Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

GOTY 2017 Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3327 odpowiedzi na ten temat

#2971 Godot Napisany 24 stycznia 2018 - 15:15

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Dokładnie mam tak samo. Jedynie sobie w głowie dodałem wymaksowanie używanych ubranek i Master Sworda
  • 0

#2972 Nyjacz Napisany 24 stycznia 2018 - 15:30

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

Ja bym wymaksował Armor of the Wild, ale on paskudny jest! A Trial of the Sword to jakieś wyzwanie? Bo czytałem na redditach, że mega łatwizna. Dopiero pierwszą fazę ukończyłem, a potem pochłonęło mnie DLC2. Kurczę, mam z tą grą tak, że jak tylko dam głowie do zrozumienia, że to już koniec przygody, to mi mega źle! Ale większym pretekstem do giercowania w to, byłby Master Mode niż jakieś śmieszne 900 Koroków, 250 lokacji itd. I chyba tak kiedyś uczynię, a i wtedy ukończenie DLC będzie miało większy sens, bo podpakuję postać pod większe wyzwanie.


  • 0

#2973 Godot Napisany 24 stycznia 2018 - 15:50

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Wyzwanie gameplayowo jest latwe jak wiesz co robic. Ja idziesz na zywca bez filmikówni hintów to łatwe nie jest, bo zaskakuje
  • 0

#2974 Nyjacz Napisany 02 lutego 2018 - 11:30

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 011 Postów:

Fajnie, gdyby w nowej Zeldzie poszli o krok dalej.

 

Jakie zmiany w mechanice byście chcieli? Czy zaakceptowalibyście zupełny brak mapy? Oczywiście coś za coś: więcej punktów odniesienia na mapie, lepsza widoczność. Ja chciałbym spróbować.

 

Fast travel? Mogłoby być tak z 10 bardzo charakterystycznych miejsc do wyboru na liście i voila.

 

Wincyj survivalu czy mniej? IMO więcej pod warunkiem np. szybszej możliwości przebierania się na strzałkach bez konieczności włażenia do ekwipunku.

 

Mniej Koroków i dawania poczucia graczowi, że czegoś nie zrobił, że coś jest konieczne do osiągnięcia 100%, HEHE. To gra przygodowa, dlaczego aż 70% to 900 Koroków, LOLOLOL?

 

Szybszy Link! Więcej shrine'ów! Więcej shrine'ów logicznych!


  • 0

#2975 Kaxi Napisany 02 lutego 2018 - 13:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Wezmę, co dadzą.

 

 

Ale raczej szedłbym w innym kierunku niż mówisz. Następną przygodę chciałbym bardziej skupioną i wartką, choć dalej w tego typu świecie.

 

Jeżeli gdzieś bym poszerzał dalej swobodę, to wprowadzając jakiś system wyborów i konsekwencji, poziom survivalu zostawiając na takim poziomie, jaki jest. Nie chcę z Zeldy survivalowej piaskownicy, gdzie trzeba srać, spać i żreć, bo inaczej zgon.

 

Mapa musi być, bo przy długich grach czasem zdarzają się przerwy, nie przechodzi się ich na 2-3 razy, można zapomnieć, co się już widziało. Ale zamiast wież może być odkrywanie dynamiczne - nanoszone na mapę jest tylko to, gdzie byłeś (z promieniem np. 50 metrów wokół gracza), to tak jakby Hero's Path odkrywało mapę. To by jeszcze bardziej mobilizowało do spadania każdego centymetra świata.


  • 0

#2976 Godot Napisany 02 lutego 2018 - 13:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ja bym wziął 100 Linków do latającej Divine Beast, bez broni i zrzucił na mapę. Dał ciągle zwężający się obszar gry i kazał się pozabijać. Battle royale z mechaniką BOTW? :banderas:
  • 3

#2977 Mateo Napisany 02 lutego 2018 - 13:42

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 123 Postów:
Jak zwykle zmienią design świata i postaci. Zostawią obszerny świat i dodadzą jakieś atrakcje gejmingowe. ;)
  • 0

#2978 Texz Napisany 02 lutego 2018 - 21:23

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

W sequelu niech dadzą coś mroczniejszego. Dobrym twistem byłby w połowie mindfuck, że cała ta baśniowa otoczka tak na prawdę to iluzja i tak na prawdę jako Dark Link siejemy śmierć i spustoszenie cywilnej ludności, zabijając matki i dzieci, zamiast jakieś śmieszne stworki przy akompaniamencie skocznej i radosnej muzyczki.


  • 1

#2979 lukaszSA Napisany 02 lutego 2018 - 21:25

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Meh.

 

To już nie 2007 rok, gdzie wszystko musi być szarobure i mroczne.


  • 0

#2980 Texz Napisany 03 lutego 2018 - 09:32

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Jakoś największy zarzut wobec BOTW to brak szaroburych i mrocznych miejscówek. Nic dziwnego że Hyrule Castle to najlepsza lokacja w grze.


  • 0

#2981 BeSOS Napisany 03 lutego 2018 - 09:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pierwsze słyszę że to największy zarzut.
  • 3

#2982 lukaszSA Napisany 03 lutego 2018 - 10:33

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Hm. A nie brak wielkich dungeonów i lepszej fabuły?


  • 0

#2983 fingus Napisany 03 lutego 2018 - 10:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mój największy zarzut to brak przenośnego kociołka i mozliwości craftowania strzał.
  • 0

#2984 Hellmans Napisany 03 lutego 2018 - 11:06

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:

Nie grałem, ale prawdopodobnie największym zarzutem jaki bym miał to brak radia z muzyką pop.


  • 2

#2985 Kaxi Napisany 03 lutego 2018 - 18:49

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Ten największy zarzut to chyba wymyślony na poczekaniu.

 

 

Słyszałem o "prawdziwych" dungeonach, psującej się broni, ledwo namacalnej fabule, ale o braku mrocznych lokacji to po raz pierwszy.


  • 0

#2986 Kaxi Napisany 21 lutego 2018 - 13:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Czy w grze, w jakimś dzienniku czy wspomnieniu, jest wyjaśnione skąd Link miał Master Sworda 100 lat temu? Pierwsze wspomnienie mówi, że Link został wybrany przez miecz, ale sam proces wyboru nie został opisany, nie?


  • 0

#2987 Schrodinger Napisany 21 lutego 2018 - 13:41

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

to będzie w kolejnej zeldzie na switcha, ktora bedzie prequelem BotW tym razem open world ze swiatem alternatywnym :tak: 


  • 0

#2988 burnstein Napisany 21 lutego 2018 - 13:50

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Czy w grze, w jakimś dzienniku czy wspomnieniu, jest wyjaśnione skąd Link miał Master Sworda 100 lat temu? Pierwsze wspomnienie mówi, że Link został wybrany przez miecz, ale sam proces wyboru nie został opisany, nie?

 

Było

https://youtu.be/M9VeOj5Z9tI


  • 0

#2989 cybercotlet Napisany 22 lutego 2018 - 20:55

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 603 Postów:
Daddy ponad 200h ma na liczniku :mog:
  • 0

#2990 gruby Napisany 24 lutego 2018 - 13:54

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Wziąłęm DLC i robię hero mode... Ależ ta gra jest fenomenalna. Większy poziom trudności daje radę, właśnie zszedłem z plateau i jestem zauroczony. Ta gra się w ogóle nie starzeje.


  • 0

#2991 Kaxi Napisany 24 lutego 2018 - 23:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Skończyłem Champion's Ballad. Końcówka bardzo fajna, ale ogólnie te DLC trochę pozostawiają niesmak. Żadne z nich nie uchwyciło tego, co w tej grze było najlepsze.

 

No i to "story expansion" to na granicy false advertising jest. Cut-scenki to w ogóle bardziej fan-service (tylko nie tego typu z golizną) niż story. Już więcej lore jest do wydłubania z nowych dzienników, które prawie bym ominął, a są w nich nawet fajne rzeczy.


  • 1

#2992 BeSOS Napisany 25 lutego 2018 - 13:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Też tak myślę i mam wrażenie że recenzenci bali się powiedzieć to wprost "bo nie wypada" ...
  • 0

#2993 Texz Napisany 25 lutego 2018 - 14:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

A ja uważam, że używamy w potocznym języku zbyt dużo zagranicznych zapożyczeń i makaronizmów. Gdybym nie studiował angielskiej filologii stosowanej na forach o gierkach, nic nie zrozumiałbym z posta użytkownika Kaxi.


  • 4

#2994 Kaxi Napisany 25 lutego 2018 - 15:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

 Gdybym nie studiował angielskiej filologii stosowanej na forach o gierkach, nic nie zrozumiałbym z posta użytkownika Kaxi.

 

 

I o to chodzi!


  • 0

#2995 Kazuo Napisany 25 lutego 2018 - 16:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

No czasem trzeba trochę zaszpanować znajomością fachowych branżowych zwrotów, a jak ktoś je pisze po angielsku, to już w ogóle wiadomo, że gość jest mega zajebisty i obcykany w temacie, a jego posty z miejsca zaliczają +50% do profesjonalizmu. Niesamowicie dobrze się to czyta. 


  • 0

#2996 filip Napisany 25 lutego 2018 - 17:11

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Lepiej niz szukane na sile polskie odpowiedniki
  • 0

#2997 lukaszSA Napisany 25 lutego 2018 - 17:24

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Whatever. Jeśli rozumiesz, to to nie jest big deal.


  • 0

#2998 Kazuo Napisany 25 lutego 2018 - 17:43

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Lepiej niz szukane na sile polskie odpowiedniki

 

No i to "story expansion" rozszerzenie fabularne to na granicy false advertising fałyszwego / kłamliwego reklamowania jest. Cut-scenki to w ogóle bardziej fan-service (tylko nie tego typu z golizną) niż story fabuła / historia. Już więcej lore jest do wydłubania z nowych dzienników, które prawie bym ominął, a są w nich nawet fajne rzeczy.

 

 

 

Cut scenek czy fan-service nie będę się czepiał. Ja też często wplatam angielskie odpowiedniki w swoje wypowiedzi, ale bez przesady, jesteśmy Polakami, piszemy na polskim forum, więc może piszmy też po polsku, a nie co drugi wyraz zmieniajmy na inny język, żeby było "cool". 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 25 lutego 2018 - 17:43

  • 0

#2999 Godot Napisany 25 lutego 2018 - 18:01

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Kazuo chyba już dawno nie ruchałeś, że czepiasz
się takich pierdół
  • 0

#3000 filip Napisany 25 lutego 2018 - 18:06

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Jesli ktos uzywa makaronizmow zeby bylo „cool”, to lapka w dol.

Tak samo jezeli ktos sie ich wystrzega dla zasady
  • 1



Inne z tagami: