The Legend of Zelda: Breath of the Wild
#2971 Napisany 24 stycznia 2018 - 15:15
#2972 Napisany 24 stycznia 2018 - 15:30
Ja bym wymaksował Armor of the Wild, ale on paskudny jest! A Trial of the Sword to jakieś wyzwanie? Bo czytałem na redditach, że mega łatwizna. Dopiero pierwszą fazę ukończyłem, a potem pochłonęło mnie DLC2. Kurczę, mam z tą grą tak, że jak tylko dam głowie do zrozumienia, że to już koniec przygody, to mi mega źle! Ale większym pretekstem do giercowania w to, byłby Master Mode niż jakieś śmieszne 900 Koroków, 250 lokacji itd. I chyba tak kiedyś uczynię, a i wtedy ukończenie DLC będzie miało większy sens, bo podpakuję postać pod większe wyzwanie.
#2973 Napisany 24 stycznia 2018 - 15:50
#2974 Napisany 02 lutego 2018 - 11:30
Fajnie, gdyby w nowej Zeldzie poszli o krok dalej.
Jakie zmiany w mechanice byście chcieli? Czy zaakceptowalibyście zupełny brak mapy? Oczywiście coś za coś: więcej punktów odniesienia na mapie, lepsza widoczność. Ja chciałbym spróbować.
Fast travel? Mogłoby być tak z 10 bardzo charakterystycznych miejsc do wyboru na liście i voila.
Wincyj survivalu czy mniej? IMO więcej pod warunkiem np. szybszej możliwości przebierania się na strzałkach bez konieczności włażenia do ekwipunku.
Mniej Koroków i dawania poczucia graczowi, że czegoś nie zrobił, że coś jest konieczne do osiągnięcia 100%, HEHE. To gra przygodowa, dlaczego aż 70% to 900 Koroków, LOLOLOL?
Szybszy Link! Więcej shrine'ów! Więcej shrine'ów logicznych!
#2975 Napisany 02 lutego 2018 - 13:30
Wezmę, co dadzą.
Ale raczej szedłbym w innym kierunku niż mówisz. Następną przygodę chciałbym bardziej skupioną i wartką, choć dalej w tego typu świecie.
Jeżeli gdzieś bym poszerzał dalej swobodę, to wprowadzając jakiś system wyborów i konsekwencji, poziom survivalu zostawiając na takim poziomie, jaki jest. Nie chcę z Zeldy survivalowej piaskownicy, gdzie trzeba srać, spać i żreć, bo inaczej zgon.
Mapa musi być, bo przy długich grach czasem zdarzają się przerwy, nie przechodzi się ich na 2-3 razy, można zapomnieć, co się już widziało. Ale zamiast wież może być odkrywanie dynamiczne - nanoszone na mapę jest tylko to, gdzie byłeś (z promieniem np. 50 metrów wokół gracza), to tak jakby Hero's Path odkrywało mapę. To by jeszcze bardziej mobilizowało do spadania każdego centymetra świata.
#2976 Napisany 02 lutego 2018 - 13:34
#2977 Napisany 02 lutego 2018 - 13:42
#2978 Napisany 02 lutego 2018 - 21:23
W sequelu niech dadzą coś mroczniejszego. Dobrym twistem byłby w połowie mindfuck, że cała ta baśniowa otoczka tak na prawdę to iluzja i tak na prawdę jako Dark Link siejemy śmierć i spustoszenie cywilnej ludności, zabijając matki i dzieci, zamiast jakieś śmieszne stworki przy akompaniamencie skocznej i radosnej muzyczki.
#2979 Napisany 02 lutego 2018 - 21:25
Meh.
To już nie 2007 rok, gdzie wszystko musi być szarobure i mroczne.
#2980 Napisany 03 lutego 2018 - 09:32
Jakoś największy zarzut wobec BOTW to brak szaroburych i mrocznych miejscówek. Nic dziwnego że Hyrule Castle to najlepsza lokacja w grze.
#2981 Napisany 03 lutego 2018 - 09:35
#2982 Napisany 03 lutego 2018 - 10:33
Hm. A nie brak wielkich dungeonów i lepszej fabuły?
#2983 Napisany 03 lutego 2018 - 10:57
#2984 Napisany 03 lutego 2018 - 11:06
Nie grałem, ale prawdopodobnie największym zarzutem jaki bym miał to brak radia z muzyką pop.
#2985 Napisany 03 lutego 2018 - 18:49
Ten największy zarzut to chyba wymyślony na poczekaniu.
Słyszałem o "prawdziwych" dungeonach, psującej się broni, ledwo namacalnej fabule, ale o braku mrocznych lokacji to po raz pierwszy.
#2986 Napisany 21 lutego 2018 - 13:33
Czy w grze, w jakimś dzienniku czy wspomnieniu, jest wyjaśnione skąd Link miał Master Sworda 100 lat temu? Pierwsze wspomnienie mówi, że Link został wybrany przez miecz, ale sam proces wyboru nie został opisany, nie?
#2987 Napisany 21 lutego 2018 - 13:41
to będzie w kolejnej zeldzie na switcha, ktora bedzie prequelem BotW tym razem open world ze swiatem alternatywnym
#2988 Napisany 21 lutego 2018 - 13:50
Czy w grze, w jakimś dzienniku czy wspomnieniu, jest wyjaśnione skąd Link miał Master Sworda 100 lat temu? Pierwsze wspomnienie mówi, że Link został wybrany przez miecz, ale sam proces wyboru nie został opisany, nie?
Było
#2989 Napisany 22 lutego 2018 - 20:55
#2990 Napisany 24 lutego 2018 - 13:54
Wziąłęm DLC i robię hero mode... Ależ ta gra jest fenomenalna. Większy poziom trudności daje radę, właśnie zszedłem z plateau i jestem zauroczony. Ta gra się w ogóle nie starzeje.
#2991 Napisany 24 lutego 2018 - 23:33
Skończyłem Champion's Ballad. Końcówka bardzo fajna, ale ogólnie te DLC trochę pozostawiają niesmak. Żadne z nich nie uchwyciło tego, co w tej grze było najlepsze.
No i to "story expansion" to na granicy false advertising jest. Cut-scenki to w ogóle bardziej fan-service (tylko nie tego typu z golizną) niż story. Już więcej lore jest do wydłubania z nowych dzienników, które prawie bym ominął, a są w nich nawet fajne rzeczy.
#2992 Napisany 25 lutego 2018 - 13:59
#2993 Napisany 25 lutego 2018 - 14:50
A ja uważam, że używamy w potocznym języku zbyt dużo zagranicznych zapożyczeń i makaronizmów. Gdybym nie studiował angielskiej filologii stosowanej na forach o gierkach, nic nie zrozumiałbym z posta użytkownika Kaxi.
#2994 Napisany 25 lutego 2018 - 15:21
Gdybym nie studiował angielskiej filologii stosowanej na forach o gierkach, nic nie zrozumiałbym z posta użytkownika Kaxi.
I o to chodzi!
#2995 Napisany 25 lutego 2018 - 16:54
No czasem trzeba trochę zaszpanować znajomością fachowych branżowych zwrotów, a jak ktoś je pisze po angielsku, to już w ogóle wiadomo, że gość jest mega zajebisty i obcykany w temacie, a jego posty z miejsca zaliczają +50% do profesjonalizmu. Niesamowicie dobrze się to czyta.
#2996 Napisany 25 lutego 2018 - 17:11
#2997 Napisany 25 lutego 2018 - 17:24
Whatever. Jeśli rozumiesz, to to nie jest big deal.
#2998 Napisany 25 lutego 2018 - 17:43
Lepiej niz szukane na sile polskie odpowiedniki
No i to "
story expansion" rozszerzenie fabularne to na granicyfalse advertisingfałyszwego / kłamliwego reklamowania jest. Cut-scenki to w ogóle bardziej fan-service (tylko nie tego typu z golizną) niżstoryfabuła / historia. Już więcej lore jest do wydłubania z nowych dzienników, które prawie bym ominął, a są w nich nawet fajne rzeczy.
Cut scenek czy fan-service nie będę się czepiał. Ja też często wplatam angielskie odpowiedniki w swoje wypowiedzi, ale bez przesady, jesteśmy Polakami, piszemy na polskim forum, więc może piszmy też po polsku, a nie co drugi wyraz zmieniajmy na inny język, żeby było "cool".
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 25 lutego 2018 - 17:43
#2999 Napisany 25 lutego 2018 - 18:01
się takich pierdół
#3000 Napisany 25 lutego 2018 - 18:06
Tak samo jezeli ktos sie ich wystrzega dla zasady
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|