Sylvan jak próbowałem pierwszą latarnię zapalić to mi wyskoczyło że nie mam jakiegoś przedmiotu? Jakiego? Myślałem żeby to trzepnąć ognistym mieczem, ale nic to nie dało lvl mam chyba 50
#481 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:02
#482 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:15
Gdzie pierwszą, na bossie? Na bossie się same palą jeśli na planszy znalazłeś i odpaliłeś.
#483 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:19
Nie no, zaraz na początku jak się pojawia pierwszy glut to jest coś jakby latarnia czy coś co można uruchomić ale brakuje mi jakiegoś itema
#484 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:25
Z tego co pamiętam na początku planszy chyba podlatuje ten duszek, daje itemka i gada coś, że och och, masz, możesz zapalać latarnie. Musiałeś coś zj***ć.
ed.
a, widzisz, dupa daje, widocznie nie pogadałeś, grasz jak amator
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 06 czerwca 2017 - 12:28
#485 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:27
Coś tam godoł
#486 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:28
bump pacz edytę
#487 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:31
no niestety gram jak w życiu, widzę fajną dupę to spuszczam wzrok i biegnę jak najdalej
#488 Napisany 06 czerwca 2017 - 12:36
Bez zapalania tych trzech ognisk na mapie boss jest trudniejszy.
#489 Napisany 06 czerwca 2017 - 16:40
Wszystkie pozostałe crapy ogarnięte (Kingdom Hearts, Nier, Persona), więc mogę się z czystym sumieniem brać za tego mesjasza. Za kilka godzin będzie grane
#490 Napisany 06 czerwca 2017 - 21:20
Udało się trochę popykać, ale za dużo się nie rozpiszę, bo początek gry to wszystko to co było w becie, tylko wydaje się o wiele, wiele łatwiejsze
#491 Napisany 06 czerwca 2017 - 23:19
Jakiś hint na Hondę Tadakatsu? No chu*j mnie strzela z tym typkiem, w trakcie jednej walki dwa razy już go prawie zabiłem, ale za każdym razem jak ma już 15% zdrowia typ się leczy, a ja nie mam tak op postaci, żeby przegonić ciosami tego leczenia i nie dać się łatwo zabić.
Jest w ogóle w Nioh przedmiot na wzór tego z Bloodborne na przykład, który rzucony we wroga uniemożliwia mu leczenie się? Bo chyba mogę przerwać ten proces jak on go zaczyna i w porę zaatakuję ale kurrr, to jest niedorzeczne.
e; i mam na myśli opcjonalną walkę później, wcześniej w fabule to go pokonałem wiadomym dla zaznanych sposobem.
Ten post był edytowany przez Cudak dnia: 06 czerwca 2017 - 23:21
#492 Napisany 07 czerwca 2017 - 00:18
ja ubiłem gluta więc jeszcze dwie poboczne i odpalam trzeci region - ile ich w ogóle jest ogolnie?
#493 Napisany 07 czerwca 2017 - 12:26
Sześć.
#494 Napisany 07 czerwca 2017 - 18:46
(....) Ile w gierce jest regionów? 3?
(....)
Rejonów w grze jest sześć, plus dodatkowy dostępny w dodatku.
(....)
odpalam trzeci region - ile ich w ogóle jest ogolnie?
Sześć.
A to dopiero trzydziestka na karku.
Cudak pamiętaj, jak Schrodinger za tydzień zapyta ile jest rejonów, zrobimy go w konia i napiszemy, że 14.
#495 Napisany 07 czerwca 2017 - 19:13
#496 Napisany 08 czerwca 2017 - 21:36
Drugi boss pokonany. Dziad na statku padł za drugim podejściem, wampirzyca w jaskini za trzecim, ogólnie przez gierkę przebija się jak przez masełko, nawet Automata była trudniejsza, mam nadzieję że później się rozkręci. Podoba mi się natomiast głębia systemu walki, kombinowanie z postawami, dynamiczna zmiana broni w trakcie starć, kontry, przechwyty, wybijanie wrogów z równowagi, tworzenie broni, loot, crafting itp, widać że ktoś tu naprawę siedział godzinami nad tym systemem, bo wydaje się to jeszcze bardziej rozwinięte niż w Soulsach. Starcia niby podobne, ale dynamika zdecydowanie większa. Świetny jest design lokacji, na początku nastawiałem się na klimat rodem z Onimushy, ale im dłużej gram, tym bardziej przypomina mi to pierwsze Tenchu, jest budno, mrocznie, z tak samo posępną muzyką i w 100% po japońsku... no, w 99%, William pasuje tu jak pięść do oka
#497 Napisany 08 czerwca 2017 - 21:43
To poczekaj na mrocznego samuraja
Z drugiej strony, to wszystko postaci historyczne.
#498 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:33
Nie przyrównuj pod względem trudności Nioh do NieR. Automata jest uniwersalna, możesz bowiem wybrać poziom łatwy gdzie pod jednym przyciskiem (jak w Bayo) masz auto unik, auto atak. Możesz też skusić się na opcję jeden cios = zgon.
W Nioh tego nie ma, zatem bazowo gra jest o wiele cięższa do zaliczenia.
Ładnie czynisz postępy. Hino Enma jest jednym z trudniejszych bossów. Czyli wychodzi na to, że twój skill > skill Szrodingera.
System walki jest genialny. Postać reaguje fantastycznie, a to co wprawny manualnie, obeznany z systemem gry gracz potrafi wykonać - coś pięknego. Spora w tym zasługa samych zmian trzymania oręża jak i tak prozaicznej czynności jak reset paska wytrzymałości.
W stosunku do serii Souls wnosi to ogrom możliwości.
Co do postaci, jest tak jak napisał burn. Will Adams faktycznie żył w 16 wieku i wspomina się go jako pierwszego Europejczyka, który dotarł do Japonii - wiesz, ktoś jak Krzysiek Kolumb i Amerigo Vespucci. Faktycznie też był doradcą Ieyasu Tokugawy, który notabene również występuje w grze.
Zresztą masz w opcjach zakładkę, gdzie możesz poczytać nieco o występujących w grze postaciach. Bodaj wszyscy zaznaczyli się gdzieś na kartach historii. Generał Il Naomasa, bezlitosny Nobunaga Oda (polecam jego biografię, jest niezwykle interesująca), nawet bossowie mają swoich odpowiedników w kulturze japońskiej - niech za przykład posłuży żywiołak lodu Yuki-onna (ten śnieżny byt również ma ciekawą historię). Swoja drogą główny zły Edward Kelly, to także postać historyczna.
#499 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:36
(...) Hino Enma jest jednym z trudniejszych bossów. (...)
Nie, wystarczy pamiętać, że William ma do dyspozycji nie tylko uniki, ale i najzwyklejszy w świecie bieg.
#500 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:43
#501 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:47
Drugi boss pokonany. Dziad na statku padł za drugim podejściem, wampirzyca w jaskini za trzecim, ogólnie przez gierkę przebija się jak przez masełko, nawet Automata była trudniejsza, mam nadzieję że później się rozkręci. Podoba mi się natomiast głębia systemu walki, kombinowanie z postawami, dynamiczna zmiana broni w trakcie starć, kontry, przechwyty, wybijanie wrogów z równowagi, tworzenie broni, loot, crafting itp, widać że ktoś tu naprawę siedział godzinami nad tym systemem, bo wydaje się to jeszcze bardziej rozwinięte niż w Soulsach. Starcia niby podobne, ale dynamika zdecydowanie większa. Świetny jest design lokacji, na początku nastawiałem się na klimat rodem z Onimushy, ale im dłużej gram, tym bardziej przypomina mi to pierwsze Tenchu, jest budno, mrocznie, z tak samo posępną muzyką i w 100% po japońsku... no, w 99%, William pasuje tu jak pięść do oka
Myślę że Twoja walka z Raikohem wyglądałaby o niebo lepiej niż ta z Pico.
Raikoh ma skill wypracowany tysiącami godzin w grze - Ty wyglądasz na osobę z nadrefleksem. Hino za 3cim razem???
#502 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:50
Co do postaci, jest tak jak napisał burn. Will Adams faktycznie żył w 16 wieku i wspomina się go jako pierwszego Europejczyka, który dotarł do Japonii - wiesz, ktoś jak Krzysiek Kolumb i Amerigo Vespucci. Faktycznie też był doradcą Ieyasu Tokugawy, który notabene również występuje w grze.
Kto go tak wspomina? Ty? Poczytaj trochę historii to głupot nie będziesz wygadywał.
Oglądał ktoś z Was serial Shogun z Chamberlainem? Albo czytał książkę pod tym samym tytułem autorstwa Clavella? John Blackthorne to właśnie Adams
#503 Napisany 09 czerwca 2017 - 12:51
Nie, wystarczy pamiętać, że William ma do dyspozycji nie tylko uniki, ale i najzwyklejszy w świecie bieg.
Wg mnie tuż obok Zaby, Nue, Yuki i Białego Tygrysa, stanowi największy problem. Oczywiście nie jest specjalnie ciężka (jej mocniejsza wersję w późniejszej fazie gry w kilka sekund ubijam), niemniej jeżeli gracz ma lichą obronę przed paraliżem, to w pierwszej walce potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć. W drugiej również można paść bez plamy na honorze.
I tak najtrudniejszą walką w grze jest ta z dodatku, gdzie walczymy z Okatsu i Hattori hanzo.
Nie dość, że przeciwnicy diablo szybcy, to jeszcze postaci na 160 lv. potrafią skubnąć 3/4 paska jednym szlagiem.
#504 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:12
#505 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:19
#506 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:24
Hm, skoro wszyscy grają w tego Nioha to może i ja kupię i pogram, a BB zaczeka?
#507 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:26
#508 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:30
Bierz, bierz, katanę dostaje się już na samym początku!
#509 Napisany 09 czerwca 2017 - 13:33
Nie, najpierw ograj BB bo po Niohu Cię odrzuci przez animacje, a obie gry są k**ewsko dobre
Ok. Zresztą drogi ten Nioh, nie dam za grę 170 jak mam do ogrania inne, dobre tytuły. Poczekam aż będzie cyfra za 100
#510 Napisany 09 czerwca 2017 - 18:45
Myślę że Twoja walka z Raikohem wyglądałaby o niebo lepiej niż ta z Pico.
Raikoh ma skill wypracowany tysiącami godzin w grze - Ty wyglądasz na osobę z nadrefleksem. Hino za 3cim razem???
Serio ten boss powinien być taki trudny? a z Raikohem chętnie bym powalczył. Nie wiem czy udałoby mi się go pokonać, ale gdyby grał ze mną tak jak grał z Pico, to na pewno nie byłoby 3:0 dla niego
Nie przyrównuj pod względem trudności Nioh do NieR. Automata jest uniwersalna, możesz bowiem wybrać poziom łatwy gdzie pod jednym przyciskiem (jak w Bayo) masz auto unik, auto atak. Możesz też skusić się na opcję jeden cios = zgon.
W Nioh tego nie ma, zatem bazowo gra jest o wiele cięższa do zaliczenia.
No fakt, racja, domyślnie porównałem "Automatowy" hard do Nioha, gdyż ten poziom trudności wydawał mi się najbardziej zbliżony.
Ładnie czynisz postępy. Hino Enma jest jednym z trudniejszych bossów. Czyli wychodzi na to, że twój skill > skill Szrodingera.
Po Tachibanie Muneshige, z którym walczyłem w becie, ta cała Hino Emma sprawiała raczej wrażenie sub-bossa. Po cichu liczyłem na drugą fazę walki, jakąś przemianę, a tu nic
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|