To samo ludzie robili z Metroidami aż w ogóle przestali je wydawać
#61 Napisany 07 grudnia 2018 - 13:25
#62 Napisany 07 grudnia 2018 - 13:51
#63 Napisany 08 grudnia 2018 - 23:26
poprzedni już był rajem dla giereczkowych nerdów, ale adventure mode w Ultimate przebija SSB4. Nawet są spirity z gierek streetpassowych z 3DSa. To jest tak ogromne, że od dobrych parunastu godzin nic innego nie robię tylko w ten tryb cisnę, a dalej mam wrażenie, że może 1/4 zrobiłem.
Mam odblokowanych 52 bohaterów, z czego z classica zdobyłem w pierwszy dzień między 20-25. Bardzo loser friendly jest dodanie ikonki "challenger vault" w opcjach, pozwalającej zmierzyć się jeszcze raz z challengerem, jeśli się dostało po dupie po skończeniu klasyka.
Bohaterów można również odblokować w adventure mode, co śmiem twierdzić jest wskazanym sposobem zdobywania ich w singlu, ponieważ postacie zdobyte w classic mode nie przenoszą się do adventure, ale odwrotnie już tak.
edit:
OMG, Paz Ortega, z twittera:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 09 grudnia 2018 - 00:15
#64 Napisany 09 grudnia 2018 - 10:44
pamiętajcie, że trzeba grę zarejestrować do 31.01., żeby otrzymać kod na Piranha Plant mailowo.
Kartridż musi być włożony, wtedy wduszacie "+" na ikonie gry -> "My Nintendo Rewards Program" -> "Earn Points (Game Card version only) -> wybieracie konto na które mają wpaść punkty, na adres e-mail skojarzony z tym kontem wpadnie wiadomość z kodem po paru dniach.
#65 Napisany 09 grudnia 2018 - 10:57
Może przejdę singla i popchnęła dalej
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 09 grudnia 2018 - 11:15
#66 Napisany 09 grudnia 2018 - 11:13
#67 Napisany 09 grudnia 2018 - 11:36
Remixy najlepszych kawałków z ponad 30 lat kozackich tytułów. Jak wydadzą soundtrack na CD to biegnę do sklepu z wywalonym jęzorem, takie to dobre. Jukebox ze Smasha na 3DSa swego czasu mi zastępował odtwarzacz mp3/telefon do muzyki.
Trivii, easter eggów z każdej serii od cholery, gdzie się łapiesz co chwila za głowę, mlaskając "ułaa, ale to sprytnie wymyślili". Cały tryb adventure opiera się w głównej mierze na walkach z 'duchami' postaci z gier i próbie przez twórców upodobnienia któregoś z bohaterów z dostępnego rostera.
Prykładowo Valoo z Wind Wakera przedstawiony jest jako ogromny (+mega mushroom), czerwony (zmieniony schemat kolorów) Charizard, a za siostry Mayu i Miu robią Peach i Daisy. Co więcej, ruleset i plansza też są odpowiednio tematycznie dobrane. Na przykład w Fatal Framowej potyczce gramy w domu duchów z Luigi's Mansion, mamy ograniczony czas, a dziewczyny generalnie unikają konfliktu i trzeba je ścigać. Kruczek? W tle pojawia się assist 'obscura camera' i próbuje nas namierzyć celownikiem i zestrzelić.
Pokonanych bohaterów dostaje się w nagrodę w formie karty, którą można założyć, żeby podpakować własną postać. Karty są podzielone na main i support. Główne dają boosta do ataku i obrony, mogą mieć specjalną umiejętność (typu +do ataku mieczami) i sloty na karty supportowe. Supporty mogą negować efekty planszy (np. the floor is lava - varia suit Samus uodparnia na to), dawać item na start, również modyfikować staty i wiele wiele więcej.
Twórcom nie brakuje humoru, co widać po wrzuconym w spoiler powyżej obrazku Paz. Każdy, kto grał w Metal Geara powinien czaić o co chodzi. Dla tego typu wjazdów 'pozdro dla kumatych' się gra w Smasha solo, nie żeby się brandzlować gameplayem. Chociaż wyzwania w Ultimate mi się też podobają - weź przeżyj rzeź pięciu niebieskich Yoshi, kiedy włączony jest mod łatwego wybicia w powietrze. Uciekałem z chmurki na chmurkę w planszy z YI i starałem się ściągać ich pojedynczo, bo jak mnie więcej niż dwóch raz dopadło to koniec zabawy.
Każdy kto choć trochę kocha gaming doceni Smasha, ocenki rzędu 9/10 dla każdej części były w pełni zasłużone, nie znajdziesz innej tak dopakowanej gry. Palabra.
#68 Napisany 09 grudnia 2018 - 12:07
#69 Napisany 09 grudnia 2018 - 12:11
#70 Napisany 12 grudnia 2018 - 12:22
o, bardzo dobrze zrobiłem nie uruchamiając jeszcze triala NSO:
https://www.eurogame...-to-be-improved
Nintendo i online najśmieszniejsze, że Smash na WiiU bardzo dobrze działał po sieci.
#71 Napisany 12 grudnia 2018 - 12:33
Online w którymkolwiek Smashu kiedyś działał?
#72 Napisany 12 grudnia 2018 - 12:35
Online w którymkolwiek Smashu kiedyś działał?
najśmieszniejsze, że Smash na WiiU bardzo dobrze działał po sieci.
#73 Napisany 12 grudnia 2018 - 12:36
Chyba u ciebie!
Ja pamiętam, że na Wii nie działało w ogóle, na Wii U działało słabo.
A ARMSy śmigają jak złoto Partacze z Bandai
#74 Napisany 12 grudnia 2018 - 12:40
Pewnie Stan moje WiiU składał! Matchmaking przynajmniej działał, nie rozumiem czemu zrezygnowali z podziału na For Glory/For Fun.
#75 Napisany 13 grudnia 2018 - 20:10
Złamałem się i kupiłem.
#76 Napisany 13 grudnia 2018 - 23:13
#77 Napisany 13 grudnia 2018 - 23:23
#78 Napisany 14 grudnia 2018 - 09:14
#79 Napisany 14 grudnia 2018 - 09:18
Mam tak samo... Mnie strasznie kuszą tę scenariusze w singlu z innych gierek typu walka z The Boss z muzyką z MGSa 3 w tle
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?!
Tylko że walczysz wtedy z pikaczu z przepaska Bossa, nie wiem czy to to samo
Aha
#80 Napisany 14 grudnia 2018 - 09:37
jeden chuj, The Boss jest tak samo zjebaną postacią jak ten pokemon, w sumie to nawet jest taki pokemon, wszystko się zgadza
#81 Napisany 14 grudnia 2018 - 09:40
#82 Napisany 14 grudnia 2018 - 09:41
Pawlikowi widzę ostatnio gorzej
#83 Napisany 14 grudnia 2018 - 10:04
#84 Napisany 14 grudnia 2018 - 10:29
Zobaczę co powie Pawlik i Kox. W necie piszą że ten adve turę mode jest nudny i tak naprawdę tylko multi...a po necie nie będę grał bo tam same napalone wymiatacze które zjadły 10 padów GCNa żeby być najlepszymi
Niby podobne objawy miałem że splatoona ale tam jest fajny singiel a multi wymiata nawet bez ekipy.
#85 Napisany 14 grudnia 2018 - 10:37
Mam tak samo... Mnie strasznie kuszą tę scenariusze w singlu z innych gierek typu walka z The Boss z muzyką z MGSa 3 w tle
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?!
Tylko że walczysz wtedy z pikaczu z przepaska Bossa, nie wiem czy to to samo
Aha
#86 Napisany 14 grudnia 2018 - 11:02
Classic też ma dobre motywy, przykładowo Dr. Mario
#87 Napisany 15 grudnia 2018 - 11:14
#88 Napisany 15 grudnia 2018 - 11:20
World of Light jest liniowe na tyle, że musisz poprzechodzić dungeony, żeby odblokować przejście do endbossa. Pomijać możesz wszelkie walki, które dają opcjonalne rzeczy jak skrzynki ze skarbami, nowe grywalne postacie, dostęp do dojo w którym trenujesz spirity itd.
Online się nie tykałem.
#89 Napisany 15 grudnia 2018 - 11:45
#90 Napisany 15 grudnia 2018 - 11:52
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|