#61 Napisany 29 kwietnia 2015 - 15:29
Parę nowych szczegółów odnośnie różnicy między wersjami z wywiadu dla 4gamer. W czarnej edycji oprócz ograniczonych zasobów pojawią się także limity tur oraz bardziej wymagające, różnorodne misje.
#62 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:43
https://twitter.com/...5620352/photo/1
szczerze mówiąc liczyłem na coś subtelniejszego
#63 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:47
Za bardzo napaćkane. Coś takiego się nadaje na tapetę, a nie na obudowę
#64 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:48
i tak kupisz
#65 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:51
Oczywiście, że nie. Na razie kupiłem tylko jeden Zeldowy. Nie kupiłem z Xeno, więc czemu miałbym brać FE?
#66 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:54
pisałem to do Tawota ale się wtrąciłeś!
#67 Napisany 30 kwietnia 2015 - 08:57
Prowo?
#68 Napisany 12 maja 2015 - 17:39
http://www.siliconer...d-weapon-usage/
Olbrzymia zmiana, jeśli to prawda: nie będzie już zużywania się broni w FE if.
Ciekawe czy w jakiś sposób zamierzają to zrekompensować, bo cała ekonomia gry została właśnie wywrócona do góry nogami (chociaż w FE:A nie kasa nie miała jakiegokolwiek znaczenia, bo zawsze można było dogrindować w razie potrzeby)
#69 Napisany 12 maja 2015 - 18:32
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł.
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 12 maja 2015 - 18:32
#70 Napisany 12 maja 2015 - 20:03
Mimo wszystko nadawało to powagi unikatowym broniom.
#71 Napisany 12 maja 2015 - 21:06
Trzeba casuazliować, żeby sprzedaż była lepsza.
#72 Napisany 13 maja 2015 - 11:14
Nie jestem takim wymiataczem jak Wy ale dla mnie zużywanie się broni szczególnie tych lepszych wcale nie dodawało "powagi unikatowym broniom". Unikatowa broń powinna być niezniszczalna i tyle. Jak broń się łamie po 3 ciosach to jakim cudem może zadawać tak wielkie obrażenia Rozumiem zaklęcia bo np. są wymagające dla rzucającego ale kawałek stali?
Ten post był edytowany przez SennseJ dnia: 13 maja 2015 - 11:15
#73 Napisany 13 maja 2015 - 11:18
3 ciosy miały tylko glasse. Prawdziwe unikaty miały swoje 25 czy 30 użyć i dzięki temu nie używałeś tych OP broni na byle panopków, tylko ratowałeś sobie niby dupę w kluczowych sytuacjach. A jak zdobyłeś różdżkę Mend to oszczędzałeś ją właśnie na te bronie. Jasne, w Awakening to wszystko było ułatwione przez sklepy i grind, ale i tak było trzeba zarządzać skończonym ekwipunkiem. Jak na wojnie To był całkiem dobrze przemyślany mechanizm.
W ogóle permadeath i skończone bronie to elementy, który stanowią dla mnie unikatowości serii. Może nie są mocą serii same w sobie, ale wyrózniają ją. Szkoda, że się od tego odchodzi.
#74 Napisany 13 maja 2015 - 11:22
Mogli po prostu dać możliwość naprawienia uszkodzonej broni u kowala. W każdym FE miałem burdel ekwipunku, a ciągłe kontrolowanie stanu wyposażenia średnio mnie bawiło.
#75 Napisany 19 maja 2015 - 16:14
swords and magic > axes and bows > lances and concealed weapons > swords and magic
http://gematsu.com/2...weapon-triangle
w sumie dobrze. Całe to przemeblowanie sprawi, że FE if raczej nie będzie postrzegane jako "Awakening 2".
#76 Napisany 19 maja 2015 - 17:37
Nawet robi sens Skoro tak mocno mieszają, to chyba wiedzą co robią, nie mogę się doczekać!
#77 Napisany 31 maja 2015 - 11:11
Budujemy miasto-hub, w którym stawiamy różnego rodzaju sklepy, fortyfikacje itd. Miasta wymieniają się przez StreetPass - można odwiedzać swoje miasta lub w nich walczyć.
Ależ to nowe FE będzie wypaśne
edit:
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 31 maja 2015 - 11:34
#78 Napisany 31 maja 2015 - 12:30
Będzie można miziać bohaterów
#79 Napisany 31 maja 2015 - 13:18
Budowanie miast? Biorę 10 kilo!
#80 Napisany 01 czerwca 2015 - 19:07
#81 Napisany 01 czerwca 2015 - 19:10
Trochę wstyd będzie grać przy ludziach...
#82 Napisany 01 czerwca 2015 - 20:12
A gdzie Tharja?
#83 Napisany 03 czerwca 2015 - 20:29
Jeszcze tylko 3 tygodnie i jak dobrze pójdzie o tej porze już będę grał
#84 Napisany 03 czerwca 2015 - 20:37
Będziesz kończył po japońsku? Nie szkoda Ci fabuły, czy może kumasz co nieco?
#85 Napisany 03 czerwca 2015 - 20:50
#86 Napisany 16 czerwca 2015 - 18:02
angielski tytuł to Fire Emblem Fates.
#87 Napisany 16 czerwca 2015 - 18:44
Będą dwie wersje w USA.
#88 Napisany 16 czerwca 2015 - 18:56
Możliwe, że to będzie jednak z ostatnich "wielkich" gier na 3ds'a ? Wychodzi 2016 chyba dopiero więc N już o nowej generacji może myśleć powoli... No ale do kolekcji FE na 100 % kupię pewnie bo zabawy dostarczy na długie godziny
#89 Napisany 21 czerwca 2015 - 14:38
GOTG/10
#90 Napisany 24 czerwca 2015 - 08:28
Nintendo's new Fire Emblem will introduce same-sex marriage to the strategy role-playing game series, Nintendo confirmed to Polygon today.
"We can confirm that Fire Emblem Fates for Nintendo 3DS, which launches in Japan on June 25, 2015, and is coming to the U.S. and Europe in 2016, includes the possibility for a same-sex marriage to take place between the main character created by the gamer and another character in the game," Nintendo said in a statement.Fire Emblem Fates comes in two different versions, called the Conquest and Birthright editions," Nintendo said. "In the U.S., Conquest and Birthright will both be sold separately, as is already the case in Japan. For those who have purchased either the Conquest or Birthright edition, a third edition will be made available as downloadable content at a later stage. Details on how the three storylines will be made available in other regions will be announced at a later date. In the Conquest edition of the game, there isa male character that the game's player may have his/her male main character marry after they bond in battle. Similarly, the Birthright edition features a female character that a female main character may marry after bonding in battle. Both of the aforementioned characters can be encountered in the third edition of the game."In other words, if players want to have a relationship between two male characters, they'll need to either purchase the Conquest edition or download the third storyline. If players want to pursue a relationship between two female characters, they'll need the Birthright version (or, again, download the third storyline)."We believe that our gameplay experiences should reflect the diversity of the communities in which we operate and, at the same time, we will always design the game specifications of each title by considering a variety of factors, such as the game's scenario and the nature of the game play," Nintendo said. "In the end of course, the game should be fun to play. We feel that Fire Emblem Fates is indeed enjoyable to play and we hope fans like the game."
http://www.polygon.c...nships-nintendo
Meh
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
WarioWare: Move It!Rozpoczęte przez Tawotnica , 21 cze 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Gamecube →
Fire Emblem: Path of RadianceRozpoczęte przez Tawotnica , 19 mar 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Fire Emblem ENGAGERozpoczęte przez Tawotnica , 13 wrz 2022 Intelligent Systems, KoeiTecmo i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Metroid FusionRozpoczęte przez Tawotnica , 18 cze 2021 Nintendo, GBA, 3DS, WiiU |
|
|