Donkey Kong Country Returns
#151 Napisany 13 grudnia 2010 - 22:02
Pewno dzisiaj przejde a wtedy biorę się za masterowanie Golden Temple , Puzelki, Time Attack i rorriM edoM - zabawy a zabawy.
Ulubione plansze to, wszystkie z wagonikami, cały forest i, niektóre z innych światów a tak w ogóle to wszystkie mają to coś, Retro sie postarało.
ps:choć w, niektórych planszach lepiej bym dobrał muzyke,lecz nie remixy orginałów bo te są w większości świetne, a nowo stworzone kawalki, nie raz czegoś mi w nich brakowało.
#152 Napisany 14 grudnia 2010 - 19:54
design plansz w lesie jest jak narazie najlepszy, np. ta z kiwającymi się totemami, odjazd. szkoda że tak rzadko korzystają z takich patentów jak te "skoki" z beczek "wgłąb", byłoby więcej urozmaicenia.
#153 Napisany 14 grudnia 2010 - 20:02
#154 Napisany 14 grudnia 2010 - 20:14
#155 Napisany 14 grudnia 2010 - 20:31
#156 Napisany 14 grudnia 2010 - 20:36
#157 Napisany 14 grudnia 2010 - 20:54
#158 Napisany 14 grudnia 2010 - 21:27
PS. Witam serdecznie wszystkich jako "nowy" na forum
#159 Napisany 14 grudnia 2010 - 21:33
#160 Napisany 14 grudnia 2010 - 21:38
Nie miałem wcześniej styczności z wersją oryginalną
powinna być w Virtual Console. przynajmniej jedynkę warto obczaić, z wielu powodów. na przykład żeby zobaczyć że gameplay wcale się nie zestarzał, ale z drugiej strony - jak duży jest postęp.
Apropos trudnych plansz, za pierwszym razem ostro dała mi w kość plansza z nietoperzem.
trzeci sektor. faktycznie jakieś 15 (?) żyć.
#161 Napisany 14 grudnia 2010 - 22:18
#162 Napisany 14 grudnia 2010 - 22:21
#163 Napisany 14 grudnia 2010 - 22:26
Miałem mały fail, bo dopiero niedawno zorientowałem się, że źle robię rolla. Do tej pory cały czas machałem tylko pilotem i dziwiłem się, że mi nie wychodzi ciągłe turlanie się. Mniej więcej w 8 świecie dopiero to zauważyłem. Od tamtej pory sterowanie w ogóle nie przeszkadza, a jest nawet dobre.
#164 Napisany 14 grudnia 2010 - 22:29
#165 Napisany 14 grudnia 2010 - 22:53
Miałem mały fail, bo dopiero niedawno zorientowałem się, że źle robię rolla. Do tej pory cały czas machałem tylko pilotem i dziwiłem się, że mi nie wychodzi ciągłe turlanie się. Mniej więcej w 8 świecie dopiero to zauważyłem. Od tamtej pory sterowanie w ogóle nie przeszkadza, a jest nawet dobre.
No to w końcu również się dowiedziałem co robiłem nie tak...
#166 Napisany 14 grudnia 2010 - 23:19
#167 Napisany 17 grudnia 2010 - 22:15
#168 Napisany 18 grudnia 2010 - 11:26
chopy dla wszystkich miłośników uniwersum DK polecam project Kong in Concert , na prawde fajowe przeróbki , a Aquatic Ambiance to w ogóole przepiękna masakra. http://dkcproject.ocremix.org/
znamy, znamy. nie od dziś słuchamy.
edit: doszedłem do fabryki, klify były momentami niezłe. nic nadzwyczajnie trudnego, ale zdarzały się levele na 15 straconych żyć. gra trzyma poziom.
#169 Napisany 18 grudnia 2010 - 16:28
Także kończę już zbieranie puzzli i zabieram się za Gold Temple a póżniej pozostanie Time Attack i złote medale - bedzie hardcorowo.
ps:Kaxi wporzo recka w N+ treściwa,czytłem jednym tchem i ocena 9/10 sprawiedliwa , 10/10 trzeba zostawić na następną cześć, bo wieże że RETRO juz coś tam dłubię.
#170 Napisany 18 grudnia 2010 - 16:47
#171 Napisany 18 grudnia 2010 - 17:25
kazu: dzięki.
#172 Napisany 18 grudnia 2010 - 17:51
#173 Napisany 19 grudnia 2010 - 20:36
#174 Napisany 19 grudnia 2010 - 22:32
Kupiłem dziś w Realu za 169 Ale zagram pewnie dopiero w Wigilię bo to prezent pod choinkę ;]
Zrobilem identyczny zakup ale dziwczyna mi dodala jeszcze bon z tych punktow payback na 50 zl wiec cena wyszla juz super calkiem ! Tez jednak musze jeszcze do Wigilii poczekac
#175 Napisany 23 grudnia 2010 - 22:34
nie cierpię takich idiotycznych niespodzianek. nie wiem co mam zrobić i będę musiał się skompromitować i zajrzeć w jakieś FAQ! w platformówce!
#176 Napisany 24 grudnia 2010 - 23:16
mic jak tam gra.
#177 Napisany 26 grudnia 2010 - 02:13
#178 Napisany 27 grudnia 2010 - 10:14
#179 Napisany 29 grudnia 2010 - 15:39
#180 Napisany 31 grudnia 2010 - 12:52
na razie koniec mojej przygody, po 20 życiach brak widoków na przejście