Dla mnie byla za krotka stanowczo no i brakowalo jakiejs bardziej tresciwej zawartosci niz zbieranie bananow, ale gameplay to czolowka gier nintendo jak dla mnie.
No i dobrze ze Country Returns juz wyszla to Retro wezmie sie wreszcie za cos powaznego
Donkey Kong Country Returns
Rozpoczęte przez
Malutki
, 14 06 2010 09:35
233 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 23 listopada 2010 - 07:21
#92 Napisany 23 listopada 2010 - 08:41
Masz rację. Szczególnie udany był patent z tworzeniem combo bez dotykania ziemi. Teoretycznie trudne, a jak się to wyćwiczyło to gra nabierała rumieńców. Bossowie byli też ciekawi. Co do DKCR to mam ogromne oczekiwania. Sądząc po reckach i fimikach gra wygląda genialnie i nie może mnie zawieść.
#93 Napisany 23 listopada 2010 - 10:32
JB było genialne, ale właśnie za krótkie, to raz, a dwa że się bossowie od któregoś momentu zaczynali powtarzać - byli trochę trudniejsi i mieli inne kolory, ale był to ten sam typ. Tylko walki z małpami dawały rade.
#94 Napisany 23 listopada 2010 - 15:16
Np. za część drugą?No i dobrze ze Country Returns juz wyszla to Retro wezmie sie wreszcie za cos powaznego
#95 Napisany 23 listopada 2010 - 16:17
Np. za część drugą?
Np. za Starfoxa. A co tam, ja bym im dał nawet Zeldę. Nie wierzę, że Retro zrobiłoby gorszą Zeldę od Nintendo. Tym bardziej gdyby współpracowali. Nawet Capcom zrobił sto razy lepszą Zeldę niż te, które N robi obecnie na DSa.
#96 Napisany 23 listopada 2010 - 19:08
G-spot dal 8.5
Jedyne wady do:
dlugosc rozgrywki
ruch roll ssie - ciezko wykonac go willotem.
Jedyne wady do:
dlugosc rozgrywki
ruch roll ssie - ciezko wykonac go willotem.
#97 Napisany 23 listopada 2010 - 20:18
Z tego co czytam to akurat długość rozgrywki nie może być wadą - mnóstwo zbieractwa (litekri kong i puzzle, bardzo ciężko poukrywane), time triale, ukryte levele, a do tego sam w sobie bardzo wysoki poziom trudności. Plus tryb ko-op.
A roll nie tyle trudno wykonać co czasem myli się z innym ruchem.
A roll nie tyle trudno wykonać co czasem myli się z innym ruchem.
#98 Napisany 24 listopada 2010 - 13:04
czyli gejspot znowu belkocze.
#99 Napisany 24 listopada 2010 - 14:34
Dosłownie widać, że to Retro od Metroidów, czyli mistrzowie w ukrywaniu "znajdziek". O ile KONG jest zawsze na widoku, czyli trzeba wiedzieć, jak się dostać do niego, tak puzzle są poukrywane i przy przejściu planszy normalnie da się z reguły znaleźć jeden, góra dwa. I ciężko wyczuć, gdzie mogą się znajdować pozostałe.
#101 Napisany 03 grudnia 2010 - 18:23
Ultima już ma W pon będę już grał.
#102 Napisany 03 grudnia 2010 - 19:18
#103 Napisany 03 grudnia 2010 - 19:22
Kaxi, jak tam. Wymasterowałeś wszystkie plansze?
#104 Napisany 03 grudnia 2010 - 19:31
Jasne, za cieńki w uszach jestem Ale oglądałem na YT jak ludzie robią time triale w planszach K... Nie ogarniam O_O
#105 Napisany 03 grudnia 2010 - 19:35
Nie musiałeś odpowiadać, wiedziałem. Nawet standardowe przejście to niezły hardcore, co dopiero triale.
#106 Napisany 03 grudnia 2010 - 20:38
już gdzieś slyszalem, że jakiś turniej w DKCR na trial byłby dobrym wyzwaniem
#107 Napisany 03 grudnia 2010 - 22:47
Ja je przejdę, oczywiście jeśli nie okażą się koszmarnym wyzwaniem za nic. Mam nadzieję, że gra spełni moje oczekiwania.
Edit. Będę miał DK za 2h. Okazuje się, że kurierzy jeżdżą też w soboty.
Edit. Będę miał DK za 2h. Okazuje się, że kurierzy jeżdżą też w soboty.
#108 Napisany 04 grudnia 2010 - 12:21
Jestem właśnie po 2h gry. Przeszedłem pierwsze dwa światy. Gra jest po prostu genialna. Czyste DKC pełną gębą. Jak dotąd nie mogę powiedzieć, że jest ciężko. Snesowe wersje były dużo trudniejsze. Trudno z kolei zdobyć wszstkie puzzle na planszach, zazwyczaj brakuje mi 1 - 2 i jakoś nie mogę ich znaleźć. Kto się waha niech bierze w ciemno, bo nie ma lepszej platformówki 2D na Wii jak dotąd. NSMBWii wysiada.
#109 Napisany 04 grudnia 2010 - 12:52
Gdzieś czytałem, że w sklepie jest jakaś małpka, która pomaga znaleźć te brakujące puzzle. Coś takiego.
#110 Napisany 04 grudnia 2010 - 13:33
Jest taka papuga. Kupiłem ją, ale jakoś na razie nie liżę ścian. Chcę jak zawsze przejść wszystkie plansze i potem zabrać się za zbieractwo. Plansze są naprawdę pomysłowe. Stare DKC były pod tym względem świetne, ale tu est patent za patentem. Jak dotąd miałem jeden level, gdzie widać tylko sylwetki i sprawdza się to rewelacyjnie. Jeśli chodzi o sterowanie to nie mam najmniejszych problemów. Czasem tylko nie zdążę zrobić turlania się i wpadam w jakiegoś kraba.
#111 Napisany 04 grudnia 2010 - 13:38
Ja muszę czekac do gwiazdki...
#112 Napisany 04 grudnia 2010 - 13:54
Aha, wielkim ułatwieniem w grze jest to, że po zapisaniu mamy tyle żyć ile zdobyliśmy i sejwy są automatyczne po każdej planszy. To mnie najbardziej bolało w snesowych wersjach, bo nie zawsze ma się czas na dojście do save pointu, albo czasem zwyczajnie brakowało już żyć. Także wcale nie jest tak ciężko jak słychać. Przynajmniej jak dotąd.
#113 Napisany 04 grudnia 2010 - 18:05
W pierwszej kolejności postaram się zdobyć wszystkie KONGi. Jeśli dalej nie będę miał gry dość (albo nie zajmę się czymś nowym) to pomyśli się o puzzlach. Wątpię, bym miał spróbować się z time trialami.
Pious - udało Ci się przejść jakąkolwiek plansze bez straty życia za pierwszym razem? Mi nie, nawet pierwszej, o ile dobrze pamiętam. A to czyni DKCR kilka razy trudniejsza grą niż SMG 2. Nikt nie twierdzi, że DKCR jets grą nie do przejścia, tylko że jest trudne. A fakt, że zawsze brakuje Ci puzzli (miałem to samo) też o czymś świadczy.
Pious - udało Ci się przejść jakąkolwiek plansze bez straty życia za pierwszym razem? Mi nie, nawet pierwszej, o ile dobrze pamiętam. A to czyni DKCR kilka razy trudniejsza grą niż SMG 2. Nikt nie twierdzi, że DKCR jets grą nie do przejścia, tylko że jest trudne. A fakt, że zawsze brakuje Ci puzzli (miałem to samo) też o czymś świadczy.
#114 Napisany 04 grudnia 2010 - 18:21
Jasne, że nie. Ginę w każdej co najmniej raz, ale to nie czyni jej trudną. W NSMB ginąłem równie często. Jak dotąd czytałem opinie jaka ta gra jest wymagająca, a tymczasem śmigam przez kolejne światy z łatwością. Sądzę, że poziom trudności jest idealny, nie jest ani banalnie łatwo, ani irytująco ciężko. Nie licząc time triali.
#115 Napisany 04 grudnia 2010 - 18:24
Gdyby gra była irytująco trudna, to byłaby wada A wszyscy poziom trudności gierki zapisują po stronie plusów
#116 Napisany 04 grudnia 2010 - 19:38
Miałem pierwszy schodek. W 4 świecie jest plansza z rakietą, gdzie uciekamy nietoperzowi. 20 żyć poszło. Ale i tak nie szły jeszcze kur* Ktoś w ogóle to poza mną nabył?
#117 Napisany 04 grudnia 2010 - 19:46
A grałeś już na dwóch?
Ja od razu włączyłem ko-op i się przeraziłem jaka ta gra jest trudna. Gdy potem grałem sam i zmalał chaos na ekranie, poczułem sporą ulgę
Ja od razu włączyłem ko-op i się przeraziłem jaka ta gra jest trudna. Gdy potem grałem sam i zmalał chaos na ekranie, poczułem sporą ulgę
#118 Napisany 04 grudnia 2010 - 19:50
Nie, na razie tylko w single. NSMB w coop też był dużo trudniejszy. Brakuje mi na razie w tej grze tylko muzyki ze starego DKC. Jednak nie jest tak dobrze jak liczyłem pod tym względem. Szkoda, bo 90% klimatu DKC to była świetna muzyka.
#119 Napisany 05 grudnia 2010 - 00:59
Ktoś w ogóle to poza mną nabył?
w empiku na rynku nie było. we wtorek zobaczę w saturnie.
#120 Napisany 05 grudnia 2010 - 03:16
IGN- 9/10
Gamespot- nikogo
GameSpy- 3.5/5
Gametrailers- 9/10
Gamesradar- 8/10
Joystiq- 4.5/5
GiantBomb- 4/5
Eurogamer- 9/10
Destructoid- 10/10
1Up- A
Telegraph- 9/10
Gamespot- nikogo
GameSpy- 3.5/5
Gametrailers- 9/10
Gamesradar- 8/10
Joystiq- 4.5/5
GiantBomb- 4/5
Eurogamer- 9/10
Destructoid- 10/10
1Up- A
Telegraph- 9/10