#61 Napisany 05 września 2011 - 15:47
Choć może to target render na Wii U
#62 Napisany 06 września 2011 - 11:17
Tutaj footage z rozgrywki, widać walkę, szycie ubrań, tworzenie broni i ładne widoczki na koniec filmiku.
#63 Napisany 06 września 2011 - 11:57
brak możliwości grania offline zabił całkowicie moje zainteresowanie tym tytułem. Wg. Kotaku jedynie pierwsze parę godzin rozgrywki będziemy mogli przejść bez łączenia się z siecią.
#64 Napisany 06 września 2011 - 12:14
Myślę, że lepiej poczekać na jakiś konkretny wywiad albo informacje od S-E, ktora ostatecznie wyjasni jak to bedzie wyglądało.
#65 Napisany 06 września 2011 - 12:17
#66 Napisany 15 września 2011 - 18:33
Długi trailer (więcej gameplayu), który zawarty jest na Dragon Quest Collection, które wychodzi na Wii w Japonii.
#67 Napisany 21 grudnia 2011 - 22:43
W linku trochę nowych, większych screenów.
Anyway, podobno gra w wersji na WiiU wygląda przepięknie, jeśli wierzyć samym twórców (czyli nie). Szkoda że jej nie pokazują, tylko to coś.
#68 Napisany 26 kwietnia 2012 - 11:23
DQX będzie online 02.08.2012, abonament kosztuje 1000 jenów za miesiąc
#69 Napisany 26 kwietnia 2012 - 11:24
#70 Napisany 26 kwietnia 2012 - 15:09
gra ląduje w piecuabonament kosztuje 1000 jenów za miesiąc
#71 Napisany 26 kwietnia 2012 - 15:12
#72 Napisany 26 kwietnia 2012 - 19:16
#73 Napisany 01 czerwca 2012 - 10:47
#74 Napisany 22 czerwca 2012 - 10:19
#75 Napisany 22 czerwca 2012 - 10:30
Z tym, że wszystkie te informacje tutaj
Ja będę powtarzał z uporem maniaka, że w PALu nie będzie żadnego abonamentu i całkiem możliwe, że wyjdzie jedynie wersja na Wii U i wydawcą będzie Nintendo. Jak zlokalizują DQX już będzie zima 2013, wtedy Wii będzie już 6 stóp pod ziemią.
http://andriasang.co...0e/dqx_3ds_app/
Będą dostępne aplikacje do DQX na 3DSie, które korzystają ze Street i SpotPass. Ot, takie pierdoły jak wysyłanie wiadomości znajomym, informacje o produktach dostępnych w bazarze i dodatkowe info nt. postaci.
http://andriasang.com/con20f/dqx_iwata_asks/
Parę świeżych info z iwata ask's:
- support allies będzie polegał na tym, że nasza postać będzie mogła walczyć w drużynie przyjaciela. W ten sposób nawet offline będziemy mogli zyskać doświadczenie i złoto
- energy balls to 'nagroda' za bycie offline. Gracze, którzy grają tylko w weekendy mają w ten sposób zyskiwać 2x tyle exp'a i złota
- support gold to cotygodniowa wypłata w złocie za odwiedzenie wyznaczonej lokacji
Generalnie przesłanie gry ma być: "nie musisz grać codziennie". Dużo nacisku położono też na to, żeby grę można było przechodzić samemu.
#76 Napisany 20 września 2012 - 12:36
Gameplay z WiiU
http://www.4gamer.ne...91/20120920054/
Screeny z WiiU
Granie na padlecie potwierdzone + do każdego WiiU premium będzie dodawany betakey.
Wersja na Wii sprzedała się już w ponad 500k sztukach, co jak na płatne mmo jest sporo.
Mam nadzieję, że niedługo zapowiedzą DQX dla reszty świata.
#77 Napisany 20 września 2012 - 13:03
#78 Napisany 05 grudnia 2012 - 16:15
#79 Napisany 05 grudnia 2012 - 17:41
Ten post był edytowany przez sam42 dnia: 05 grudnia 2012 - 17:44
#80 Napisany 15 grudnia 2012 - 14:36
DQX już zwrocił koszty produkcji. To teraz niech lokalizują jak najprędzdj albo niech biorą się za robienie XI na 3DSa.
#81 Napisany 23 grudnia 2012 - 21:53
muzyczka w tej giereczce z wersyjki na wii U zostanie nagrana przez orkiestrę (w większości)
#82 Napisany 18 lutego 2013 - 13:55
30.03 wychodzi na WiiU w Japonii. Ciekawe kiedy (o ile w ogóle) wersja EU? Marzec 2014?
#83 Napisany 18 lutego 2013 - 14:03
#84 Napisany 18 lutego 2013 - 14:21
The Wii U version of the game features orchestrated music and HD visuals but those who bought the original Wii game will get a 50% discount on the Wii U version.
Tego nie wiedziałem.
Ogólnie to mi wisi czy gra trafi do nas. Może S-E mógłby ją zlokalizować jak już urośnie baza użytkowników, albo wydać na Zachodzie mocno usprawnioną wersję, przede wszystkim z poprawioną grafiką.
#85 Napisany 25 lutego 2013 - 01:17
Podejrzewam że niewielki. Na Wii rewelacji ze sprzedaży nie było... wręcz klapa. Więc tu pewnie będzie podobnie. Zrobienie z DQ mmorpga jakoś nie zajarało japońców. Mnie też jakoś nie ciągnie do tej gierki mimo że DQVIII i DQIX to jedne z moich ulubionych jRPG.Ciekawe jaki to będzie miało wpływ na sprzedaż konsoli
#86 Napisany 25 lutego 2013 - 12:41
#87 Napisany 25 lutego 2013 - 12:54
http://www.edge-onli...f-the-industry/
“The slump is reportedly down to the company’s new online RPG venture, Dragon Quest X,” reports MSN. “While the disappointing financial turn for the company can be partially attributed to the burden of running the new online service, it is also down to game sales not meeting expectations. The Wii (and soon to be Wii U) game is however, making ‘steady progress’ according to Square Enix.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 25 lutego 2013 - 12:55
#88 Napisany 08 marca 2013 - 13:50
#89 Napisany 22 czerwca 2013 - 15:42
http://m.neogaf.com/...ad.php?t=600291
#90 Napisany 22 czerwca 2013 - 15:57
Mam 400 godzin nabite w DQ8, a to coś
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
GleylancerRozpoczęte przez Tawotnica , 26 paź 2021 NCS Corp., Masaya, Mega Drive i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario WorldRozpoczęte przez Tawotnica , 09 sie 2020 Nintendo, SNES, GBA, 3DS, Wii i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Kirby's Dream CourseRozpoczęte przez Tawotnica , 18 mar 2019 HAL, Nintendo, SNES, Wii, WiiU i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Super Mario Bros. 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 18 lut 2019 Nintendo, NES, SNES, GBA, Wii i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Light CrusaderRozpoczęte przez Tawotnica , 03 kwi 2018 Treasure, Mega Drive, Wii, PC |
|
|