Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

WiiU Retro Studios Nintendo Donkey Kong Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
533 odpowiedzi na ten temat

#151 lukaszSA Napisany 09 stycznia 2014 - 15:40

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
To już wiemy, czym się drugi team Retro zajmune
  • 0

#152 Godot Napisany 09 stycznia 2014 - 15:40

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Trójwymiarowy platformer zamiast Metroida? Jestem za!
  • 0

#153 Kaxi Napisany 14 stycznia 2014 - 18:05

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

Nowy DKCR to chyba jednak nie była taki leniwy i prostacki projekt dla Retro jak się nam wydaje :) Trochę pracy i serca weń włożyli, bo gra ma podobno oferować nagrywanie i szerowanie replayów na Miiverse!

 

Pozwolę podlinkować do siebie: http://blognintendo....rawie-na-wii-u/

 

W linkaczu jest więcej świeżego info o DKCR :) M.in, że plansze będą miały kilka ścieżek oraz będą trwały nawet 10 minut, co po levelach instant z Mario będzie miła odmianą!


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 14 stycznia 2014 - 18:31

  • 0

#154 BeSOS Napisany 14 stycznia 2014 - 19:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Oby oby, szkielet zrobili w jedynce wiec po sequelu oczekuje dopracowania kazdego z elementow a nie tylko HD. Poki co gameplaye na to nie wskazywaly ale od czego sa niespodzianki :)
I po cichu licze ze nieco obniza poziom trudnosci ;)
  • 0

#155 Kaxi Napisany 14 stycznia 2014 - 21:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

W nowej porcji info coś o tym jest ;)


  • 0

#156 BigJoe Napisany 15 stycznia 2014 - 20:32

BigJoe

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 188 Postów:

Oby oby, szkielet zrobili w jedynce wiec po sequelu oczekuje dopracowania kazdego z elementow a nie tylko HD. Poki co gameplaye na to nie wskazywaly ale od czego sa niespodzianki :)
I po cichu licze ze nieco obniza poziom trudnosci ;)

o tak, poziom trudności powinni zdecydowanie obniżyć, Country Returns było bardzo trudne, grałem na 3DS, to o mało konsolą o ścianę nie rzuciłem, dlatego grę sprzedałem.


  • 0

#157 fingus Napisany 15 stycznia 2014 - 20:44

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Ciężko dogodzić tym graczom - to za trudne, tamto za łatwe. :kidding:
  • 0

#158 torq314 Napisany 15 stycznia 2014 - 20:53

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Ciężko dogodzić tym graczom - to za trudne, tamto za łatwe. :kidding:


Jakiś idiota (znaczy wiem jaki) w psxe napisał w recenzji że Mario 3d World jest zbyt łatwy i zastanawiałem sie czy w ogóle w to grał, a jak grał to gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:
  • 2

#159 fingus Napisany 15 stycznia 2014 - 21:02

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

GyXse6B.gif
  • 1

#160 Kaxi Napisany 15 stycznia 2014 - 21:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

To chyba akurat Retro proponuje najlepsze wyjście - poziom trudności taki sam, ale więcej przedmiotów którymi można sobie pomóc (to już chyba było w wersji jedynki na 3DS?)


  • 0

#161 Godot Napisany 15 stycznia 2014 - 21:11

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:


gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

GyXse6B.gif

Śmiechłem. Łap plusa Fingus
  • 0

#162 Tawotnica Napisany 15 stycznia 2014 - 21:20

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 129 Postów:

To chyba akurat Retro proponuje najlepsze wyjście - poziom trudności taki sam, ale więcej przedmiotów którymi można sobie pomóc (to już chyba było w wersji jedynki na 3DS?)


Był też "new mode", gdzie miałeś o jedno serduszko więcej i na wzór ostatnich Marianów super guide w którym gra przechodzi się sama.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 stycznia 2014 - 21:20

  • 0

#163 torq314 Napisany 15 stycznia 2014 - 21:22

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:


gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

GyXse6B.gif

To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".
  • 0

#164 Godot Napisany 15 stycznia 2014 - 21:37

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:



gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

GyXse6B.gif
To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".

:neutral:
  • 0

#165 fingus Napisany 15 stycznia 2014 - 21:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:



gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

GyXse6B.gif


To miała być kolorowa metafora "nie tam gdzie powinien".


A mojego gifa wrzucił randomizer behavioru.
  • 0

#166 torq314 Napisany 15 stycznia 2014 - 22:12

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Pssst, random seed Ci sie zapętlił :hihi:
  • 0

#167 fingus Napisany 15 stycznia 2014 - 22:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
tumblr_mfpxgbAZ1f1qedb29o1_500.gif
  • 0

#168 BigJoe Napisany 15 stycznia 2014 - 23:06

BigJoe

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 188 Postów:

ale SPAM, oo


  • 0

#169 fingus Napisany 15 stycznia 2014 - 23:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
No to aby uprzyjemnić Wam czas do premiery Donkeya, oto hymn posiadaczy Wii U:


  • 0

#170 ramzes64 Napisany 16 stycznia 2014 - 00:53

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

Ciężko dogodzić tym graczom - to za trudne, tamto za łatwe. :kidding:


Jakiś idiota (znaczy wiem jaki) w psxe napisał w recenzji że Mario 3d World jest zbyt łatwy i zastanawiałem sie czy w ogóle w to grał, a jak grał to gdzie doszedł pisząc recenzję.

Pewnie pod prysznicem :pf:

hmm, a nie jest łatwy, a do tego wkurzającą ma kamerke ... no aż mam ciśnienie napisać recke tej gry i nie będzie to wysoka ocena. Gra jest dobra, ale mi nie podeszła.

 

narazie koncze swiat w ktory przylecialem pierwsza rakietą (chyba STAR) ... wiem ze jest cos dalej, ale ile nie wiem. Narazie bylo umiarkowanie. A ten STAR wlasnie nie jest trudny. Owszem stracilem w niektorych planszach po kilkanascie/może kilkadziesiat zyc... ale czy to bylo trudne, czy moze kamera zrypana.


  • 0

#171 Tawotnica Napisany 16 stycznia 2014 - 08:10

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 129 Postów:
Nie no, ludzie, porównajcie sobie poziom trudności uwielbianego przez niektórych tutaj Sunshine z najnowszym Marianem. Jest różnica? Na pewno 3D World nie jest trudny, przez pierwsze 8 światów można bez problemu przelecieć znajdując wszystkie gwiazdki z marszu, więc jeżeli ktoś przy recce przeszedł grę "do creditsów" to nie dziwię się, że mógł narzekać na niski poziom wyzwania i krótki czas gry (chyba przed premierą jakiś dziennikarz tak pisał).

Taki DK dużo lepiej ogarnął znajdźki, bo już w pierwszym levelu trzeba się nakombinować, żeby zebrać KONG i puzzle. Do tego małpiszon radził sobie bez power-upów i jest bardzo "czystą" platformówką, więc w Tropical Freeze zmiany mechaniczne idące za nowymi postaciami powinno się mocniej odczuć niż ekipę z 3D World, która dopiero przy bardziej hardkorowych levelach dała się zauważyć.
  • 0

#172 Zawiej77 Napisany 17 stycznia 2014 - 20:58

Zawiej77

    Pikachu

  • Narybek
  • 86 Postów:

Witam. Przeglądam od dłuższego czasu, w końcu coś napiszę.

Wii U mam od miesiąca. Wcześniej nigdy nie miałem przyjemności grywać na Nintendo, stąd moje spojrzenie jest świeże.

Dla mnie system sellerem był Mario 3D world i nie zawiodłem się. Rozmawiając o niskim poziomie trudności gier zapominacie chyba jaki jest target Nintendo. To rodzinne granie, "każuale". W 3D world są poziomy, gdzie moja 7-letnia córka nie ogarnia i muszę sam przechodzić etapy, ale ogólnie wracać do gry się chce i dzieciak też coraz lepiej sobie radzi.  Ta gra wydawała mi się trudna do momentu włączenia NSMBU. Myślałem, że nie jestem najgorszy, szybko zostałem sprowadzony na ziemię. Jak ta gierka wyprowadza spokojnego człowieka z równowagi!!!!. Z dzieckiem nie da rady grać, jestem trochę zawiedziony. Bardzo liczę na Donkey Kong, że będzie miał zrównoważony poziom, co 3D World.  

 


  • 0

#173 torq314 Napisany 17 stycznia 2014 - 21:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Moje 8 i 6 lat totalnie nie ogarniają, oprocz pierwszej planszy w którą musimy w trójkę przejść za każdym razem jak włączam Mario. I jesacze piątą, przejażdzka smokiem.
  • 0

#174 Tawotnica Napisany 17 stycznia 2014 - 21:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 129 Postów:
Ja tam Mariany 3D zawsze traktowałem jako pozycje "dla graczy", a Donkeya bym nawet kategoryzował jako "dla hardkorów" :lol: Z dzieciakami pogracie w Kirbiego albo Yarn Yoshi jak wyjdą.
  • 0

#175 Matt Napisany 18 stycznia 2014 - 01:00

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Ja mam problem, aby z zona przejsc wspolnie druga plansze w Super Mario 3D World - za trudno jej  :cf: Z uzaleznionym od gier 8-latkiem stuknelismy pierwszy swiat, ale to z reguly ja musialem kopac bomby w Browsera, albo pierwszy wspinac sie kotem na mury, bo jemu do glowy by nie przyszlo. Popieram Tawota - Mario jest dla graczy, Donkey dla hardkorow, Rayman dla graczy-hardkorow, a Kirby dla dziewczynek :)

 

No, ale z tym pseudo-twitchem bedzie prawdziwa kupa zabawy i Tawotnica raz na zawsze bedzie mogl udowodnic, ze gierki przechodzi sam, a nie robi tego za niego kolega z recepcji :)


Ten post był edytowany przez Matt dnia: 18 stycznia 2014 - 01:02

  • 0

#176 Zawiej77 Napisany 18 stycznia 2014 - 10:35

Zawiej77

    Pikachu

  • Narybek
  • 86 Postów:

Trzeba będzie odwołać preorder Donkeya :) (żart)

Co do Raymana to dla mnie jest wzorem kanapowego grania z dzieckiem. Dzieciak radzi sobie z nim nie gorzej ode mnie a staramy się maksować każdą planszę. Po kilku miesiącach grania nie wydaje się już taki trudny jak na początku. Może tak samo będzie z Marianem i Donkeyem?

 

 

 


  • 0

#177 Godot Napisany 19 stycznia 2014 - 16:04

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

Moje 8 i 6 lat totalnie nie ogarniają, oprocz pierwszej planszy w którą musimy w trójkę przejść za każdym razem jak włączam Mario. I jesacze piątą, przejażdzka smokiem.


Serio? Moje (4,5 i 6,5) przeszli wszystkie podstawowe plansze, zdobyli coś koło 160 gwiazdek. Nie przechodziłem im ani jednej planszy
  • 0

#178 torq314 Napisany 19 stycznia 2014 - 16:45

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:


Moje 8 i 6 lat totalnie nie ogarniają, oprocz pierwszej planszy w którą musimy w trójkę przejść za każdym razem jak włączam Mario. I jesacze piątą, przejażdzka smokiem.

Serio? Moje (4,5 i 6,5) przeszli wszystkie podstawowe plansze, zdobyli coś koło 160 gwiazdek. Nie przechodziłem im ani jednej planszy


sami? moje pada nie ogarniają.
  • 0

#179 Godot Napisany 19 stycznia 2014 - 19:18

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
No sami. Młodszy gra ma padlecie, a córa na wiilot plus grucha
  • 0

#180 Malutki Napisany 20 stycznia 2014 - 19:47

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

TONS of new details (some spoilers)

- Diddy can still hover with his jetpack
- Dixie's hair spin allows you to gain a little bit of altitude
- Diddy can use his jetpack underwater for a burst of speed
- Dixie uses her hair underwater as a propeller
- Cranky swings his cane underwater to take out enemies
- Rambi is the only animal buddy to appear in the game
- navigate platforms spinning on windmills in Windmill Hill
- Grassland Grove has dancing trees you have to jump around/on
- Twilight Terror has you dodging fishing nets and giant sharks while riding a rocket barrel
- on average, levels take about 4 minutes each
- Irate Eight has you being chased by a giant octopus that destroys the scenery as you progress
- he'll grab at you with his arms and even attack with ink squirts
- Sawmill Thrill takes you through a sawmill where live saws carve out a path for your minecart
- this level transitions to a log-flume level before changing back to a minecart portion where a giant saw blade chases you
- Frantic Field has you dealing with tornadoes that toss you all over the place
- eventually you'll enter a big tornado and have to travel via lad masses ripped from the ground, now floating in the air
- Funky Kong mans the Fly and Buy item shop for items, one-ups and more
- you can also use the Capsule Toy Machine to get collectible in-game figurines of enemies and characters you've come across
- you can then view these figurines as 3D models
- some levels feature alternate exists that take you to secret levels
- time attack records your best time and the character you played as for the online leaderboard
- you can also upload videos of your best runs for others to see
- hard mode included, but it will differ from hard mode in the last game
- levels and set-pieces encountered in the first 4 worlds include mangrove forests, alpine highlands, african savannahs, and deep seas
- secrets include puzzle pieces, collectible letters, bonus rooms, concealed coins, alternate exits, and scores of bananas
- hidden in the game is a rendering of Samus Aran’s Gunship
- one silhouette stage will temporarily hide your view of Donkey Kong due to foliage in the foreground
- at one point in this stage, you can line up the foliage to form a star shape, which rewards you with a bonus
- music includes Lion King-inspired choral songs over the savannah to Teutonic horns integrated into the Germanic Autumn Heights area
- zipline stages are similar in mechanics to minecart stages
- one boss battle includes a giant anthropomorphic viking seal sliding on his belly
- another boss battle has you taking on a sorcerous owl
- the owl has seven unique attacks, which he'll dish out over three arenas

http://gonintendo.co...story&id=220741

Grassland Grove gameplay: 

 

4-Hours with Donkey Kong Country: Tropical Freeze - Preview

Rambi confirmed!

BecNGB-IcAEaddC.jpg
 

http://www.neogaf.co...ad.php?t=754844


  • 0



Inne z tagami: