#31 Napisany 13 grudnia 2008 - 15:40
#32 Gość__* Napisany 13 grudnia 2008 - 18:31
To była spora innowacja w serii
Nie była. Zagraj w 6 i 7ke pozniej powiedz z reka na sercu, ze DQ8 ma cos wiecej poza oprawa ponad nie. A gra moglaby wychodzic na wszystkie current-geny i handheldy i jesli sie nie zmieni wzgledem poprzedniczek bedzie mi zwisac. A nie, nie powinna. Bo miala dobre oceny i dobrze sie sprzedala. No tak, to wyznacznik. Bo przeciez 7ka (lepsza) dostala chocbyw N+ 4/10 bodajze to znaczy ze byla dnem. Zapomnialem ze dzis liczy sie srednia, nie realna jakosc gry
#33 Napisany 13 grudnia 2008 - 18:36
#34 Gość__* Napisany 13 grudnia 2008 - 18:51
DQ8 zbieral wysokie oceny bo byl ładny i swiezy jak ktoś nie znał serii. Ja nie mowie ze kazdy mial sie taplac w romach i hardcorowej 7ce. Ale jak juz ktos wypisuje ze gra jest przelomem, oh, ah, czyms nowym itd to powinnien nadrobic swoja wiedze. I nie, nie twierdze ze DQX bedzie zla gra. Bedzie gra na poziomie DQ8. Wam to pasi, i fajnie dacie zarobic tworcom. Mi to nie pasi bo zygam repetywnymi walkami, przestarzalym gameplayem i DBlowym designem. Krytykuje to. NIe samo powstanie gry. Ja bym sobie marzyl zeby DQ10 byl mocarzem okrutnikiem. Ale ze wyjdzie na WII to z nowosci moge liczyc co najwyzej na machanie pilotem.
#35 Napisany 13 grudnia 2008 - 19:24
Choć premiera dziesiątki na Wii oznacza zapewne duży sukces tej gry. Ciekawe, cze będzie wyglądać znacznie lepiej niż ósemka.
#36 Napisany 13 grudnia 2008 - 19:33
Moje spotkanie z DQ8 było pierwszym spotkaniem z serią, byłem naprawdę zachwycony grą. Jeżeli DQ10 będzie faktycznie na tym poziomie biorę w ciemno Oby tylko bohater wreszcie przemówił
#37 Gość__* Napisany 13 grudnia 2008 - 19:56
A) seria się rozwija w żółwim tempie
B) jak widac choćby po Tobie to wystarczy, żeby seria się sprzedawała dalej
Jak się okarze że dostaniemy opcje online, brak losowych walk, świetną grafikę, pełny dubing łącznie z wywaleniem cichego protagonisty, przełomowe zmiany w systemie walki, chodowle stworów na poziomie serii Monsters i ogolem oh, ah odszczekam co powiedzial
#38 Napisany 13 grudnia 2008 - 19:59
#39 Napisany 14 grudnia 2008 - 11:07
#40 Napisany 14 grudnia 2008 - 12:49
Seria Persona - tutaj akurat musze sie oprzec na opinii ludzi , ktorym ufam (...). Ale jest sobie taka seria jRPGow. Zajebista. 4ka ma srednia 95% i ludzie na nia teraz leca. A pomimo to ludzie, ktorzy przeorali cala serie najbardfziej cenia 2jke. Z niska srednia. I nie cenia jej bo jest niszowa, tylko dlatego bo jest najlepsza...
Świetna seria przyznaje, ale czy ci ludzie tak naprawdę wiedzą, że tak przez nich ceniona dwójka, tak naprawdę nie jest drugą odsłoną serii, bo prawdziwa dwójka nie opuściła granic Japonii.
Ale ze wyjdzie na WII to z nowosci moge liczyc co najwyzej na machanie pilotem.
To odpowiedz mi na pytanie dlaczego twierdzisz, że ta odsłona Dragon Questa się w ogóle się nie rozwinie, bo co ?
Bo wychodzi na Wii na najsłabszy sprzęt, i konsola nie pociągnie zmian ?
Nie zapominaj, że w poprzedniej generacji to PS2 było najsłabsze, i jakoś to wystarczyło dla DQ8, więc nie rozumiem twojego toku rozumowania.
Oczywiście jeśli SE pójdzie na łatwiznę, to nie zobaczymy żadnych zmian, ale po co zmieniać to co było dobre, by wyszła z tego kolejna gra pokroju FFXII (jeszcze nie jednokrotnie tej odsłonie zapewne się odemnie oberwie) z beznadziejnym systemem, i taką "nijakością". Ja nie wiem co ludzie widzą w tej odsłonie FF, przecież to najgorsza odsłona serii.
Natomiast wracając do tematu, nie lepiej wprowadzić pewne drobne zmiany, jak już przez Ciebie wspomnianą hodowle stworków, czy brak randomowych walk, które w jakiś sposób odświeżą nieco serie.
Nie oszukujmy się nawet jeśli SE nie wprowadzi żadnych zmian, albo będą znikome, to będzie to nadal dobra gra na poziomie DQVIII, a właśnie takich dobrych gier Wii potrzebuje.
#41 Napisany 14 grudnia 2008 - 12:59
#42 Napisany 14 grudnia 2008 - 13:08
#43 Napisany 14 grudnia 2008 - 19:55
Stąd Greg, że :
A) seria się rozwija w żółwim tempie
B) jak widac choćby po Tobie to wystarczy, żeby seria się sprzedawała dalej
Jak się okarze że dostaniemy opcje online, brak losowych walk, świetną grafikę, pełny dubing łącznie z wywaleniem cichego protagonisty, przełomowe zmiany w systemie walki, chodowle stworów na poziomie serii Monsters i ogolem oh, ah odszczekam co powiedzial
oczekiwanie proponuję umilać sobie lekturą słownika ortograficznego. ogółem oh i ah i z pewnością będziesz nie raz zaskakiwany
#44 Napisany 14 grudnia 2008 - 22:04
oczekiwanie proponuję umilać sobie lekturą słownika ortograficznego. ogółem oh i ah i z pewnością będziesz nie raz zaskakiwany
To ja będę wredny. Zdania po kropce zaczyna się wielką literą, a przed każdym kolejnym "i", jeśli jest ich więcej niż jedno, stawia się przecinek. Zapraszam do lektury słownika ortograficznego.
#45 Napisany 14 grudnia 2008 - 23:12
#46 Napisany 14 grudnia 2008 - 23:18
#47 Napisany 25 stycznia 2009 - 18:02
#48 Napisany 25 stycznia 2009 - 19:02
#49 Napisany 26 stycznia 2009 - 23:23
#50 Napisany 10 lipca 2010 - 11:30
Square-Enix explains the lack of random battles in Dragon Quest IX, reconfirms Dragon Quest X for Wii
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=129842A portion of a Globe and Mail interview with Square Enix’s Ryutaro Ichimura...
GM: Random encounters played a significant role in previous Dragon Quests, but they are not present in the new game. Why did you decide not to include them, and how has their absence affected the game’s pacing and character progression?
RI: There are two reasons why we replaced random encounters with symbol encounters. One reason is because we wanted to change the format of how to start battles. Another reason is because of the feedback from foreign players. For example, in regards to Dragon Quest VIII, we had a number of players express their opinion against having random encounters with the rationale that it’s not natural to suddenly start a battle against what had been invisible. This change also gives players the option to vary their play styles. If you want to advance the storyline you can ignore monster symbols and if you want to train your party, you have the option to proactively touch the symbol.
GM: What's next for Dragon Quest? Might the series return to consoles in the near future?
RI: We are developing next title in the series, Dragon Quest X, for Wii. Please don’t miss it!
#51 Napisany 10 lipca 2010 - 11:34
#52 Napisany 12 lipca 2010 - 18:57
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=130016Ah, a new bit of information on Dragon Quest X...sort of. Apparently, the game isn't too far off.
"There is not much I can say at this time about Dragon Quest X. I am sorry. But it's not that far out." - Yuji Horii, father of Dragon Quest
No, Mr. Horii doesn't mean 'far out' as in psychedelic...he's talking about the development of the title in general. I guess a reveal could be coming up sometime soon. Now as to how much time Horii means by his statement, that's up to interpretation.
Horii - Dragon Quest possibilities on 3DS, Dragon Quest X to be a 'good product', hope for Dragon Quest VI in NA
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=130215A portion of a 1up interview with Dragon Quest creator, Yuji Horii...
1UP: Given the success of Dragon Quest IX, any chance of a Dragon Quest for 3DS? What are your thoughts on the 3DS?
Horii: I can’t say that the possibility is not there for a Dragon Quest on the 3DS, but I can’t really go into the possibilities either. I find the system very interesting in the fact that the graphics are in 3D without the need for glasses, and that the system has great communication abilities, which I really like.
1UP: When do you think we'll see Dragon Quest X for Wii?
Horii: I can’t really go into specifics right now, but development is well underway, and it’s going to be a good product, but we can’t really talk about a release date now.
1UP: Is Dragon Quest VI still coming out in the U.S.?
Horii: Dragon Quest IV and V have already been released on the DS in the United States, so Dragon Quest VI is definitely a possibility!
#53 Napisany 31 grudnia 2010 - 12:08
Mały wycinek logo w linku:
http://gonintendo.co...y.php?id=146209
To może być fake, ale może nie być. Pewnie wkrótce się wyjaśni.
#54 Napisany 31 grudnia 2010 - 14:04
#55 Napisany 11 maja 2011 - 11:01
http://gonintendo.co...y.php?id=157861
#56 Napisany 11 maja 2011 - 11:32
Raczej dalekoDQX musi być blisko: Dragon Quest 25th Anniversary Collection dla Wii w Japonii
http://gonintendo.co...y.php?id=157861
"Development is underway for a release in the course of next year."
http://www.gonintend...y.php?id=157037
Dragon Quest X still for Wii, influenced by VIII, working on last parts of the game, announced by the year's end
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=154637Nintendo Power: Do you see any advantages to making Dragon Quest on a home console again?
Yuji Horii: The next Dragon Quest game, Dragon Quest X, will actually be released on Wii. I feel that some users will want to play Dragon Quest on the big screen, which is why we are working toward releasing it on Wii. Of course, in the future we might develop on handhelds again, so it's really a case-by-case basis. It all depends on what the customer wants at that time. Something else we hear is that players want a new Dragon Quest that follows the same system of Dragon Quest VIII, so that's something else we're taking into consideration while in development for a Dragon Quest on Wii.
Nintendo Power: Is development on Dragon Quest X proceeding smoothly?
Yuji Horii: All we can say is that development is going well and we're on the last parts of the game. We can't really share much else at this point, but by the end of this year we should be able to announce something regarding it.
Edit :
Ciekawe czy ta kolekcja trafi na stary kontynent? Mogliby dodać również edycje z psx'x i ps2 .
#57 Napisany 29 czerwca 2011 - 06:28
#58 Napisany 05 września 2011 - 08:33
Filmiki z konferencji
http://nintendoeverything.com/73066/
http://nintendoeverything.com/73061/
Trailer :
http://nintendoeverything.com/73054/
Info :
- Dragon Quest 10 trailer shown
- Horii seems to have confirmed it for Wii
- Online RPG
- first internally developed Square Enix DQ game, and the opening movie will be by Visual Works
- game is set in Astortia, which has five continents and five races
- game will still feature a huge story
- 5 races are ogre, elf, dwarf, pukuripo, and Wedi
- create your own character
- don't have to play with others
- game can be cleared 100% on your own
- this can be done using NPC characters
- similar commands to previous games
- Yosuke Saito is in-charge of Dragon Quest X: Awakening of the Five Tribes
- Saito was announced as the producer
- job system that allows you to change occupations
- One of the jobs briefly shown was alchemist
- game will have events that tie into different seasons, such as holidays
- added quests post release
- expect these at the same pace, if not faster than Dragon Quest IX
- some quests span multiple volumes
- crafting professions exist
- Alchemy doesn't create new items, but adds attributes to existing items
- Gain "fame" by having other players equip items you crafted
- player housing both outside and inside customizable
- take things like weapon and accessory maker jobs
- Players can help other players who've fallen
- see other players fighting in the world
- characters have job and race
- go to the pub to assemble a party
- let your character be used by other players in their parties
- other players who are in your area as you fight appear translucent and show their support for you
- all new DQX music from Sugiyama
- create weapons that are used by other people
- Wii U version in the works, will look better and be powered-up
- players on Wii and Wii U play in the same world
- some StreetPass features for 3DS owners as well
- Apply for beta online, you will need USB storage
- Bring your character on 3DS for StreetPass content
- 3DS interactivity is being considered, not confirmed yet
- for the battle system, after a set amount of time, your character will be able to attack
- select skills from menus
- 4 players shown in battle, but that may not be the limit
- greet other online players with emotes
- chat bubbles pop up overhead when you talk
- customize characters by allocating skill points when you level up
- sewing system where players can create clothes
- looking to release sometime 2012
- play on Wii and continue on Wii U
- Wii version may include USB memory for DLC and patches
- full official name is "Dragon Quest X Mezameshi Itsutsu no Shuzoku Online"
- Wii version's media is listed as "12 inch disc and USB Memory"
- Wii U version's media is listed as TBA
- Wii version's release date is listed as 2012
- Wii U version is listed as date TBA
- create up to 3 characters
- official site lists this as a single-player game
- supports Wiimote + Nunchuck, Classic Controller and Classic Controller Pro and USB keyboard
- General Director: Yuji Horii
- Character Design: Akira Toriyama
- Music: Koichi Sugiyama
- Director: Jin Fujisawa
- Producer: Yusuke Saito
- details on beta test coming soon
- details on controls for NPCs in your party aren't confirmed. Level of control over their attacks hasn't been detailed.
- Price / usage fee: TBD
- breakout (non-random) battle sequences
Square-Enix stock after the announcement
Słabej jakości screeny :
Pozostałe :
http://www.siliconer...g-game-for-wii/
Strona główna :
http://www.dqx.jp/
http://www.dq25ten.jp/
Heh ,trzeba będzie stworzyć osobny wątek dla Wii U .
#59 Napisany 05 września 2011 - 09:25
#60 Napisany 05 września 2011 - 10:40
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
GleylancerRozpoczęte przez Tawotnica , 26 paź 2021 NCS Corp., Masaya, Mega Drive i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario WorldRozpoczęte przez Tawotnica , 09 sie 2020 Nintendo, SNES, GBA, 3DS, Wii i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Kirby's Dream CourseRozpoczęte przez Tawotnica , 18 mar 2019 HAL, Nintendo, SNES, Wii, WiiU i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario Bros. 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 18 lut 2019 Nintendo, NES, SNES, GBA, Wii i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Light CrusaderRozpoczęte przez Tawotnica , 03 kwi 2018 Treasure, Mega Drive, Wii, PC |
|
|