Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ninja Gaiden 3

Team Ninja KoeiTecmo WiiU PS3 X360

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
331 odpowiedzi na ten temat

#91 bluebox Napisany 17 marca 2011 - 18:49

bluebox

    Chocobo

  • Narybek
  • 25 Postów:
OLO, kłótnie o dizajn.A co do samej gry - NIKOGO, prawdziwe Team Ninja mieści się w Valhalla Game Studios
  • 0

#92 Danteusz Napisany 17 marca 2011 - 18:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
No, straszne, na forum dyskusyjnym o grach toczy się dyskusja o grach
  • 0

#93 Godot Napisany 17 marca 2011 - 19:17

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Dante, w DMC design też ssie. Poza jedynką, która pod tym względem jest świetna ^_^
  • 0

#94 Gość_Kazuo_* Napisany 17 marca 2011 - 19:41

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Wnioskuję, że nie miałeś do tej pory do czynienia z Dante's Awakening, inaczej byś nie pisał, że design w tej części ssie. Nadrabiaj, bo gra zacna!
  • 0

#95 xell Napisany 17 marca 2011 - 20:02

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Świat DMC nie jest sztampowy, nie przypominam sobie innej gry z takim klimatem. A klimat NG jest, tak jak pisze Kazuo, rzygowiną.
Absolutnie nie
G*wno pachnie tak samo od milionów lat, ale to nie znaczy że należy się nim zachwycać
Byłby, tak samo jak DMC jest nadal DMC mimo że czwórka poszła w zupełnie innym kierunku niż jedynka, o reboocie nie wspominając. NG jest chwalony za wyzwanie stawiane przed graczem, nie za klimat, zmiana najsłabszego elementu wpłynie tylko pozytywnie

OLO TROLO

Świat DMC jest jak najbardziej sztampowy jeśli widziałeś jakiekolwiek animu, już nie mówiąc o kiczu wylewającym się z przydługawych cutscenek. Ninja Gaiden powinno pozostać Ninja Gaiden, czyli granie ninją we współczesnym świecie, przemierzając rozmaite miejscówki (w tym urbanistyczne, otaku w stylu Scorpia czy Sraikoha), walcząc z plejadą przeciwników - to ostatnie jest możliwe do zrealizowania dzięki demonom czy przeciwnikom zmechanizowanym.

Wpadanie tutaj i zrzędzenie na umiejscowienie gry jest żenujące (bo to właściwie szósta część serii), porównywalne do wpadnięcia do tematu o Killzone i żadania, żeby kolejne części były umiejscowione w starożytnym Rzymie, bo starożytny Rzym to sto razy lepszy klimat od Helghastów i podobnych bzdur.
  • 0

#96 BeSOS Napisany 17 marca 2011 - 23:25

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Moze i NG zawsze byl w tych klimatach osadzony co nie zmienia faktu ze momentami mieszanka jest groteskowa do tego stopnia ze psuje atmosfere. Futurystyczne Tokio, wioski etc, bardzo mi do Gaidena pasuja ale juz mieszanie tego z cyberpunkiem wywoluje bełty...no ale co kto lubi, i tak najlepszy klimat ze slasherow ma GoW :rolleyes:
  • 0

#97 Gość_Kazuo_* Napisany 18 marca 2011 - 15:32

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Nie, bo pierwszy DMC. :jajko:
  • 0

#98 Gość_gofrowsky_* Napisany 18 marca 2011 - 15:34

Gość_gofrowsky_*
  • Goście
prosze Cie...
  • 0

#99 Raikoh Napisany 18 marca 2011 - 22:08

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Przeczytałem wpisy powyższe i zgadzam się z Dante. Xell narzeka na fabułę Bayo która zjada pod tym względem NG, a zjada jeszcze bardziej jeśli mowa o klimacie.
O ile pierwszy NG miał wiele miejscówek zamkowych z demonami i tym podobnymi przeciwnikami to już dwójka jest największym kwiatkiem pod względem klimatu. To nawet nie jest chora wizja mająca na celu serwować przyjemne wibracje związane z tym skakaniem po mieszance designu- to jest po prostu wtopa i brak czegoś co by połączyło ten dziwny klimat w całość do której nie mielibyśmy pretensji i który moglibyśmy zjeść z jakimś tam dziwnym, ale zachęcającym smakiem.
  • 0

#100 Gość_Kazuo_* Napisany 18 marca 2011 - 22:22

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Raikoh, ten post powinien zostać wydrukowany, oprawiony ładnie w ramkę i powieszony w głównym holu agencji Oczywistych Oczywistości. Po prostu nic dodać, nic ująć.
  • 0

#101 xell Napisany 02 kwietnia 2011 - 19:56

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
http://www.vg247.com...tliplayer-mode/
Hmmmm, zapowiadaj się na Emo Gaiden. No nic,czekam na E3.
  • 0

#102 InKal Napisany 04 kwietnia 2011 - 13:37

InKal

    Blanka

  • Narybek
  • 224 Postów:
Jak można w kontekście Ninja Gaiden w ogóle wypowiadać się o fabule? Chyba tylko w sensie, że jak na grę, w której fabuła jest w zasadzie całkowicie zbędna to Ninja Gaiden ma lepszą fabułę niż niejeden wiekopomny erpidżi, z Arse Deffectem na czele. Tyle starczy.


haha, kurfa, jeśli ktoś przechodzi Ninja Gaiden i myśli o fabule to ma coś z garem, słowo daję. Oczywiście po prostu tak naprawdę nigdy nie grał w Ninja Gaiden.

LOL uśmiałem się, ehehhehe
  • 0

#103 ACZ Napisany 26 maja 2011 - 18:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Skany z OPM:
http://www.ps3site.p...gaiden-3/73666/

Gra będzie działała w 60 klatkach na sekundę
Powróci krew i brutalność
Poziom trudności pozostanie taki sam
Tryb kooperacji oraz współzawodnictwa do 8 graczy jednocześnie
Bronie będą się ulepszały wraz z postępem w grze, zapomnijcie więc o sklepie
Gra położy duży nacisk na fabułę
Być może zostanie zaimplementowana obsługa kontrolera PS Move


  • 0

#104 Texz Napisany 26 maja 2011 - 19:38

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
A ja myślałem, że w dwójce na X360 było dużo
Dodany obrazek
  • 0

#105 Holden Napisany 26 maja 2011 - 19:56

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
nacisk na fabułe w sleszeru? hmm, nie ukrywam, że siekanie jest najważniejsze, ale jakby sie tn przełamało i stworzyło niezłą historie, to byłby to pewien powiew świerzość dla gatunku. Raczej mi na razie jakoś nie leży pomysł z brakiem ugradów w sklepie, to jednak była radość jak oszczędzając dociulało sie te pare kawałków więcej, i zastanawiało sie co jest potrzebniejsze, a co nie. No i kompletnie nie leży mi pomysł coopa. Kooperacja w Ninja Gaiden?! Przecież tu zawsze chodzi o wyzwanie, oprócz bossów i większych przeciwników esensją serii jest także walka samvswszyscy, kooperacja mi tu naprawde pasuje jak pięść do oka. Ale mimo to czekam, aktualnie jestem pod koniec dwójki i gra jest świetna, choć ma słabsze momenty.
  • 0

#106 Raikoh Napisany 26 maja 2011 - 20:10

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Mistrzowski klimat i fabuła była w Otogi: Myth of Demons i Otogi2: Immortal Warriors, ale NG3 tego pułapu nawet nie poliże :)
  • 0

#107 Shinigami Napisany 26 maja 2011 - 20:11

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Wiesz, że nie musisz z nikim w to grać?
  • 0

#108 Holden Napisany 26 maja 2011 - 20:13

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
grałem kiedyś na pierwszym xie w tego otogi 2 nad którym tyle fapujesz, i jedyne co pamiętam z tej gry to jakieś idiotyczne questy polegające na rozwalaniu drewnianego badziewia na czas. Jakieś tam normalne, lepsze plansze były, ale bo ja wiem, gra mi sie wydawała mało epicka, i nawet nie dotrwała do dziś, była dla mnie tak mało ważna, że mi sie gdzieś zapodziała :)
@shini no wiem że nie musze, ale nadal nie wiem po co to. Casualowy znak czasów pewnie, choć jeżeli będą też jakieś team atacki to może nie będe marudził
  • 0

#109 Zwyrol Napisany 26 maja 2011 - 20:14

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:

nacisk na fabułe w sleszeru? hmm, nie ukrywam, że siekanie jest najważniejsze, ale jakby sie tn przełamało i stworzyło niezłą historie, to byłby to pewien powiew świerzość dla gatunku. Raczej mi na razie jakoś nie leży pomysł z brakiem ugradów w sklepie, to jednak była radość jak oszczędzając dociulało sie te pare kawałków więcej, i zastanawiało sie co jest potrzebniejsze, a co nie. No i kompletnie nie leży mi pomysł coopa. Kooperacja w Ninja Gaiden?! Przecież tu zawsze chodzi o wyzwanie, oprócz bossów i większych przeciwników esensją serii jest także walka samvswszyscy, kooperacja mi tu naprawde pasuje jak pięść do oka. Ale mimo to czekam, aktualnie jestem pod koniec dwójki i gra jest świetna, choć ma słabsze momenty.


Jeśli God Of War traktować jako slashera (chociaż to bardziej action adventure, a na 100% taka była pierwsza część) no to nic nowego w gatunku z tą fabułą, bo GOW może nie ma genialnej, ale słaba też nie jest.
  • 0

#110 Holden Napisany 26 maja 2011 - 20:16

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
gow to dla mnie nie slasher, bo ma zbyt prosty i raczej średnio rajcujący system walki, no i nacisk na adventure
  • 0

#111 Zwyrol Napisany 26 maja 2011 - 20:21

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Jeśli patrzeć tylko pod tym kątem, to i taka Onimusha ma prosty system, jedynie przy criticalach trzeba było mieć niezłe wyczucie. GOW z każdą kolejną częścią idzie coraz bardziej w stronę walki, co mnie akurat nie do końca cieszy. W jedynce były zagadki i kilka mocnych elementów zręcznościowych, obecnie przynajmniej po tym ostatnim nic nie zostało. :/
  • 0

#112 Shinigami Napisany 26 maja 2011 - 20:25

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Tylko Czesław na tym forum z pełnym przekonaniem nazywa God of Wary slasherami. A koop to wcale nie znak każualowych czasów. Wręcz przeciwnie, wreszcie deweloperzy zauważają, że każda gra jest ciekawsza, gdy gra się w nią w dwie osoby. Byleby to nie było na zasadzie każdy dla siebie, a faktycznie jakieś akcje drużynowe dało się robić.
  • 0

#113 Zwyrol Napisany 26 maja 2011 - 20:27

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Kooperacja jest dobra, ale nieprzymusowa. Nie ma nic gorszego niż niechciany pomocnik, kierowany przez AI. Jak sobie wyobrażę taki patent np w DMC, gdzie przez błąd bota tracę pasek stylish, to dzięki za taką współpracę drużynową.
  • 0

#114 Shinigami Napisany 26 maja 2011 - 20:30

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
No tak, ale to jest gra ze sztucznym partnerem, ja mówię o prawdziwej osobie. RE4 był świetny, ale piątka jest dla mnie wręcz genialna właśnie dlatego, że mogę sobie postrzelać z kimś, kto siedzi koło mnie. W singlu niestety przez durną Shevę gra kuleje. Wątpię, żeby tutaj mieli na siłę dawać postać kierowaną przez konsolę.
  • 0

#115 BeSOS Napisany 26 maja 2011 - 20:34

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ciekaw jestem coopa w ta grę :hmmm:
  • 0

#116 Shinigami Napisany 26 maja 2011 - 20:37

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Sigma 2 chyba miała koop online.
  • 0

#117 ACZ Napisany 26 maja 2011 - 20:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
ktory byl niegrywalny przez okropne lagi. ale to byly chyba tylko jakies zadania czy cos.

Tylko Czesław na tym forum z pełnym przekonaniem nazywa God of Wary slasherami.

bo to slasher
  • 0

#118 Texz Napisany 26 maja 2011 - 21:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

bo to slasher


Nie bo ścigałka.
  • 0

#119 Danteusz Napisany 26 maja 2011 - 21:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
We wszystkich dyskusjach o tym która gra jest slasherem, a która nie, najlepsze jest gatunek slasher jest rozróżniany tylko w Polsce :D
  • 0

#120 Shinigami Napisany 26 maja 2011 - 21:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Nie tylko, ale fakt, że poza Polską wiele dyskusji na ten temat nie ma ;)
  • 0



Inne z tagami: