Skocz do zawartości

Zdjęcie

Devil's Third

WiiU

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
170 odpowiedzi na ten temat

#151 ACZ Napisany 23 czerwiec 2016 - 23:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

Może już nawet teraz nie ma nikogo chętnego do grania?


  • 0

#152 Kazuo Napisany 24 czerwiec 2016 - 00:07

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Ta gra to fail dekady.


  • 0

#153 117 Napisany 24 czerwiec 2016 - 17:29

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10852 Postów:

nie widzialem ze gra ma multi


  • 0

#154 mic Napisany 25 czerwiec 2016 - 10:30

mic

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 880 Postów:
Multi ponoć lepsze niż single było

Ten post był edytowany przez mic dnia: 25 czerwiec 2016 - 10:33

  • 0

#155 Kaxi Napisany 26 czerwiec 2016 - 20:06

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Jeszcze przez pół roku możecie grać ;)


  • 0

#156 gruby Napisany 29 lipiec 2016 - 12:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
Kupiłem devila w promo za 30 zeta i nie żałuje:) gierka jest nieoszlifowana sterowanie bywa drętwe etc ale gra sie całkiem spoko:) tzn jak ktoś lubi rozgrywkę a la wczesne lata 2000. Wiadomo ze obiektywnie to gra na 5-6/10 ale mam miękkie serducho dla gierek w stylu punishera i dead to rights (szczegolnie do ostatniej devil jest bardzo podobny). No i nie mam nextgena wiec poprzeczkę mam ustawiona niżej :)

Graficznie jest średnio, kilka bugow by sie znalazło, a animacja czasami rwie, ale lubię takie głupie gierki gdzie co chwila dzieje sie cos nowego i nieprawdopodobnego. Z pewnością to nie gra dla każdego, przypomina mi sytuacje excite truck- dla jednych to była żenada a ja bawiłem sie swietnie. Tutaj nie ma moze aż takiej zajawki, devilowi daleko do fenomenalnego ET, jest duzo bardziej niedopracowany, ale ma duzo uroku i najntisowego wdzięku. Za 30 zeta warto dać szanse jak sie lubi prosta, bezmózgi rozrywkę z lejąca sie krwią i tekstami jak z drużyny a. Jakby ktoś grał online chetnie bym wypróbował multi poki serwery żyją! :)

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 29 lipiec 2016 - 12:17

  • 2

#157 mic Napisany 29 lipiec 2016 - 15:27

mic

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 880 Postów:

Gdzie kupiłeś za 30 zł ? :)

 

dobra też kupiłem na allegro za 33 :)


Ten post był edytowany przez mic dnia: 29 lipiec 2016 - 15:33

  • 0

#158 gruby Napisany 29 lipiec 2016 - 16:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
I ultima i electronic dreams maja po 30pln wiec chyba była obniżka.
  • 0

#159 gruby Napisany 01 sierpień 2016 - 23:14

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:

Jestem już blisko końca i gierka ostro się rozkręciła. Nie mogę zrozumieć tych ocen poniżej 5. Mam wrażenie, że recenzenci zjeżdżają tę grę pro forma, bo taka fama poszła w interneta że Devil Turd jest denny. A prawda jest taka, że im dalej tym lepiej - ostatnie chaptery to już naprawdę konkretna młócka, niepozbawiona taktycznych (choć bez przesady) naleciałości. Do tego naprawdę fajne, nie przegadane filmiki i Ivan, który nie jest wcale dresiarkim ninją, ale całkiem fajną postacią. Mic - do ciebie już doszła gierka? Bo ciekaw jestem czy to mnie popieprzyło, czy może DT to naprawdę spoko gierka. :)

Ivan uważa, że spoko.

 CozJWaGVYAAckNR.jpg


Ten post był edytowany przez gruby dnia: 01 sierpień 2016 - 23:15

  • 0

#160 Kazuo Napisany 02 sierpień 2016 - 08:33

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Może gra nie jest aż taka tragiczna (nie wiem, nie grałem, to tylko założenie), ale i tak należał jej się srogi wpierdol, chociażby za to jak była promowana ("najlepsza gra w historii"?) i jakie robiła nadzieje. Przesadne jechanie po niej wynika zapewne po części z wielkiego rozczarowania. Byle kto jej nie robił, developing trwał długo, narobiono smaka na coś wielkiego, a ostatecznie obietnice nie pokryły się nawet w 50% z rzeczywistym stanem rzeczy.

 

Ostatnio widziałem coś takiego

 

 

 

Jakim cudem 1 (słownie: JEDEN) człowiek w dwa lata jest w stanie stworzyć coś takiego, a przy Devil's Third cały zespół pod wodzą doświadczonego twórcy nie sprostał zadaniu zrobienia przynajmniej gry dobrej? Patrząc z tej perspektywy ciśnięcie po DT jest jak najbardziej uzasadnione.


  • 1

#161 Kaxi Napisany 02 sierpień 2016 - 09:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Ja mam spore wątpliwości, czy to naprawdę zrobiła jedna osoba. Ew. korzystała z gotowych assetów, których nie może wykorzystać komercyjnie.


  • 0

#162 lukaszSA Napisany 02 sierpień 2016 - 09:04

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17736 Postów:

Każdy producent silnika prowadzi sklep z assetami, które jak najbardziej można wykorzystywać komercyjnie. Grafiki, dźwięki, czcionki, muzyka a nawet szablony gier - wszystko można kupić :tak: 


  • 0

#163 Schrodinger Napisany 02 sierpień 2016 - 09:13

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50336 Postów:

Ta, gotowe assety + generowanie mapek świata z automatu, gdzieś chyba widziałem filmik jak gość w godzinę zrobił zajebiście wyglądającą wyspę i to dość sporych rozmiarów w takim generatorze. 


  • 0

#164 Kaxi Napisany 02 sierpień 2016 - 09:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Nie zakładałem, że koleś w to włożył jakąś dużą kasę...


  • 0

#165 lukaszSA Napisany 02 sierpień 2016 - 09:32

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17736 Postów:

Zdziwiłbyś się, ile kasy ludzie są w stanie włożyć w takie rzeczy :pf: 


  • 0

#166 gruby Napisany 02 sierpień 2016 - 09:58

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:
Grając w sumie mało myśle czy ta gra sie robiła dwa czy piec lat i czy ktoś zrobił inna grę ktora ładniej wyglada. Wydaje mi sie ze jestem po 25 latach grania w gierki stwierdzić czy cos jest dupna niedoróbka i devil nie wydaje mi sie tego typu przykładem. Dla mnie subiektywnie to spoko szpila ktorej szkodę zrobiła cena i złośliwe recki. To powinien byc tytuł za 10eur z transakcjami w multi. Gra sie w to naprawdę fajnie przynajmniej mi.
  • 0

#167 ramzes64 Napisany 10 grudzień 2016 - 11:52

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:

Kto ma Devil's Third?

Powiem tak, gra nie jest zła ... pograłem chwilke w singla i to nie jest crap!
Co do online... 29 grudnia 2016 wyłączone zostaną serwery - kto ma tytuł, kto chce pograć? Trzeba wykorzystać szansę, że jeszcze jest taka możliwość.

Proponuje wieczorem około 21:30 w NIEDZIELE lub WTOREK / info puscilem na RETROAGE i TYLKONINTENDO... gadać bede podczas gry pewnie na DISCORD na http://www.goomba.pl/

Poniżej mój Unboxing gry Devil's Third na konsolę Nintendo Wii U


  • 1

#168 cybercotlet Napisany 10 grudzień 2016 - 14:46

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6175 Postów:

Jak jeszcze unboxingi jakiś lepszych wydań (kolekcjonerek) jestem w stanie zrozumieć tak zwykłych już nie bardzo. No bo co tam może w środku być po za ulotkami, instrukcją i oczywiście samą grą ? :trup:


Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 10 grudzień 2016 - 14:47

  • 0

#169 kubawasko Napisany 11 grudzień 2016 - 18:38

kubawasko

    Mokujin

  • Narybek
  • 30 Postów:

Choćby nawet wygląd okładki nośnika (płyty) niektórych ciekawi jaki jest ;) Ramzes niestety nie mam tego tytułu i raczej już nie nabędę chyba, że dla samego singla kiedyś tam...


  • 0

#170 ramzes64 Napisany 11 grudzień 2016 - 19:13

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1431 Postów:

No czas się kończy na granie online, tytuł mało popularny i niestety chyba nie pogramy ;/

 

na YT otwierają nawet jajka niespodzianki - także każdy znajdzie coś dla siebie.


  • 0

#171 Kaxi Napisany 15 listopad 2017 - 18:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Do kolekcji za 5 dyszek:

 

http://konsoleigry.p...5496334079.html


  • 0



Inne z tagami: