last game
- levels and set-pieces encountered in the first 4 worlds include mangrove forests, alpine highlands, african savannahs, and deep seas
- secrets include puzzle pieces, collectible letters, bonus rooms, concealed coins, alternate exits, and scores of bananas
- hidden in the game is a rendering of Samus Aran’s Gunship
- one silhouette stage will temporarily hide your view of Donkey Kong due to foliage in the foreground
- at one point in this stage, you can line up the foliage to form a star shape, which rewards you with a bonus
- music includes Lion King-inspired choral songs over the savannah to Teutonic horns integrated into the Germanic Autumn Heights area
- zipline stages are similar in mechanics to minecart stages
- one boss battle includes a giant anthropomorphic viking seal sliding on his belly
- another boss battle has you taking on a sorcerous owl
- the owl has seven unique attacks, which he'll dish out over three arenas
http://gonintendo.co...story&id=220741
Grassland Grove gameplay:
4-Hours with Donkey Kong Country: Tropical Freeze - Preview
Rambi confirmed!
http://www.neogaf.co...ad.php?t=754844
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|