Skocz do zawartości

Zdjęcie

Street Fighter IV

Dimps Capcom PS4 PS3 XONE X360 iOS AND PC Arcade

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
714 odpowiedzi na ten temat

#91 Mani Napisany 29 grudnia 2007 - 00:15

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Capcom powinno przemyśleć sprawe. Przecież to nie powinno przejść przez kontrole jakości :cicho: Niby 2d niby 3d , IMO do SFIII 3rd strike nie może nawet podskoczyc. Żałośnie to wygląda na tym filmiku :cicho:
  • 0

#92 Shinigami Napisany 29 grudnia 2007 - 00:44

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Mam takie same odczucia. Jedyne fajne momenty to te, gdzie lekko widać te farbowe patenty z trailerka.
  • 0

#93 luck1985 Napisany 29 grudnia 2007 - 00:49

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 501 Postów:
Granie sie odbywa w 2D , ale calosc 3d ;> Imo spoko sprawa ,ale 200zl za to bym nie dal , ale za 5 zl czemu nie :D Mozna sobie sprawic od wuja z usa :D
  • 0

#94 Mani Napisany 29 grudnia 2007 - 01:22

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Moze Capcom wyda to na XBL Arcade a SSF2T:HD wyda za 200 zł ? Bo nie widze innego wyjścia bym miał kupić ten syf co zaprezentowano mi w trailerze :cicho:
  • 0

#95 Ryan Napisany 29 grudnia 2007 - 03:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Walka w 2D, grę robi Capcom, bardzo wczesna wersja. Werdykt Internetu? Szmira! :trup: Takie czasy, że jak coś jest ciut inne to skostniały naród będzie to negował. Psy szczekają a karawana toczy się dalej.
  • 0

#96 Shinigami Napisany 29 grudnia 2007 - 03:19

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Nie, nie, nie. To nie tak. Źle to odbierasz, a przynajmniej moją wypowiedź. Ja nowego SF nie skreśliłem i nie skreśle z jednego powodu - to Capcom :ninjadance: Po prostu to, co jest teraz dostępne wygląda średnio.
  • 0

#97 Raiot Napisany 29 grudnia 2007 - 08:18

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Taki dizajn :/
  • 0

#98 Grz3chu Napisany 29 grudnia 2007 - 11:25

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
kolejny gameplay: http://www.gamevideo.../video/id/16864
  • 0

#99 Ryan Napisany 29 grudnia 2007 - 12:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ta gra zwyczajnie wymaga więcej szlifów. Np. animacja twarzy ssie. Ale przecież do wydania SF IV jeszcze daleka droga. Poza tym to jeden z tych tytułów, których nikt nie będzie poganiał. Może pokazywanie gry tak wcześnie to nie jest najlepszy pomysł z punktu widzenia zwykłego gracza (bo nie powala), ale sądzę, że Capcom liczy na komentarze prosów i analizy gameplay'u jak najwcześniej się da. W końcu ta edycja wydaje się sporo szybsza od zupełnie dwuwymiarowych braci.
  • 0

#100 Sylvan Wielki Napisany 31 grudnia 2007 - 01:02

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

Imo spoko sprawa ,ale 200zl za to bym nie dal ,

A Ja nawet z 300 dam. :) To w końcu nowy SF . jak ktos jest pasjonatem, na pewno kupi. Ot Ja przykładowo gram z Bratem ost w SF III 3rd , Mar vs cap2 czy Cap vs SNK 2 czy nawet SSF2Ti jakos oprawa nie przeszkadza. Tutaj kazdy fan ulicznego wojownika zauważy specyficzną rwana animację .

W końcu ta edycja wydaje się sporo szybsza od zupełnie dwuwymiarowych braci.

To ci się źle Ryan wydaje, albo nie grałes w żadnego SF. :hejka:
  • 0

#101 kamionek Napisany 31 grudnia 2007 - 01:10

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3 411 Postów:
Ja tam i tak w to nie zagram, więc się nie przejmuję grafiką. Przez całe życie w Street Fightery grałem łącznie może z 20 minut, więc nie sądzę, żebym nagle się zakochał w IV.
  • 0

#102 Sylvan Wielki Napisany 31 grudnia 2007 - 01:15

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
Ja przez ok 20 min ostatnio przegrałem w SF III z bratem kilka stówek , więc liczę na SF IV by się odegrać :ninjadance:

Grafika nie jest istotna, SF należy czuć , jak nie czujesz owego specyficznego feelingu , to gra raczej nie jest do ciebie skierowana. Ot przykładowo starusienki SSF2T . Gra starsza niz niejeden user a w Jap. dalej odbywaja sie własnie w niego wielkie turnieje.

Poza tym , mi osobiscie oprawa jakos nowej odsłony nie przeszkadza, fakt nie jest to przełom jak przed laty w SF III na arcade/DC no ale przesadne narzekanie. :ziewa:

Scorpio powiedz im ;)
  • 0

#103 Ryan Napisany 31 grudnia 2007 - 11:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Grałem w niemal każdego arcade od jedynki do strike'a włącznie z EX i EX2 (ale bez The Movie i kilku cross-overów). Idź się utop.
  • 0

#104 Sylvan Wielki Napisany 31 grudnia 2007 - 12:56

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
Ja grałem w każdego od pierwszego poprzez wszelakie permutacje SF2, serie zero, Ex, każda z III , cross-overy wszystkie , nawet movie i zaprawde powiadam ci co by cie uświadomić w tej materii iz twe stwierdzenie :

końcu ta edycja wydaje się sporo szybsza od zupełnie dwuwymiarowych braci.


to bzdura , już stare SFZero jest szybsze, wystarczy zobaczyć na combo

LP,MK,SRK,SC

Które możemy podziwiac oraz wbuferowania wszelakich akcji po custom stringach - dodatkowo w 2d najczęsciej możemy dwukrotnie speed podnieść a na 3d ver bym nie liczył w tym segmencie.

Jak czegoś nie wiesz Ryan-pytaj :hejka:
  • 0

#105 Ryan Napisany 31 grudnia 2007 - 16:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak, nie wiem kiedy się wreszcie utopisz. Jak zwykle dostałeś przedpremierową kopię, jak widzę, i wiesz jaką drogą podąża SFIV. Alpha wcale nie jest szybsza, może V z Alpha 3, ale nie możesz mieć najmniejszego pojęcia, czy IV ma kilka trybów, jakie i na jakim pokazywane są filmiki.

Ech, po co ja Ci to w ogóle tłumaczę...
  • 0

#106 Sylvan Wielki Napisany 03 stycznia 2008 - 14:48

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

Tak, nie wiem kiedy się wreszcie utopisz.

Zbyt doskonale pływam .

Jak zwykle dostałeś przedpremierową kopię, jak widzę, i wiesz jaką drogą podąża SFIV

Nie zazdrość już :P A tak na poważnie, to się nazywa droga dedukcji i encyklopedyczna znajomość serii Ryan.
Sprawa prosta, posprawdzaj opcję w EX a w Zero i sam do tego dojdziesz.

Alpha wcale nie jest szybsza, może V z Alpha 3

Posprawdzaj raz jeszcze ustawienia szybkości .

ale nie możesz mieć najmniejszego pojęcia, czy IV ma kilka trybów, jakie i na jakim pokazywane są filmiki.

Nie mogę mieć pewności, pojęcie zawsze. Otóż chyba nikt nie ma wątpliwości ,że będzie VS, heh. Pamiętamy jak z pratcise było w DR w pierwszych ver. więc to nie jest pewne.

Ale jedno Ryan możemy z dużą dozą dokładności przypuścić . Nie będzie opcji umożliwiającej przyspieszenie gry jako takiej. Takie coś stosuje się raczej w 2D fighting games , widzisz na co dzień taką opcję w grach 3d?

A teraz pytanie, czy mistrz daigo w SF IV będzie mógł popisać się na wielkim turnieju czyms takim :ninjadance:



Mam nadzieję iz opcja parry z SF III oraz P-md z Cap vs SNK 2 bedzie dostępna w SF IV.
  • 0

#107 Gość__* Napisany 03 stycznia 2008 - 15:01

Gość__*
  • Goście

Zbyt doskonale pływam

jedz na olimpiade. Pekin czeka :ninja:

to co narazie zobczylem mna nie rusza. moze sie udać, ale cholera, ja tam oldscholowa menda jestem i wole rozpikselowane 2d XDD choc zycze tej grze jak najlepiej co by nie kalała dorobku poprzedniczek (jaki by on tam nie był)
  • 0

#108 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 15:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zabawne jest to ile słów wylałeś by napisać zero argumentów. Winszuję. Aha, to JEST gra z mechaniką 2D. Przyspieszania nie można wykluczyć. Z pewnością nie bo Ty tak twierdzisz.
  • 0

#109 Aras Napisany 03 stycznia 2008 - 15:11

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
dopiero obejrzałem te filmiki, i cóż... jestem szalenie zawiedizony że zabrkało capcomowi odwagi by zrobić grę utrzymaną w klimacie teasera- na to najbardziej liczyłem, że powroci artzm znany z okami...

nie wygląda to źle, ale ja już sięnastawiłem na mega wybuch fajerwerek
  • 0

#110 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 15:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dude, żaden sprzęt nie uciągnie grafy takiej jak w teaserze. To jest tzw. next best thing.
  • 0

#111 Aras Napisany 03 stycznia 2008 - 15:22

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
kurka, nie chodziło mi tyle o grafę co o sam design i styl prezentacji tego tytułu. Pamiętajmy że patrząc na GoW2 i Okami to PS2 nie ma prawa ich pociągnąć a ciągnie :ninja:

gdyby tło było takie minimalistyczne, czarne 'rozwiane' i cała para konsoli poszła na animację postaci, to naprawde nie widzę przeszkód by zrobić coś bardzo bliskiego teaserowi. Czerń, zajebisty 'tuszowy' design i 'farba' tryskająca z kazdego ruchomego elementu. W bijatyce 1 on 1, można zrobić to imo już dziś, tu bardziej chodzi nie o ilość efektów i shaderów/innych gówien a o ich styl i sposób wykorzystania.
  • 0

#112 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 15:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
E tam, okami ma nierealistyczną stylistykę - kwestia odpowiedniej ilości fejków. :) GoW 2 to "tylko" szczytujący programiści. A stylistyka jest częściowo zachowana. Ludziki mają shadery, które przypominają malowanie pędzlem, są też te całe kolorowe (czarny to też kolor) maziaje. ;) Tyle, że nie wygląda to tak efekciarsko jak na filmiku. A tła zasysają, to fakt.
  • 0

#113 Sylvan Wielki Napisany 03 stycznia 2008 - 15:31

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

to co narazie zobczylem mna nie rusza

Boś taki fan SF jak FF. :)

moze sie udać, ale cholera, ja tam oldscholowa menda jestem i wole rozpikselowane 2d XD


Ja również uwielbiam 2d i OS nie gardzę , jednak to PS3/x360, super potężne maszyny . Choć swego czasu PS2 równiez mocarne było a jak Cap vs SNK wyglada - tz chodzi o postaci w low res. które na tle polygonalnego tła oraz efektów 3d przy niektórych atakach , ot gryzie się .

Pograj właśnie w ową pozycje, później w M vs Cap 2 , SFZ3 a później załącz na DC SF III i będziesz w raju.

I tak powinien się SF IV prezentować, niczym SF III w fHD wspomagany polygonami ale tylko przy danych zagraniach - projectele, wyładowania podczas generowania super combo.

choc zycze tej grze jak najlepiej co by nie kalała dorobku poprzedniczek (jaki by on tam nie był)

Nie będzie :foch:

Zabawne jest to ile słów wylałeś by napisać zero argumentów. Winszuję

A niby jakiej argumentacji oczekujesz? Sprawdź mechanikę SFZ/CO a przykładowo ver EX , sam pisałeś ,że nie grałeś we wszystkie więc jakby "nieco" lepiej sie znam w tym segmencie .

na to najbardziej liczyłem, że powroci artzm znany z okami...

To nie byłoby takie złe.

Dude, żaden sprzęt nie uciągnie grafy takiej jak w teaserze. To jest tzw. next best thing.

BS :)
  • 0

#114 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 16:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Sprawdź mechanikę

Właśnie o tym mówię. To nie jest argument. Sam sobie sprawdź. Dobry argument, nie? O czekaj, na Twoje "sprawdź sobie" odpowiem tak jak Ty zwykłeś:
Nic nie muszę sprawdzać, znam serię na wylot i obiektywnie rzecz ujmując, doskonale wiem, że nie masz racji.
  • 0

#115 Sylvan Wielki Napisany 03 stycznia 2008 - 17:26

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:

Właśnie o tym mówię. To nie jest argument. Sam sobie sprawdź. Dobry argument, nie? O czekaj, na Twoje "sprawdź sobie" odpowiem tak jak Ty zwykłeś:
Nic nie muszę sprawdzać, znam serię na wylot i obiektywnie rzecz ujmując, doskonale wiem, że nie masz racji.

Ale jak ja zanegowałem twoje "SF IV jest szybsze niż wer 2d" to sam mi później rację przyznałeś "że może". To właśnie widac jak znasz serię na wylot, piszac bzdury typu speed SF 4 > 2d ver ( wszystkie w domyśle ).

Nikt nie wymusza na tobie byś jak Ja alfą i omegą w tym zakresie był ale niepotrzebnie wprowadzasz w bład mniej doświadczonych userów.

Weź załącz SFA3 , następnie SF III i wykonaj combo Ken'a przedstawione na filmiku z wbuferowanym SC i zobaczysz różnicę Ryan.
  • 0

#116 Ryan Napisany 03 stycznia 2008 - 17:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

wszystkie w domyśle

Wszystkie w domyśle, ale trzymasz się tego, że "może" SFA3 V-ISM. Konsekwencja, nie ma co.

byś jak Ja alfą i omegą w tym zakresie był

:lol: Idź przetestować na pełnym morzu jak doskonale pływasz, k?
  • 0

#117 Sylvan Wielki Napisany 04 stycznia 2008 - 00:41

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
W SF III jest kilka dziwadeł ( nie takich jak w GG XX ale zawsze ) , Twelve czy Hugo można darować sobie w SF IV, jednak taki Dudley zostałby przyjęty przez moja osobę z otwartymi rękoma - jak dla mnie dużo ciekawsza postać niż M.Bison.

Choc pewniakami są raczej jak na razie tylko Gouki i Chun Li ( nie , nie pytaj Ryan skąd wiem =).
  • 0

#118 Woroq Napisany 04 stycznia 2008 - 09:51

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 792 Postów:

Choc pewniakami są raczej jak na razie tylko Gouki i Chun Li ( nie , nie pytaj Ryan skąd wiem =).


Wiesz na pewno od swojego wymyslonego przyjaciela ktory mieszka w Japonii i jest glownym programista w Capcom
  • 0

#119 Aras Napisany 04 stycznia 2008 - 10:00

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
Woroq, jeżeli wierzysz w tą serię bez Chun li to... a wierz sobie :lol: ona zawsze była na równi z Ryu i Kenem jeżeli chodzi o 'obecność obowiązkową'.
  • 0

#120 Shinigami Napisany 04 stycznia 2008 - 10:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ken, Ryu, Chun Li i Dhalsim to na razie jedyne postaci potwierdzone przez Capcom chciałbym przypomnieć ;)
  • 0



Inne z tagami: