Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend Of Zelda: Skyward Sword


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2017 odpowiedzi na ten temat

#61 Kaxi Napisany 04 czerwiec 2009 - 21:34

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
No własnie, myślałem że będzie więcej. Ale podobał mi się kawałek o grze z dwoma motiona plusami - sarvoir vivre przy stole :lol:


Dodany obrazek
  • 0

#62 Krill Napisany 04 czerwiec 2009 - 22:15

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Brzmi tajemniczo i ekscytująco. Jestem otwarty nawet na jakis wielki twist tak długo jak Link-młodzieniec pozostaje w grze. Chociaż Miyamoto wypowiada się ostrożnie w kwestii oprawy to myślę, że będzie pod tym względem wspaniale.
  • 0

#63 Jedyn Napisany 04 czerwiec 2009 - 22:19

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22623 Postów:
Wyłączam się z jakichkolwiek dyskusji na temat tej gry przynajmniej do czasu 1szego trailera. Nie ma sensu, widac, ze gra jest w powijakach i pewnie istnieje tylko na papierze.
  • 0

#64 ogqozo Napisany 04 czerwiec 2009 - 22:55

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Z tego co wiem o developingu dużych produkcji, to nie ma mowy, by była tylko na papierze. Zresztą Shigeru mówił podczas tego spotkania coś takiego, że mogliby zmontować zwiastun i pokazać, jak to wygląda, ale było wiele innych, bardziej rychłych w premierze gier Nintendo, więc postanowili się nie spieszyć.
  • 0

#65 Krill Napisany 05 czerwiec 2009 - 12:34

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Ciekawe. Nie wiedziałem, że Miyamoto potwierdził, że gra jest w fazie produkcji w której nadaje się już do pokazania wybranym osobom.
Na razie jednak zapowiedziano nowego Mario, więc dobrze chociaż, że mamy duży, wyraźny artwork.
  • 0

#66 Kaxi Napisany 05 czerwiec 2009 - 13:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Dodany obrazek

Nintendo postanowiło pokazać go oficjalnie. Pod poniższym linkiem możecie go sobie jeszcze powiększyć (nie shini, obrazek).

http://gonintendo.co...ry.php?id=84845



EDIT:

http://img.photobuck... ... 672695.jpg - wyjasnienie dlaczego na obrazku nie ma miecza :twisted:
  • 0

#67 lukaszSA Napisany 05 czerwiec 2009 - 14:29

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21439 Postów:
No to czekamy na trailer :wink:
  • 0

#68 fingus Napisany 05 czerwiec 2009 - 14:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33710 Postów:

http://img.photobucket.com/albums/v418/SSmstzo/1244170672695.jpg - wyjasnienie dlaczego na obrazku nie ma miecza :twisted:

:kult: Szykują się tłuste lata dla Wii. Szkoda tylko, że cena wciąż odstrasza. :cry:
  • 0

#69 ogqozo Napisany 05 czerwiec 2009 - 15:28

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

http://img.photobuck... ... 672695.jpg - wyjasnienie dlaczego na obrazku nie ma miecza :twisted:


Link będzie walczył za pomocą, hm... ee, kogoś?

Nie wiem, nie wiem co myśleć. Ale cieszę się, że Nintendo pracuje nad nowościami w serii, zamiast wydawać Twilight Princess 2, z 10% starych plansz.
  • 0

#70 Dealer Napisany 07 czerwiec 2009 - 08:53

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Szykuje się coś na styl Midny czy też Fairy ale bardziej wyimaginowanym świecie no i przywodzi mi na myśl anime "Soul Eater"

... r_embedded

Sądząc po art worku będzie chyba poważniej, jak widać Link więcej wiosenek sobie liczy...I like it.

Ale największym zaskoczeniem jest dla mnie to że nie pierwsza szykuje się Zelda, a Mario... i to Galaxy :o
  • 0

#71 TEXZ Napisany 07 czerwiec 2009 - 09:05

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28510 Postów:
Art w nieco większej rozdziałce - gdyby ktoś chciał sobie go wydrukować do ramki, albo walnąć na pulpit ;)
Dodany obrazek
  • 0

#72 Krill Napisany 03 lipiec 2009 - 09:44

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Miyamoto sugeruje, że nowa Zelda będzie wyglądała podobnie do Twilight Princess

To znaczy- podobny styl graficzny, right?

No i ta dziwna postać którą podejrzewa się o bycie Master Swordem jest_naprawdę_ważna:

http://www.nintendoe...ng.com/?p=19117
  • 0

#73 lukaszSA Napisany 03 lipiec 2009 - 10:31

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21439 Postów:

Miyamoto sugeruje, że nowa Zelda będzie wyglądała podobnie do Twilight Princess

To znaczy- podobny styl graficzny, right?


No ja mam nadzieję.
  • 0

#74 gruby Napisany 03 lipiec 2009 - 13:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Wielka szkoda. Powinni reaktywować look Wind Wakera.
  • 0

#75 Krill Napisany 03 lipiec 2009 - 13:59

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Ja natomiast nigdy nie przekonam się do Zeldy w stylizacji cell-shadingowej czy też samego, ekhm, Toon Linka :? . Nie wpłynęło to niby drastycznie na jakość Wind Wakera, ale praktycznie od pierwszego screena odczułem sprzeciw; poczułem, że mi się to zwyczajnie nie podoba. Możecie więc sobie wyobrazić moją minę typu "kamień spadł mu z serca" przy czytaniu newsa do którego link wkleiłem powyżej. Naprawdę z ulgą odtechnąłem gdy Miyamoto potwierdził, że Link nie będzie pokracznym, wielkogłowym dzieciakiem żyjącym w kreskówkowym świecie. Dla mnie była to wręcz designerska katastrofa, yuck...
Realistyczny styl graficzny jak w Ocarina of Time, Majora's Mask i Twilight Princess uważam za jedyny właściwy. Ten z Wind Wakera traktuję w kategorii dziwactwa Miyamoto i Aonumy, pewnego odejścia od klasycznego looku, próby odświeżenia wizerunku serii. Próby chyba nieudanej, skoro kolejna duża Zelda taka nie będzie. Design w stylu Wind Wakera niech zostanie w Zeldach wydawanych na NDS.
  • 0

#76 torq314 Napisany 03 lipiec 2009 - 20:43

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Design w stylu Wind Wakera niech zostanie w Zeldach wydawanych na NDS.


mi akurat Wind Waker bardzo się podobał, ale to chyba dobry kierunek zeby ten rodzaj stylistyki zachować na DS, gdzie maskuje to trochę słabość samej konsoli.
  • 0

#77 Malutki Napisany 18 listopad 2009 - 20:05

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Aonuma confirms structurally different approach for Zelda Wii, will most likely be shown of at E3

"It is something we used to talk about with Mr Miyamoto, and he and I agree that if we are following the same structure again and again, we might not be able to give long time Zelda fans a fresh surprise. So we have been trying something new in terms of the structure of the Wii version of the new Zelda game this time. I am really hopeful that people will be surprised with the changes we have implemented for this Wii version. I hope that we can show you something at the E3 show next year and it is something we are hopeful will be surprising." - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=104669
  • 0

#78 torq314 Napisany 18 listopad 2009 - 20:38

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
nie jestem pewien czy "long time Zelda fans" mają ochotę na "fresh surprise". wydaje mi się raczej, że jednak trochę ryzykują zmieniając formułę.

mi tam raczej "structure" nie przeszkadzało w rozumieniu mechaniki i formy, natomiast zdecydowanie napełniłbym to jakąś świeżą treścią, a nie ciągle Link, Zelda, Deku, Gorony, Epona i Hyrule.
  • 0

#79 Pious Napisany 18 listopad 2009 - 20:43

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
No właśnie. Ja mam nadzieję, że jeśli coś zmienią to porządnie i nie wyjdzie z tego byle co. Zaraz pewnie posypie się fala krytyki, że chcą zmieniać formułę, a wiecznie wszyscy marudzą, że nie ma zmian w serii.
  • 0

#80 Malutki Napisany 19 listopad 2009 - 09:51

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Mam nadzieję , że ta Zelda będzie lepsza od Twilight Princess.Ostatnie przygody Linka na konsoli stacjonarnej mnie nie wciągnęły :( .
  • 0

#81 Kaxi Napisany 19 listopad 2009 - 19:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12236 Postów:
Bardzo dobrze, że zmieniają ten 'flow'. Własnie to sie bardzo zestarzało i czyniło przygodę bardzo przewidywalną, dużo osób (w tym Greg chyba) pisało o tym przy okajzi TP.
  • 0

#82 Malutki Napisany 19 listopad 2009 - 19:57

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:
Nowe info :
Aonuma - MotionPlus use in Zelda Wii has become very natural, basic flow of Zelda will be changed

"We're taking advantage of MotionPlus. It's become very natural – the movement of your arms is precisely reflected in the gameplay. Thanks to the technological advancements, we hope the gameplay can be more accessible to people." - Eijii Aonuma

Mr. Aonuma also once again discussed the idea of playing around with the typical Zelda formula of dungeon/field/dungeon/field...

"We're making efforts regarding the total flow of the Zelda game. So far, the basic flow of the Zelda games is you're exploring a field, you go to a dungeon, you conquer it and return to the field. We're looking at altering that traditional flow. That's all I can share, and I can't say more until E3 next year."

http://www.gonintend...y.php?id=104845

Aonuma says that some Zelda Wii speculation is correct

"You will have to wait until next year when we can elaborate on this and many other things. But what I can tell you is that yes I have read some of the speculation, and some of it is right! That is all I can say at the moment." - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=104844

Myślę , że ta Zelda będzie z perspektywy pierwszej osoby :P .Dla mnie najważniejszym aspektem gry jest otwarty świat .Jeżeli coś w tej kwestii zmienili to biada im .
  • 0

#83 Godot Napisany 19 listopad 2009 - 20:26

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
FPP? Nie, wolałbym nie. Szczerze mówiąc nie wiem czego oczekiwać. Może bardziej płynnego przechodzenia między overworldem i dungeonami? Nie mam pojęcia, napewno chcę żeby gra została w TPP, żeby wykorzystanie wiilota nie było jakieś nachalne, żeby wreszcie była porządna muzyka (va niekoniecznie). No i żeby była w przyszłym roku :^^:
  • 0

#84 Pious Napisany 19 listopad 2009 - 21:17

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Ciekawe. Mogliby coś pokazać kurdę. Nie lubię jak tak rzucają kilka zdań i nic nie pokazują. Oby tylko nie była FPP.
  • 0

#85 torq314 Napisany 19 listopad 2009 - 21:22

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
będzie tak jak z tym Dead Space. tysiące ludzi w społeczności mówiło, że celowniczek na szynach to pomysł do dupy, ale oni się uparli i mają.
tu będzie tak, że tysiace ludzi będzie mówiło, że FPP to zły pomysł, ale oni się uprą.

nie przesądzam sprawy, ale to nie brzmi dobrze.
  • 0

#86 lukaszSA Napisany 19 listopad 2009 - 22:47

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21439 Postów:
The Legend of Zelda Prime?
  • 0

#87 ogqozo Napisany 20 listopad 2009 - 01:58

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

będzie tak jak z tym Dead Space. tysiące ludzi w społeczności mówiło, że celowniczek na szynach to pomysł do dupy, ale oni się uparli i mają.
tu będzie tak, że tysiace ludzi będzie mówiło, że FPP to zły pomysł, ale oni się uprą.

Przecież Dead Space jest bardzo dobry.
  • 0

#88 Godot Napisany 20 listopad 2009 - 02:21

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
I odniósł niesamowity sukces komercyjny :^^:
  • 0

#89 Malutki Napisany 28 listopad 2009 - 09:48

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2404 Postów:

Przecież Dead Space jest bardzo dobry.

I co z tego, skoro nikt go nie chce :P
Aonuma talks The Legend of Zelda - franchise favorites, remake possibilities, Zelda Wii progress, and much more
http://www.gonintend...y.php?id=105887

Aonuma says Zelda titles allow him to explore various experiences, but he sometimes gets tired of constantly working on them

Well, the fact the company has constantly been giving me the opportunity to work on the next Zelda, and the fact that many people are looking forward for me to provide them with the next Zelda is something really gratifying.

The fact I have to work on Zelda - there is no fixed notion about what Zelda has to be. Most basically, any changes are appropriate because Zelda means unprecedented experiences. In other words, as long as I can work on new Legend of Zelda games there's hardly anything I can't do to challenge myself.

Having said that, whenever I get asked, aren't you tired about making Zelda again and again, I might say, 'sometimes!' But it doesn't mean I'm willing to make something similar to Zelda at all. I really want to surprise people in a meaningful way, so if I'm going to work on anything new then I would like to make something so that people are going to say, 'wow I could not imagine someone like Aonuma would make something like this'. - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=105828

Aonuma reconfirms a sword for Link in Zelda Wii, structural changes to the series, and keeps telling us to hold out for E3 2010 for more news

Talking first on Wii MotionPlus, I've been working on the Wii version of The Legend of Zelda simultaneously with working on Spirit Tracks and now we have already come to the stage that Link is wielding his sword just as you are shaking your Wii remote. It's so natural I sometimes have to wonder why it was not available in previous games.

I think it's going to be quite surprising, but it's so natural maybe not so surprising for new Zelda fans. But it must be quite a surprise for existing and long-term Zelda fans. Maybe they will say, 'why couldn't Nintendo apply the same system to Twilight Princess? You already had the Wii remote.' Among the fans I think it's going to be quite a big difference.

As to other elements of Wii MotionPlus, I'm afraid I have to refrain from talking anything probably until E3 next year. The only thing I may be able to confirm is, we are trying to change the structure, how the game proceeds, in terms of how you have been playing The Legend of Zelda franchise so far. That's a little thing I can say, but I hope people will be surprised by knowing what I mean right now. - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=105827

Miyamoto working very closely on Zelda Wii development, heated arguments on game elements taking place

In that sense, the distance between me and Mr Miyamoto - any producer and Mr Miyamoto - has been expanding, and even I have been taking care of multiple titles simultaneously. But actually Mr Miyamoto doesn't like the idea: he would like to be as close as possible to the actual game development.

That's why, in the case of the new Legend of Zelda on Wii, he's trying to take more direct hands-on and specifically at least once every month we are having a very intimate meeting where we confirm the status quo, we discuss what needs to be done and Mr Miyamoto gives instructions as to what we need to do.

And in such a situation, of course there are some heated arguments, because each of us has his own idea as to what a Zelda game should look like, should play like. As time passes and as we are growing in terms of number of people working for the same department, naturally Mr Miyamoto has to keep some distance away from any other producers and developers, but I think we always try to have as close communications as possible in one way or the other. That's how I think everyone including me has been communicating with Mr Miyamoto at Nintendo. - Eiji Aonuma

http://www.gonintend...y.php?id=105825

Aonuma on Zelda Wii: possible flight mechanic, MotionPlus use will lead to great Zelda innovations

"I have an eight-year-old son myself at home, and quite recently he started playing The Phantom Hourglass for DS, because when the software first hit the market he was too young. When he started playing with the boat, I told him: 'In the next Zelda, you are going to be able to ride on the train.' He answered: 'OK, Dad, first boat, and then train? Surely next time, Link is going to fly in the sky ... '. (Aonuma says with a grin) I just don't know. If many people make many speculations ... some of them might be correct. Right now, I have to refrain from commenting on anything." - Eiji Aonuma

Well that's enough of a comment for me to get excited! It's sort of a playful though, and I can't decide if it should be taken seriously or not. Keep in mind that the actual idea of flight is brought up by Aonuma's son, not Aonuma himself. It's Aonuma's statement after, along with his facial expression that have me wondering if there's merit to the comment.

Aonuma went on to discuss more of his personal thoughts/impressions of MotionPlus use in Zelda Wii.

"With this attachment, your minute hand movements are more precisely reflected … You can feel it so naturally and so intuitively. It's not just an improvement over the movement of Link himself: the realisation of your more minute movements on the screen will expand the entire gameplay. I believe that we will be able to offer some great innovations in the new Legend of Zelda. Of course I have to refrain from giving any details, but we are contemplating altering the way the game progresses in comparison with all the past Legend of Zelda franchises...but I have to stop talking here."

http://www.gonintend...y.php?id=105744
  • 0

#90 Aras Napisany 28 listopad 2009 - 10:13

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8070 Postów:
ja bym chciał tylko, żeby gra mnie przywitała "It's meeee, Link!"
  • 0