#91 Napisany 31 sierpnia 2016 - 19:07
#92 Napisany 06 września 2016 - 21:29
Poznaliśmy zawartość demo-dysku dodawanego do PS VR:
#93 Napisany 01 października 2016 - 00:07
#94 Napisany 01 października 2016 - 09:59
#thebestisyettocome
#95 Napisany 03 października 2016 - 21:27
#96 Napisany 04 października 2016 - 12:14
Q: Does the Processor Unit support 4K and HDR pass through?
The PS VR Processor Unit (PU) supports video pass through so that you can enjoy regular non-VR content on your TV when you have the PS4 connected to the TV via the PU and the PU is connected to power via the AC adapter and the PS VR headset is not in use. This pass through support works for regular 1080p signals and also supports 2160p (UHD or ‘4K’) content in YUV 420 color format at up to 60 Hz from a PlayStation Pro.
However, HDR signals are not supported for pass through by the PU. This applies to both 1080p and 2160p HDR. If you have a HDR capable TV and want to view PS4 content in HDR, it is necessary to cable the PS4 directly to the TV.
http://blog.us.plays...e-ultimate-faq/
#97 Napisany 04 października 2016 - 12:19
#98 Napisany 04 października 2016 - 19:18
Dwa kabelki do konsoli, kabelek do tv, zasilanie i gogle. Dużo?
#99 Napisany 04 października 2016 - 19:26
Dla kogoś kto uwielbia kable zdecydowanie za mało. Reszta może poczuć pewien dyskomfort.
#100 Napisany 04 października 2016 - 19:43
#101 Napisany 04 października 2016 - 19:57
konsole takie wygodne
#102 Napisany 04 października 2016 - 20:02
#103 Napisany 13 października 2016 - 13:01
Niestety nie jest zbyt dobrze. W większości recenzji DriveClub VR przewija się narzekanie na zdecydowanie za słabą jakość graficzną pozycji. By zapewnić płynny framerate twórcy musieli znacznie uprościć wygląda otoczenia. Redaktor PushSquare skarży się w tym kontekście, że często mrużył oczy, jakby chcąc poprawić ostrość widzenia, bo generowana przez PS4 grafika jest na tyle "rozmyta". Gra nie daje satysfakcji nawet przy zwykłym oglądaniu samochodów, które mają wyglądać jak "tanio wykonane zabawki".
Znacznie bardziej ostro DriveClub VR krytykuje redakcja DigitalSpy, nazywając wyścigi "kometą rzygów". "Gra jest tak zła, że robi się niedobrze - i to dosłownie" - czytamy w recenzji DigitalSpy.
GamesRadar - brak recenzji z powodu wywoływania mdłości ("nie mogliśmy znaleźć nikogo, kto mógłby to dłużej testować")
#104 Napisany 13 października 2016 - 13:04
Przyszłość
#105 Napisany 13 października 2016 - 13:13
#106 Napisany 13 października 2016 - 13:16
Do tego samego newsa komentarz nowego naczelnego Rogera:
a grałem 2 godziny non stop w DriveClube'a i jest to IMO jedna z fajniejszych produkcji na ten sprzęt. Nie miałem też żadnych dolegliwości oceny typu 2/10 to naprawdę gruba przesada.
#107 Napisany 13 października 2016 - 13:18
#108 Napisany 13 października 2016 - 20:04
Chłopcy.
Bawiłem się już demkami najlepszego VR - HTC Vive, robi wrażenie. Ciekawe czy Driveclub VR był na PS4 Pro czy na starej PS4...żeby VR działało musi mieć potężną moc sprzęt - mój kolega, który kupił HTC Vive ma taki komputer i to było niesamowite. Niebawem u niego przetestuje np. Wiedźmina w VR to napisze wrażenia. Jeżeli nie ta generacja konsol to pociągnie chociażby przeciętnie to następna
#109 Napisany 14 października 2016 - 10:02
...żeby VR działało musi mieć potężną moc sprzęt
No przecież mam PS4
A tak na serio jeśli PS4 PRO dało by dużego kopa dla VR, to będzie można rozważać zakup, bo telewizora 4k z dobrym HDR nie spodziewam się w najbliższej przyszłości. Czas pokaże, bo na razie samo Sony nawet nie wie co i jak.
Ja na start mam dwa tytuły, EVE: Valkyrie oraz RIGS. Nie mogę się doczekać testów.
#110 Napisany 14 października 2016 - 11:58
Ogólnie gry rytmiczne i gry na szynach sprawiają wrażenie dobrze nadających się do wirtualnej rzeczywistości, bo mają już ograniczone do minimum sterowanie i gracz może się skupiać na efektach wizualnych nawet jak mu się chce wymiotować
Ciekawi mniej jak w tym całym hajpie na VR wypadnie powrót kontrolerów ruchowych. Rozwiązania do Vive i Oculusa brzmią lepiej niż 2x Move.
#111 Napisany 14 października 2016 - 12:30
Obie wyglądają zacnie, a REZ wyrasta na must have dla mnie, będzie trzeba obczaić demko. Kontrolery ruchowe to ja nie wiem, mam nadzieję że stary poczciwy dual będzie dawał radę w większości gier.
#112 Napisany 14 października 2016 - 14:41
#ZAORANE
#113 Napisany 14 października 2016 - 14:53
Teraz czekamy na nową grę od Naughty Dog na VR
Ilu looserow na forum to kupilo ?
#114 Napisany 14 października 2016 - 19:21
Ilu looserow na forum to kupilo ?
Ja się melduję
#115 Napisany 15 października 2016 - 19:56
#116 Napisany 18 października 2016 - 03:56
POPULARNY POST!
Potestowałem ponad 10h, żadne zawroty głowy czy inne pawie mi się nie przytrafiły, samo przebywanie w VR co prawda w pewien sposób męczy banie, ale to raczej z faktu, że naprawdę jesteśmy zaangażowani w grę, przerwy co 45 minut jednak wskazane:) Gogle świetnie leżą, można dopasować perfekcyjnie do kształtu czachy, szybko zapominamy, że mamy coś na głowie. Lekkie i świetnie wykonane, nie śmierdzi chińszczyzną. Na pierwszy ogień poszło EVE: Valkyrie. Wrażenia masakra. Tego nie da się opisać, to trzeba doznać. RIGS również jest dobry. Nawet bardzo. Super otoczka i klimat sportu wyjęty żywcem z WipOuta daje radę. Samo intro mógłbym oglądać bez końca, kiedy przeskakuje nad nami ten cholerny robot, a człowiek sam naturalnie zadziera banie do góry w obawie czy nas nie przygniecie sto ton, banan wywala się na twarzy i trzeba łapać się za głowę. Sprawdziłem również kilka demek. Rush of Blood to jazda bez trzymanki, ciężko usiedzieć w jednym miejscu, kilka razy podskoczyłem ze strachu, a frajda z jazdy niesamowita, masakrator i must have dla mnie, choć pewnie szybko się znudzi. Rez ryje bert. Nie grałem nigdy wcześniej w oryginał, i już nie chcę, bo to co jest serwowane w VR wzbudza zachwyt. Mega miodne, to inny piękny świat. Thumper również daje radę, widać, że gry tego typu znajdą nowy dom w VR. Drive Club wypadł blado, bardzo rozmyte trasy, niewiele widać, samo wrażenie siedzenia w aucie to już natomiast bajka. Ogólnie gierkę odpuszczam, brzydkie kaczątko, choć może kiedyś jak by się ogarnęło kierownicę...PS VR Worlds, bez podniety, to zestaw demek technicznych, fajnych, ale jednak demek. Nie dał bym za to ni centawo. RE7 demko Kitchen mnie pokonało, musiałem zdjąć gogle, bo nie wytrzymałem ze strachu. Wiedziałem dokładnie co się wydarzy, widziałem gameplay wcześniej, a mimo to, mało co się nie posr*łem. Intensywne, czekam z wypiekami na pełną wersję.
Wady? Obraz to nie żyleta, daleko tu do ostrości z HD, o 4k nawet nie wspominając. Wszystko wydaje się nieco rozmazane, w jednych tytułach mniej w innych bardziej. Jak by ktoś nałożył na całość gruby filtr ziarnisty. To wszystko jednak nieważne, bo w trakcie zabawy zapominałem szybko o rozdzielczości, ponieważ wrażenie bycia w VR urywa głowę, a dostępne już dzisiaj gry są naprawdę dobre.
To nie jest Kinect czy inny Move. Playstation VR zostanie z nami na dobre . Trzeb spróbować, żeby docenić potencjał jaki tu się kryje.
#117 Napisany 18 października 2016 - 13:22
Póki co tylko na HTC, ale co się odwlecze...Wygląda całkiem spoko. Postrzelał bym.
#118 Napisany 19 października 2016 - 15:43
#119 Napisany 19 października 2016 - 16:00
#120 Napisany 19 października 2016 - 16:04
W temacie o No Man's Sky był większy ruch niż tutaj
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
Tetris EffectRozpoczęte przez nole , 06 cze 2018 Enhance Games, PS4, PS VR, Tetris |
|
|