W co teraz gracie?
#21121 Napisany 05 maja 2019 - 08:05
Anyway, u mnie na tapecie Déraciné, ta przygodówka od From Software na PSVR. Poza hełmem wymaga dwóch PS Move do działania i obnaża wszystkie słabości tego typu setupu. Tak jak w założeniu hełm na łbie ma zwiększyć immersie, bo gdzie się nie spojrzy tam ma się świat gry, tak wynikająca z Move ograniczona interakcja wszystko psuje.
Używając przycisków X/O można na sztywno obracać kamerą o 45 stopni np. dookoła przedmiotu, który się ogląda. Poruszać się trzeba na zasadzie point & click. Miejsca, w które możemy przeskoczyć podświetlają się na niebiesko. Piszę 'przeskoczyć', bo w grze nie ma animacji ruchu postaci jaką jesteśmy i właściwie teleportujemy się od punktu do punktu, co bywa czasami mocno męczące dla oczu. Przecież mam ekran przytwierdzony do twarzy, więc nie wiem kto pomyślał, że jaskrawe błyski i nagłe zmiany otoczenia to dobry pomysł. Klikasz na drzwi a tu nagle jeb klamka blisko twarzy, bo to element, który trzeba poruszyć. Brakuje wieloetapowego zbliżania się do interesującego gracza punktu.
Dwa kontrolery dublują za ręce, które prawie niczego nie mogą dotknąć Wolałbym już pointer laserowy jak w menu, bo bym przynajmniej był w stanie odpowiednio wyczuć dystans. Mimo stereoskopowego 3D ręce wydają się dryfować po dwuwymiarowym ekranie i podnoszenie przedmiotów jest przez to strasznie nienaturalne. Trochę jak w starych WRPG, gdzie klikasz na flakon i ci się pojawia na środku ekranu. Tutaj pojawia się dosłownie in ya face
Nasuwa się pytanie czemu do cholery PS4 nie wspiera Navigation Controller. Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale żadna gra na czwórkę nie obsługuje tego, a dostępny w połączeniu z Move analog rozwiązałby szereg problemów (choćby kamerę i poruszanie się). O tym gówienku mówię, odpowiednik Wiilotowej gałki:
#21122 Napisany 05 maja 2019 - 08:19
#21123 Napisany 05 maja 2019 - 08:27
#21124 Napisany 05 maja 2019 - 08:29
#21125 Napisany 05 maja 2019 - 08:48
Widziałem tam jeden wskaźnik procentowy, ale był opisany chyba jako agresja i został na 50%. Może zwiększę na 70-75% w kolejnym wyścigu.Jaki masz poziom rywali w F1? Ja ustawiłem sobie na 85% i dopiero nie dawno wygrałem pierwszy wyścig
Tawot w Aim Controlerze (gunie pod psvr) jest jaka gałka i podobno sprawdza się super w graniu w fpsy.
A propos na razie u mnie PSVR leży, a muszę skończyć Dooma VFR, SUPERHOT VR i Statik z rozpoczętych. Wyścigi VR mi nie leżą jakoś - przy Dircie bym rzygał a DriveClub jakoś tak daleko jest od przedniej szyby. Może gdybym miał kierę.
#21126 Napisany 05 maja 2019 - 10:37
Nie umiem się wgryźć w jakąś fabułę więc gram w samochodówki:
Diet Rally 1
F1 2018 z
Czasem też odpalę FH4, choć to raczej przy dziecku, bo i tak mi zaraz zabierze pada.
Moim zdaniem strasznie sobie utrudniasz granie. Dla mnie granie w FH4 na zamianę z Dirtem owocowało tym, że w żadnej grze nie udało mi się zawalczyć o podium. Jedna samochodówka na raz wystarczy.
#21127 Napisany 05 maja 2019 - 10:38
To jest Marbel, tego nie pomalujesz zrozumiesz
#21128 Napisany 05 maja 2019 - 11:06
Nie umiem się wgryźć w jakąś fabułę więc gram w samochodówki:
Diet Rally 1
F1 2018 z
Czasem też odpalę FH4, choć to raczej przy dziecku, bo i tak mi zaraz zabierze pada.Moim zdaniem strasznie sobie utrudniasz granie. Dla mnie granie w FH4 na zamianę z Dirtem owocowało tym, że w żadnej grze nie udało mi się zawalczyć o podium. Jedna samochodówka na raz wystarczy.
Dlatego FH praktycznie już nie gram. Od strzała by się pobujać po mieście, poskakać na DangerZonach czy jak to tam się nazywa. Na serio gram w Dirta (super giera - jak rzadko nieważne, że się nie wygrywa i się jest czasem 8, albo się przydzwoni i stracę 15-20 sekund, albo urwę koło).
F1 miałem później, ale mam jeszcze 2 miesiące Passa i chcę wykorzystać. I okazało się, że gra jest też super - jak pisał niegdyś Hellmans, fajna zmiana w stosunku do Forz Motorsport, gdzie w kółko te same trasy. Poza tym klimacik F1 jest dobry. Szkoda, że nie ma jeszcze aktualnego sezonu, jednak wywalić 250 zł na sezonową grę jest słabe.
#21129 Napisany 05 maja 2019 - 11:49
Brat do dzis mi wypomina, ze mowilem to samo na poczatku xDWróciłem do Tomb Raidera, a przed spaniem z ciekawości odpaliłem jeszcze Super Meat Boya. Szczerze? Nie wiem czy będzie mi się chciało dalej w to grać, nie jara mnie taka formuła: krótkie levele, prostacka grafika, brak różnorodności w rozgrywce, zero innowacji w temacie skakania - nie rozumiem o co tyle szumu, w takie popierdółki to można co najwyżej grać na telefonie. Sterowanie / fizyka wręcz irytują. Gra nie jest trudna, bo ma skomplikowane i naszpikowane pułapkami etapy wymagające od gracza jakiegoś niebywałego skilla, ale dlatego że poruszanie się tym małym gnojkiem jest kompletnie zwalone. Glut powinien chodzić płynniutko, powinno się czuć nad nim pełną kontrolę, a jest IMO sztywno jak cholera i bardzo dziwnie reaguje na komendy (zwłaszcza w locie i podczas odbijania się od półek). No nic, na szybko pyknąłem dwa światy, a co dalej to się zobaczy, może raz na jakiś czas odpalę i przejdzie się z doskoku.
#21130 Napisany 05 maja 2019 - 16:07
Czyli mówisz, żeby się nie zniechęcać? Przejść pewnie przejdę, tym bardziej że długie to chyba nie jest.
#21131 Napisany 05 maja 2019 - 16:28
#21132 Napisany 06 maja 2019 - 14:45
#21133 Napisany 06 maja 2019 - 15:06
Diet Rally 1
masters to 5 liga, najwyższa. z każdą kolejną rzeczywiście jest coraz więcej odcinków i trafiają się częściej trudne warunki pogodowe, noc oraz te najdłuższe oesy. w dwójce jest praktycznie takie samo rozwiązanie.Jestem w 2 lidze (Masters?) i tak awansując prawie co sezon wyżej pozytywnie się zdziwiłem, że odcinków jest coraz więcej - obecnie 10
też mam w planach wreszcie to odpalić.F1 2018 z Passa. Włączyłem wczoraj karierę od razu i zaskoczyło mi i to bardzo. Na razie nie bardzo mi się podoba zbieranie jakichś dziwnych punktów i drzewko rozwoju ala gry RPG, choć ma to jakiś sens. Australia weszła aż miło.
#21134 Napisany 06 maja 2019 - 18:26
Giera fajna, jednak wczoraj mogłem Dirta machnąć.
#21135 Napisany 06 maja 2019 - 19:39
Ja zaliczyłem cały sezon na 25% długości, ale na treningach to już waliłem tylko jedno kółko kwalifikacyjne, żeby jakieś punkty zdobyć i tyle.
#21136 Napisany 06 maja 2019 - 19:52
Miotam się trochę w co grać. Na tapecie TR4, Super Meat Boy, Burnout Paradise i właśnie zacząłem Tales of Berseria. Chyba jednak dzisiaj popykam w Netflixa.
#21137 Napisany 06 maja 2019 - 19:54
potrzebny Ci Switch i Zelda
#21138 Napisany 06 maja 2019 - 19:59
W zeszłym roku Switch i Zelda mi pomogły, ale tylko na chwilę. Może teraz czas na Xboxa?
#21139 Napisany 06 maja 2019 - 20:03
ja czekam do E3 i kupuję bo może będą promocje
#21140 Napisany 06 maja 2019 - 20:13
Ja wczoraj na suzuce na 10 kółek przed końcem byłem drugi, ze sporą przewagą nad bottasem. Niestety nie zwróciłem przed wyścigiem uwagi, że jedną część jest w 95% zużyta i klops DNFDrugi wyścig w F1 za sugestią Oranje zwiększyłem SI przeciwników do 70%. Bahrajn. Tor jednak mi nie leżał. W kwalifikacjach tylko 1 dobre okrążenie mi wyszło, bo na szybkich eSach traciłem przyczepność i zaliczyłem bandę. 6 miejsce, start z 5. Nadzieję, choć za Riciardo (jeżdżę w RBR). Start i rywalizacja nieco trudniejsza, strategia 1 zjazd po 5 okrążeniu (25% dystansu - na więcej nie mam czasu). Przed pitem chyba 8 miejsce, po picie 5 (2 okrążenia jak inni zjechali), jednak szarża na jednej eSce (+banda) zniszczyła mi trochę nos, ekstra zjazd i 18 miejsce. Niefajny tor. Australia dużo stabilniejsza. Niestety Chriatian Horner niezadowolony
Giera fajna, jednak wczoraj mogłem Dirta machnąć.
Moje ostatnie 6 wyścigów to: 4, 5, 4 DNF, 1 i DNF
#21141 Napisany 06 maja 2019 - 20:13
Gram sobie w tego Wiesława 3 na ps4. Po dłuższym posiedzeniu mogę powiedzieć to, ze koniem na padzie steruje się źle, na PC było o wiele lepiej.(szybsza reakcja konia na zmianę kierunku na PC i to zdecydowanie). Pop up też sporo większy niż na PC, tak samo bugów graficznych przez te około 10-12h miałem o wiele więcej niż w wersji PC(raz Geralt miał czarne włosy). Graficznie też brakuje mi takiego nvidia hairworks, futerka wyglądały na PC o wiele lepiej. Poza tym to ciągle GotG.
#21142 Napisany 06 maja 2019 - 20:14
Po co xbox i forza horizon jak macie BURNOUT PARADISE mmmmm
ahhhhhhh
#21143 Napisany 06 maja 2019 - 20:20
Burnouty to najlepsze wyścigi ever. Nigdy już nie wyjdzie lepsza ścigałka od Takedown czy Revenge.
#21144 Napisany 06 maja 2019 - 20:54
Na jaki dystans jedziesz i czym? Co się zużyło, że odpadłeś? Pamiętam jak kiedyś w wersji 2012 na X360 w Kuala Lumpur czy Chinach na końcowych okrążeniach wybuchł mi silnik. Fajne... Mimo wszystko.Ja wczoraj na suzuce na 10 kółek przed końcem byłem drugi, ze sporą przewagą nad bottasem. Niestety nie zwróciłem przed wyścigiem uwagi, że jedną część jest w 95% zużyta i klops DNFDrugi wyścig w F1 za sugestią Oranje zwiększyłem SI przeciwników do 70%. Bahrajn. Tor jednak mi nie leżał. W kwalifikacjach tylko 1 dobre okrążenie mi wyszło, bo na szybkich eSach traciłem przyczepność i zaliczyłem bandę. 6 miejsce, start z 5. Nadzieję, choć za Riciardo (jeżdżę w RBR). Start i rywalizacja nieco trudniejsza, strategia 1 zjazd po 5 okrążeniu (25% dystansu - na więcej nie mam czasu). Przed pitem chyba 8 miejsce, po picie 5 (2 okrążenia jak inni zjechali), jednak szarża na jednej eSce (+banda) zniszczyła mi trochę nos, ekstra zjazd i 18 miejsce. Niefajny tor. Australia dużo stabilniejsza. Niestety Chriatian Horner niezadowolony
Giera fajna, jednak wczoraj mogłem Dirta machnąć.
Moje ostatnie 6 wyścigów to: 4, 5, 4 DNF, 1 i DNF
Najlepsze jest jak mi inżynier w trakcie wyścigu każe coś zmienić, bo mi się DRS nie ładuje - a ja k. nie wiem co mam zmienić przy prędkości 300km/h na 2 sekundy przed zakrętem. Też fajne ale i tak nie wiem co zmienić
Zaskoczyłem w połowie treningów w Australii, że jest "pik" sygnalizujący, że mogę użyć DRS - w realu też tak mają?
#21145 Napisany 06 maja 2019 - 21:00
Gram sobie w tego Wiesława 3 na ps4. Po dłuższym posiedzeniu mogę powiedzieć to, ze koniem na padzie steruje się źle, na PC było o wiele lepiej.(szybsza reakcja konia na zmianę kierunku na PC i to zdecydowanie). Pop up też sporo większy niż na PC, tak samo bugów graficznych przez te około 10-12h miałem o wiele więcej niż w wersji PC(raz Geralt miał czarne włosy). Graficznie też brakuje mi takiego nvidia hairworks, futerka wyglądały na PC o wiele lepiej. Poza tym to ciągle GotG.
Też zacząłem grać drugi raz w WIeśka 3 na Prosiaku na poziomie "Droga Ku Zagładzie". Ogólnie gra się troszku postarzała, zwłaszcza po tym jak się miało do czynienia z RDR2 <3 zarówno graficznie jak i technicznie, sterowanie, jazda kuniem itp.
Tak czy siak, gra się świetnie, jest mega miodnie, zróżnicowanie i kurwa te teksty i absolutnie genialny polski dubbing
Aha co do włosów miałem to samo Pewnie w tej wiosce w tej chatce od informatorwa w piwnicy? Jak się tam wjebałem to były czarne i się zdziwiłem, ale po wyjściu znowu białe - i tak w koło Macieju jak tam wchodziłem
#21146 Napisany 06 maja 2019 - 21:19
Też zacząłem grać drugi raz w WIeśka 3 na Prosiaku na poziomie "Droga Ku Zagładzie". Ogólnie gra się troszku postarzała, zwłaszcza po tym jak się miało do czynienia z RDR2 <3 zarówno graficznie jak i technicznie, sterowanie, jazda kuniem itp.
Tak czy siak, gra się świetnie, jest mega miodnie, zróżnicowanie i kurwa te teksty i absolutnie genialny polski dubbing
Aha co do włosów miałem to samo Pewnie w tej wiosce w tej chatce od informatorwa w piwnicy? Jak się tam wjebałem to były czarne i się zdziwiłem, ale po wyjściu znowu białe - i tak w koło Macieju jak tam wchodziłem
No ja gram chyba 6 raz(ale 1x na ps4, też Droga ku zagładzie). Nie uważam ze az tak się zestarzał, ciągle wygląda to pięknie, choć na PS4 wygląda gorzej niz na PC i bardziej to czuć że gra jest z 2015.
Tak, dokładnie tam, to chyba coś z oświetleniem nie tak, na PC tak nie było dodam od razu.
#21147 Napisany 06 maja 2019 - 21:59
Burnouty to najlepsze wyścigi ever. Nigdy już nie wyjdzie lepsza ścigałka od Takedown czy Revenge.
A grałeś we wszystkie scigalki?
#21148 Napisany 06 maja 2019 - 22:22
Pełen sezon, początkowo Toro roso teraz Ferrari. Gram na padzie. A jaka część mi padła nie jestem w stanie powiedzieć, coś w silnikuNa jaki dystans jedziesz i czym? Co się zużyło, że odpadłeś? Pamiętam jak kiedyś w wersji 2012 na X360 w Kuala Lumpur czy Chinach na końcowych okrążeniach wybuchł mi silnik. Fajne... Mimo wszystko.Ja wczoraj na suzuce na 10 kółek przed końcem byłem drugi, ze sporą przewagą nad bottasem. Niestety nie zwróciłem przed wyścigiem uwagi, że jedną część jest w 95% zużyta i klops DNFDrugi wyścig w F1 za sugestią Oranje zwiększyłem SI przeciwników do 70%. Bahrajn. Tor jednak mi nie leżał. W kwalifikacjach tylko 1 dobre okrążenie mi wyszło, bo na szybkich eSach traciłem przyczepność i zaliczyłem bandę. 6 miejsce, start z 5. Nadzieję, choć za Riciardo (jeżdżę w RBR). Start i rywalizacja nieco trudniejsza, strategia 1 zjazd po 5 okrążeniu (25% dystansu - na więcej nie mam czasu). Przed pitem chyba 8 miejsce, po picie 5 (2 okrążenia jak inni zjechali), jednak szarża na jednej eSce (+banda) zniszczyła mi trochę nos, ekstra zjazd i 18 miejsce. Niefajny tor. Australia dużo stabilniejsza. Niestety Chriatian Horner niezadowolony
Giera fajna, jednak wczoraj mogłem Dirta machnąć.
Moje ostatnie 6 wyścigów to: 4, 5, 4 DNF, 1 i DNF
Najlepsze jest jak mi inżynier w trakcie wyścigu każe coś zmienić, bo mi się DRS nie ładuje - a ja k. nie wiem co mam zmienić przy prędkości 300km/h na 2 sekundy przed zakrętem. Też fajne ale i tak nie wiem co zmienić
Zaskoczyłem w połowie treningów w Australii, że jest "pik" sygnalizujący, że mogę użyć DRS - w realu też tak mają?
#21149 Napisany 07 maja 2019 - 01:22
Uber Tristram zaliczony, nie chcę mówić że kiedyś było lepiej, ale było lepiej