Street Fighter IV
#91 Napisany 29 grudnia 2007 - 00:15
#92 Napisany 29 grudnia 2007 - 00:44
#93 Napisany 29 grudnia 2007 - 00:49
#94 Napisany 29 grudnia 2007 - 01:22
#95 Napisany 29 grudnia 2007 - 03:16
#96 Napisany 29 grudnia 2007 - 03:19
#97 Napisany 29 grudnia 2007 - 08:18
#98 Napisany 29 grudnia 2007 - 11:25
#99 Napisany 29 grudnia 2007 - 12:17
#100 Napisany 31 grudnia 2007 - 01:02
A Ja nawet z 300 dam. To w końcu nowy SF . jak ktos jest pasjonatem, na pewno kupi. Ot Ja przykładowo gram z Bratem ost w SF III 3rd , Mar vs cap2 czy Cap vs SNK 2 czy nawet SSF2Ti jakos oprawa nie przeszkadza. Tutaj kazdy fan ulicznego wojownika zauważy specyficzną rwana animację .Imo spoko sprawa ,ale 200zl za to bym nie dal ,
To ci się źle Ryan wydaje, albo nie grałes w żadnego SF.W końcu ta edycja wydaje się sporo szybsza od zupełnie dwuwymiarowych braci.
#101 Napisany 31 grudnia 2007 - 01:10
#102 Napisany 31 grudnia 2007 - 01:15
Grafika nie jest istotna, SF należy czuć , jak nie czujesz owego specyficznego feelingu , to gra raczej nie jest do ciebie skierowana. Ot przykładowo starusienki SSF2T . Gra starsza niz niejeden user a w Jap. dalej odbywaja sie własnie w niego wielkie turnieje.
Poza tym , mi osobiscie oprawa jakos nowej odsłony nie przeszkadza, fakt nie jest to przełom jak przed laty w SF III na arcade/DC no ale przesadne narzekanie.
Scorpio powiedz im
#103 Napisany 31 grudnia 2007 - 11:00
#104 Napisany 31 grudnia 2007 - 12:56
końcu ta edycja wydaje się sporo szybsza od zupełnie dwuwymiarowych braci.
to bzdura , już stare SFZero jest szybsze, wystarczy zobaczyć na combo
LP,MK,SRK,SC
Które możemy podziwiac oraz wbuferowania wszelakich akcji po custom stringach - dodatkowo w 2d najczęsciej możemy dwukrotnie speed podnieść a na 3d ver bym nie liczył w tym segmencie.
Jak czegoś nie wiesz Ryan-pytaj
#105 Napisany 31 grudnia 2007 - 16:25
Ech, po co ja Ci to w ogóle tłumaczę...
#106 Napisany 03 stycznia 2008 - 14:48
Zbyt doskonale pływam .Tak, nie wiem kiedy się wreszcie utopisz.
Nie zazdrość już A tak na poważnie, to się nazywa droga dedukcji i encyklopedyczna znajomość serii Ryan.Jak zwykle dostałeś przedpremierową kopię, jak widzę, i wiesz jaką drogą podąża SFIV
Sprawa prosta, posprawdzaj opcję w EX a w Zero i sam do tego dojdziesz.
Posprawdzaj raz jeszcze ustawienia szybkości .Alpha wcale nie jest szybsza, może V z Alpha 3
Nie mogę mieć pewności, pojęcie zawsze. Otóż chyba nikt nie ma wątpliwości ,że będzie VS, heh. Pamiętamy jak z pratcise było w DR w pierwszych ver. więc to nie jest pewne.ale nie możesz mieć najmniejszego pojęcia, czy IV ma kilka trybów, jakie i na jakim pokazywane są filmiki.
Ale jedno Ryan możemy z dużą dozą dokładności przypuścić . Nie będzie opcji umożliwiającej przyspieszenie gry jako takiej. Takie coś stosuje się raczej w 2D fighting games , widzisz na co dzień taką opcję w grach 3d?
A teraz pytanie, czy mistrz daigo w SF IV będzie mógł popisać się na wielkim turnieju czyms takim
Mam nadzieję iz opcja parry z SF III oraz P-md z Cap vs SNK 2 bedzie dostępna w SF IV.
#107 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 15:01
jedz na olimpiade. Pekin czekaZbyt doskonale pływam
to co narazie zobczylem mna nie rusza. moze sie udać, ale cholera, ja tam oldscholowa menda jestem i wole rozpikselowane 2d XDD choc zycze tej grze jak najlepiej co by nie kalała dorobku poprzedniczek (jaki by on tam nie był)
#108 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:06
#109 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:11
nie wygląda to źle, ale ja już sięnastawiłem na mega wybuch fajerwerek
#110 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:15
#111 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:22
gdyby tło było takie minimalistyczne, czarne 'rozwiane' i cała para konsoli poszła na animację postaci, to naprawde nie widzę przeszkód by zrobić coś bardzo bliskiego teaserowi. Czerń, zajebisty 'tuszowy' design i 'farba' tryskająca z kazdego ruchomego elementu. W bijatyce 1 on 1, można zrobić to imo już dziś, tu bardziej chodzi nie o ilość efektów i shaderów/innych gówien a o ich styl i sposób wykorzystania.
#112 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:25
#113 Napisany 03 stycznia 2008 - 15:31
Boś taki fan SF jak FF.to co narazie zobczylem mna nie rusza
moze sie udać, ale cholera, ja tam oldscholowa menda jestem i wole rozpikselowane 2d XD
Ja również uwielbiam 2d i OS nie gardzę , jednak to PS3/x360, super potężne maszyny . Choć swego czasu PS2 równiez mocarne było a jak Cap vs SNK wyglada - tz chodzi o postaci w low res. które na tle polygonalnego tła oraz efektów 3d przy niektórych atakach , ot gryzie się .
Pograj właśnie w ową pozycje, później w M vs Cap 2 , SFZ3 a później załącz na DC SF III i będziesz w raju.
I tak powinien się SF IV prezentować, niczym SF III w fHD wspomagany polygonami ale tylko przy danych zagraniach - projectele, wyładowania podczas generowania super combo.
Nie będziechoc zycze tej grze jak najlepiej co by nie kalała dorobku poprzedniczek (jaki by on tam nie był)
A niby jakiej argumentacji oczekujesz? Sprawdź mechanikę SFZ/CO a przykładowo ver EX , sam pisałeś ,że nie grałeś we wszystkie więc jakby "nieco" lepiej sie znam w tym segmencie .Zabawne jest to ile słów wylałeś by napisać zero argumentów. Winszuję
To nie byłoby takie złe.na to najbardziej liczyłem, że powroci artzm znany z okami...
BSDude, żaden sprzęt nie uciągnie grafy takiej jak w teaserze. To jest tzw. next best thing.
#114 Napisany 03 stycznia 2008 - 16:10
Właśnie o tym mówię. To nie jest argument. Sam sobie sprawdź. Dobry argument, nie? O czekaj, na Twoje "sprawdź sobie" odpowiem tak jak Ty zwykłeś:Sprawdź mechanikę
Nic nie muszę sprawdzać, znam serię na wylot i obiektywnie rzecz ujmując, doskonale wiem, że nie masz racji.
#115 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:26
Ale jak ja zanegowałem twoje "SF IV jest szybsze niż wer 2d" to sam mi później rację przyznałeś "że może". To właśnie widac jak znasz serię na wylot, piszac bzdury typu speed SF 4 > 2d ver ( wszystkie w domyśle ).Właśnie o tym mówię. To nie jest argument. Sam sobie sprawdź. Dobry argument, nie? O czekaj, na Twoje "sprawdź sobie" odpowiem tak jak Ty zwykłeś:
Nic nie muszę sprawdzać, znam serię na wylot i obiektywnie rzecz ujmując, doskonale wiem, że nie masz racji.
Nikt nie wymusza na tobie byś jak Ja alfą i omegą w tym zakresie był ale niepotrzebnie wprowadzasz w bład mniej doświadczonych userów.
Weź załącz SFA3 , następnie SF III i wykonaj combo Ken'a przedstawione na filmiku z wbuferowanym SC i zobaczysz różnicę Ryan.
#116 Napisany 03 stycznia 2008 - 17:34
Wszystkie w domyśle, ale trzymasz się tego, że "może" SFA3 V-ISM. Konsekwencja, nie ma co.wszystkie w domyśle
Idź przetestować na pełnym morzu jak doskonale pływasz, k?byś jak Ja alfą i omegą w tym zakresie był
#117 Napisany 04 stycznia 2008 - 00:41
Choc pewniakami są raczej jak na razie tylko Gouki i Chun Li ( nie , nie pytaj Ryan skąd wiem =).
#118 Napisany 04 stycznia 2008 - 09:51
Choc pewniakami są raczej jak na razie tylko Gouki i Chun Li ( nie , nie pytaj Ryan skąd wiem =).
Wiesz na pewno od swojego wymyslonego przyjaciela ktory mieszka w Japonii i jest glownym programista w Capcom
#119 Napisany 04 stycznia 2008 - 10:00
#120 Napisany 04 stycznia 2008 - 10:07
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|