Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gry na PlayStation VR #wcaleniebeka

PS VR

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
418 odpowiedzi na ten temat

#91 Spuczan Napisany 31 sierpnia 2016 - 19:07

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 055 Postów:


  • 0

#92 nole Napisany 06 września 2016 - 21:29

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:

Poznaliśmy zawartość demo-dysku dodawanego do PS VR:

Spoiler

  • 0

#93 nole Napisany 01 października 2016 - 00:07

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:
Unboxing:


  • 0

#94 lukaszSA Napisany 01 października 2016 - 09:59

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

#thebestisyettocome


  • 0

#95 Chewie Napisany 03 października 2016 - 21:27

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

http://www.eurogamer...sive-for-a-year

 

beczulka


  • 0

#96 lukaszSA Napisany 04 października 2016 - 12:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

 

Q: Does the Processor Unit support 4K and HDR pass through?
The PS VR Processor Unit (PU) supports video pass through so that you can enjoy regular non-VR content on your TV when you have the PS4 connected to the TV via the PU and the PU is connected to power via the AC adapter and the PS VR headset is not in use. This pass through support works for regular 1080p signals and also supports 2160p (UHD or ‘4K’) content in YUV 420 color format at up to 60 Hz from a PlayStation Pro.
However, HDR signals are not supported for pass through by the PU. This applies to both 1080p and 2160p HDR. If you have a HDR capable TV and want to view PS4 content in HDR, it is necessary to cable the PS4 directly to the TV.

 

http://blog.us.plays...e-ultimate-faq/

 

7SjcMco.jpg

 

:clown:


  • 4

#97 Schrodinger Napisany 04 października 2016 - 12:19

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
no chyba kogoś tam zdrowo popyerdoliło w główkę
  • 0

#98 Iras Napisany 04 października 2016 - 19:18

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Dwa kabelki do konsoli, kabelek do tv, zasilanie i gogle. Dużo?


  • 0

#99 Spuczan Napisany 04 października 2016 - 19:26

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 055 Postów:

Dla kogoś kto uwielbia kable zdecydowanie za mało. Reszta może poczuć pewien dyskomfort.


  • 0

#100 filip Napisany 04 października 2016 - 19:43

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Przeciez applebotom kabelki najwyrazniej bardzo przeszkadzaly, bo usuniecie mini jacka okrzyknely wielkim sukcesem Jobsa, wciaz zyjacego w formie swojej wizji.

:dunno:
  • 0

#101 Chewie Napisany 04 października 2016 - 19:57

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

konsole takie wygodne


  • 0

#102 torq314 Napisany 04 października 2016 - 20:02

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 493 Postów:
Nie wojujcie tu, to nie "konsole" tylko vr. Zapraszam do wojen z historiami o tym jakie to vr do peceta jest super.
  • 0

#103 torq314 Napisany 13 października 2016 - 13:01

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 493 Postów:
http://www.ppe.pl/ne...iveclub-vr.html

Niestety nie jest zbyt dobrze. W większości recenzji DriveClub VR przewija się narzekanie na zdecydowanie za słabą jakość graficzną pozycji. By zapewnić płynny framerate twórcy musieli znacznie uprościć wygląda otoczenia. Redaktor PushSquare skarży się w tym kontekście, że często mrużył oczy, jakby chcąc poprawić ostrość widzenia, bo generowana przez PS4 grafika jest na tyle "rozmyta". Gra nie daje satysfakcji nawet przy zwykłym oglądaniu samochodów, które mają wyglądać jak "tanio wykonane zabawki".

Znacznie bardziej ostro DriveClub VR krytykuje redakcja DigitalSpy, nazywając wyścigi "kometą rzygów". "Gra jest tak zła, że robi się niedobrze - i to dosłownie" - czytamy w recenzji DigitalSpy.


GamesRadar - brak recenzji z powodu wywoływania mdłości ("nie mogliśmy znaleźć nikogo, kto mógłby to dłużej testować")


:olo:
  • 1

#104 lukaszSA Napisany 13 października 2016 - 13:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Przyszłość  :king:


  • 0

#105 Schrodinger Napisany 13 października 2016 - 13:13

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
niech burn idzie to potestować :cf:
  • 0

#106 Cola Napisany 13 października 2016 - 13:16

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Do tego samego newsa komentarz nowego naczelnego Rogera:

 

 

 

a grałem 2 godziny non stop w DriveClube'a i jest to IMO jedna z fajniejszych produkcji na ten sprzęt. Nie miałem też żadnych dolegliwości oceny typu 2/10 to naprawdę gruba przesada.

 

:olo:


  • 0

#107 fingus Napisany 13 października 2016 - 13:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mięczaki. Nasi forumowi klapersi na pewno wykażą się lepszymi żołądkami.
  • 0

#108 Kurzy Napisany 13 października 2016 - 20:04

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:

Chłopcy.

 

Bawiłem się już demkami najlepszego VR - HTC Vive, robi wrażenie. Ciekawe czy Driveclub VR był na PS4 Pro czy na starej PS4...żeby VR działało musi mieć potężną moc sprzęt - mój kolega, który kupił HTC Vive ma taki komputer i to było niesamowite. Niebawem u niego przetestuje np. Wiedźmina w VR to napisze wrażenia. Jeżeli nie ta generacja konsol to pociągnie chociażby przeciętnie to następna :olo:


  • 0

#109 Cola Napisany 14 października 2016 - 10:02

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

...żeby VR działało musi mieć potężną moc sprzęt 

 

No przecież mam PS4  :olo:

 

A tak na serio jeśli PS4 PRO  dało by dużego kopa dla VR, to będzie można rozważać zakup, bo telewizora 4k z dobrym HDR  nie spodziewam się w najbliższej przyszłości. Czas pokaże, bo na razie samo Sony nawet nie wie co i jak.

 

Ja na start mam dwa tytuły, EVE: Valkyrie oraz RIGS. Nie mogę się doczekać testów.


  • 0

#110 Tawotnica Napisany 14 października 2016 - 11:58

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Thumper i REZ Infinite wyglądają mi jeszcze najciekawiej z gier wspierających VR:





Ogólnie gry rytmiczne i gry na szynach sprawiają wrażenie dobrze nadających się do wirtualnej rzeczywistości, bo mają już ograniczone do minimum sterowanie i gracz może się skupiać na efektach wizualnych nawet jak mu się chce wymiotować ;)

Ciekawi mniej jak w tym całym hajpie na VR wypadnie powrót kontrolerów ruchowych. Rozwiązania do Vive i Oculusa brzmią lepiej niż 2x Move.
  • 1

#111 Cola Napisany 14 października 2016 - 12:30

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Obie wyglądają zacnie, a REZ wyrasta na must have dla mnie, będzie trzeba obczaić demko. Kontrolery ruchowe to ja nie wiem, mam nadzieję że stary poczciwy dual będzie dawał radę w większości gier.


  • 0

#112 nole Napisany 14 października 2016 - 14:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 731 Postów:
91 na obecną chwilę dla REZa na Metacritic.

#ZAORANE
  • 0

#113 BeSOS Napisany 14 października 2016 - 14:53

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mam nadzieję że zbombia te headsety szybciej niż Kinkiet i wreszcie wroca czasy zwykłych gierek.

Teraz czekamy na nową grę od Naughty Dog na VR :clown:

Ilu looserow na forum to kupilo :hihi:?
  • 0

#114 Cola Napisany 14 października 2016 - 19:21

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Ilu looserow na forum to kupilo :hihi:?

 

Ja się melduję  :kaz:

 

:olo:


  • 0

#115 Otacon Napisany 15 października 2016 - 19:56

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
Na ppe kilka osób kupiło i komentki wystawiają pozytywne. Uczucie BYCIA W GRZE ponoć jest niesamowite
  • 0

#116 Cola Napisany 18 października 2016 - 03:56

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

*
POPULARNY POST!

Potestowałem ponad 10h, żadne zawroty głowy czy inne pawie mi się nie przytrafiły, samo przebywanie w VR co prawda w pewien sposób męczy banie, ale to raczej z faktu, że naprawdę jesteśmy zaangażowani w grę, przerwy co 45 minut jednak wskazane:) Gogle świetnie leżą, można dopasować perfekcyjnie do kształtu czachy, szybko zapominamy, że mamy coś na głowie. Lekkie i świetnie wykonane, nie śmierdzi chińszczyzną. Na pierwszy ogień poszło EVE: Valkyrie. Wrażenia masakra. Tego nie da się opisać, to trzeba doznać. RIGS również jest dobry. Nawet bardzo. Super otoczka i klimat sportu wyjęty żywcem z WipOuta daje radę. Samo intro mógłbym oglądać bez końca, kiedy przeskakuje nad nami ten cholerny robot, a człowiek sam naturalnie zadziera banie do góry w obawie czy nas nie przygniecie sto ton, banan wywala się na twarzy i trzeba łapać się za głowę. Sprawdziłem również kilka demek. Rush of Blood to jazda bez trzymanki, ciężko usiedzieć w jednym miejscu, kilka razy podskoczyłem ze strachu, a frajda z jazdy niesamowita, masakrator i must have dla mnie, choć pewnie szybko się znudzi. Rez ryje bert. Nie grałem nigdy wcześniej w oryginał, i już nie chcę, bo to co jest serwowane w VR wzbudza zachwyt. Mega miodne, to inny piękny świat. Thumper również daje radę, widać, że gry tego typu znajdą nowy dom w VR. Drive Club wypadł blado, bardzo rozmyte trasy, niewiele widać, samo wrażenie siedzenia w aucie to już natomiast bajka. Ogólnie gierkę odpuszczam, brzydkie kaczątko, choć może kiedyś jak by się ogarnęło kierownicę...PS VR Worlds, bez podniety, to zestaw demek technicznych, fajnych, ale jednak demek. Nie dał bym za to ni centawo. RE7 demko Kitchen  mnie pokonało, musiałem zdjąć gogle, bo nie wytrzymałem ze strachu. Wiedziałem dokładnie co się wydarzy, widziałem gameplay wcześniej, a mimo to, mało co się nie posr*łem. Intensywne, czekam z wypiekami na pełną wersję.

 

Wady? Obraz to nie żyleta, daleko tu do ostrości z  HD, o 4k nawet nie wspominając. Wszystko wydaje się nieco rozmazane, w jednych tytułach mniej w innych bardziej. Jak by ktoś nałożył na całość gruby filtr ziarnisty. To wszystko jednak nieważne, bo w trakcie zabawy zapominałem szybko o rozdzielczości, ponieważ wrażenie bycia w VR urywa głowę, a dostępne już dzisiaj gry są naprawdę dobre. 

 

To nie jest Kinect czy inny Move. Playstation VR zostanie z nami na dobre :kult: . Trzeb spróbować, żeby docenić potencjał jaki tu się kryje.

 

 

 


  • 13

#117 Cola Napisany 18 października 2016 - 13:22

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

 

Póki co tylko na HTC, ale co się odwlecze...Wygląda całkiem spoko. Postrzelał bym.


  • 0

#118 ACZ Napisany 19 października 2016 - 15:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

Test rzetelnego pssite.com:

http://www.pssite.co...-nasz-test.html


  • 0

#119 ACZ Napisany 19 października 2016 - 16:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:


  • 0

#120 lukaszSA Napisany 19 października 2016 - 16:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

W temacie o No Man's Sky był większy ruch niż tutaj


  • 0



Inne z tagami: