Bloodborne
#4831 Napisany 03 kwietnia 2018 - 22:09
#4832 Napisany 03 kwietnia 2018 - 22:18
to w BB jest łuk?
#4833 Napisany 04 kwietnia 2018 - 01:29
#4834 Napisany 04 kwietnia 2018 - 08:44
#4835 Napisany 04 kwietnia 2018 - 09:24
Miałem o to pytać, ale już zguglałem, bo coś mi od niewidzialnej wioski na ng+ zaczęło się zbyt łatwo grać:
Enemies deal increased damage and have more health.
The percentage increase of damage and health of enemies is greatest in the earlier areas, with enemies in later areas receiving a smaller percentage increase.
Czyli wyczyszczę new game plus i oleję bossa, żeby sobie poczekać na DLC w promo.
#4836 Napisany 05 kwietnia 2018 - 16:57
Gra pyknięta (no prawie, jeszcze jedno zakończenie). Strasznie zawiodłem się na walce z Mamką, wpadłem tam i na raz ją walnąłem, a zapomniałem akurat zmienić run na normalne i walczyłem mając runy do farmienia na przedmioty i tętnienia, olo.
Gerhman to już inna sprawa. Walka może nie była trudna_trudna, bo poszedł na jedno podejście, ale się mocno zestresowałem. Duży zasięg ataków, skończyłem chyba z jedną fiolką. Moją taktyką było czekanie w oddali i staranie się wyczuć ładowanego ataku żeby sam się na niego nadziała. Nie wiem jak zrobię trzecie zakończenie gdzie po nim czeka mnie walka z kolejnym bossem. Może jeszcze będę farmił i nabiję kilka leveli, wiem, że kolega bartezoo przeszedł grę gołą postacią walcząc tylko pochodnią (tą podstawową, nie tropiciela), ale ja jednak wolę dać sobie więcej szans.
W sumie nie wiem czy robić platynkę. Zrobiłem jedne lochy kielicha i mnie strasznie wynudziły, a ponoć większe głębokości są coraz dłuższe. No jeszcze się zastanowię.
#4837 Napisany 05 kwietnia 2018 - 17:10
#4838 Napisany 05 kwietnia 2018 - 17:12
W sumie nie wiem czy robić platynkę. Zrobiłem jedne lochy kielicha i mnie strasznie wynudziły, a ponoć większe głębokości są coraz dłuższe. No jeszcze się zastanowię.
Koniecznie rób. Lochy są nudnawe stylistycznie, ale ze względu na poziom trudności i przeciwników wciągają, długo do platyny nie zajmują, a wisienką na torcie jest najlepszy boss w całej grze. Grzech nie rozjebać typa.
#4839 Napisany 05 kwietnia 2018 - 17:46
#4840 Napisany 05 kwietnia 2018 - 17:48
Zgaduję, że Pthumeryjska Królowa, olo.
#4841 Napisany 05 kwietnia 2018 - 17:49
#4842 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:11
Watchdog z -50%HP, lamuski.
#4843 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:13
Watchdog z -50%HP, lamuski.
#4844 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:20
W BB nie ma buildów? I łuku? Odnośnie pierwszego nie chce mi się znowu rzucać grochem, ale co to niby jest?
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 05 kwietnia 2018 - 18:21
#4845 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:24
Ja nie mówiłem, ze nie ma łuku, tylko że w Soulsach można łukiem albo magią stać sobie i strzelać w bossa, co całkowicie eliminuje wyzwanie. Podobnież z buildami, wyśmiałem je jeno i wytłumaczyłem, że nie mają takiego znaczenia, a nie że ich w ogóle nie ma.
#4846 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:28
On nie był aż taki straszny. Przynajmniej ataków szło się nauczyć na pamięć.Watchdog z -50%HP, lamuski.
#4847 Napisany 05 kwietnia 2018 - 18:30
On nie był aż taki straszny. Przynajmniej ataków szło się nauczyć na pamięć.Watchdog z -50%HP, lamuski.
Napisałem, że najlepszy, a nie straszny. Właśnie ze względu na połączenie wyzwania z przyswajalnością.
#4848 Napisany 05 kwietnia 2018 - 19:11
Ja nie mówiłem, ze nie ma łuku, tylko że w Soulsach można łukiem albo magią stać sobie i strzelać w bossa, co całkowicie eliminuje wyzwanie. Podobnież z buildami, wyśmiałem je jeno i wytłumaczyłem, że nie mają takiego znaczenia, a nie że ich w ogóle nie ma.
Tak samo w BB można wziąć dwuręczną siekierę (nie pamiętam już nazwy) i ładować kołowrotka z bezpiecznej odległości, albo miecz Ludwika i głuszyć wszystko, co całkowicie eliminuje wyzwanie. A w Soulsach chować się za tarczami, albo na pałę w Havelu.
Buildy są i mają takie samo znaczenie, tyle że jest ich mniej bo BB jest pierwszą grą "serii", oby nie ostatnią, i poszli na jakość a nie ilość. Zamiast tony śmiecia kopiowanego przez cztery części, które się różnią głównie wyglądem, zrobili 27 unikatowych broni, podobnie z narzędziami które zastępują czary.
#4849 Napisany 05 kwietnia 2018 - 19:15
Juras ma racje. Tutaj dodatkowo robienie buildow to mieszanie nie tylko punktami, ale i gemami czy runami.
#4850 Napisany 05 kwietnia 2018 - 19:40
Pewnie macie rację. Jednak w Soulsach da się chyba bardziej zmieniać style rozgrywki w różne strony. Po Nioszku i DS "Remastered" pewnie zechcę przejść BB innymi broniami w końcu i zrobić DS3 DLC.
#4851 Napisany 09 kwietnia 2018 - 00:37
Możecie plusować.
http://nikogoforum.p...alak/?p=1900173
Mieliście rację z tymi kielichami, wciągnąłem się tak, że jak nie mogłem grać w sobotę to płakałem, olo. Ten loch z -50% HP, no płakałem strasznie, Watchdog rzeczywiście dał popalić, ale za trzecim razem go jebnąłem. Amygdala za to ku*wa dzi*wka zabiła mnie trzy razy jak już była do ubicia na dwa hity. Wiele godzin w tej grze spędziłem, ale żeby na spokojnie rozegrać bossa pod koniec jak ma niewiele życia, a nie szarżować to się nie nauczyłem. Potem chyba miałem do wyboru Kielich Niskiego Loran i Kielich Isz żeby zdobyć galaretkę, wybrałem Isz i ffs, jaka piękna lokacja. Te lochy nudziły powtarzalnością, ale pięknie się w tym chodziło z tym kosmicznym vibem i mgiełką. W ostatnim lochu strasznie się męczyłem z tą bestią puszczającą krew, podobnie jak z Amygdalą, znałem sposób, schodziłem jej ze zdrowia, ale jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy i też ginąłem pod koniec parę razy. Króla za to padła za pierwszy podejściem, ale to chyba jedna z fajniejszych i efektowniejszych walk w grze, strasznie mi się podobała. W ogóle jak już ubiłem drugi raz Gerhmana i Obecność Księżyca (rzeczywiście na strzała, olo) i szedłem szczęśliwy kupić ostatnią broń to myślałem, że mam glicza i trofik nie wpadł. Okazało się, że ominąłem odznakę Kosmicznego Oka Tropiciela w Górnym Rewirze jakimś cudem i mi brakowało Rosmarinusa, więc Gerhman jeszcze trzeci raz musiał paść, olo. No nic, wspaniała giereczka, co się nastresowałem to moje, ale satysfakcja jest duża. Teraz parę tygodni przerwy przed DLC.
e; no i tak, skoro BB zajebiście mi się podobało to wciągnę się w Dark Souls? Od razu mówię, że zastanawiam się nad graniem tylko w trójkę, nie chce mi się nadrabiać dwóch pierwszych części. A, no i DkS III trudniejsze czy łatwiejsze od BB? Bo jak trudniejsze to nie wiem, nie wiem.
Ten post był edytowany przez Cudak dnia: 09 kwietnia 2018 - 00:38
#4852 Napisany 09 kwietnia 2018 - 05:38
#4853 Napisany 09 kwietnia 2018 - 07:58
#4854 Napisany 09 kwietnia 2018 - 08:34
Nie wiem jak DLC, bo dalej nieograne, ale poza Bezimiennym i Braciakami to żaden boss nie sprawił mi jakiegoś większego problemu. A, jeszcze Sylvan... Inna sprawa, że każda z tych walek jest naprawdę uczciwa i przegrane nie są tanie, a szefkowie nie są gąbkami na dmg jak w II, gdzie tam w ten sposób sztucznie podbito poziom trudności.
No i jeszcze odnośnie pierwszej części, koniecznie ograj Cudak. Ta gra ma najlepszy level design chyba w historii giereczek, jak kogoś jarały skróty w BB to tutaj jest tak praktycznie cały świat zbudowany. No i w remasterze mają dodać teleportację wszędzie, więc zbieranie dusz do naczynia nie będzie tak uciążliwe (a to jest z reguły największy zarzut w stronę jedynki, ostatnia 1/3 gry). No i to co wcześniej pisałem, czyli to jak III jest sequelem I
#4855 Napisany 09 kwietnia 2018 - 09:08
Nie wiem jak DLC, bo dalej nieograne, ale poza Bezimiennym i Braciakami to żaden boss nie sprawił mi jakiegoś większego problemu. A, jeszcze Sylvan.
Po walce z Midirem w dlc DS 3 zmienisz zdanie oj zmienisz.
#4856 Napisany 09 kwietnia 2018 - 09:13
#4857 Napisany 09 kwietnia 2018 - 12:14
#4858 Napisany 09 kwietnia 2018 - 12:19
Czekam na remaster Dark Souls.
#4859 Napisany 09 kwietnia 2018 - 13:53
Kielichy na najcięższych ustawieniach przy niektórych przeciwnikach są trudniejsze niż cokolwiek w podstawce trójki. Zresztą to jednoznacznie trudno stwierdzić, co i kto jest trudniejszy, bo dużo zależy od stylu gry i dostępnego wyposażenia. Dla mnie np Bezimienny Król w DkSIII był banalny dla czarodziejki, a takie płotki jak Kryształowy Mędrzec czy zlot biskupów to byli praktycznie nie do ruszenia z dostępnym na tym etapie gry arsenałem czarów i trzeba ich było szlachtać na pałę kozikiem.A, no i DkS III trudniejsze czy łatwiejsze od BB? Bo jak trudniejsze to nie wiem, nie wiem.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 09 kwietnia 2018 - 14:00
#4860 Napisany 09 kwietnia 2018 - 14:32
DS 3 bez DLC to Nameless King i Bracia byli wkurzający (zwłaszcza droga do braci po zgonie irytowała). DLC ma coś trudniejszego niż Nameless, którego nie pokonałem,olo?
Midir, jest zdecydowanie trudniejszy, ale jest podobnie jak burzowy opcjonalny.
Z tych nie opcjonalnych to w pierwszym dlc siostra zakonna z ojczulkiem może sprawić problem (3 fazy walki).
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|