Skocz do zawartości

Zdjęcie

Paper Mario: Color Splash

WiiU Intelligent Systems

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
98 odpowiedzi na ten temat

#91 lukaszSA Napisany 31 grudzień 2016 - 11:49

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 17736 Postów:

+Pad to krzyżak :olo:

 

Tak się rozmawia z puszką. Też o tym zapomniałem i musiałem googlać co zrobić :ftopa:


  • 0

#92 Pawlik Napisany 31 grudzień 2016 - 18:23

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 10958 Postów:

właśnie też nie pamiętałem, bo ostatni raz użyłem tej funkcji w październiku :olo:

 

Gra skończona. GOTY 2016 :king:

 

Gdyby jeszcze ten system walki był ciekawszy to 10/10. 

Dawno przy grze tak szczerze się nie śmiałem, na dobrą sprawę to jedynie Kijek Prawdy potrafił mnie tak rozbawić. Gry nawet jak są niby z jajem to jednak czuć, że nie jest to poziom seriali czy filmów, a Color Splash jest właśnie na poziomie pierwszorzędnej komedii. 

Do tego cała masa mega patentów, nie będę za dużo spoilował, ale na zawsze zapamiętam tea party, level z mario z nesa itp itd.

Oprawa audi wizualna to cudo, muzyka w każdej lokacji ma swój motyw przewodni i żaden mnie nie denerwował, video to orgia dla oczu, gra jest tak kolorowa, tak śliczna, tak słodka, że powinna być włączana w terapie chorym na depresje. 

Gdyby nie system walki, który ma mega potencjał jednak nie wykorzystany to byłoby 10/10 a tak jest 9/10. Na szczęście praktycznie z każdej walki można uciec albo skończyć ją przed czasem uderzeniem z młotka :) To też skaza jest, jednak minimalna.

 

Polecam jak jasna cholera, pozostałym 3 posiadaczom WiiU w Polsce  :u2:

 

Mam nadzieje, że N nie da dupy i wypuści to na Switcha, aby więcej osób mogło przekonać się jak kozacka to gra.

Jak nie, to gra pewnie z czasem stanie się legendą, jedną z perełek wiiu w które nie daną zagrać masom. 


Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 31 grudzień 2016 - 18:27

  • 2

#93 gruby Napisany 01 styczeń 2017 - 11:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4416 Postów:

Mam te same wrażenia. Fantastyczna gierka, mnie wzięła totalnie z zaskoczenia, bo po trailerkach nie spodziewałem się aż tak dobrego stuffu.


  • 0

#94 Pawlik Napisany 01 styczeń 2017 - 13:03

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 10958 Postów:
Mnie po trailerach to nawet odrzucało, nie czaiłem skąd nagle wyskakują porcelanowy kot czy inny wiatrak :) kupiły mnie recenzje oraz fotostory jakie wrzucił lukasz, z shyguyem w pociągu :)
  • 1

#95 Tawotnica Napisany 19 styczeń 2017 - 19:15

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 9923 Postów:
Zdobyłem dużą czerwoną gwiazdkę, czyli jestem po pierwszym bossie i... już mi się nie chce. Przynajmniej nie dzisiaj. Za dużo męczących głupot w tej grze, które sprawiają że strasznie mozolnie się przez pojedynczy level brnie.

Mimo ustawienia sobie sterowania przyciskami, gra w pewnych momentach zmusza do używania ekranu dotykowego. Co samo w sobie nie byłoby dramatem, nie mam nic przeciwko używania rysika do wycinanek na przykład, ale coś tak podstawowego jak wybór karty krzyżakiem mogliby ogarnąć. Działa przecież w walkach, ale już przy umieszczaniu "rzeczy" w wyznaczonym miejscu nie.

A propos wycinanek - niesamowicie wkurzają mnie fabularne roadblocki. Na przykład na plaży - dwoję się i troję, żeby wyciąć prostokątny kawałek lądu pomiędzy falami morza, wnerwiam się że jestem derpem i nie ustawiam się dobrze, bo mi się na drugi ekran nie przełącza, a jestem pewien że da się wyciąć, bo przecież kreski się zaznaczają. Okazuje się, że dopiero po pchnięciu fabuły tam gdzieś ugrzęźnie
Spoiler
i można go uratować
Spoiler
. :fp:

Jeszcze wczoraj Łukaszowi mówiłem, że podoba mi się względna otwartość mapy, że poszczególne kolorowe mini-gwiazdki otwierają kolejne levele zgadzające się z ich barwą i prowadzące do odpowiedniej wielkiej gwiazdy/bossa. To wszystko pic na wodę, zaraz się odbijam od pozamykanych bram i tylko muszę się cofać przez dosyć długie jak na gre na WiiU loadingi.

Za strasznie mozolne uważam umieszczanie przez twórców dwóch gwiazdek obok siebie i zmuszanie do powtarzania tego samego poziomu (patrz: Daffodil Peak). Czytałem same pochwały na temat level designu i zagadek, a tu nie ma żadnych rozgałęzień, ani żadnego kombinowania, tylko najbardziej oczywiste patenty jak zabawa w chowanego z toadam, czasówki albo kolorowanie unieruchomionego elementu.

Irytuje mnie w walkach, że nie wracają do ekwipunku nieużyte karty z drugiego slotu. Że przyzywając sobie pomocnika z karty, np. Shy Guya czy żólwia muszę w kojenej turze zużyć jakąś kartę, mimo że pomagier żyje i rozwali kolejnym ciosem przeciwnika (tj. nie mogę wysłać pustych kart). Że jest limit na tylko 99 kart i nie mogę sobie nakupić 200 par pokolorowanych butów i już nigdy więcej nie zaglądać do sklepiku i ogólnie mieć walki w poważaniu. Że przy pierwszym kontakcie z nowym rodzajem wroga nie mam żadnej wskazówki ile on może mieć HP. Ja wiem, że teoretycznie Koopa > Shy Guy i nie o to mi chodzi tylko te ich uzbrojenia (tarcze, hełmy, rurki etc.) nie powinny sprawiać, że nie zabije ich starym butem, który działa dobrze na normalna wersję.

Aha, i Kamek to głupi ch*j. Wspinając się na Crimson Tower pojawił się w trzy razy w ciągu pięciu walk. Myślałem, że mnie szlag trafi jak przez przypadek wybrałem dużego buta, którego chomikowałem specjalnie na mocniejszego przeciwnika. CO MI PO 6235 KASY JAK GÓWNO MOGĘ KUPIĆ W TYM SKLEPIKU I JESTEM DWA METRY OD BOSSA.

Huff... huff... przepraszam za rant, już się uspokajam. Mam wrażenie, że w tym samym czasie co w Colour Splash zdobyłem pierwszą dużą gwiazdę w Sticker Star już skończyłbym trzy światy, nazbierał sobie masę holo-naklejek (gdzie są jakieś specjalne karty? Może ja po prostu źle szukam. W SS tego było w bród), miał poczucie bycia mocniejszym i ochotę zobaczyć kolejny, pięknie papierowy level.

Pod względem oprawy Colour Splash to absolutna czołówka WiiU, dialogi jak na serię przystało są świetne i gra jest dużo żywsza niż Sticker Star, ale sama rozgrywka mnie jednak mocno rozczarowuje na każdym kroku. Będę dziubał powoli po levelu czy dwóch, bo na power-gaming i przeoranie całego wieczoru w tym Paperze szkoda mi nerwów.
  • 0

#96 Kaxi Napisany 19 styczeń 2017 - 19:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:

Jako że kupno Switcha może odłożę na później, to zastanawiałem się, czy przed Zeldą nie kupić papera, ale to co czytam...


  • 0

#97 funditto Napisany 19 styczeń 2017 - 19:25

funditto

    Dante

  • Forumowicze
  • 1460 Postów:
To zdanie Tawota - dla kilku innych na tym forum (w tym dla mnie) to top 3 2016 roku.

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 19 styczeń 2017 - 19:25

  • 0

#98 fingus Napisany 19 styczeń 2017 - 19:31

fingus

  • Moderatorzy
  • 31166 Postów:
Na tym forum zdanie Tawota >> zdanie kogoś z Dark Strokerem w awatarze. :duda:
  • 0

#99 Pawlik Napisany 19 styczeń 2017 - 19:31

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 10958 Postów:
Tawot musi mieć gorszy dzień, ale z drugiej strony ma też "inny" gust, czasem jara się takimi rzeczami, że mam blow mind. Kox jak nie grałeś jeszcze w color splash to zwyczajnie masz -10 do szacunku jako nintendofila :foch:

Cudo gierunia.
  • 0



Inne z tagami: