C'RPG Corner [PC]
#181 Napisany 04 lutego 2008 - 14:40
Aha, ogółem konwersja jest dość wierna, plansze są przemodelowane, ale w sumie są chyba nawet fajniejsze. Ze scenariusza kompletnie nic nie ucięto, gameplay tylko troszkę uproszczono (sami nie wpisujemy haseł, kodów itp., gra to robi za nas).
#182 Napisany 04 lutego 2008 - 16:59
Teraz pozostaje czekać tylko na kolejne części wielkich tytułów.
#183 Napisany 04 lutego 2008 - 19:11
#184 Napisany 04 lutego 2008 - 20:09
#185 Napisany 04 lutego 2008 - 20:59
Wygląd dania, nie babci.
Jeszcze BG2 czeka w kolejce, ale nie wiem, czy bez ukończenia jedynki (gdzieś tak na 5. rozdziale się zatrzymałem, siły wyższe przeszkodziły) ma to sens. Podejrzewam, że tak. Ale może ktoś mnie upewni/wyprowadzi z błędu/specjalnie oszuka, żeby wygrać zakład z kolegą "kto pierwszy oszuka frajera na dowolnym forum internetowym".
#186 Napisany 04 lutego 2008 - 21:03
Ma sens, fabuła nie jest ściśle związana z pierwszą częścią.Jeszcze BG2 czeka w kolejce, ale nie wiem, czy bez ukończenia jedynki (gdzieś tak na 5. rozdziale się zatrzymałem, siły wyższe przeszkodziły) ma to sens. Podejrzewam, że tak. Ale może ktoś mnie upewni/wyprowadzi z błędu/specjalnie oszuka, żeby wygrać zakład z kolegą "kto pierwszy oszuka frajera na dowolnym forum internetowym".
#187 Napisany 04 lutego 2008 - 22:35
#188 Napisany 04 lutego 2008 - 22:38
#189 Napisany 04 lutego 2008 - 22:48
#190 Napisany 05 lutego 2008 - 12:56
#191 Napisany 07 lutego 2008 - 14:17
No fajna sprawa z tym modem, kto kupił złotą edycję na dvd całej serii to warto właśnie w taki sposób spróbować zagrać. Tym bardziej, że ten mod jak i kilka innych znajduje się w tym wydaniu. Cd projekt
#192 Napisany 07 lutego 2008 - 21:31
No fajna sprawa z tym modem, kto kupił złotą edycję na dvd całej serii to warto właśnie w taki sposób spróbować zagrać. Tym bardziej, że ten mod jak i kilka innych znajduje się w tym wydaniu. Cd projekt
Mody czynią tą serię nieśmiertelną. Wszystko dzięki fanom. Szkoda tylko, że wszelkie dodatkowe przygody rozgrywają się między rozdziałami samej gry (mam na myśli BG2) i tak by np. trafić do Kara-Tur, trzeba najpierw dojść do momentu, kiedy płyniemy do Czarowięzów. A to jakoś tak połowa gry. Wolałbym po prostu taką przygodę, jakby oddzielną część gry, włączasz, importujesz bohatera i drużynę, grasz...
No i dodatkowe postacie są, mimo wszystko, trochę lipne, może poza drowem Solaufeinem (możliwość przyłączenia go do drużyny powinna była być możliwa w podstawowej grze, moim zdaniem ).
#193 Napisany 07 lutego 2008 - 23:09
No i co? Nikt z was chłopaki nie grał w ŚPZ?
#194 Napisany 08 lutego 2008 - 02:33
No fajna sprawa z tym modem, kto kupił złotą edycję na dvd całej serii to warto właśnie w taki sposób spróbować zagrać. Tym bardziej, że ten mod jak i kilka innych znajduje się w tym wydaniu. Cd projekt
się rozumie. W kwestiach grafiki jestem zdolny do kompromisów ale to co pokazał Baldurs Gate było za wysoką poprzeczką dla mnie. Teraz z silnikiem dwójki wszystko jest jak cud miód i serowa z grzankami.
#195 Napisany 08 lutego 2008 - 15:04
No i co? Nikt z was chłopaki nie grał w ŚPZ?
Nie.
BTW wie ktoś może co to za miejscówka w Tormencie ? Przyznam, że nigdy tam nie byłem...
#196 Napisany 08 lutego 2008 - 17:53
Kyo - albo to fake albo lokacja nie zamieszczona w samej grze - kilka konceptów wyleciało
#197 Napisany 08 lutego 2008 - 18:51
Możliwe, że jakiś mod. Choć nawet nie słyszałem, czy jakieś mody do PT powstawałyKyo - albo to fake albo lokacja nie zamieszczona w samej grze - kilka konceptów wyleciało
Na razie takie coś tylko znalazłem: http://www.sorcerers.../index_mods.php (ma mod wprost idealny - max życia na awansie ... ile oszczędzonych QLoad to jest chyba mówić nie muszę. Działa też niby na BG1. I kilka innych ciekawostek)
#198 Napisany 08 lutego 2008 - 18:56
Podobno jest jakaś świetna przygoda do Neverwinter Nights, rozgrywająca się w multiwersum Planescape.... Szkoda, że NWN na moim kompie nie idzie
albo to fake albo lokacja nie zamieszczona w samej grze - kilka konceptów wyleciało
Mhm, pewnie to drugie.
Szkoda, że Avellone'owi nie dane było zrobić z tego serię gier. Opowieść o Dak'konie starającym się zjednoczyć githzerai z githyanki mogłaby być ciekawa...
#199 Gość__* Napisany 08 lutego 2008 - 19:35
Podobno jest jakaś świetna przygoda do Neverwinter Nights, rozgrywająca się w multiwersum Planescape.... Szkoda, że NWN na moim kompie nie idzie
Jest cala saga, 3 częściowa, dosyć fajna, ale całej nie przebrnełem ze względu na mą nienawiść do NWN
#200 Napisany 09 lutego 2008 - 23:05
Modów jest sporo, tylko nie ma żadnych dodatkowych przygód
są są... tylko jesli nie chcesz ogladac badziewnych przekonwertowanych do dwójki plansz z jednki, to najlepiej wybierac takie które wprowadzaja questy ale bez nowych miejsc....no w kazdym razie mnie to zawsze razi. A, i mówie wogóle o modach do BG, bo prawde mówiac nie wiem jakie włozyli do tego wydania CD Projekt
No i dodatkowe postacie są, mimo wszystko, trochę lipne, może poza drowem Solaufeinem (możliwość przyłączenia go do drużyny powinna była być możliwa w podstawowej grze, moim zdaniem ).
A jakie są poza nim? Tashia? Kelsey? Chloe?
Baldur's Gate
#201 Napisany 10 lutego 2008 - 11:24
I jak wrażenia. Mnie osobiście bardzo gra się podobała , tak systemowo, pod względem klimatu , jak i w końcu wykonania.Sylvan Wielki ja grałem w Świątynię
#202 Napisany 10 lutego 2008 - 12:26
wczoraj ubiłem znowu Sarevoka ... po niespełna 4 dniach casualowego grania [1 casal day = 1.5/2 h grania], teraz zaczynam wierzyć, że zdanie "jedynki" w jeden dzień to nic wielkiego, no i na jaw wychodzi "drabinkowa" konstrukcja fabularna - idąc tropem korespondencji listownej robi się po prostu wjazd na chatę coraz to ważniejszym personom zamieszanym w "deficyt żelaza" - mimo to ciągle jest to zacna gra, oje oje
teraz mam pytanie - jak wrócę do księcia Eltana to ten wyśle mnie na południe i zacznie się dwójka - czy trafiając do lochów stracę ekwipunek ?
#203 Napisany 10 lutego 2008 - 13:43
#204 Napisany 10 lutego 2008 - 13:48
#205 Napisany 10 lutego 2008 - 14:24
czy trafiając do lochów stracę ekwipunek ?
niestety, dwojke zaczynasz bez ekwipunku...
Jesli bardzo nie chcesz go stracic, to po zimportowaniu postaci jak juz bedziesz zaczynał gre wcisnij spacje gdy ekran sie przyciemni wtedy bedziesz mial dostep do wszystkih opcji, wejdz w ekwipunek, wywal wszystko na ziemie i czesc
#206 Napisany 10 lutego 2008 - 16:02
powaznie cos takiego dziala?
#207 Napisany 10 lutego 2008 - 16:05
#208 Napisany 10 lutego 2008 - 22:00
są są... tylko jesli nie chcesz ogladac badziewnych przekonwertowanych do dwójki plansz z jednki, to najlepiej wybierac takie które wprowadzaja questy ale bez nowych miejsc....no w kazdym razie mnie to zawsze razi. A, i mówie wogóle o modach do BG, bo prawde mówiac nie wiem jakie włozyli do tego wydania CD Projekt
Że do BG są, to oczywiście wiem . Tylko do Planescape : Torment ni ma ... W każdym razie do tego wydania z wersji CD Projekt dodali dużo "podobno" naprawdę swietnych, dodatkowych przygód. "Podobno", bo żadnej z nich jeszcze nie dane mi było wypróbować...
jakie są poza nim? Tashia? Kelsey? Chloe?
Nie no, sporo ich można znaleźć. Jest jeszcze Valen (wampirzyca od Bodhi), jakiś zabójca - znajomy Yoshimo - i ktoś tam jeszcze by się znalazł na pewno (oczywiście wiele dodatków z tymi postaciami nie zostało przetłumaczonych na polski...). Ja dorzucałem Chloe kiedyś, ale szybko zaczęła mnie wkurzać - przy każdej niemal rozmowie z dowolnym NPC wbijała się na pierwszy plan, a i gadki nt. jej otwartego homoseksualizmu i pochodzenia wydały mi się nieciekawie napisane jakoś ... Już nie wspominając o tym, że w samej grze jest dużo postaci, a pełnego potencjału wielu z nich jeszcze tak naprawdę nie wykorzystałem...
Baldur's Gate
Otóż to . Chętnie bym skończył wreszcie grę jako mnich, a nawet zaczął dwójkę jeszcze raz od początku, ale zwyczajnie czasu na to brak ....
No pewnie, sprawdzone
jak sobie zimportować dopiero co stworzoną postać z Tronu Bhalla, to już w ogóle mamy total-lame-cheating
#209 Napisany 10 lutego 2008 - 22:33
Jest jeszcze Valen (wampirzyca od Bodhi)
O, o Valen tez pamietam, ale nigdy nie miałam okazji sie nią dłuzej pobawic bo nigdy jeszcze nie korzystałam z oferty Bodhi, ale podobno (i z tego co widziałam, rzeczywiscie) przez nią gra jest strasznie prosta.
Ja dorzucałem Chloe kiedyś, ale szybko zaczęła mnie wkurzać - przy każdej niemal rozmowie z dowolnym NPC wbijała się na pierwszy plan, a i gadki nt. jej otwartego homoseksualizmu i pochodzenia wydały mi się nieciekawie napisane jakoś
Hm...prawde mówiac to lubie jak mody rozwijaja dialogi pomiedzy postaciami, a Chloe jest całkiem zabawna, ale tez nigdy nie przeszłam z nią całej gry.
Ale kit z tym jaka ona jest, jej dwa miecze wymiataja wszystkich równo
Otóż to . Chętnie bym skończył wreszcie grę jako mnich, a nawet zaczął dwójkę jeszcze raz od początku, ale zwyczajnie czasu na to brak ....
Ah, a ja tak lubie sobie w wakacje gdy jest czas przejsc mojego Baldursa kochanego Ale moze bede miała wczesniej wenę
#210 Napisany 11 lutego 2008 - 12:17
O, o Valen tez pamietam, ale nigdy nie miałam okazji sie nią dłuzej pobawic bo nigdy jeszcze nie korzystałam z oferty Bodhi, ale podobno (i z tego co widziałam, rzeczywiscie) przez nią gra jest strasznie prosta.
Mhm, też tak słyszałem, choć nie jestem pewien, bo też jeszcze nigdy nie przyłączyłem się do Bodhi (chciałem ostatnim razem, ale wykonałem niepotrzebnie quest dla Złodziei Cienia)...
Hm...prawde mówiac to lubie jak mody rozwijaja dialogi pomiedzy postaciami, a Chloe jest całkiem zabawna, ale tez nigdy nie przeszłam z nią całej gry.
No właśnie -> zabawna jest początkowo, ale potem miałem jej już dość . Dialogi między nią, a innymi są fajne rzeczywiście, ale jej gadki z samym bohaterem już jakieś lipne mi się wydały.
Ale kit z tym jaka ona jest, jej dwa miecze wymiataja wszystkich równo
To prawda.
Ah, a ja tak lubie sobie w wakacje gdy jest czas przejsc mojego Baldursa kochanego Ale moze bede miała wczesniej wenę
Dokładnie, w wakacje jest najwięcej czasu, a poza tym jakoś ta gra mi pasuje do lata .