#1891 Napisany 21 sierpnia 2012 - 11:14
#1892 Napisany 21 sierpnia 2012 - 11:59
#1893 Napisany 21 sierpnia 2012 - 12:34
Remake MM pojawi się po Zeldzie 3DS (która już się robi).pojawi sie remake MM (na co liczę). Taki mam plan!
#1894 Napisany 21 sierpnia 2012 - 12:50
#1895 Napisany 21 sierpnia 2012 - 13:14
Do Zeldy:SS trzeba po prostu dorosnąć.
syndrom sztokholmski
#1896 Napisany 21 sierpnia 2012 - 13:26
#1897 Napisany 21 sierpnia 2012 - 15:28
Zgadzam sie z tym co napsiał Greg, aczkolwiek oprawy nie uznalbym za oszałamiająca czy jak to napisal. Design nie był najgorszy ale technicznie mogło byc o wiele lepiej.
Nieststy gra nie zapadnie mi na pamiec tak bardzo jak WW majora czy OOt ze wzgledu na badziewna fabule i Fi. Tutaj o niebo lepiej nawet TO wypada imo.
#1898 Napisany 21 sierpnia 2012 - 22:24
#1899 Napisany 21 sierpnia 2012 - 22:42
Nieststy gra nie zapadnie mi na pamiec tak bardzo jak WW majora czy OOt ze wzgledu na badziewna fabule i Fi. Tutaj o niebo lepiej nawet TO wypada imo.
może Aonuma specjalnie zrobił Fi bardziej wkurzającą niż Navi, żeby zapadała w pamięć?
#1900 Napisany 21 sierpnia 2012 - 23:21
http://www.zeldadung...2/08/hyrule.jpg
Na tfaw można składać pre-ordery z 20% zniżką:
http://www.tfaw.com/...ria-HC___412655
#1901 Napisany 22 sierpnia 2012 - 12:04
#1902 Napisany 23 sierpnia 2012 - 12:10
Przykład przetłumaczonej strony z Hyrule Historia:
http://www.zeldadung...2/08/hyrule.jpg
Na tfaw można składać pre-ordery z 20% zniżką:
http://www.tfaw.com/...ria-HC___412655
a nie lepiej z amazona? taniej, chyba że czegoś nie wiem
http://www.amazon.co...f=zg_bs_books_2
#1903 Napisany 27 sierpnia 2012 - 09:22
#1904 Napisany 27 sierpnia 2012 - 14:28
#1905 Napisany 27 sierpnia 2012 - 17:50
#1906 Napisany 27 sierpnia 2012 - 18:47
#1907 Napisany 30 października 2012 - 16:43
#1908 Napisany 30 października 2012 - 20:05
Torq na emeryturze bardzo się nudzi i dissuje nam Zeldę. Pytam więc. Torq. WTF?
nie chodzi o Zeldę, ani o Ciebie, tylko o perspektywę, w której ktoś uparcie chwali coś a Tobie się wydaje że w tym chwaleniu się zapędza coraz dalej i dalej.
to po tym "tronie" tak mnie ruszyło. bo nawet mogę zaakceptowac fakt, że komuś się ta Zelda podoba, ale żeby od razu jakiś "tron"?
zaraz się Taikun włączy, żeby się od tronu odczepic
#1909 Napisany 30 października 2012 - 20:13
#1910 Napisany 30 października 2012 - 23:27
skyward na tle tego co grałem jest po prostu zbyt zachowawczy, zbyt mocno osadzony w rozwiązaniach, które już przetrawiono, wypluto i ponownie przetrawiono. nie ma tam absolutnie NIC takiego po czym powiedziałbym "wow!", a równocześnie są uciążliwości, dłużyzny i rzeczy nietrafione. gdzieś ulotniła się magia świata pełego tajemnic, gdzie chciało się zaglądać pod każdy kamień, bo mogło tam kryć się wszystko i nic, za to wróciła nielubiana przeze mnie pustka rodem z phantom hourglass, gdzie gra pcha gracza z miejsca na miejsce, nie pozwalając się nigdzie na dłużej zatrzymać.
weź taką wioskę z minish cap. magiczne miejsce. domki, przejścia, piętra, małe, duże. na MAŁEJ PRZENOSNEJ konsoli. dostaję grę na dużej, stacjonarnej konsoli, a skala jest ta sama. tam było z pięć kramików i z 5 domków do których można było wleźć, tu są dwa kramiki i ze dwa domki do których można wejść. a powinno byc - DWADZIEŚCIA PIĘĆ. i te 40 godzin gry nie powinno wyglądać tak, że 15 z nich marnuję na latanie z jednego końca mapy na drugi, a pozostałe - na odwiedzanie po 3 razy tych samych miejsc, tylko ja powinienem że tak to nazwę "radośnie, zeldowo marnować czas", czyli grać w minigierki, szukać ukrytych skarbów, jak choćby te tokeny z minish capa albo zwiedzanie stu i jeden wysepek z wind wakera, z których na każdej była jakaś niespodzianka i aż się chciało nic nie robić, wątku w ogóle nie pchać dalej, tylko sobie pływać po świecie w kółko.
to jest tym bardziej rozczarowujące, że to samo Nintendo pokazuje Super Mario Galaxy czy Super Mario 3D, że oni mają jeszcze sporo pod czachą świeżych pomysłów, które wcale nie rozwalają kanonu, a równocześnie są świeże. w SMG czy SM3D miałem co 3 minuty "wow!" i szczękę między nogami, MIMO że wcześniej przeszedłem chyba wszystkie wydane gry z Mario. czyli jednak można.
#1911 Napisany 30 października 2012 - 23:40
#1912 Napisany 31 października 2012 - 00:04
#1913 Napisany 31 października 2012 - 01:05
#1914 Napisany 31 października 2012 - 01:41
Nie wiem czy to akurat wina Aonumy. To Miyamoto wrzuca takie rzeczy do gry. Zamiast pomagać tylko szkodzą i irytują. Podpowiedzi Fi i te kamienie z informacjami jak pokonać bossa, którego jedynym słabym punktem jest oko są dla mnie porażką. Nie jest to potrzebne w tak oklepanej serii. W remaku ocariny też mi się te kamienie nie podobały, tylko tam przynajmniej nie było fi wyskakującej do 5-10 minut i tłumaczącej jak wejść na skarpę hehe…jedyne co Aonuma ma za uszami to, że traktuje graczy jak debili. Gra ma być trudniejsza, pomocnik ma przestać zasypywać mnie pierdami, gra ma być mega ładna.
A zamiana na Koizumiego jest dla mnie dobrym pomysłem. Myślę, że wprowadziłby do serii trochę świeżego powietrza. Nie mówię żeby Aonume wywalić na dobre, ale trochę już przynudza i powinien zrobić sobie przerwę od serii na jakiś czas.
#1915 Napisany 31 października 2012 - 12:01
Mimo to, jak ją kończyłem to widziałem ile tu nie gra, ile skopali, jaki płytki i pusty jest ten świat. Taka Zelda i tak daje mi więcej zabawy niż większość gier.
mam bardzo podobne odczucia. Ciężko było się oderwać od Skyward Sword, bawiłem się przy tej grze świetnie, ale jednak pewien niedosyt pozostaje. Porównanie do Minish Capa torqa trafne. Niedawno po raz kolejny, tym razem na 3DSie skończyłem 'capcomowską' Zeldę i ilość pierdół jakie można było zrobić w overworldzie jest wręcz przytłaczająca. Każdy nowo zdobyty item dawał nowe możliwości eksploracji, do już odwiedzonych miejscówek wracało się nie z przymusu tylko z chęci zdobycia kolejnych heart tanków lub innych bonusów. System upgradów w SS na mnie w ogóle nie zadziałał. Przez myśl mi nie przeszło, żeby nadupiać na pustynie, żeby złapać w siatkę na motyle jakieś krzaczki. Jedynie sidequest ze zbieraniem światełek dla Beatrix mnie w miarę wciągnął, ale poza tym Skyloft było mało rozrywkowe. Średniawe wątki poboczne, mocno liniowa konstrukcja świata i przeokropna Fi sprawiły, że momentami byłem trochę zawiedziony.
Co Skyward Sword z kolei się bardzo udało to bycie kolażem wszystkich poprzednich Zeld i godną 'pierwszą' częścią wg. timeline'u.
Myślę, że względem tych dwóch DSowych gier odzyskała też trochę 'magii', która tak wsysa w świat, głównie za sprawą świetnych drugoplanowych postaci. Na przykład historia Skippera i jego statku jest imho genialna.
#1916 Napisany 31 października 2012 - 12:24
Koniec końców Skyward mi się spodobał i chętnie do niego wracam na kilka godzinek co jakiś czas (jeszcze nie przeszedłem Hero). Daleko mu jednak do siły rażenia WW, czy TP, nie mówiąc nawet o OoT.
#1917 Napisany 07 listopada 2012 - 13:33
Wczoraj połaziłem trochę po pustyni i już zapomniałem jak niesamowicie klimatyczna potrafi być ta Zelda. Niestety w końcu przyszła lekka frustracja, ale raczej z winy mojej głupoty. Padłem na jednym z mini puzzli dotyczacych uruchomienia wielkiego zegara. Cały pustynny region kopie dupcię.
Moje wrażenia są dokłądnie odwrotne niż wasze. Pierwsze przejście mnie znudziło, ale teraz mam niesamowity sentyment do tej części i z każdym odegraniem bardziej się do niej przekonuję.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 07 listopada 2012 - 13:34
#1918 Napisany 07 listopada 2012 - 13:51
#1919 Napisany 07 listopada 2012 - 13:55
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 07 listopada 2012 - 13:55
#1920 Napisany 01 grudnia 2012 - 08:48
W sumie dopiero co prolog skończyłem i przekroczyłem drzwi pierwszej świątyni. Ale od razu mam pytanie, jak się naprawia tarcze ? bo w wiosce kazali mi tylko kupić tarcze i serduszka, nie wiedziałem, że tarcza sie psuje
Wiem, strasznie lamie
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|